René Trost

23 aug 2012 12:27
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
René Trost #91
jij zoekt alleen problemen die er niet zijn en rene hoeft zich voor niemand te verantwoorden alleen naar het bestuur van mvv en dat is allang gebeurd en dus zeker niet naar jouw of wie dan ook

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2012 12:36
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #92

dreekemvvke schreef : jij zoekt alleen problemen die er niet zijn en rene hoeft zich voor niemand te verantwoorden alleen naar het bestuur van mvv en dat is allang gebeurd en dus zeker niet naar jouw of wie dan ook

Hahaha , als trainer van MVV of welke bvo dan ook ben je publiekelijk bezit als er geheuld wordt met de concurrent (op jeugdgebied) en aartsvijand. Er is idd niks aan de hand als hij een paar tientjes geeft aan de rodajugend ze kunnen het per slot van rekening aardig gebruiken die kontekretsers. Maar als hij actief mee gaat doen aan t begeleiden en scouten van kleine talentjes van roda dan draait mijn maag. En of ik verantwoording vraag dat bepaal ik nog altijd zelf en niet jij. Knoop dat goed in je oren.

23 aug 2012 20:15
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #93
Dit lijkt me een storm in een glas water. Ik kan me niet voorstellen dat Rene Trost in zijn supporterschap en ondersteuning van Roda JC ook maar iets zal doen wat tegenstrijdig is aan welk MVV-belang dan ook. Daar is onze trainer veel te intelligent en integer voor. Zijn die belangen wel tegenstrijdig, dan is dat vragen om problemen. Ik denk dat DDL de zaken hier wat suggestief weergeeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Dixi, DeBlieser

23 aug 2012 21:35
Mestreechter geis
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
René Trost #94
Nao al de credits dee dizze maan verdeent is ut eigenlik sjendaolig dat luij deenke dat dizze maan in twie kampen zit. Ut is eine oet Kerkraoj ,dat wiste vr vaan te veure ,mer loer wat dee mins us de aofglaope jaore heet gebrach.Vr hobbe jaore laangk hielemaol niks gehad, en natuurlik ligk dat zeker ouch aon t bestuur ,de selectie en de lui dr um heen ,mer dizze maan verdeent die credits dubbel en dik ouch. Ieg kin mich de letste 15 jaor geine aandere trainer herrinnere dee zoe met de Mestreechteneer en us MVV begaange is es huim.Chapeau Renee !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox, opadiehard

23 aug 2012 22:25 23 aug 2012 22:26 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
René Trost #95
volgens mij ben je een beetje aan het doordraaien maar deze man is niemands bezit en al zeker niet van je eigen supporters vraag mij af hoe iemand zo kan denken ,en verder wil ik het hierbij laten ik geloof niet dat wij de zelfde denkwijze hebben.ik heb het over vuurbal zodat jullie even weten .

24 aug 2012 10:19
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #96
Ik ben toch blij dat ik even heb gewacht met het reageren op deze commotie omtrent Rene Trost. Anders had het geval kunnen zijn dat ik vrij primitief gereageerd had wat betreft zijn liefde voor Roda. Nu ben ik eigenlijk aan het wachten op een tegenreactie op dit stukje in DDL zodat we zijn kant van het verhaal kunnen horen.

Moet toch wel bekennen dat ik een vieze smaak in m'n mond kreeg toen ik dit bericht las. Met name dan dit stukje in het artikel zit mij dan dwars mocht dit kloppen. Dit suggereert dat hem explicitiet is gevraagd of Trost zeker wist dat hij hier mee door wilde gaan. Dit gezien de reacties vanuit Maastricht die dit zou kunnen uitlokken zoals momenteel nu dan ook gebeurt. Als Trost dan sowieso toch wenst mee te werken en er over na heeft gedacht vind ik dit not-done. Tuurlijk ben ik me ervan bewust dat hij een voorliefde voor die club heeft. Dat wisten we allemaal toen hij coach werd van MVV, helemaal als hij zelfs bestempeld wordt als Mister Roda. Zou hypocriet zijn om dat gegeven te negeren. Eens een mof altijd een mof zou je kunnen stellen.

Ben ervan overtuigd dat Rene zich volledig inzet voor MVV. Dat kun je zien aan de passie waarmee hij aan het werk is. Daar moet hij ook de volledige credits voor krijgen. Vorig jaar een tijdje een dip gehad, maar daarna de draad weer opgepakt en goed gepresteerd. Daarom vind ik het zo jammer dat dit verhaal nu op de proppen komt. Als hoofdcoach van MVV kan je dit namelijk niet maken in mijn ogen. Ik wil daar helemaal niks van lezen dat op welke wijze dan ook onze rivaal wordt ondersteund door iemand die onze club moet representeren. Ook al snap ik mocht dit verhaal kloppen dat Rene dit uit clubliefde heeft gedaan keur ik dit af.

Ook René Trost maakt onderdeel uit van de groep oud-spelers. Juist ja, de trainer van MVV. „Ik heb hem erop gewezen dat zijn situatie anders is dan die van de andere oud-spelers”, aldus Hodiamont. „Maar hij wilde absoluut meedoen.”

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, middenstip

24 aug 2012 11:25
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
René Trost #97
leg mij eens uit wat rene nu eigelijk fout doet want ik zie het namelijk niet ik kan toch bij mvv werken ,maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet meer voor mijn oude club sympathie mag hebben .dit heeft met mvv niets maar ook niets te maken hoe bekrompen zijn jullie eigenlijk wel ,in mijn vrije tijd doe ik wat ik wil en als ik naar mijn oude club wil gaan doe ik dat ben toch niet persoonlijk bezit van mvv of van zijn supporters in welke wereld leven jullie dit is toch niet gezond hij benadeelt mvv toch niet doet zijn werk met volle overgave en staat dag en nacht klaar voor zijn club en supporters stop toch eens met die onzin verhalen zo kun je ook iemand weg krijgen is het dat wat jullie willen dan ga zo door en verder hoop ik dat die onzin verhalen nu stoppen en weer verder gaan met us mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

24 aug 2012 11:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #98
Dreeke, als René Roda actief zou helpen bij de jeugdopleiding, dus trainingen verzorgen, spelers scouten, of alleen al met spelers praten en zeggen dat ze voor Roda moeten kiezen (en dus niet voor MVV), dan benadeelt hij de club die zijn salaris betaalt. Dus ALS dat zo zou zijn, dan zou René dat fout doen. Zie jij dat anders? let wel: ik zeg "ALS".

Ik denk zelf niet dat René dat doet, René heeft waarschijnlijk toegezegd wat aandeeltjes te kopen en op een informatieavond aanwezig te zijn in de functie van voormalig speler, of zoiets, misschien nog minder dan dat. Dat is begrijpelijk gezien zijn achtergrond en zullen hopelijk de meeste fans hem ook niet kwalijk nemen. Hij schaadt daarmee niet direct de belangen van MVV en is geen probleem. Maar de meeste mensen die zo fel reageren, gaan er van uit dat René actief gaat meehelpen bij Roda. In dat geval heeft het wel degelijk te maken met MVV, benadeelt hij MVV wel degelijk.

Maar ik hoop inderdaad dat we verder kunnen, zoals ik al eerder zei, wij staan eerste, roda staat laatste, de krant plaatst een ongefundeerd suggestief artikel en in plaats van dat we er om lachen, vallen we over elkaar en over René heen. Zonde. Laten we genieten van de stand.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

24 aug 2012 11:38
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
René Trost #99
Welke stand bedoel je soms deze stand?

Heerlijk toch kunnen er nog de hele dag naar kijken :)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

24 aug 2012 11:46
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #100

dreekemvvke schreef : leg mij eens uit wat rene nu eigelijk fout doet want ik zie het namelijk niet ik kan toch bij mvv werken ,maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet meer voor mijn oude club sympathie mag hebben .dit heeft met mvv niets maar ook niets te maken hoe bekrompen zijn jullie eigenlijk wel ,in mijn vrije tijd doe ik wat ik wil en als ik naar mijn oude club wil gaan doe ik dat ben toch niet persoonlijk bezit van mvv of van zijn supporters in welke wereld leven jullie dit is toch niet gezond hij benadeelt mvv toch niet doet zijn werk met volle overgave en staat dag en nacht klaar voor zijn club en supporters stop toch eens met die onzin verhalen zo kun je ook iemand weg krijgen is het dat wat jullie willen dan ga zo door en verder hoop ik dat die onzin verhalen nu stoppen en weer verder gaan met us mvvke

Een paar leestekens en hoofdletters in je stuk zou prettig zijn!

Afgaande op het artikel gaat Trost de jeugdopleiding steunen. Of dat nu financieel is, of op zoek gaat naar sponsoren voor de jeugdteams, of het verzorgen van trainingen, maakt mij niet uit: hoe dan ook spant hij zich in voor een concurrent en dat is mijn ogen not done (omdat hij een contract heeft bij MVV).
Stel je voor dat jij bij BMW werkt. In je "vrije tijd" lever je echter (onbetaalde?) diensten voor de concurrent Mazda. Hoe zou jouw werkgever dat vinden? Er is een groot verschil tussen sympathie hebben voor een club, of bepaalde (onbetaalde) diensten leveren. Hij helpt hiermee een concurrent, dat kan toch NOOIT goed zijn voor onze eigen club?
Of hij MVV benadeelt hiermee valt lastig te bewijzen, maar dat geldt ook voor de stelling dat hij MVV hiermee niet benadeelt. In ieder geval roept het vragen op (zoals je ziet).
Als voetbaltrainer, maar ook als speler, ben je nou eenmaal wel een beetje publiek bezit. Iedereen heeft een mening over je. Maar dat weten ze ook en daarmee zullen ze moeten omgaan.
Mocht dit hele verhaal van Trost waar zijn (want nogmaals: laten we zijn reactie afwachten) dan is het allesbehalve slim van Trost omdat hij weet hoe de verhoudingen liggen.

24 aug 2012 11:51 24 aug 2012 11:52 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
René Trost #101
ik weet wel zeker dat rene niets bij roda zal gaan doen want zo zit deze man niet in elkaar dank je jacqes dat jij ook zo denkt want het is te belachelijk voor woorden wat hier soms wordt geschreven op dit forum vindt dit toch wel een minpuntje voor veel zo genaamde mvv supporters.ik zet er in ieder geval een punt achter.

24 aug 2012 12:04
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
René Trost #102

dreekemvvke schreef : ik weet wel zeker dat rene niets bij roda zal gaan doen want zo zit deze man niet in elkaar dank je jacqes dat jij ook zo denkt want het is te belachelijk voor woorden wat hier soms wordt geschreven op dit forum vindt dit toch wel een minpuntje voor veel zo genaamde mvv supporters.ik zet er in ieder geval een punt achter.

\
Hoor hem alsof jij de MVV supporter bent waar iedereen op zit te wachten

24 aug 2012 12:05
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #103

dreekemvvke schreef : want het is te belachelijk voor woorden wat hier soms wordt geschreven op dit forum vindt dit toch wel een minpuntje voor veel zo genaamde mvv supporters

Hier kan ik slecht tegen en helaas doe je dit vaker zo.
Mensen die (opbouwende) kritiek hebben of in ieder geval niet dezelfde mening dan jij, zijn geen MVV-supporters?
Lekker arrogant en denigrerend.
Dreeke, niet iedereen volgt MVV met een rood-witte bril, niet iedereen roept alleen maar hallelujah op alle MVV-berichtgeving of acties. Juist door (opbouwende) kritiek kan MVV alleen maar beter worden!
Als je niet tegen kritiek kunt, heb je niets te zoeken op een forum, waar openlijk gediscussieerd wordt.

Groeten van een zogenaamde MVV-supporter.

24 aug 2012 12:06
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
René Trost #104

Maosbrögk schreef :

dreekemvvke schreef : want het is te belachelijk voor woorden wat hier soms wordt geschreven op dit forum vindt dit toch wel een minpuntje voor veel zo genaamde mvv supporters

Hier kan ik slecht tegen en helaas doe je dit vaker zo.
Mensen die (opbouwende) kritiek hebben of in ieder geval niet dezelfde mening dan jij, zijn geen MVV-supporters?
Lekker arrogant en denigrerend.
Dreeke, niet iedereen volgt MVV met een rood-witte bril, niet iedereen roept alleen maar hallelujah op alle MVV-berichtgeving of acties. Juist door (opbouwende) kritiek kan MVV alleen maar beter worden!
Als je niet tegen kritiek kunt, heb je niets te zoeken op een forum, waar openlijk gediscussieerd wordt.

Groeten van een zogenaamde MVV-supporter.

Nog meer groeten van een zogenaamde MVV supporter

24 aug 2012 12:13
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
René Trost #105
Danny, je bent je laatste waarschuwing weer snel vergeten he?
Wat hebben die laatste posts hier van jou nu voor toegevoegde waarde voor dit forum?
Als je zonodig dit soort stupide oneliners kwijt moet doe dat lekker via pb.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, Danny1983, Karakter

Tijd voor maken pagina: 0.403 seconden