>
Ontvangen bedankjes 1550
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Rene zal wel vol trots op het forum lezen dat hij zo gewild is ...eerst de ,,slemiel,,over zijn,,steun,,aan de roda jeugd!
En nu het denkbeeldige getrek vanuit de denkbeeldige gedachte van sommige mvv supporters .
Jongens de rubriek transfer geruchten is niet meer actueel dus nu maar het tussentijdse vertrek van ONZE trainer?
Laten we nu genieten van het geen er nu speelt, en nu niet weken en mnd blijven zeiken of rene vertrekt naar roda!
Rene diech kins opa ...veer houwe vaan diech en diech bis enne vaan us ...gr opa .
Karakter schreef : Het scenario waar jij vanuit gaat is dat Roda blijft verliezen, Trost met MVV bovenin blijft meedraaien, Roda snel besluit Brood de laan uit te sturen (iets wat ze met Van Veldhoven destijds niet gedaan hebben), dat Hendriks er weer instapt én dat hij in Trost de ideale trainer ziet én dat Trost zelf tussentijds wil vertrekken (iets wat hij vorig seizoen niet wilde toen VVV zich melde). Als het zo gaat, tja dan vertrekt hij inderdaad misschien, maar als MVV onverhoopt 5x achtereen verliest dan zou menigeen hem zelf richting het Parkstad stadion brengen en de snelweg naar Maastricht barricaderen. En als hij vertrekt (misschien komt PSV wel, of Sjeiks uit Sittard) dan komt er wel weer een ander (die misschien ook geschikt is), niet iets om ons (nu) druk over te maken.
opadiehard schreef : Blief graasvrete binnekort hobbe veer kunsgraas...bis ste zoewiesoe oetgeknauwelt ...gr opa .
Schapendonk schreef : @Karakter, maar waarom iets fictiefs de wereld in helpen, terwijl het helemaal niet speelt. Of het nu typisch zou zijn of niet. Weet je wat ook typisch zou zijn. Dat MVV kampioen wordt en Racjcomar graag terug wil naar MVV. Dit is even fictief maar hoor je niks over. En zo kunnen we nog wel 1001 kulverhalen ophangen, maar nee, het zeikverhaaltje Trost schijnt toch wel heel er populair te zijn. Waarom niet een topic openen: het grote fantasie-topic. Dan kunnen de mensen die wat veel fantasie hebben en wat doemdenken de media wat voer geven.
Graasvrete schreef : ik dacht tot dit en forum is waar in principe alles op geschreven kan worden binnen de lijnen van fatsoen.
en ik heb nog wel een schepje om de boel op te kloppen: nu f.rtuna vanaf morgenmiddag 1400 uur "rijk" is zou t wel eens kunnen zijn dat Rene niet naar R.da maar naar Sittard gaat!!!!!!!!!
Graasvrete schreef : ik dacht tot dit en forum is waar in principe alles op geschreven kan worden binnen de lijnen van fatsoen.
en ik heb nog wel een schepje om de boel op te kloppen: nu f.rtuna vanaf morgenmiddag 1400 uur "rijk" is zou t wel eens kunnen zijn dat Rene niet naar R.da maar naar Sittard gaat!!!!!!!!!
opadiehard schreef :
Ok ik geef het op...moet eigenlijk niet reageren je hebt,,gelijk,,wat als vvv morgen zijn trainer aan de deur zet?...juist dan gaat trost naar venlook...hehe ik snap het...maar ja met altsheimer kun niet je meer zo adrem zijn en ga je te werk op mensen die wel blijven door zeiken om????...dus je hebt het bij het rechte eind...rene vertrekt bij mvv...OOIT...zelfs als het over twee jaar is zul je zeggen,,zie je dat ik gelijk had,,gr opa .