René Trost

28 aug 2012 18:23
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
René Trost #121
Ik denk dat inderdaad met goede communicatie (lang leve de transparantie!) heel veel voorkomen had kunnen worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2012 18:24
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #122
Het verbaasd me dat MVV zolang erover heeft gedaan om te reageren. En dan ook nog op een manier die alleen maar meer onrust brengt. Als Rinkens/MVV duidelijk was geweest, net zo duidelijk als jij het verteld Saint Pierre, dan was deze negativiteit allang verdwenen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

28 aug 2012 18:51
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #123
juist sjotelsplak!!
rinkens had net zo goed kunnen weten dat er dusdanige onrust zou kunnen ontstaan..
had ie dit omschreven, na zijn goedkeuring voor hetgeen rené bij r*d* zou doen, was er helemaal niets aan de hand geweest..

als dat van die bedreigingen waar is, mogen diegene zich heel erg gaan schamen!!

wat zal men bij ddl de afgelopen dagen in een deuk hebben gelegen...

28 aug 2012 19:20
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #124
Dit is echt ongeloofelijk, rene bedreigen :thumbsdown: . Dit zijn zeker geen supporters van us MVV.
Ik vind dat Rene meer credits verdiend dan dit, Ik weet zeker dat Rene verstandig genoeg is om niks voor een andere club te betekenen dan MVV op dit moment.
We kennen Rene nu al 2 jaar en deze vent is erop gebrand MVV te brengen waar het behoort te staan. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij, buiten een donatie, meer voor een andere club betekent.
De blog van onze voorzitter vind ik ook niet helemaal duidelijk en deze heeft misschien alleen nog wel meer vragen opgeroepen.
Ben dan ook blij dat Saint pierre dit gerucht enigzins kan verlichten.

Maar Rene bedreigen, daar schaam ik me als welgemeend MVV supporter erg voor :schamen: . Als ik die man op de training voor de groep zie staan, dan weet ik zeker dat die vent er alles aan doet om MVV te brengen waar het behoort te staan. Dit verdient deze vent niet en dat zal ik hem zeggen ook !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox, les rouges blancs, Sjotelsplak, Boer458, tanteke

28 aug 2012 19:32
the king
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #125

serke schreef : Dit is echt ongeloofelijk, rene bedreigen :thumbsdown: . Dit zijn zeker geen supporters van us MVV.
Ik vind dat Rene meer credits verdiend dan dit, Ik weet zeker dat Rene verstandig genoeg is om niks voor een andere club te betekenen dan MVV op dit moment.
We kennen Rene nu al 2 jaar en deze vent is erop gebrand MVV te brengen waar het behoort te staan. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij, buiten een donatie, meer voor een andere club betekent.
De blog van onze voorzitter vind ik ook niet helemaal duidelijk en deze heeft misschien alleen nog wel meer vragen opgeroepen.
Ben dan ook blij dat Saint pierre dit gerucht enigzins kan verlichten.

Maar Rene bedreigen, daar schaam ik me als welgemeend MVV supporter erg voor :schamen: . Als ik die man op de training voor de groep zie staan, dan weet ik zeker dat die vent er alles aan doet om MVV te brengen waar het behoort te staan. Dit verdient deze vent niet en dat zal ik hem zeggen ook !!!!

ben het volledig met je eens,
en saint pierre heb vandaag ook een goed gesprek met iemand,
die wat m.v.v betrefd goed op de hoogte is,
ook hij bevestigde jouw verhaal,
over een kleine financiele bijdrage,
hoop wel dat de krant,en of betreffende persoon ,
bij roda ,die dit verhaal zo de wereld in hebben gebracht,
hier nog over aangesproken word,
taak voor onze voorzitter??

28 aug 2012 19:35 28 aug 2012 19:37 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #126

Saint Pierre schreef : René is de afgelopen dagen zelfs bedreigd geworden door 'supporters' na aanleiding van het artikel in de krant! (SCHANDE!!).

is ook een grote schande !!!

Saint Pierre schreef : Trost was zeer teleurgesteld (om maar niet furieus te zeggen!)

Terecht is hij (en met hem vele van ons, supporters) boos! ook al hebben we een "ander" gevoel voor *oda dan hij...
Verbaal of non verbaal, bedreigen doe je niet!
Handen af van onze Trots !!!

Saint Pierre schreef : dat hij na 2 jaar hard werken zo te kijk werd gezet door de 'supporters'.

Ik hoop, dat René beseft dat "bedreigen" niet de mentaliteit & mening van alle supporters is, verre van !

René, mijn oprechte excuses voor dit totaal onacceptabel gedrag ... :schamen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, peter ruiver

28 aug 2012 19:38
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
René Trost #127
Kom op jongens genoeg gezeikt allemaal. Laten we ons weer gewoon met Mvv bezig houden. En laat die kranten maar lekker lullen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

28 aug 2012 19:40
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #128
Bedreigen is een schande! Van mij mogen die bedreigers ook gewoon opgespoord worden. Communicatie is tegenwoordig zeer belangrijk met alle snelle media. Bij MVV had men beter korter erop moeten zitten. De Limburger en MVV verwijt ik zeer veel op dit moment.

28 aug 2012 20:53
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #129
Ik vraag me af hoe dit doorwerkt op de eventuele gesprekken over contractverlenging van René straks. René is een gevoelsmens en hij heeft al vaker aangegeven flink geschrokken te zijn van reacties van de oververhitte sjengen (in een sportief mindere seizoenshelft na fortuna bijvoorbeeld) Dat vind hij echt niet fijn. Je kunt zeggen, kritiek hoort bij het trainersvak, en dat dit overal zo zal zijn, maar juist híj verdient dit niet vind ik.
Als je ziet hoe er nu al geschreven is over hem, en de bedreigingen (bahbahbah)... dat gaat echt de categorie kritiek voorbij. Daar kun je de schuld niet neerleggen bij de communicatie, men hoorde iets en is conclusies gaan trekken. Terwijl normaal hier niemand de limburger serieus neemt?!!

In Trost I Trust, er is in mijn MVV spelers/vrienden/staf/bestuurs/etc kring niemand die ik hoger heb zitten dan hem. Aimabel, correct, vaderfiguur, gevoelsmens, vertrouwen, reëel, rechtvaardig. Als ik de Dikke van Dale zou schrijven zouden het stuk voor stuk synoniemen zijn voor René.

Boe is dat feeske?

28 aug 2012 21:03
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #130
Ik denk dat René ook zo nuchter is om te bedenken dat 99,99% van de mensen het bedreigen volstrekt afkeuren.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

28 aug 2012 21:37
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
René Trost #131
De beste trainer sinds eeuwen bedreigen??
Wat een stel hersenloze idioten lopen er toch rond. Beschamend dat zij zich met deze mooie club associeren.
Anonieme losers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

28 aug 2012 21:42
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #132
Wat ik wel eens zou willen weten, waren die bedreigingen anoniem?
Als dat zo is dan kan dat ook komen van " derden" die MVV minder goed gezind zijn en hier belang bij hebben.....
Als dit uit MVV kringen komt dan denk ik dat het werk van kinderen o.i.d. is, geen weldenkende MVV supporter die hier ook maar aan zou denken.

Rene, WIJ STAAN ACHTER JE !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

28 aug 2012 21:48
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #133
Hoe je het wendt of keert, Roda is en blijft voor Rene zijn club. So What? Als je in een vriendengroep kijkt, een is voor Ajax en de andere voor Feyenoord. Ga je elkaar dan ook bedreigen of in elkaar slaan als die 2 ploegen tegen elkaar spelen? Dat gaat wat ver.

Ik blijf achter Rene staan, wat hij ook doet mbt Roda, zolang hij maar bij MVV'ke blijft.

28 aug 2012 22:34
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #134
Beste supporters van MVV, geef niet de krant de schuld maar de mensen die zich hier zo druk maken. Waar slaat dit toch op. MVV doet het fantastisch en Trost is voor MVV een geweldige trainer. Hou nu eens op met dat gezeik, dit slaat echt nergens op. Vooral het bedreigen slaat echt nergens op en zegt een heleboel over die figuren die dat doen. Afsluiten en ander onderwerp. Gaan we de 1e periode winnen..... ?

28 aug 2012 23:01
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #135
Ik kan ff niet volgen, Trost heeft toch jaren bij onze buren gespeeld/getraind, ik zou het ongeloofwaardig vinden als Rene zou melden dat hij geen gevoelens meer zou hebben voor zijn club.
Trost staat nu onder contract bij MVV en wat hij bij ons doet, doet hij geweldig.

Al dat andere nieuws gelinkt aan andere limburgse clubs wil ik niet lezen, Ben heeft er een topic voor geopend ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Ikke

Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden