Danny Schreurs

22 aug 2014 10:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
Danny Schreurs #271
Wat ik gisteren al zei, Boschpoort. Ik denk niet dat het bewust ons verzwakken is. Ze hebben daar geen technisch beleid, Trost is de enige die daarover gaat. En Trost weet gewoon niet beter. Zijn beste periode was met Schreurs, Van Hyfte en Rutjes dus haalt hij die maar op. Als ze ons echt wilden verzwakken hadden ze Ospitalieri en Smeets moeten halen...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff
Discussie gesloten.
22 aug 2014 11:42
SjuulkeZeuthout..
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 2
Meer
Danny Schreurs #272
Tja Danny, volledig je eigen schuld dat je huis wordt bekogeld! Als je volgende week de winnende treffer scoord dan zou het me niks verbazen als je huis afbrand. Danny woont ook nog in een echter maastrichtse volkswijk, vandaar het voor hem extra moeilijk zal zijn
Discussie gesloten.
22 aug 2014 12:03 22 aug 2014 12:06 door Hugo.
Hugo
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 115
Meer
Danny Schreurs #273

SjuulkeZeuthout.. schreef : Tja Danny, volledig je eigen schuld dat je huis wordt bekogeld! Als je volgende week de winnende treffer scoord dan zou het me niks verbazen als je huis afbrand. Danny woont ook nog in een echter maastrichtse volkswijk, vandaar het voor hem extra moeilijk zal zijn


Tjonge jonge jonge... Lees eens terug wat je hebt geschreven...

En dan vragen jullie je af waarom er combi's etc. zijn uitgevonden??????

Jammer dat hij weg is! Jammer ook dat hij naar Roda is! En jammer dat wij hem fit hebben gehouden tijdens de voorbereiding! Maar voor de rest veel succes in je verdere carriere, behalve in je wedstrijden tegen uzze sjoen club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, opadiehard, Hill28
Discussie gesloten.
22 aug 2014 12:11
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Danny Schreurs #274
Danny wordt een seizoen gehuurd. Van wie dan?
Discussie gesloten.
22 aug 2014 12:42
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Danny Schreurs #275
Het vertrek van Danny is misschien wel het beste nieuws deze transferperiode. Grootverdiener in onze "vorige" selectie en wilde nu niet teveel inleveren. Dat terwijl hij vorig seizoen een uitermate triest seizoen heeft gedraaid. Ik moet er niet aan denken dat het bestuur straks misschien nog had besloten om zijn dure contract te evenaren met zo een prestaties voorafgaand. Iedereen roept "een danny in vorm is één van de beste spitsen in de Jupiler League", ja dat klopt, ware het niet dat Danny al heel lang niet meer op dat niveau is geweest. Een Bergkamp in vorm zou op afstand de beste zijn, maar ik raad je niet aan om hem nu nog vast te leggen...

We hebben weer wat meer zekerheid. Schreurs is naar Roda, prima. Blijkbaar hebben ze daar geld zat om zich zo een gok te permitteren. Verder dan de bank komt hij niet, dus geld weg bij Roda en carriere weg voor Danny.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjotelsplak
Discussie gesloten.
22 aug 2014 12:57
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Danny Schreurs #276

jeoff schreef :

Boschpoort schreef : Ik ben het helemaal met je eens maar er begint me toch langzaam een gevoel te bekruipen dat het verzwakken van MVV voor het 'Herrenvolk' belangrijker is dan het versterken van de eigen club.
Ze halen een trainer die in Maastricht succesvol was, de aanvoerder, de man of the season 2012/2013 en nu de topscorer.
Als je het op een rijtje zet en afzet tegen de vermeende ambities in het oosten dan klopt er toch iets niet in hun technisch beleid.


Ik denk dat het eerder de stuitende zwakte laat zien van de scouting van Roda. Blijkbaar vertrouwen ze vrijwel alleen op het netwerk van Trost en zijn lijstje is nou eenmaal zeer beperkt.


Ik verwacht volgende week Prince Rajcomar nog in de selectie daar ....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
Discussie gesloten.
22 aug 2014 13:02
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Danny Schreurs #277

mvvke4life schreef : Helaas voor Danny, wat de reden ook is dat hij weg gaat en waarom je gaat als Sjeng niet naar oda wc......! Dus is Danny de kop van jut. Ik hoop dat je niet in Maastricht blijft wonen want ik denk dat het plezier je zal vergaan Danny! :sick:

Sjonge sjonge wordt er ook al gedreigd?.......triest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro
Discussie gesloten.
22 aug 2014 13:25
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Danny Schreurs #278
Nee niet door mij, maar je weet hoe de emoties zijn hier in Maastricht in het geval oda...... En al helemaal als je als mvver over gaat naar oda
Discussie gesloten.
22 aug 2014 13:38
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Danny Schreurs #279
De meeste mensen tonen toch wel enigszins begrip voor zijn keuze. Als je logisch nadenkt is het ook een beslissing die hij MOET maken, ook al zou hij dat liever niet doen. Dat Roda komt is in principe Danny zijn geluk, hij kon bij MVV voor een habbekrats blijven (zat in een neerwaartse spiraal) of naar de vijand voor een nieuwe kans in zijn carrière. In zijn eerste half jaar bij een nieuwe club speelt hij bijna overal geweldig alleen vervolgens zakt het weer af. Dat tekent ook wel zijn carrière vind ik.

Ik kan me wel soms ergeren aan die domme reacties hier maar vooral op Facebook. Maar als ik dan weer kijk wat voor een opleiding mensen hebben gevolgd of waar ze werken dan kan ik er alleen maar om lachen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Boer458, Och jeh
Discussie gesloten.
22 aug 2014 13:43
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Danny Schreurs #280
Naar Roda gaan als echte Mvv-er dat doe je niet. Klaar. dat is het gevoel bij ons als echter mvv supporters. Maar sommige uitspraken gaan veel te ver. Het blijft een spelletje. Sportief blijven zou ik zeggen. Wij met zijn allen kunnen hieraan bijdragen. Mijn respect is hij kwijt. Dat wel. realiteit is dat hij erg zwak heeft gepresteerd de laatste tijd. Dat mag hij dan in Aken Noord doortrekken. Dan zullen ze wat minder blij met hem zijn. Alleen het heden telt en niet het verleden. Dus Danny is nu geen echte sjeng meer.
Discussie gesloten.
22 aug 2014 13:48
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 555
Meer
Danny Schreurs #281

pepernoot schreef : De meeste mensen tonen toch wel enigszins begrip voor zijn keuze. Als je logisch nadenkt is het ook een beslissing die hij MOET maken, ook al zou hij dat liever niet doen. Dat Roda komt is in principe Danny zijn geluk, hij kon bij MVV voor een habbekrats blijven (zat in een neerwaartse spiraal) of naar de vijand voor een nieuwe kans in zijn carrière. In zijn eerste half jaar bij een nieuwe club speelt hij bijna overal geweldig alleen vervolgens zakt het weer af. Dat tekent ook wel zijn carrière vind ik.

Ik kan me wel soms ergeren aan die domme reacties hier maar vooral op Facebook. Maar als ik dan weer kijk wat voor een opleiding mensen hebben gevolgd of waar ze werken dan kan ik er alleen maar om lachen...


Wat is een domme reactie? Laat de mensen lekker zelf bepalen of ze furieus, idioot of begrijpend reageren. En wat heeft het te maken waar ze werken of opleiding hebben gevolgd? Ik vind het waardeloos en verraad , dat het voor Danny nooit meer hetzelfde zal zijn in Maastricht met dito beperkingen hoe hij in Maastricht kan gedragen tegenwoordig zijn de consequenties van deze stap. Ben je profvoetballer en is je salaris betaald door de klanten van het profvoetbal bepalen zij ook wat ze van je vinden. Carrière of rekeningen betalen is bijzaak voor de supporter. Je bent en blijft publiek bezit en voetbalt voor de supporters.
Discussie gesloten.
22 aug 2014 13:53 22 aug 2014 13:56 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Danny Schreurs #282
Blijkbaar was Roda de enigste club die Danny een serieus contract heeft aangeboden. Aangezien er óók bij het jonge gezinnetje Schreurs brood op de plank moet was Danny niet in in de positie om dit aanbod te weigeren. Sommige reacties/dreigementen richting Danny op dit forum zijn helaas vaak ver beneden alle peil.
De volgende gebruiker (s) zei dank u pepernoot, Boer458, Boschpoort, Hill28, Och jeh
Discussie gesloten.
22 aug 2014 14:32
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Danny Schreurs #283
Die kale van trepke B zal zich nu wel hees gescholden hebben, ben benieuwd wat hij vanavond te schelden heeft.
En mocht hij een kaartje hebben voor volgende week zondag dan zou ik zeggen spaar je stem en scheld alles wat los en vast zit uit daar bij roda, en geef schreurs je mening.
Discussie gesloten.
22 aug 2014 16:16
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
Danny Schreurs #284
Als je een beetje MVV-supporter bent, laat je Danny met rust en ga je zeker niet zijn huis bekogelen met eieren. Behalve dat het achterlijk is, levert het ook wéér landelijke negatieve publiciteit op voor onze club:

www.ad.nl/ad/nl/5609/Voetbal/article/det...sfer-naar-Roda.dhtml

Kappen met die onzin.
Discussie gesloten.
22 aug 2014 16:19
edwinjudith777
Bezoeker
Bezoeker
Danny Schreurs #285
Laat Danny Schreurs in zijn waarde . Hij heeft ,voor zijn gezin gekozen en terecht.
Is niet in vorm,gaat deze wel laten zien tegen mvv .
Let maar op met min. 1 doelpunt tegen mvv .
En dat kunnen jullie hier allemaal niet hebben.
Helaas is mvv wat minder dan Roda ,dat moeten we accepteren. Hoe moeilijk het ook is.
Steun mvv ,denk niet teveel aan andere clubs . Mvv heeft het zwaar genoeg.
Roda speelt op promotie ,mvv om te overleven.
Sterkte en laat Maastrichtenaar Danny Schreurs met rust en accepteer dat hij speelt voor Roda .
Er werken genoeg Maastrichtenaren in Heerlen en Kerkrade en andersom
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden