René Trost

04 okt 2012 22:04 04 okt 2012 22:04 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #226
Ik vind het heel moeilijk...eigenlijk ben je er niet klaar voor,puur financieel!
Maar als ik puur kwa supporters gevoel spreek...eindelijk oet die klasse boe ut lestig bivakkeren is...in die opziechte tot ste de neet mie vanaf kumps.
Ik snap dat het heel lestig zou weure um in de eredivisie te spelen financieel!
Eigenlijk nog ff blieve haange in dees divisie...mer aon de andere kant wienie daan wel?
Of net als vvv elke kier sjus wel of sjus neet!
Mer iech hub zoe de sjiet vaan de juup divisie...kump tied kump raad!...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2012 23:01
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
René Trost #227
Promoveren is een droom, en geen drama. We kunnen het niet slechter doen, dan de andere limburgse clubs.

De aanpassingen in het stadion,kosten 7 ton, zal niet het grootste probleem zijn.

Kan iemand mij duidelijk maken, waarom het een drama is, als wij promoveren. Wat hebben we te verliezen ?

We gaan toch niet failliet, als we promoveren?

En wedstrijden verliezen is ook niet erg, als we maar uit en thuis winnen van Aartsvijand1, en het seizoen is geslaagd.

05 okt 2012 00:13
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #228
Wat een gezeik! Een club is er nooit klaar voor. Daarvoor zijn de verschillen te groot. Venlo was er niet klaar voor, Excelsior niet, De Graafschap niet en Zwolle nu ook niet. Als je promoveert komen er altijd weer nieuwe geldbronnen en mogelijkheden vrij. Die kun je nu ook nog niet precies inschatten. Tuurlijk zal de zomerstop dan enorm hektisch zijn, tuurlijk zul je het niet makkelijk krijgen, maar we doen toch mee aan deze competitie om zo hoog mogelijk te eindigen? Meedoen is niet belangrijker dan winnen!
En als je kunt winnen, moet je dat vooral doen.
Met een beetje geluk red je het wel, blijf je erin en kun je wellicht beetje bij beetje doorgroeien (zie Heracles en dit jaar RKC). Die clubs zijn echt niet groter dan MVV qua historie, financiën, achterban en mogelijkheden.
Op naar de eredivisie! Zo snel mogelijk! JAO DAT IS US MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, Sjotelsplak, izzo

05 okt 2012 01:14
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #229
Boerum speule veer uberhaupt voetbal?!

UM TE WINNEN!!
en esse dat miejer daan deks deis kinste bovenaon eindige..
eindigste bove aon.. sjeh daan bisse kampioen...

Kampioenen in een liegere klasse promoveren noe einmaal!

Vin t ouch kwatsj dat clubs oet de topklasse neet wille promoveren.. jeh daan mosse ouch neet draon deilnumme!

iech zek de TIED is NOE!!! oetstel is aofstel!

hoop allein neet dat MVVke de speulers tonnen heet belaof bij promotie.. daan kin iech t wel begriepe hehe..

mer komop.. veer klasjeneere al iech weit neet wie lang dat veer hiel gere truk 'nao boe veer huure' wille. Loate veer dat daan ouch mit 2 hennekes griepe.

En zowie heijbove iemes al zei.. Venlo kos t, RKC dreijd lekker mit (woare ierts bijnao tabak).. DAAN MOTTE VEER DAT TOCH OUCH KINNE?!

bij promotie kaome dr zeker miejer financiele middelen vrij.. door miejer sponsoren, tv reclaam, wss ouch sk's!

Komop jongens pak deej periode!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, Sjotelsplak, opadiehard

05 okt 2012 07:28
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #230
Trost eist absolute overgave van MVV-spelers

Niet alleen goed voetbal, maar vooral ook de absolute wil om de baas te zijn op het veld: dat is wat MVV-trainer René Trost eist van zijn spelers die vrijdagavond in en tegen Emmen (aanvang 20.00 uur) de uitstekende competitiestart kunnen verzilveren met de periodetitel. De coach schuift de lange termijn – de competitie – voor één keer aan de kant en wil zich maximaal concentreren op de negentig minuten in Drenthe.

Voetbal
Van onze verslaggever

,,Normaal zou je in een uitwedstrijd ook best kunnen koersen op een gelijkspel. Maar nu niet. Zonodig nemen we risico's om de winst binnen te halen. Het zou geweldig zijn als we al zo vroeg in het seizoen een prijs kunnen pakken. Als dat lukt, kunnen we de rest van de competitie min of meer vrijuit voetballen, in de wetenschap dat de play-offs al gehaald zijn.”
MVV start in Emmen met dezelfde basisploeg die afgelopen zondag Excelsior (4-2) versloeg. Nathan Rutjes, die deze week vader werd van een zoon, ontbreekt nog steeds. Zijn enkelblessure blijkt hardnekkiger dan gedacht. Hij wordt als verdedigende middenvelder opnieuw vervangen door Cor Gillis, die zondag zijn debuut in de MVV-basis maakte. Ook Michael la Rosa en Davide Timmermans zijn geblesseerd. Trost rekent erop dat zijn spelers doordrongen zijn van het grote belang van de wedstrijd. ,,Voeding, rust, concentratie: bij een prof moet in zo'n week alles in het teken staan van die vrijdagavond. Eigenlijk zou ik spelers niet eens hoeven te motiveren, iedereen weet waar het om gaat. Maar ik zal het toch doen, zekerheid voor alles.”
De Maastrichtenaren hebben niet overwogen om een dag eerder de busreis van dik drie uur naar het hoge noorden te maken. ,,Daar is geen geld voor. En bovendien denk ik dat elke speler het liefst in zijn eigen bed slaapt.”
Opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Knops, Labylle, Gillis, Van Hyfte, Smeets, Schreurs, Veldmate, Esajas.

ALE EERDERE BERICHTEN KLOPPEN, DAN HOEFDE JE DIT NIET TE EISEN.

Aon de géng

05 okt 2012 08:44 05 okt 2012 08:46 door the king.
the king
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #231
wilde ook bericht plaatsen,maar andere hebben precies geschreven wat ik ook denk,
goed excuus bij nederlaag,we willen M.V.V. niet in financiele problemen brengen
door te promoveren :lolno: kom op er voor gaan,waarom gaan we anders naar het stadion

05 okt 2012 10:59
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #232
Laat er geen misverstand over bestaan dat ik MVV en mezelf ook de Eredivisie gun!

Maar ik denk dat velen hier door een rood-witte bril kijken. Iedereen staat te popelen. Snap ik heel goed.

Sjotelsplak heeft gelijk dat het al 10 jaar geroepen word, maar er werd ook 10 (of 15?) jaar lang als kip zonder kop gemanaged bij MVV. Had men eind jaren 90 goed beleid gehad, dan zaten we nu waarschijnlijk niet eens juup. Er was gewoon geen visie!

Die is er nu wel, door kennis en kunde, stapje voor stapje bouwen, komt MVV steeds meer aan de poort kloppen. Dat heb ik de afgelopen 10 jaar niet gezien. Dat is dus wel degelijk een stap omhoog die we zetten.

Het gat wordt niet groter. Er blijven altijd clubs (managers) met dom wanbeleid/kortetermijn denken. Denk maar aan aachen nord, de graafschap die nu weer in financiele problemen zit, FSC ook. NAC...
Die doen wat MVV 15 jaar lang gedaan heeft. Die clubs laten juist een gat vallen, een gat dat MVV spoedig zal kunnen opvullen. De plannen liggen er, zoals MVV zich nu ontwikkeld zijn ze er binnen een paar jaar klaar voor.
Maar niet nu, helaas maar realistisch.

Boe is dat feeske?

05 okt 2012 11:06
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #233

Boe is dat feeske? schreef : Laat er geen misverstand over bestaan dat ik MVV en mezelf ook de Eredivisie gun!

Maar ik denk dat velen hier door een rood-witte bril kijken. Iedereen staat te popelen. Snap ik heel goed.

Sjotelsplak heeft gelijk dat het al 10 jaar geroepen word, maar er werd ook 10 (of 15?) jaar lang als kip zonder kop gemanaged bij MVV. Had men eind jaren 90 goed beleid gehad, dan zaten we nu waarschijnlijk niet eens juup. Er was gewoon geen visie!

Die is er nu wel, door kennis en kunde, stapje voor stapje bouwen, komt MVV steeds meer aan de poort kloppen. Dat heb ik de afgelopen 10 jaar niet gezien. Dat is dus wel degelijk een stap omhoog die we zetten.

Het gat wordt niet groter. Er blijven altijd clubs (managers) met dom wanbeleid/kortetermijn denken. Denk maar aan aachen nord, de graafschap die nu weer in financiele problemen zit, FSC ook. NAC...
Die doen wat MVV 15 jaar lang gedaan heeft. Die clubs laten juist een gat vallen, een gat dat MVV spoedig zal kunnen opvullen. De plannen liggen er, zoals MVV zich nu ontwikkeld zijn ze er binnen een paar jaar klaar voor.

Nu gewoon 2 a 3 seizoenen top jup draaien.Dan ben je financieel hopelijk zover tot je de stap kan gaan maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, damske

05 okt 2012 14:08
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #234

Boe is dat feeske? schreef : Maar niet nu, helaas maar realistisch.

Ik snap je punt. Maar dan vraag ik me toch af hoe jij dit seizoen en de komende seizoenen kijkt naar MVV. :P Als ze de laatste wedstrijden konden promoveren(competitie of play-offs), zou je dan nog steeds denken van : niet nu, beter verliezen?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

05 okt 2012 14:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
René Trost #235
Alleen is het nadeel dat dit niet zo gewoon is. In de JL kan iedereen van iedereen winnen. Hoe lang hou je dit vol? Cambuur probeerd ook al járen te promoveren, willen helemaal niet meer top JL spelen en tóch lukt het niet. Ze zakken zelfs soms steeds verder naar onder. Ik vind dat als MVV kan promoveren, ze moeten maken dat ze wegkomen. In de eredivisie vang je weer wat meer geld,en dan misschien wat pendelen tussen eredivsie en wat nacompetities om zo te blijven. Hoe wil je het anders doen?

05 okt 2012 14:33 05 okt 2012 14:36 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #236

Boe is dat feeske? schreef : Laat er geen misverstand over bestaan dat ik MVV en mezelf ook de Eredivisie gun!

Maar nu niet...?

*oda speelt al jaren geen eerste divisie... ;)
en komt er ondanks hun "financiële" beleid toch weer bovenop ( met of zonder suikeroom Nol...)

Niet dat ik nu zeg dat we ook zo moeten gaan werken en ons weer te diep in de schulden moeten steken,
maar "roomser dan de Paus" is een ander uiterste ....

Ja.. voorzichtigheid is geboden, maar ook zeer zeker "ja, gaan voor het hoogste !" :thumbsup:

En dan moet je creatief zijn en hard werken! :thumbsup:

Bijkomend effect is dat als je je op het hoogste nivo beweegt, je ook te maken krijgt met ander geldstromen en ontsnap je aan die kloof tussen Zjuup en Iere Divisie, die maar steeds groter en groter wordt...

Als je naar de historie van MVV kijkt, bewogen wij ons steeds rond de 11de positie in de ere divisie ( kijk maar eens naar mijn overzicht in de rubriek MVV- NAC), met enkele uitschieters naar boven ( rond plaats 5) en enkele naar beneden ( rond plaats 15).
Dus waarom niet...?

Als je er niet voor gaat, dan laat je je de kaas van het brood af eten en dat is nou net niet waarmee Mestreech en MVV zich identificeren, toch...?

05 okt 2012 15:27
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #237

the king schreef : wilde ook bericht plaatsen,maar andere hebben precies geschreven wat ik ook denk,

Eigenlijk is dat altijd zo :daag: :lachen: :lachen: :lachen: ...gr opa ;).

....

05 okt 2012 15:41 05 okt 2012 15:41 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
René Trost #238
@sjotelsplak: We zijn een voetbalclub!!!

En niet een produkt!!!!!

Een voetbalclub die niet kan promoveren? Foi foi foi foi

Domme angstpraat, DRAMA, bah bah

Lekkere propaganda....We zijn bang om te promoveren, maar we hebben wel geld voor "raketten"

"en noe goon ie mieg concentreren op de wedstrijd, en hopelijk winnen en promoveren veer"

05 okt 2012 15:55
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #239
We promoveren ook niet dream on!

05 okt 2012 15:58
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
René Trost #240
@armand: Echte wedstrijdinstelling!!!

We moeten nog beginnen, en jij geeft de moed al op?

Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden