Danny Schreurs

03 mrt 2014 10:11
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #166
Klasse Danny,

Dat velen hier maar een voorbeeld aan nemen.

Aon de géng
Bijlagen:
Discussie gesloten.
04 mrt 2014 06:08
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Danny Schreurs #167
Wat een prachtige goal van Danny in de uitwedstrijd tegen De Graafschap. Een vriend had die opgenomen. Heeft iemand een link naar dat doelpunt, zodat ik die goal nog een keer kan bekijken? Als Danny dit soort goals weer kan maken, lijkt het mij dat hij weer helemaal terug is. Heerlijk! Met een gemakkelijk scorende Danny kan dit seizoen nog heel mooi eindigen!

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
Discussie gesloten.
04 mrt 2014 08:36
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Danny Schreurs #168
Later op de dag zal de samenvatting hier gratis te bekijken zijn. Je moet wel een (gratis) account bij Fox hebben

foxsports.nl/video/195651-samenvatting-de-graafschap-mvv.html
Discussie gesloten.
20 juni 2014 22:10
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #169
5 clubs hebben interesse in hem.
Bij MVV kan hij 1500,- euro verdienen per maand zonder premie.

Ook R*da wilde hem maar , vanwege toch dat MVV zijn club is gaat hij liever niet daarheen of hij moet veel meer gaan verdienen dan hier.
Als er een club niet meer salaris geeft blijft hij hier ook wilt hij gewoon spelen en niet op de bank terecht komen.
Discussie gesloten.
21 juni 2014 12:19
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #170

mvv4ever schreef : 5 clubs hebben interesse in hem.

Ook R*da wilde hem maar , vanwege toch dat MVV zijn club is gaat hij liever niet daarheen of hij moet veel meer gaan verdienen dan hier.
Als er een club niet meer salaris geeft blijft hij hier ook wilt hij gewoon spelen en niet op de bank terecht komen.

Dat noem ik dus clubliefde! Iets waar ik over die andere 2 niet kan zeggen.

Hier is hij verzekerd van een basisplaats. Hij zou een goede rol kunnen betekenen in, voor de zoveelste keer, 'het nieuwe MVV'.

Enig idee wie er nog bij zitten qua interesses van andere clubs? Fortuna?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, tcb
Discussie gesloten.
21 juni 2014 17:18
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #171

Mie leef Mestreech schreef :

Hier is hij verzekerd van een basisplaats. Hij zou een goede rol kunnen betekenen in, voor de zoveelste keer, 'het nieuwe MVV'.

Enig idee wie er nog bij zitten qua interesses van andere clubs? Fortuna?

Verder van de clubs wilde ´de bron´ niet zeggen.
Discussie gesloten.
21 juni 2014 17:59
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #172

Mie leef Mestreech schreef :

Hoe smerig ik de actie van van Hyfte en Rutjes ook vind, hier zal ik ze toch moeten verdedigen.. Het is natuurlijk logisch dat Schreurs meer ''clubliefde'' heeft dan voornoemde twee. Deze jongen is hier als kind naartoe gekomen en heeft de jeugdopleiding doorlopen; Hyfte en Rutjes daarentegen zijn pas enkele jaren geleden gekomen en zijn passanten. Overigens kon Schreurs ook al jaren eerder naar MVV komen dan de zomer van 2012, maar ook hij had toen redenen om dit niet te doen.. soms gaan er andere zaken vóór clubliefde.
Discussie gesloten.
22 juni 2014 10:25
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #173

Dus als hij wel veel meer kan verdienen bij Roda, gaat ie toch?!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Discussie gesloten.
23 juni 2014 15:35
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #174
L1: MVV praat met spits Danny Schreurs over contractverlenging.

www.l1.nl/sport/259639-schreurs-praat-me...r-contractverlenging
Discussie gesloten.
23 juni 2014 15:45
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #175

Jim Cemint schreef : L1: MVV praat met spits Danny Schreurs over contractverlenging.

www.l1.nl/sport/259639-schreurs-praat-me...r-contractverlenging

Schreurs praat met MVV over contractverlenging
MVV praat met spits Danny Schreurs over contractverlenging.

De Maastrichtenaar heeft een aflopend contract.

Op dit moment heeft MVV zeven spelers onder contract staan. Het gaat om Sven Braken, Bryan Smeets, Nick Kuipers, Kjell Knops, Marco Ospitalieri, Mark Veldmate en Gianluca Maria.

De Maastrichtse club gaat ook een samenwerking aan met de Belgische topclub KRC Genk. Volgens hoofdtrainer Ron Elsen ligt het in de lijn der verwachting dat een aantal spelers bij MVV ervaring kan opdoen. Het gaat om spelers die te goed zijn voor het tweede elftal van Genk, maar nog te kort komen voor het eerste elftal.

Vrijdag traint MVV voor het eerst.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
21 aug 2014 09:22
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Danny Schreurs #176
Roda JC trekt Danny Schreurs aan

Roda JC heeft zich per direct versterkt met Danny Schreurs.

Voetbal
Van onze verslaggever

Donderdagmorgen is het sein voor de overgang op groen gezet, waardoor hij meteen kan meetrainen. De bijna 27-jarige Maastrichtenaar tekent voor één seizoen. In december zal worden bekeken of het contract zal worden verlengd.
Schreurs zat zonder club, maar trainde de afgelopen periode wel mee met MVV, zijn laatste werkgever. Hij speelde eerder ook voor Fortuna Sittard en FC Zwolle.
Roda-trainer René Trost kent hem vanuit zijn periode bij MVV en is altijd gecharmeerd geweest van de vaak onvoorspelbare aanvaller. Roda besloot tot het aantrekken van een spits na het tijdelijk wegvallen van Frank Demouge en Regino Cicilia.

Zeer jammer dit. Maakt de 31e augustus wel extra pikant....
Discussie gesloten.
21 aug 2014 09:25
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Danny Schreurs #177
Nou wat heb ik jullie gezegd het wordt alleen maar leuker.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 09:29
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #178
WAT een figuur en geld wolf. ik hoop echt dat hij er totaal niks van bakt en in december op straat staat.
En dat ze hem maar eens flink BOEEEEEEE Roepen als ze hem zie.
Wat een zwakkeling, net als trost geen woorden voor, eerst roepen dit en dat en een maand later met de staart tussen de benen de grens over steken!!!!

0% respect nog voor dit figuur
Discussie gesloten.
21 aug 2014 09:31
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Danny Schreurs #179
Tsja, gerucht is dat zij hem 70.000 euro per jaar gaan betalen. Geen idee of dat klopt, maar dat soort bedragen kan MVV niet uitgeven aan een speler die van de twee jaar dat hij bij ons was, anderhalf jaar geblesseerd of uit vorm was. Vreemd dat zij dat wel kunnen betalen voor een speler die wordt gehaald voor de bank.

Nogal typisch dat zij als vervanger van lange "kapstokspitsen" als Demouge en Cecilia de beweeglijke Danny halen, totaal ander type speler.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Discussie gesloten.
21 aug 2014 09:35 21 aug 2014 09:35 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Danny Schreurs #180
Dit is wel bizar dit dat Roda echt alle pijlen richting Maastricht heeft gezet.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden