René Trost

23 sept 2012 20:21 23 sept 2012 20:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #181
Rene zal wel vol trots op het forum lezen dat hij zo gewild is :thumbsup:...eerst de ,,slemiel,,over zijn,,steun,,aan de roda jeugd!
En nu het denkbeeldige getrek vanuit de denkbeeldige gedachte van sommige mvv supporters :rolleye:.
Jongens de rubriek transfer geruchten is niet meer actueel dus nu maar het tussentijdse vertrek van ONZE trainer?
Laten we nu genieten van het geen er nu speelt, en nu niet weken en mnd blijven zeiken of rene vertrekt naar roda!
Rene diech kins opa ;)...veer houwe vaan diech en diech bis enne vaan us :thumbsup:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 sept 2012 20:28
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
René Trost #182

opadiehard schreef : Rene zal wel vol trots op het forum lezen dat hij zo gewild is :thumbsup:...eerst de ,,slemiel,,over zijn,,steun,,aan de roda jeugd!
En nu het denkbeeldige getrek vanuit de denkbeeldige gedachte van sommige mvv supporters :rolleye:.
Jongens de rubriek transfer geruchten is niet meer actueel dus nu maar het tussentijdse vertrek van ONZE trainer?
Laten we nu genieten van het geen er nu speelt, en nu niet weken en mnd blijven zeiken of rene vertrekt naar roda!
Rene diech kins opa ;)...veer houwe vaan diech en diech bis enne vaan us :thumbsup:...gr opa ;).

Zoonder te welle steuke en of Rene noe opa wel of neet kind iech blijf debeij tot es de trein eventueel langs zow komme iech en väöl supporters met miech begriepe tot heer instap och al vin iech dat verdoms errig! Veur miech einde discussie..... d'n tied zal t liere!

23 sept 2012 22:18
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #183
Blief graasvrete binnekort hobbe veer kunsgraas...bis ste zoewiesoe oetgeknauwelt :lachen:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983

23 sept 2012 22:39
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #184
Dus, omdat zoals ik zie Graasvrete en ik allebei de mogelijkheid/ vrees hebben dat Trost vertrekt, zijn we sensatie zoekers en onruststokers etc. Sorry dat ik hier niet op de banken sta te dansen dat we na enkele speelrondes tweede staan en dat ik niet roep dat we zomaar even kampioen gaan worden. Dat laat ik aan andere over..

Ik zeg nergens dat Trost daadwerkelijk zal vertrekken. Ik zeg alleen dat het typisch zou zijn als Roda langskomt voor hem. Andersom hetzelfde verhaal. Als ik noem maar wat Thiebaut bij Roda trainer was en hij stond met Roda 2e in de Jupiler League, dan zouden wij hem toch ook terugwillen als wij op dat moment juist belabberd spelen en randje degradatie staan..

Ik zal voortaan als een mak schaap overal achteraan lopen..

KAMPIOENEN KAMPIOENEN ! NIEMAND KOMT LANGS ONS! :daag:

23 sept 2012 23:19 23 sept 2012 23:22 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #185

Karakter schreef : Het scenario waar jij vanuit gaat is dat Roda blijft verliezen, Trost met MVV bovenin blijft meedraaien, Roda snel besluit Brood de laan uit te sturen (iets wat ze met Van Veldhoven destijds niet gedaan hebben), dat Hendriks er weer instapt én dat hij in Trost de ideale trainer ziet én dat Trost zelf tussentijds wil vertrekken (iets wat hij vorig seizoen niet wilde toen VVV zich melde). Als het zo gaat, tja dan vertrekt hij inderdaad misschien, maar als MVV onverhoopt 5x achtereen verliest dan zou menigeen hem zelf richting het Parkstad stadion brengen en de snelweg naar Maastricht barricaderen. En als hij vertrekt (misschien komt PSV wel, of Sjeiks uit Sittard) dan komt er wel weer een ander (die misschien ook geschikt is), niet iets om ons (nu) druk over te maken.

24 sept 2012 10:41
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
René Trost #186
@Karakter, maar waarom iets fictiefs de wereld in helpen, terwijl het helemaal niet speelt. Of het nu typisch zou zijn of niet. Weet je wat ook typisch zou zijn. Dat MVV kampioen wordt en Racjcomar graag terug wil naar MVV. Dit is even fictief maar hoor je niks over. En zo kunnen we nog wel 1001 kulverhalen ophangen, maar nee, het zeikverhaaltje Trost schijnt toch wel heel er populair te zijn. Waarom niet een topic openen: het grote fantasie-topic. Dan kunnen de mensen die wat veel fantasie hebben en wat doemdenken de media wat voer geven. :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Sjotelsplak

24 sept 2012 14:11
the king
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #187

opadiehard schreef : Blief graasvrete binnekort hobbe veer kunsgraas...bis ste zoewiesoe oetgeknauwelt :lachen:...gr opa ;).

beste opa wil ook even reageren op graasvrete,
ken meer graasvreters (o.a. koeien)herkouwen ook alles tot vervelens toe

24 sept 2012 16:52
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #188

Schapendonk schreef : @Karakter, maar waarom iets fictiefs de wereld in helpen, terwijl het helemaal niet speelt. Of het nu typisch zou zijn of niet. Weet je wat ook typisch zou zijn. Dat MVV kampioen wordt en Racjcomar graag terug wil naar MVV. Dit is even fictief maar hoor je niks over. En zo kunnen we nog wel 1001 kulverhalen ophangen, maar nee, het zeikverhaaltje Trost schijnt toch wel heel er populair te zijn. Waarom niet een topic openen: het grote fantasie-topic. Dan kunnen de mensen die wat veel fantasie hebben en wat doemdenken de media wat voer geven. :puke:

Klopt, je hebt gelijk. Ik zal teruggaan naar het topic over het stadion. Een flink uitgebreid stadion (we zitten immers ELKE wedstrijd tot de nok toe vol) met daar onderin een Belgisch buffet en tribunes tot aan het veld met een capaciteit van 20.000 plekken (waarvan de helft staanplaats) is, zijn tenminste geen kulverhalen :lolno:

24 sept 2012 22:19
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
René Trost #189
ik dacht tot dit en forum is waar in principe alles op geschreven kan worden binnen de lijnen van fatsoen.

en ik heb nog wel een schepje om de boel op te kloppen: nu f.rtuna vanaf morgenmiddag 1400 uur "rijk" is zou t wel eens kunnen zijn dat Rene niet naar R.da maar naar Sittard gaat!!!!!!!!!

24 sept 2012 22:37
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #190
Graasvrete en Karakter, es geer op ut letste praotkaffee gewees waort, daan had geer dit neet gesjreve.
Trost heet duudelik aongegeve tot heer zien kontrak zow oetdeene, heer wil nog get bereike met MVV. Dat is zoewel good veur heum es veur MVV (dat waore zien eige weurd).
Heer zal neet ieder weggaon. En zeker neet nao 'n club die op degradeere steit.
(En kom noe neet aon met, wat es 'n groete Spaanse club keump met e kontrak vaan tig miljoen, want dat is neet e realistisch scenario. En de financiën beij *oda zien ouch neet al te rooskleurig...)
Es heer geit nao zien kontrak, daan mot heer derop veuroet goon. Heer weurt beij us op han gedraage en gewaardeerd, dat mot urreges aanders nog mer blieke.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

24 sept 2012 22:57 24 sept 2012 22:58 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #191

Graasvrete schreef : ik dacht tot dit en forum is waar in principe alles op geschreven kan worden binnen de lijnen van fatsoen.

en ik heb nog wel een schepje om de boel op te kloppen: nu f.rtuna vanaf morgenmiddag 1400 uur "rijk" is zou t wel eens kunnen zijn dat Rene niet naar R.da maar naar Sittard gaat!!!!!!!!!

Ok ik geef het op...moet eigenlijk niet reageren je hebt,,gelijk,,wat als vvv morgen zijn trainer aan de deur zet?...juist dan gaat trost naar venlook...hehe ik snap het...maar ja met altsheimer kun niet je meer zo adrem zijn en ga je te werk op mensen die wel blijven door zeiken om????...dus je hebt het bij het rechte eind...rene vertrekt bij mvv...OOIT...zelfs als het over twee jaar is zul je zeggen,,zie je dat ik gelijk had,,gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, the king

25 sept 2012 08:29 25 sept 2012 08:30 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
René Trost #192

Graasvrete schreef : ik dacht tot dit en forum is waar in principe alles op geschreven kan worden binnen de lijnen van fatsoen.

Ja je hebt helemaal gelijk nu en altijd (alleen denken anderen daar anders over waaronder ik) Discussie gesloten wat mij betreft

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

25 sept 2012 23:04
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #193

opadiehard schreef :
Ok ik geef het op...moet eigenlijk niet reageren je hebt,,gelijk,,wat als vvv morgen zijn trainer aan de deur zet?...juist dan gaat trost naar venlook...hehe ik snap het...maar ja met altsheimer kun niet je meer zo adrem zijn en ga je te werk op mensen die wel blijven door zeiken om????...dus je hebt het bij het rechte eind...rene vertrekt bij mvv...OOIT...zelfs als het over twee jaar is zul je zeggen,,zie je dat ik gelijk had,,gr opa ;).

Neenee, dat hoor je mij niet zeggen. Trost zal niet naar Venlo gaan, niet naar wie dan ook. en MVV4LIFE schrijft boven je ook dat je niet in wat als scenario's moet gaan denken. Volledig mee eens normaal gesproken en natuurlijk nogmaal, Rene zal voor geen andere club tekenen. Maar wat als (helaas, ik gebruik de gevreesde twee woorden alsnog..) Roda aankomt, zijn jeugdliefde. Als trotse MVV supporter denk ik dat je je ook achter de oren krabt als MVV jouw zou vragen, al zou je zitten bij Barcelona.. Dan kun je nog zeggen dat je je contract uit dient. Maar laten we deze discussie afsluiten met één gezamenlijke gedachte: René moet blijven, want een betere trainer voor dit MVV bestaat op dit moment niet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard

26 sept 2012 00:19 26 sept 2012 00:19 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #194
ik denk dat Rene hier :sick: misselijk wordt als hij hier leest wat voor een totale onzin geschreven wordt ..
en vooral nu velen er nog verder op door blijven gaan... :thumbsdown:

De man is blij met alle 3 jaren tot nu toe, blij met hetgeen deze ploeg aan het doen is, met ons als supporters !
En heeft duidelijk op het praatcafé aangegeven dat hij zijn contract uitdient !!! :applaus:
En indien de goede voorwaarden aanwezig zijn er nog een periode aan wil vastplakken. :thumbsup:

Waar zijn jullie uilskuikens dan mee bezig?
Hem tegenzin bezorgen met deze prietpraat?
Ga je vrouw vervelen, maar laat dit soort onzin achterwege en ONZE coach met rust !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Danny1983, Aswin, Schapendonk, damske, the king, DeBlieser

29 sept 2012 18:49 29 sept 2012 18:53 door Breur.
Breur
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #195

Tijd voor maken pagina: 0.323 seconden