René Trost

18 aug 2012 20:04
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
René Trost #31

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2012 20:12
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
René Trost #32
Ga je bij iedere wedstrijd de link van het interview plaatsen?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2012 21:12
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
René Trost #33

Sjotelsplak schreef : Ga je bij iedere wedstrijd de link van het interview plaatsen?


niks van aantrikke Danny ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2012 21:14 18 aug 2012 21:15 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
René Trost #34

Sjotelsplak schreef : Ga je bij iedere wedstrijd de link van het interview plaatsen?

Sjotelsplak, Danny helt zich de letste week flink in (gelökkig :lachen: ), mer de link heet bes towgevoogde weerde.
(Zoe lang heer mer neet links neer get zette vaan alle video's...)

En euver ut interview zellef, ut bleif toch heerlik wie ierlik en realistisch zien interviews zien!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2012 11:54
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #35
Met Veldmate en Schreurs speelt mvv heel aantrekkelijk voetbal. Eindelijk speelt Voorjans op de plek waar hij hoort en zie je dat Mark en Danny hem begrijpen en de combinatie zoeken. Dan komt ook zo een technische speler als Voorjans beter tot zijn recht. Hopenlijk gaat Trost niet weer heel veel wisselen, gewoon laten staan en dan gebeuren nog leuke dingen met mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2012 15:34
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
René Trost #36

Ikke schreef : Met Veldmate en Schreurs speelt mvv heel aantrekkelijk voetbal. Eindelijk speelt Voorjans op de plek waar hij hoort en zie je dat Mark en Danny hem begrijpen en de combinatie zoeken. Dan komt ook zo een technische speler als Voorjans beter tot zijn recht. Hopenlijk gaat Trost niet weer heel veel wisselen, gewoon laten staan en dan gebeuren nog leuke dingen met mvv.


Dat is niet mijn gedachte als je op die plek staat in de Jpleage moet je ook op je tegenstander letten en dat ontbrak er aan, zijn directe tegenstander was de enige die voor gevaar zorgde en veel vrijheid had, daarentegen moet ik toegeven dat ik het verdedigend werk van de invaller Smeets ik ook mis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2012 16:52
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #37

Sjotelsplak schreef : Ga je bij iedere wedstrijd de link van het interview plaatsen?


Pfff inmiddels begin ik me echt te irriteren op die zeikers op Danny. Zelf is je bericht van 0,0 toegevoegd waarde zoals wel meer van jouw posts. Ook jij vervuilt het forum met zulke Posts! En nu ontopic zodat je ook over mijn post gaat zeuren. Ligt het nou aan mij of is het Kerkraads accent van René langzaam aan t verdwijnen en komt er wat meer west Limburgs in :p wat ik zeg slaat natuurlijk nergens op maar er valt bijna nergens meer over te keuvelen in dit nieuwe MVV itt tot de andere Limburgse clubs ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2012 20:21
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #38
Dat terugverdedigen is mij niet zo opgevallen in de Geusselt, zou ik de hele wedstrijd voor terug moeten zien. Maar, dit is zowel voor Lance als voor Brian van toepassing, die positie is wel heel moeilijk. Door teveel met je tegenstander mee te gaan mis je de kracht en het moment voor de aanval en door te weinig mee te gaan ontstaat er direct gevaar, blijft dus moeilijk.

Ik wilde met mijn bericht alleen maar laten horen dat mij het spel voorin dit seizoen voorlopig beter bevalt. Ik zie nu meer combinaties en snelheid in de aanval en dat is leuk en geeft tot nu toe prima resultaten. In dat spel past Lance naar mijn mening beter. Trouwens zolang je meer doelpunten doet scoren dan je tegenstander is er niets aan de hand.

Lekker zo laten staan en nog meer naar elkaar toegroeien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2012 20:35 19 aug 2012 20:41 door peter ruiver.
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
René Trost #39
Rene ; ik hoop dat ik je persoonlijk leer kennen op de trainingsclinic.
Voor mijn gevoel heb je de dezelfde bloedgroep als ik!!

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2012 19:25
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #40

Audiowaste schreef :

ingel23 schreef : :applaus: :applaus: ;) :applaus: :applaus:

Familie van Les rouges blancs?
Had je beter de naam les violet blancs kunnen kiezen ;)


Wie zoe :?: wat is dur mis met miene noam :?: pfff :daag: :daag: :daag: zal veur diech get extra :P :applaus: :daag: dur bij doen vins ste sjeinbaar erg leuk hoi :lolno: :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2012 20:07
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
René Trost #41
Rene weet iig. waar hij met bezig is.. je ziet ook aan het team dat ze dezelfde doelstelling hebben.. er voor gaan!

nog steeds trots op trost! goede trainer.. wordt tijd voor een contractverlenging! en anders met zn alle voor zn huis bivakkeren haha (grepke)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2012 21:25 20 aug 2012 21:26 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
René Trost #42
Rene is loere in veendam venoavend. Hoop dat veer good beslage ten ies kinne koume noa die vermeujende bus reis. meh jeh veendam heet venoavend nog eindhove, das oach neet mekelijk.

Meurige mer weer uns noar de training loere ens uns huure wat rene heet gezeen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2012 00:22
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
René Trost #43

serke schreef : Rene is loere in veendam venoavend. ....das oach neet mekelijk.

dat zag iech aoch tege mie vrow...tot iech ging loere.... meins diech tot die dat geleufde...
noe heit iech neet mie LRB mer DPB ( De Pupse Blow) ,
das oach neet mekelijk.... :schamen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 13:04
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
René Trost #44
Uit de Limburger/Limburgs Dagblad van vandaag.

Ook MVV-trainer René Trost zet zich in voor de Roda-jeugd :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 13:14 22 aug 2012 13:16 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
René Trost #45
Ik vind dit toch hoogst merkwaardig! Ik zou toch de exacte details hiervan willen weten.. Zoals bekend is DDL niet de betrouwbaarste bron. Hier wat meer van dat stuk:

Bij de zoektocht naar potentiële ‘sponsors’ worden zoveel mogelijk mensen met een Roda-verleden en -heden ingezet. „We betrekken oud-spelers erbij, want die verkopen emotie”, aldus Middelhoven. „Het maakt altijd meer indruk wanneer een voetballer aanklopt bij iemand die zelf ooit voor die speler heeft staan juichen.” En dus hebben jongens als Hans Zuidersma, Leo Ehlen, Gène Hanssen, Humphrey Rudge en Ger Senden hun medewerking toegezegd.

Ook René Trost maakt onderdeel uit van de groep oud-spelers. Juist ja, de trainer van MVV. „Ik heb hem erop gewezen dat zijn situatie anders is dan die van de andere oud-spelers”, aldus Hodiamont. „Maar hij wilde absoluut meedoen.”

Ook enkele burgemeesters staan achter het project. En niet alleen burgervaders uit Parkstad. Martin Eurlings (Valkenburg) en Ralf Krewinkel (Beek) zijn eveneens met succes benaderd. „Het is algemeen bekend waar mijn hart als voetballiefhebber ligt”, aldus Krewinkel. „In sta hier ook niet als burgemeester van Beek, maar als supporter van Roda.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden