René Trost

02 okt 2012 18:25 02 okt 2012 18:27 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
René Trost #211

sjoen-mestreech schreef :

En eederein zow ut gaanse weekend sjagrijnig motte zien es MVV verleert.
[/quote]

"sjoen-mestreech"
dat geit get te wiet :p es eederein mit n lang pan geit wirke de ganse week :lachen:[/quote]

Danny1983
Ik rij liever 300 km voor MVV dan voor welke club in Nederland dan ook :P

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2012 10:17
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
René Trost #212
Trost: "Promoveren zou voor de club drama zijn"

Na zeven competitiewedstrijden staat MVV eerste in de Jupiler League. De ploeg van trainer René Trost won vijf duels, daarnaast werd er twee keer gelijkgespeeld. Direct wordt er gesproken over de kansen op promotie, hoewel de oefenmeester van de Limburgse club daar niet aan wil denken.

"Dit jaar promoveren zou voor de club een drama zijn", zegt Trost tegenover het Algemeen Dagblad. "Daar is MVV organisatorisch helemaal niet klaar voor. Het gaat gewoon niet. Mocht het echter gebeuren, dan zouden we geen nee zeggen uiteraard. Maar laat ons eerst een paar jaar structureel bovenin de Jupiler League meedoen, zoals PEC Zwolle deed. Na een paar jaar was die club er klaar voor en volgde promotie."

"We mikken op plaats vijf, zodat we straks de eerste ronde van de play-offs mogen overslaan. Alles hoger is meegenomen. Kijk gewoon naar de dertien seizoenen die MVV nu in de Jupiler League uitkomt. De hoogste plaats was een vijfde, meestal eindigde de club onderin. Dus laten we reëel blijven", aldus Trost in de ochtendkrant.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:

04 okt 2012 10:50
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
René Trost #213
Ik wilde het net plaatsen, maar wie hou ik voor de gek als ik denk dat ik iets eerder kan posten dan uzze Danny1983, onze Mestreechse Superman.

Ik vindt het een beetje jammer dat Trost dit zo zegt. Ik snap dat je de verwachtingen/druk niet al te hoog wilt houden, maar veel supporters beginnen weer te dromen, kunnen niet wachten tot de volgende wedstrijd, volgen het nieuws nauwer dan normaal en dan krijg je van je trainer, die je zo hoog hebt staan, dit bericht.

Ik persoonlijk krijg dan het gevoel dat je niet wilt promoveren, ook al heb je dit jaar wellicht sportief gezien de beste kansen. Of ga je de jongens 10 wedstrijden voor het einde zeggen dat ze half gas moeten geven?

Als je kunt, gewoon promoveren, klaar. Waarom wil je anders play-offs spelen? Kun je ze net zo goed wat langer vakantie geven, zoveel meer geld levert het namelijk niet eens op...

MVV, iereklas!!!! KNVB, niks anders...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

04 okt 2012 11:27
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #214
Deze woorden zijn niet van René zelf. Tijdens een infoavond / praotkaffee heeft uzze praeses dit ook eens vertelt.
Promoveren zou op dit moment een financiële ramp zijn, maar als de kans zich voor doet dan moet je hem wel grijpen.
Met andere woorden: zijn woorden zijn René min of meer in de mond gelegd.

We bivakkeren al veel te lang in de Jupiler-league. Natuurlijk moet er heel veel bij komen als we zouden promoveren.
Nieuwe adequate spelers kosten (veel) geld en dat hebben we niet (?)
Een promotie heeft ook zijn voordelen, hogere inkomsten uit de televisiegelden, vaker op tv waardoor de kans aanwezig is dat er meer sponsoren komen die dieper in de geldbuidel willen tasten, verkoop seizoenskaarten gaat omhoog, er moet een tweede team komen waarin de talenten zich kunnen ontwikkelen.

De tijden van weleer moeten terug komen: jeugd moet niet rondlopen met truitjes van Ronaldo, Messi of Ibramovic maar met de eigen spelers namen. Vroeger koos je bij het voetballen op een trapveldje voor jouw favoriete speler. Je koos toen namen van MVVers zoals: Brokamp, Mraz, Dijkstra en later Meijer, Visser etc.
Indien je na een avondje / middagje naar huis ging en MVV had veloren, was je vaak niet te genieten.

Nu we aan de vooravond staan van (hopelijk) een periodetitel komt een dergelijke uitspraak wel op een heel ongelukkig moment.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, opadiehard

04 okt 2012 11:48
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #215
Waarschijnlijk is het grootste probleem bij MVV momenteel dat ze allemaal geen benul hebben hoe om te gaan met de media. Ook de voorzitter heeft daar een handje aan. Je moet de dingen die je zegt goed afwegen, want een verkeerd woord kan een hoop teweeg brengen bij de achterban en/of sponsoren. Wat is zo'n opmerking (van wie die ook komt) nu voor een signaal naar de fans en sponsoren? Waarom zou je je dan nog druk maken over een periode?
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Sjotelsplak

04 okt 2012 13:06
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
René Trost #216
Ook van dit bericht begrijp ik WEER GEEN KLOTE....

Tja, dit zijn niet de woorden van Trost, dat weet ik zeker...een ras-voetballer praat anders.

04 okt 2012 13:27
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
René Trost #217

pinobel schreef : Waarschijnlijk is het grootste probleem bij MVV momenteel dat ze allemaal geen benul hebben hoe om te gaan met de media. Ook de voorzitter heeft daar een handje aan. Je moet de dingen die je zegt goed afwegen, want een verkeerd woord kan een hoop teweeg brengen bij de achterban en/of sponsoren. Wat is zo'n opmerking (van wie die ook komt) nu voor een signaal naar de fans en sponsoren? Waarom zou je je dan nog druk maken over een periode?

En ik vind het grootste probleem van de supporters (mijzelf incluis) dat er steeds zo'n ophef gemaakt wordt om die stomme artikeltjes in DDL.. hier mikken zij net op

04 okt 2012 13:32 04 okt 2012 13:37 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
René Trost #218
Dan moeten ze goeie afspraken maken met de pers, of niet meer te woord staan. KLAAR

Elke keer hetzelfde geneuzel, we staan bovenaan...dan ga je niet een story ophangen, die van toepassing is, toen we met -8 punten zijn gestart. We zijn 2 jaar verder, en ik wil nu andere berichten horen.

Niemand is klaar voor Eredivisie in de JUUP, je moet gewoon slim zijn als Club wil je het eerste jaar overleven,

En degraderen we weer, zal mij een worst wezen, MAAR JE GAAT WEL VOOR HET HOOGSTE.

04 okt 2012 14:04
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #219
Klaar of niet. MVV moet zsm promoveren. Het gat word alleen maar groter.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

04 okt 2012 14:47
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #220

Danny1983 schreef :
Danny1983
Ik rij liever 300 km voor MVV dan voor welke club in Nederland dan ook :P

ja.... jij heb dezelfde pan los .. of beter... dezelfde klap van de molen als je oompie ! :P

niks mis mee overigens ! :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

04 okt 2012 15:05
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #221

pinobel schreef : Waarschijnlijk is het grootste probleem bij MVV momenteel dat ze allemaal geen benul hebben hoe om te gaan met de media. Ook de voorzitter heeft daar een handje aan. Je moet de dingen die je zegt goed afwegen, want een verkeerd woord kan een hoop teweeg brengen bij de achterban en/of sponsoren. Wat is zo'n opmerking (van wie die ook komt) nu voor een signaal naar de fans en sponsoren? Waarom zou je je dan nog druk maken over een periode?

Sjotelsplak schreef : Klaar of niet. MVV moet zsm promoveren. Het gat word alleen maar groter.

Zjus ! :thumbsup: :applaus: :thumbsup:

Ik kan begrijpen dat Trost gebaseerd op de huidige selectie & mogelijkheden zegt, dat we er niet klaar voor zijn en dat hij ook geen kanonnenvoer wil zijn dat bijna iedere wedstrijd afgeschoten wordt.
Dan krijg je idd een soort spel zoals we dat zagen tussen Real en Ajax, of in het verleden de bekerwedstrijd tegen Heereveen of laatst NAC. En geeft weinig plezier en teleurstellende toeschouwersaantallen!

Zo iets dergelijks zij Körver ook toen we met Landzaat, Bouma, Buikema en noem ze maar op promoveerden (en later Perez erbij kwam). Klopt ook wel een beetje, maar er kunnen wel krachten en mogelijkheden vrijkomen die je niet kunt voorspellen...( wat als Landzaat, Bouma en Perez wat langer hadden kunnen blijven...?)

Bovendien mag en moet je dit ons supporters niet en nooit onthouden, ook al gaan we strijdend onder...

Financieel is het wel en een ander probleem, maar ...

a. kunnen er ook hier nieuwe kansen en mogelijkheden komen
en
b. is dan de expertise gevraagd van het bestuur.

En op dat laatste gebied zijn het, ondank kritiek die we op andere zaken hebben, toch zeer zeker geen "klomeleers"... ;)

Blijft een probleem dat je met part timers moeilijk een professionele organisatie kunt runnen en de afwezigheid van een jeugd team ook zeer problematisch is...en zal hun "united"concept een lagere prioriteit moeten krijgen... ;)

Niettemin gun ik het iedereen (en vooral die gamins die dat nooit hebben meegemaakt ) om wat "veer aw bök" deikser höbbe gezeen....de "Iere klas K.N.V.B." mee te maken... ! :thumbsup:

We shall not be moved !!!

04 okt 2012 16:26
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #222
De verwachtingen zijn weer Sky high...het kan de Sjeng weer niet snel genoeg gaan.

Sjraveleer, wat heb jij een heftige toon iedere keer. Merk ik bij alle berichten?

'gewoon slim zijn als je promoveert?' Daar is toch echt kennis en mankracht en up to date voorzieningen enzo voor nodig. MVV is wat veel dingen betreft een 12 jaar oude puber. Laat die nog eens een paar jaar harden bovenin. Dus niet zo snel mogelijk, maar zo GOED EN STABIEL mogelijk.

Langer wachten maakt het gat niet groter, maar juist kleiner denk ik dus. Je moet qua organisatie/voorzieningen/aantal fans/begroting dus eerst op een hoger nivo komen dan dat MVV nu staat.

Boe is dat feeske?

04 okt 2012 16:40 04 okt 2012 16:40 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
René Trost #223
@boe is dat feeske: Het is gewoon jammer, dat ik woorden als "drama" moet lezen, terwijl we het goed doen.

Drama, klinkt meer als angst om te promoveren, en die gedachte hoort niet bij een voetbalclub.

Iedereen weet dat Eredivisie een grote stap is, en we zijn ook tevreden met de juup.l, als het niet anders is

(sky high? heftige toon?)

(lees mijn berichten a.u.b op een rustige manier, dat helpt)

04 okt 2012 16:48
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #224

Boe is dat feeske? schreef : De verwachtingen zijn weer Sky high...het kan de Sjeng weer niet snel genoeg gaan.

Sjraveleer, wat heb jij een heftige toon iedere keer. Merk ik bij alle berichten?

'gewoon slim zijn als je promoveert?' Daar is toch echt kennis en mankracht en up to date voorzieningen enzo voor nodig. MVV is wat veel dingen betreft een 12 jaar oude puber. Laat die nog eens een paar jaar harden bovenin. Dus niet zo snel mogelijk, maar zo GOED EN STABIEL mogelijk.

Langer wachten maakt het gat niet groter, maar juist kleiner denk ik dus. Je moet qua organisatie/voorzieningen/aantal fans/begroting dus eerst op een hoger nivo komen dan dat MVV nu staat.

Dat verhaal hoor ik nu al 10 jaar... eerst organisatie op touw,en dan promoveren....

Als je de kans krijgt moet je die pakken. Ook al ben je er niet klaar voor. Als je gaat denken van ''de organisatie staat er nog niet,dus liever niet promoveren'' dan vraag ik me af met welke instelling jij naar een wedstrijd van MVV gaat kijken. Een beetje met de olympische gedachte? Deelnemen is belangrijker dan winnen?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

04 okt 2012 17:57
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #225
Je kunt blijven zeggend dat er eerst gebouwd moet worden en de organisatie maar zoals Sjotelsplak ook aangeeft kun je dat komende 10 jaar nog blijven zeggen. Waanneer ben je klaar voor een promotie?

niemand die het kan zeggen.

Dus mijn mening is als je ervoor kan gaan moet je ervoor gaan. Bouw vanuit dan verder aan de organisatie want zolang je de promotie niet maakt, zal er ook geen veranderingen komen in de organisatie gewoon omdat de noodzaak er niet is en tevens de financiële middelen niet voor handen zijn.

Dus voor mij laat gaan en maak die sprong in het diepe! Wees creatief, net zoals ze nu overleven!

Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden