>
Ontvangen bedankjes 303
dreekemvvke schreef : jij zoekt alleen problemen die er niet zijn en rene hoeft zich voor niemand te verantwoorden alleen naar het bestuur van mvv en dat is allang gebeurd en dus zeker niet naar jouw of wie dan ook
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ook René Trost maakt onderdeel uit van de groep oud-spelers. Juist ja, de trainer van MVV. „Ik heb hem erop gewezen dat zijn situatie anders is dan die van de andere oud-spelers”, aldus Hodiamont. „Maar hij wilde absoluut meedoen.”
dreekemvvke schreef : leg mij eens uit wat rene nu eigelijk fout doet want ik zie het namelijk niet ik kan toch bij mvv werken ,maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet meer voor mijn oude club sympathie mag hebben .dit heeft met mvv niets maar ook niets te maken hoe bekrompen zijn jullie eigenlijk wel ,in mijn vrije tijd doe ik wat ik wil en als ik naar mijn oude club wil gaan doe ik dat ben toch niet persoonlijk bezit van mvv of van zijn supporters in welke wereld leven jullie dit is toch niet gezond hij benadeelt mvv toch niet doet zijn werk met volle overgave en staat dag en nacht klaar voor zijn club en supporters stop toch eens met die onzin verhalen zo kun je ook iemand weg krijgen is het dat wat jullie willen dan ga zo door en verder hoop ik dat die onzin verhalen nu stoppen en weer verder gaan met us mvvke
\dreekemvvke schreef : ik weet wel zeker dat rene niets bij roda zal gaan doen want zo zit deze man niet in elkaar dank je jacqes dat jij ook zo denkt want het is te belachelijk voor woorden wat hier soms wordt geschreven op dit forum vindt dit toch wel een minpuntje voor veel zo genaamde mvv supporters.ik zet er in ieder geval een punt achter.
dreekemvvke schreef : want het is te belachelijk voor woorden wat hier soms wordt geschreven op dit forum vindt dit toch wel een minpuntje voor veel zo genaamde mvv supporters
Nog meer groeten van een zogenaamde MVV supporterMaosbrögk schreef :
dreekemvvke schreef : want het is te belachelijk voor woorden wat hier soms wordt geschreven op dit forum vindt dit toch wel een minpuntje voor veel zo genaamde mvv supporters
Hier kan ik slecht tegen en helaas doe je dit vaker zo.
Mensen die (opbouwende) kritiek hebben of in ieder geval niet dezelfde mening dan jij, zijn geen MVV-supporters?
Lekker arrogant en denigrerend.
Dreeke, niet iedereen volgt MVV met een rood-witte bril, niet iedereen roept alleen maar hallelujah op alle MVV-berichtgeving of acties. Juist door (opbouwende) kritiek kan MVV alleen maar beter worden!
Als je niet tegen kritiek kunt, heb je niets te zoeken op een forum, waar openlijk gediscussieerd wordt.
Groeten van een zogenaamde MVV-supporter.