Danny Schreurs

21 aug 2014 23:01 21 aug 2014 23:02 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #256

MVV4life schreef :

Lummel schreef : www.l1.nl/video/danny-schreurs-over-zijn...aar-roda-21-aug-2014

Hij weet het verdomd goed.

Heer wèt ut inderdaad, mèr is ouch duudelik hiel erreg veurziechtig mèt zien weurd.
Iech vin ut eigelik wel zielig...

De vraogs diech haos aof of Trost wraak wil neume op MVV veur de ein of de aander reije...

Mèr good, ze höbbe noe twie geblesseerde spitse, dus kampioensjap kinne ze vergete. Daoneve goon ze ouch nog failliet. Oftewel berreg aof op alle vlakke.

Bij us geit ut berreg op, zowel sportief es financieel, iech höb d'r alle vertrowwe in!

Berreg op geit altied meujlikker es berreg aof, dus veer koame wel aon d'n top. Mer tot die oet 't Ooste mer hiel rap berregaof maage goan, regelrech d'n aofgroond in :)

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjop
Discussie gesloten.
21 aug 2014 23:57
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #257
Soow hey, even door 84 berichten heen moeten worstelen.
Ik lig er in ieder geval niet wakker van, ook niet om het feit dat hij naar Roda gaat.
Sterker nog, ik denk dat onze voorhoede er op vooruit is gegaan met onze nieuwe aanwinsten.
Danny heeft zijn oude niveau al lange tijd niet meer gehaald, was geen meerwaarde meer afgelopen seizoen en is ontzettend blessuregevoelig.
Roda versterkt zich dus met een bankzitter (Rutjes) en twee spelers die afgelopen seizoen ver beneden de maat speelde (van Hyfte en Schreurs).
Als je rond plaats 7 wilt voetballen zijn dit leuke spelers, maar die tillen je echt niet naar een hoger plan.
Paniekaankopen van een zinkend schip, laat ze maar lekker.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
22 aug 2014 07:39
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #258

Dixi schreef : ...
Roda versterkt zich dus met een bankzitter (Rutjes) en twee spelers die afgelopen seizoen ver beneden de maat speelde (van Hyfte en Schreurs).
...

En netuurlik nog Yannick Derix, dee nog neet ins in 'ne wedstrijd is oetgekome, dus ut zien d'r al 4.
En via 'ne umweeg Trost, zow 5 make.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie
Discussie gesloten.
22 aug 2014 08:26 22 aug 2014 08:27 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #259

opadiehard schreef :

Lummel schreef : www.l1.nl/video/danny-schreurs-over-zijn...aar-roda-21-aug-2014

Hij weet het verdomd goed.

Voetbal is tegenwoordig een geld kwestie waarbij club en supporters emotie niet meer mee telt!
Ik vind dat hij wel heel gemakkelijk omgaat met het gegeven voetbal en emotie contra supporter.
Ben heel blij dat ik de 31ste niet mee ga en achteraf zeker de juiste keus heb gemaakt,ik zie het doemscenario al helemaal voor me een gelijke stand laatste minuten en wie scoort daar de winnende goal?
Danny had dan minimaal een signaal afgegeven van een heel klein beetje supporters emotie en gevoel!
EN RENE JE BENT BEDANKT...wat een zielig gebeuren dat juist jij hier komt shoppen!
Mijn positieve gedachte naar jou toe zijn nu helemaal weg...ik heb als afsluiting op jou drie woorden die eigenlijk ook staan op de club waar je nu trainer bent,dat is niet wah,wah wah...maar bah,bah,bah :puke: ...gr opa ;)

Opa,
Deze praktijken zijn ook van toepassing in de jeugd van MVV. Als je ziet hoe MVV met spelers, trainers en sponsoren omgaat kan ik je zeggen dat dit absoluut niet de schoonheidsprijs verdient. Dit zijn feiten die ik persoonlijk heb ervaren als sponsor en als vader waarvan de zoon als grof vuil door MVV aan de kant is gezet. dus van mijn kant is er enig begrip voor Danny's keuze.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop
Discussie gesloten.
22 aug 2014 09:03
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #260
Helaas voor Danny, wat de reden ook is dat hij weg gaat en waarom je gaat als Sjeng niet naar oda wc......! Dus is Danny de kop van jut. Ik hoop dat je niet in Maastricht blijft wonen want ik denk dat het plezier je zal vergaan Danny! :sick:
Discussie gesloten.
22 aug 2014 09:19 22 aug 2014 09:19 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #261
Jongens, alstublief zeg, waar hebben we het over?

Hoe jammer dan ook dat Danny naar Roda gaat, maar je kunt hem toch niet kwalijk nemen
dat hij kiest voor een hoger salaris dat ca. 2-3x zo hoger is dan MVV biedt? Dat is de marktwerking nu eenmaal en Danny heeft ook een gezin te onderhouden.
Er zullen genoeg Maastrichtenaren werken in Kerkrade, waarom nu zo'n buitensporige dingen roepen.
Waar zijn we mee bezig?
Denk aan MVV!!!
Discussie gesloten.
22 aug 2014 09:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #262
Maar die Maastrichtenaren werkten niet eerst bij MVV, waar wij fan van zijn, en werken niet nu voor die club daarachter, waar wij een hekel aan hebben.

Niets persoonlijks mienclub1902 maar mensen maken steeds van die vergelijkingen met "het gewone leven". Ja, als ik op die manier ga rationaliseren dan kan ik meteen stoppen met fan zijn van MVV. Dat heeft niets met ratio te maken maar alles met emotie.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, mvv4ever, Boschpoort
Discussie gesloten.
22 aug 2014 09:44
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #263

Fabrice schreef : Een speler, trainer of bestuurslid is altijd een passant.
Alleen wij blijven, want alleen ... veer zien MVV!

Cher Fabrice,
Dit gaat niet altijd op. Je kunt bijvoorbeeld Huib en Marcel toch geen passanten noemen of spelers zoals Reginald Thal en Jo Toennaer. Vaak is het wel zo maar voor personen waarvoor dit niet geldt beledig je daardoor tot in het diepst van hun ziel.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Discussie gesloten.
22 aug 2014 09:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #264
Overigens in alle eerlijkheid, hoe langer ik er over nadenk, hoe minder erg ik het vind. Wat me vorig jaar opviel was dat Danny niet alleen grote kansen miste, wat een mentale kwestie is, maar ook dat hij veel minder snel was. En dat zijn eerste balaanname vaak verkeerd was. Als Roda voor die Danny serieus 70.000 euro per jaar betaalt, dan is dat een mooi stukje geldverspilling.

Laat natuurlijk onverlet dat ik hem de 31e zal uitfluiten en de nodige scheldwoorden zal toeroepen. En dat ik stiekem bang ben dat hij nou net tegen ons de wedstrijd van zijn leven speelt. Want zo'n jongen is Danny ook wel weer :thinking:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
22 aug 2014 10:00
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Danny Schreurs #265

Roei baank schreef :

Fabrice schreef : Een speler, trainer of bestuurslid is altijd een passant.
Alleen wij blijven, want alleen ... veer zien MVV!

Cher Fabrice,
Dit gaat niet altijd op. Je kunt bijvoorbeeld Huib en Marcel toch geen passanten noemen of spelers zoals Reginald Thal en Jo Toennaer. Vaak is het wel zo maar voor personen waarvoor dit niet geldt beledig je daardoor tot in het diepst van hun ziel.

De mannen die je noemt Roei Baank zijn vooral supporter. Die zal Fabrice zeker niet als passant beschouwen maar in de kern heeft hij wel gelijk.
Discussie gesloten.
22 aug 2014 10:10
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Danny Schreurs #266

Jacques schreef : Overigens in alle eerlijkheid, hoe langer ik er over nadenk, hoe minder erg ik het vind. Wat me vorig jaar opviel was dat Danny niet alleen grote kansen miste, wat een mentale kwestie is, maar ook dat hij veel minder snel was. En dat zijn eerste balaanname vaak verkeerd was. Als Roda voor die Danny serieus 70.000 euro per jaar betaalt, dan is dat een mooi stukje geldverspilling.

Laat natuurlijk onverlet dat ik hem de 31e zal uitfluiten en de nodige scheldwoorden zal toeroepen. En dat ik stiekem bang ben dat hij nou net tegen ons de wedstrijd van zijn leven speelt. Want zo'n jongen is Danny ook wel weer :thinking:

Ik ben het helemaal met je eens maar er begint me toch langzaam een gevoel te bekruipen dat het verzwakken van MVV voor het 'Herrenvolk' belangrijker is dan het versterken van de eigen club.
Ze halen een trainer die in Maastricht succesvol was, de aanvoerder, de man of the season 2012/2013 en nu de topscorer.
Als je het op een rijtje zet en afzet tegen de vermeende ambities in het oosten dan klopt er toch iets niet in hun technisch beleid.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
22 aug 2014 10:24
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Meer
Danny Schreurs #267

Mr Sjaan schreef : Deze overstap laat mij enigszins koud (Danny heeft de verwachtingen niet waargemaakt in de afgelopen 2 jaar) maar ik baal wel van het feit dat hij al die tijd heeft meegetraind met MVV. Wij hebben hem nu klaargestoomd voor een concurrent en bovendien weet hij veel over onze selectie. Ik hoop dat vanaf nu alleen spelers mogen meetrainen met een contract bij MVV.

Ben ik nu de enige die baalt van dat meetrainen en meespelen i.p.v. de overstap zelf?
Discussie gesloten.
22 aug 2014 10:24
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Danny Schreurs #268

Boschpoort schreef : Ik ben het helemaal met je eens maar er begint me toch langzaam een gevoel te bekruipen dat het verzwakken van MVV voor het 'Herrenvolk' belangrijker is dan het versterken van de eigen club.
Ze halen een trainer die in Maastricht succesvol was, de aanvoerder, de man of the season 2012/2013 en nu de topscorer.
Als je het op een rijtje zet en afzet tegen de vermeende ambities in het oosten dan klopt er toch iets niet in hun technisch beleid.

Ik denk dat het eerder de stuitende zwakte laat zien van de scouting van Roda. Blijkbaar vertrouwen ze vrijwel alleen op het netwerk van Trost en zijn lijstje is nou eenmaal zeer beperkt.
Discussie gesloten.
22 aug 2014 10:27
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Danny Schreurs #269

Mr Sjaan schreef :

Mr Sjaan schreef : Deze overstap laat mij enigszins koud (Danny heeft de verwachtingen niet waargemaakt in de afgelopen 2 jaar) maar ik baal wel van het feit dat hij al die tijd heeft meegetraind met MVV. Wij hebben hem nu klaargestoomd voor een concurrent en bovendien weet hij veel over onze selectie. Ik hoop dat vanaf nu alleen spelers mogen meetrainen met een contract bij MVV.

Ben ik nu de enige die baalt van dat meetrainen en meespelen i.p.v. de overstap zelf?

Nee, ik heb me daar tijdens de voorbereiding ook al aan geërgerd. Meetrainen kan nog, maar dat hij in de wedstrijden meedeed snap ik echt niet
Discussie gesloten.
22 aug 2014 10:27 22 aug 2014 10:32 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #270
www.l1.nl/sport/265354-huis-danny-scheurs-bekogeld-met-eieren

Wat zou er gebeuren als hij de winnende goal tegen mvv maakt.
Zou hij dan die avond mop hotel gaan ?

Niemand een te koop bord staan wat ze in zijn tuin kunnen zetten ?
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden