>
Ontvangen bedankjes 556
En eederein zow ut gaanse weekend sjagrijnig motte zien es MVV verleert.sjoen-mestreech schreef :
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
pinobel schreef : Waarschijnlijk is het grootste probleem bij MVV momenteel dat ze allemaal geen benul hebben hoe om te gaan met de media. Ook de voorzitter heeft daar een handje aan. Je moet de dingen die je zegt goed afwegen, want een verkeerd woord kan een hoop teweeg brengen bij de achterban en/of sponsoren. Wat is zo'n opmerking (van wie die ook komt) nu voor een signaal naar de fans en sponsoren? Waarom zou je je dan nog druk maken over een periode?
Danny1983 schreef :
Danny1983
Ik rij liever 300 km voor MVV dan voor welke club in Nederland dan ook
pinobel schreef : Waarschijnlijk is het grootste probleem bij MVV momenteel dat ze allemaal geen benul hebben hoe om te gaan met de media. Ook de voorzitter heeft daar een handje aan. Je moet de dingen die je zegt goed afwegen, want een verkeerd woord kan een hoop teweeg brengen bij de achterban en/of sponsoren. Wat is zo'n opmerking (van wie die ook komt) nu voor een signaal naar de fans en sponsoren? Waarom zou je je dan nog druk maken over een periode?
Sjotelsplak schreef : Klaar of niet. MVV moet zsm promoveren. Het gat word alleen maar groter.
Dat verhaal hoor ik nu al 10 jaar... eerst organisatie op touw,en dan promoveren....Boe is dat feeske? schreef : De verwachtingen zijn weer Sky high...het kan de Sjeng weer niet snel genoeg gaan.
Sjraveleer, wat heb jij een heftige toon iedere keer. Merk ik bij alle berichten?
'gewoon slim zijn als je promoveert?' Daar is toch echt kennis en mankracht en up to date voorzieningen enzo voor nodig. MVV is wat veel dingen betreft een 12 jaar oude puber. Laat die nog eens een paar jaar harden bovenin. Dus niet zo snel mogelijk, maar zo GOED EN STABIEL mogelijk.
Langer wachten maakt het gat niet groter, maar juist kleiner denk ik dus. Je moet qua organisatie/voorzieningen/aantal fans/begroting dus eerst op een hoger nivo komen dan dat MVV nu staat.