Danny Schreurs
21 aug 2014 11:10
Bah, bah, bah. Wat een verschrikkelijk domme en kortzichtige reacties. MVV kon Schreurs niet meer bieden wat hij voorheen verdiende. Danny heeft daarom gekozen om verder te kijken, zijn goed recht. Dat velen van jullie het jammer vinden dat hij voor een club kiest waar jullie niet voor zouden kiezen, dat mag uitgesproken worden. Maar de haatuitingen die ik nu lees op het forum vind ik verschrikkelijk. Laten we met z'n allen proberen het fatsoenlijk te houden!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, Sandro, Och jeh
Discussie gesloten.
21 aug 2014 11:11
21 aug 2014 11:12 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Knap hoe hij zich met één zet, gehaat maakt bij twee supportersgroepen. Van alle clubs in de euregio, kiest hij voor de club , die hem later in zijn einddagen van het betaald voetbal, zijn opgebouwde respect en waardering gaat ontnemen. Danny zal altijd 'de pier' blijven die een blauwe maandag kwam voetballen in Kerkrade. Terwijl ze hem bij MVV en Fortuna vanaf dit moment zien als een verrader.
Later heeft hij niets meer om op terug te kijken. Geen supportershome, waar hij een pilsje mag komen drinken, om over het verleden te vertellen. Een complete achterban die zijn faam is vergeten, die zijn foto ophangen in de catacomben.
Jammer Danny voor je besluit, en dat waarschijnlijk voor vier maanden salaris... zo'n smet op je carrière nemen. Als hij in die vier maanden weer geblesseerd raakt, is het einde carrière, en kan Roda het contract gewoon ontbinden in december. En dan heeft hij financieel nog minder en is hij verder van huis.
Roda is niet dom, die weten dat ze een caravan met een doorgezakt onderstel hebben aangetrokken. De grote winnaar is RJC en de zaakwaarnemer van Danny in deze constructie.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 11:14
21 aug 2014 11:16 door Och jeh.
Frederik34 schreef : Bah, bah, bah. Wat een verschrikkelijk domme en kortzichtige reacties. MVV kon Schreurs niet meer bieden wat hij voorheen verdiende. Danny heeft daarom gekozen om verder te kijken, zijn goed recht. Dat velen van jullie het jammer vinden dat hij voor een club kiest waar jullie niet voor zouden kiezen, dat mag uitgesproken worden. Maar de haatuitingen die ik nu lees op het forum vind ik verschrikkelijk. Laten we met z'n allen proberen het fatsoenlijk te houden!
Lees de opmerkingen en denk aan de wedstrijd thuis tegen Roda, dan weet je dus dat je weer dikke boetes gaat krijgen, wedstrijden zonder publiek en dan weer huilen zeker. En dan lach ik me eigenlijk ook nog dood om de opmerkingen over zijn prestaties. Wat wilden de meeste graag dat hij hier getekend had, nu tekend hij bij Roda en kan hij er ineens niks meer van. Net zoals van Hyfte en Rutjes. Echt een lachertje hier met sommige
Discussie gesloten.
21 aug 2014 11:15
mvv supporter
Platinum Boarder
Danny hebben we niet nodig bij MVV, onze huidige spitse hebben in de laatste wedstrijd al meer laten zien als danny in zijn laatste 10.
Danny is niet heilig, danny is geen ronaldo. danny is niet in vorm en niet fit.
We zullen hem volgende week eens goed uitzwaaien daar in dat achen noord.
Ben trouwens benieuwd hoe de fans van roda hier op reageren, die weten ook dat hij de afgelopen 1,5 er niks van gebakken heeft.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 11:21
mvv supporter schreef :
Ben trouwens benieuwd hoe de fans van roda hier op reageren, die weten ook dat hij de afgelopen 1,5 er niks van gebakken heeft.
Die zijn zo te lezen op hun prikbord erg tevreden met deze aankoop.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 11:26
Deze overstap laat mij enigszins koud (Danny heeft de verwachtingen niet waargemaakt in de afgelopen 2 jaar) maar ik baal wel van het feit dat hij al die tijd heeft meegetraind met MVV. Wij hebben hem nu klaargestoomd voor een concurrent en bovendien weet hij veel over onze selectie. Ik hoop dat vanaf nu alleen spelers mogen meetrainen met een contract bij MVV.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 11:30
Audiowaste
Platinum Boarder
Och jeh schreef : Wat wilden de meeste graag dat hij hier getekend had, nu tekend hij bij Roda en kan hij er ineens niks meer van. Net zoals van Hyfte en Rutjes. Echt een lachertje hier met sommige
Ik en heel veel mensen met mij, zijn ook van mening dat het niveau van Schreurs stukken lager lag dan we van hem gewend zijn.
Hij heeft sinds november maar 6 goals gemaakt en je zag dat hij er vaak werd uitgelopen door de verdedigers van de tegenstander. Mocht hij ooit weer op het oude niveau komen, dan is het zeker een nuttige speler. Maar in zijn huidige vorm heb ik liever Croux en Brouwers voorin staan. Daarnaast hoop ik ook dat Braken dit seizoen echt de afmaker kan worden.
Wat betreft van Hyfte en Rutjes. Van Hyfte was zeker een goede speler bij ons, maar niet onvervangbaar. Het moet het nog uitwijzen, maar ik denk dat zijn vervangers (Peeters, Vink, Vorthoren) echt niet minder zijn dan hij. Alleen missen zij nog de ervaring. En Rutjes was vooral populair vanwege zijn werklust en strijd, wat we zeker gaan missen. Maar voetballend gezien was hij echt één van de mindere spelers bij MVV.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
21 aug 2014 11:35
21 aug 2014 11:40 door Jacques.
Och jeh schreef : Lees de opmerkingen en denk aan de wedstrijd thuis tegen Roda, dan weet je dus dat je weer dikke boetes gaat krijgen, wedstrijden zonder publiek en dan weer huilen zeker. En dan lach ik me eigenlijk ook nog dood om de opmerkingen over zijn prestaties. Wat wilden de meeste graag dat hij hier getekend had, nu tekend hij bij Roda en kan hij er ineens niks meer van. Net zoals van Hyfte en Rutjes. Echt een lachertje hier met sommige
Ik weet niet of je het onder meer over mij hebt, maar ik kan je zo de posts laten lezen van vorig seizoen waar ik over alle drie deze spelers zeg dat ze me dat seizoen zwaar tegenvallen. Bij mij is dit absoluut niet nieuws.
Bijvoorbeeld, maar dit is zeker niet de enige post, uit april dit jaar, toen ze alle drie nog bij ons onder contract stonden:
Jacques schreef : Vind Rutjes persoonlijk zwaar tegenvallen, loopt vaak uit positie en brengt daarmee anderen in moeilijkheden (en pakt zelf veel kaarten als hij moet corrigeren). Heeft uiteraard wel de mentaliteit meezitten. In je lijstje ontbreekt Castro, die pakt echt veel punten. Een Kuipers heeft de goede mentaliteit en is nog erg jong (zeker voor een verdediger), mag wat mij betreft ook blijven. Secerovic is de enige met echte voetbalsluwheid in de selectie, hij versiert vrijdag een onterechte vrije trap die ons de 3-3 oplevert. Dan heb je het ver gehad in deze selectie, op basis van dit seizoen mag de rest wat mij betreft allemaal weg - of blijven aan een klein contractje, puur voor de breedte.
Van Hyfte en Schreurs kunnen beter, dat hebben ze voorheen laten zien. Maar MVV heeft niet de luxe om daar op te gaan zitten wachten...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 11:45
Debiele reacties, dit is puur de fout van MVV. Ik zou ook niet voor 1200 gaan ballen bij MVV als ik het talent had. Ik zou daarnaast alles op alles zetten om niet naar Roda te hoeven, maar waarschijnlijk was dit de enige oplossing voor Danny en krijgt hij daar wel gewoon zijn oude salaris.
En let maar op de meeste onderschatten Schreurs hier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u izzo
Discussie gesloten.
21 aug 2014 11:52
Tis best begrijpelijk toch?
fictief voorbeeldje
stel jij werkt bij mcdonalds en opeens gaan ze bezuinigen en bij je contractverlenging wordt je ineens in salaris en in bonussen gekort? die extra 500 euro als je 10.000 hamburgers op een week bakte zijn in het water gevallen. je krijgt geen 3000 euro per maand meer maar nu 1700 euro...
KFC houdt MCDREK nauwlettend in de gaten en willen alles wat van mcdrek is overnemen. zo hebben de 2 floorwalkers en tevens collega;s van je overgenomen (nathan en tom)..en natuurlijk zijn oude filiaalleider die via burgerking(venlo) een omweg heeft gemaakt naar kfc. NU komt KFC met een hogere salaris..je krijgt ong. hetzelfde bedrag als wat je eerst bij mcdrek kreeg...
ZOU JIJ HET DOEN????
ik wel hoor!
Roep maar niet te hard van... danny kan niks..danny is een landverrader... straks tegen ons knalt hij er weer 1 in!
Als je bij MVV voetbalt met het gegeven salaris dan bestaat clubliefde niet meer want zodra je over de 30 gaat besef je dat je na je voetbalperiode in het normale bedrijfsleven aan de slag moet gaan..en dat is niet voor iedereen weggelegd. Dus als een andere club je meer bied zodat je in ieder geval nog een beetje kan sparen dan ga je !
Voor de rest is het jammer dat hij gaat maar aan de andere kant is vernieuwing ook weleens goed... iedereen is vervangbaar... behalve Jonas Olsen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh
Discussie gesloten.
21 aug 2014 11:57
SintServaos
Platinum Boarder
Duudelijk geval vaan soort zeuk soort: Qua intelligentieniveau passe ze wel bijelkaar. Taolkundig oetgelach: wat is d'n euvertreffenden trap vaan dom? Dom, Dommer, Roda WC
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
21 aug 2014 11:58
21 aug 2014 12:01 door Och jeh.
Jacques schreef :
Och jeh schreef : Lees de opmerkingen en denk aan de wedstrijd thuis tegen Roda, dan weet je dus dat je weer dikke boetes gaat krijgen, wedstrijden zonder publiek en dan weer huilen zeker. En dan lach ik me eigenlijk ook nog dood om de opmerkingen over zijn prestaties. Wat wilden de meeste graag dat hij hier getekend had, nu tekend hij bij Roda en kan hij er ineens niks meer van. Net zoals van Hyfte en Rutjes. Echt een lachertje hier met sommige
Ik weet niet of je het onder meer over mij hebt, maar ik kan je zo de posts laten lezen van vorig seizoen waar ik over alle drie deze spelers zeg dat ze me dat seizoen zwaar tegenvallen. Bij mij is dit absoluut niet nieuws.
Bijvoorbeeld, maar dit is zeker niet de enige post, uit april dit jaar, toen ze alle drie nog bij ons onder contract stonden:
Jacques schreef : Vind Rutjes persoonlijk zwaar tegenvallen, loopt vaak uit positie en brengt daarmee anderen in moeilijkheden (en pakt zelf veel kaarten als hij moet corrigeren). Heeft uiteraard wel de mentaliteit meezitten. In je lijstje ontbreekt Castro, die pakt echt veel punten. Een Kuipers heeft de goede mentaliteit en is nog erg jong (zeker voor een verdediger), mag wat mij betreft ook blijven. Secerovic is de enige met echte voetbalsluwheid in de selectie, hij versiert vrijdag een onterechte vrije trap die ons de 3-3 oplevert. Dan heb je het ver gehad in deze selectie, op basis van dit seizoen mag de rest wat mij betreft allemaal weg - of blijven aan een klein contractje, puur voor de breedte.
Van Hyfte en Schreurs kunnen beter, dat hebben ze voorheen laten zien. Maar MVV heeft niet de luxe om daar op te gaan zitten wachten...
Ik doel niet op 1 iemand persoonlijk, maar als jij het je wil aantrekken, moet je dat zelf weten. De reacties hier zijn van bedenkelijk niveau, dat is mijn mening. Iemand een blessure gunnen gaat mij iets te ver. Schreurs has geen contract en dit kan hij tegen betere voorwaarden wel tekenen bij Roda, ik kan het begrijpen, hij heeft toch een gezin te onderhouden.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 12:12
Tsja, Danny heeft voor het geld gekozen. Neem het hem maar eens kwalijk. Hij heeft tegenwoordig immers ook een gezin te onderhouden. Ben ik blij met zijn overstap? Nee, dat niet. Denk ook niet dat MVV iets te verwijten valt. Hebben hem een verlaagd voorstel gedaan. Logisch gezien de financiële perikelen en de (tegenvallende) prestaties van Danny de afgelopen twee seizoenen, waarvan hij de helft geblesseerd was.
Hoop alleen één ding, Danny. Als je tegen MVV scoort, laat dan dat overdreven gejuich en die overdreven flic-flac achterwege (zoals je deed toen je bij Fortuna speelde).
Wasiu Taiwo en Fabio Caracciolo vertrokken ook bij MVV maar werden wel als helden onthaald als ze in het shirt van de tegenstander het veld opkwamen: zij juichden namelijk niet als ze scoorden. Uit respect naar MVV en haar fans. Neem daar eens een voorbeeld aan en dan wordt je misschien niet massaal uitgefloten en wellicht weer met respect terug behandeld.
Discussie gesloten.
21 aug 2014 12:13
danny veul succes bij de kots vaan het zuiden
Discussie gesloten.
21 aug 2014 12:22
Mensen laten we nou Niet het zelfde gaan schreeuwen wat vele andere mensen doen,we hoeven Danny geen blessure te gunnen laten we eens over de voetbal kwaliteiten van Danny gaan nadenken.ik vind het geen gemist of hij nou naar Roda gaat of waar ook.vond Danny een heel matige voetballer met af en toe een leuk moment er lopen bij de amateurs wel betere rond,en dan met de spelers die nu rondlopen vind ik dat we Danny niet nodig hebben voor dat geld wat je over hebt kun je beter nog iemand voor de verdediging halen in dien mogelijk.want dit mvv gaat ons nog verassen deze competitie dus op naar morgen.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.338 seconden