René Trost
- Saint Pierre
-
- Senior Member
-
Re: Re: René Trost
28 Aug 2012 18:23Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2012 18:24Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jesfen
-
- Elite Member
-
28 Aug 2012 18:51rinkens had net zo goed kunnen weten dat er dusdanige onrust zou kunnen ontstaan..
had ie dit omschreven, na zijn goedkeuring voor hetgeen rené bij r*d* zou doen, was er helemaal niets aan de hand geweest..
als dat van die bedreigingen waar is, mogen diegene zich heel erg gaan schamen!!
wat zal men bij ddl de afgelopen dagen in een deuk hebben gelegen...
- serke
-
- Elite Member
-
28 Aug 2012 19:20Ik vind dat Rene meer credits verdiend dan dit, Ik weet zeker dat Rene verstandig genoeg is om niks voor een andere club te betekenen dan MVV op dit moment.
We kennen Rene nu al 2 jaar en deze vent is erop gebrand MVV te brengen waar het behoort te staan. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij, buiten een donatie, meer voor een andere club betekent.
De blog van onze voorzitter vind ik ook niet helemaal duidelijk en deze heeft misschien alleen nog wel meer vragen opgeroepen.
Ben dan ook blij dat Saint pierre dit gerucht enigzins kan verlichten.
Maar Rene bedreigen, daar schaam ik me als welgemeend MVV supporter erg voor :schamen: . Als ik die man op de training voor de groep zie staan, dan weet ik zeker dat die vent er alles aan doet om MVV te brengen waar het behoort te staan. Dit verdient deze vent niet en dat zal ik hem zeggen ook !!!!
- the king
-
- Visitor
-
28 Aug 2012 19:32serke wrote: Dit is echt ongeloofelijk, rene bedreigen :thumbsdown: . Dit zijn zeker geen supporters van us MVV.
Ik vind dat Rene meer credits verdiend dan dit, Ik weet zeker dat Rene verstandig genoeg is om niks voor een andere club te betekenen dan MVV op dit moment.
We kennen Rene nu al 2 jaar en deze vent is erop gebrand MVV te brengen waar het behoort te staan. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij, buiten een donatie, meer voor een andere club betekent.
De blog van onze voorzitter vind ik ook niet helemaal duidelijk en deze heeft misschien alleen nog wel meer vragen opgeroepen.
Ben dan ook blij dat Saint pierre dit gerucht enigzins kan verlichten.
Maar Rene bedreigen, daar schaam ik me als welgemeend MVV supporter erg voor :schamen: . Als ik die man op de training voor de groep zie staan, dan weet ik zeker dat die vent er alles aan doet om MVV te brengen waar het behoort te staan. Dit verdient deze vent niet en dat zal ik hem zeggen ook !!!!
ben het volledig met je eens,
en saint pierre heb vandaag ook een goed gesprek met iemand,
die wat m.v.v betrefd goed op de hoogte is,
ook hij bevestigde jouw verhaal,
over een kleine financiele bijdrage,
hoop wel dat de krant,en of betreffende persoon ,
bij roda ,die dit verhaal zo de wereld in hebben gebracht,
hier nog over aangesproken word,
taak voor onze voorzitter??
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2012 19:35 - 28 Aug 2012 19:37is ook een grote schande !!!Saint Pierre wrote: René is de afgelopen dagen zelfs bedreigd geworden door 'supporters' na aanleiding van het artikel in de krant! (SCHANDE!!).
Saint Pierre wrote: Trost was zeer teleurgesteld (om maar niet furieus te zeggen!)
Terecht is hij (en met hem vele van ons, supporters) boos! ook al hebben we een "ander" gevoel voor *oda dan hij...
Verbaal of non verbaal, bedreigen doe je niet!
Handen af van onze Trots !!!
Ik hoop, dat René beseft dat "bedreigen" niet de mentaliteit & mening van alle supporters is, verre van !Saint Pierre wrote: dat hij na 2 jaar hard werken zo te kijk werd gezet door de 'supporters'.
René, mijn oprechte excuses voor dit totaal onacceptabel gedrag ... :schamen:
- Mestreech85
-
- Senior Member
-
- Mvvke
28 Aug 2012 19:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- vuurbal
-
- Visitor
-
28 Aug 2012 19:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
Re: Re: René Tros
28 Aug 2012 20:53Als je ziet hoe er nu al geschreven is over hem, en de bedreigingen (bahbahbah)... dat gaat echt de categorie kritiek voorbij. Daar kun je de schuld niet neerleggen bij de communicatie, men hoorde iets en is conclusies gaan trekken. Terwijl normaal hier niemand de limburger serieus neemt?!!
In Trost I Trust, er is in mijn MVV spelers/vrienden/staf/bestuurs/etc kring niemand die ik hoger heb zitten dan hem. Aimabel, correct, vaderfiguur, gevoelsmens, vertrouwen, reëel, rechtvaardig. Als ik de Dikke van Dale zou schrijven zouden het stuk voor stuk synoniemen zijn voor René.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
Re: Re: René Tros
28 Aug 2012 21:03Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Boschpoort
-
- Administrator
-
28 Aug 2012 21:37Wat een stel hersenloze idioten lopen er toch rond. Beschamend dat zij zich met deze mooie club associeren.
Anonieme losers.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2012 21:42Als dat zo is dan kan dat ook komen van " derden" die MVV minder goed gezind zijn en hier belang bij hebben.....
Als dit uit MVV kringen komt dan denk ik dat het werk van kinderen o.i.d. is, geen weldenkende MVV supporter die hier ook maar aan zou denken.
Rene, WIJ STAAN ACHTER JE !
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
28 Aug 2012 21:48Ik blijf achter Rene staan, wat hij ook doet mbt Roda, zolang hij maar bij MVV'ke blijft.
- Ikke
-
- Visitor
-
28 Aug 2012 22:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
28 Aug 2012 23:01Trost staat nu onder contract bij MVV en wat hij bij ons doet, doet hij geweldig.
Al dat andere nieuws gelinkt aan andere limburgse clubs wil ik niet lezen, Ben heeft er een topic voor geopend ...