>
Ontvangen bedankjes 107
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
serke schreef : Dit is echt ongeloofelijk, rene bedreigen . Dit zijn zeker geen supporters van us MVV.
Ik vind dat Rene meer credits verdiend dan dit, Ik weet zeker dat Rene verstandig genoeg is om niks voor een andere club te betekenen dan MVV op dit moment.
We kennen Rene nu al 2 jaar en deze vent is erop gebrand MVV te brengen waar het behoort te staan. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij, buiten een donatie, meer voor een andere club betekent.
De blog van onze voorzitter vind ik ook niet helemaal duidelijk en deze heeft misschien alleen nog wel meer vragen opgeroepen.
Ben dan ook blij dat Saint pierre dit gerucht enigzins kan verlichten.
Maar Rene bedreigen, daar schaam ik me als welgemeend MVV supporter erg voor . Als ik die man op de training voor de groep zie staan, dan weet ik zeker dat die vent er alles aan doet om MVV te brengen waar het behoort te staan. Dit verdient deze vent niet en dat zal ik hem zeggen ook !!!!
is ook een grote schande !!!Saint Pierre schreef : René is de afgelopen dagen zelfs bedreigd geworden door 'supporters' na aanleiding van het artikel in de krant! (SCHANDE!!).
Saint Pierre schreef : Trost was zeer teleurgesteld (om maar niet furieus te zeggen!)
Ik hoop, dat René beseft dat "bedreigen" niet de mentaliteit & mening van alle supporters is, verre van !Saint Pierre schreef : dat hij na 2 jaar hard werken zo te kijk werd gezet door de 'supporters'.