>
Ontvangen bedankjes 2876
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boschpoort schreef : Inderdaad Aswin. Op L1 staan drie interviews met betrokkenen en de naam Trost wordt niet één keer genoemd. Zal wel een eigen interpretatie van de verslaggever van DDL zijn.
Overigens in de internet berichtgeving wordt Trost ook niet genoemd.
MVV4life schreef : Zo, nog eve naogedach en aofgekeuld.
Iech kin miech ouch neet veurstelle tot heer 'n officiele rol zou kinne hubbe beij 'n aander club (los of dat noe *oda is of neet, dat ligk nog geveuliger). Tot heer kontakte heet beij aander clubs en dus ouch *oda is logisch. Zeker met zien verleije.
Mer die kontakte motte zich beperke tot info euver speulers, etc.
Laote veer ierlik zien, veer zien zier content euver uzze trainer, euver wat heer bereik heet, euver zien contacte met de pers, zien prestaties met ut team, wie heer vaan de speulers ein team maak, wie heer alles verteld op de praotkaffees, etc. Wet geer nog de euverwinning in Almere? Met ut doedsprintsje vaan Zwijn? Heer veult de supporters dus hiel good aon en wet tot dit geveulig ligk.
Tot gistere reep eederein, kontrak opebreke en verlenge!
Iech kin miech dus neet veurstelle tot ut woer is. En es d'r ouch mer e bitsje vaan woer is, wil iech iers nog zien reijes huure, veurtot iech 'n konklusie gaon trekke. Daoveur hub iech heum te hoeg zitte, um dat al veuraof te doen.
Sjotelsplak schreef : Dan zou het onderste stuk dus uit de duim moeten zijn gezogen:
Ook René Trost maakt onderdeel uit van de groep oud-spelers. Juist ja, de trainer van MVV. „Ik heb hem erop gewezen dat zijn situatie anders is dan die van de andere oud-spelers”, aldus Hodiamont. „Maar hij wilde absoluut meedoen.”
Ik las het vanmorgen in de krant ,en keek meteen naar welke verslaggever dit schreef. Zoiets zou ik verwachten van een verslaggever en Roda supporter Bjorn Thimister. Maar dit bericht komt niet van hem af.
Daarom wil ik eerst de reactie van Rene horen denk dat het allemaal wel mee zal vallenthe king schreef :
Sjotelsplak schreef : Dan zou het onderste stuk dus uit de duim moeten zijn gezogen:
Ook René Trost maakt onderdeel uit van de groep oud-spelers. Juist ja, de trainer van MVV. „Ik heb hem erop gewezen dat zijn situatie anders is dan die van de andere oud-spelers”, aldus Hodiamont. „Maar hij wilde absoluut meedoen.”
Ik las het vanmorgen in de krant ,en keek meteen naar welke verslaggever dit schreef. Zoiets zou ik verwachten van een verslaggever en Roda supporter Bjorn Thimister. Maar dit bericht komt niet van hem af.
Zou niet de eerste keer zijn tot deze krant,
negatieve verhaaltjes uit hun duim zuigt als het om us M.V.V. ke gaat1!!!!!
Voor mij persoonlijk zou het er aan liggen wat hij precies zou doen. Als René zo'n aandeeltje koopt, eens op de foto gaat en misschien bij een avondje aanwezig is, dan vind ik dat een privézaak van René en moet hij dat zelf weten. Als hij meer dan dat gaat doen, als hij echt actief zou gaan helpen, dan heeft hij het niet helemaal begrepen.glowwie schreef : Waarom moeten we op uitleg van Trost wachten?Deze man mag toch zeker doen en laten wat hij wil,trainer van MVV zijn wil toch niet zegen dat het leven ophoudt bij ons clupje.
Trost is onze trainer en een goede ook,maar bovenal is Rene Roda supporter en dat zal hij altijd blijven,dus snap ik de ophef niet.
het enige vervelende is dat de Leugenaar van alle mensen die meedoen natuurlijk de foto neerzet van Trost,omdat ze gewoon weten welke reakties ze hier mee oproepen.
dreekemvvke schreef : glowwie geweldig neer geschreven hier kunnen menige paniek zaaiers een voorbeeld aan nemen doe er in godsnaam een slotje op dan kunnen we weer over voetbal gaan praten en trots kunnen zijn op deze geweldige trainer die we als echte mvvers hebben ga vooral zo door rene ik ben trots op je