René Trost

22 aug 2012 23:09
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
René Trost #76
Inderdaad Aswin. Op L1 staan drie interviews met betrokkenen en de naam Trost wordt niet één keer genoemd. Zal wel een eigen interpretatie van de verslaggever van DDL zijn.
Overigens in de internet berichtgeving wordt Trost ook niet genoemd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 23:19
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #77

Boschpoort schreef : Inderdaad Aswin. Op L1 staan drie interviews met betrokkenen en de naam Trost wordt niet één keer genoemd. Zal wel een eigen interpretatie van de verslaggever van DDL zijn.
Overigens in de internet berichtgeving wordt Trost ook niet genoemd.

Voor de liefhebbers: www.l1.nl/roda-jc-kerkrade/188321-roda-z...s-jeugd#.UDVK2N2TuSo

Kan iemand het artikel uit de krant plaatsen?

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

22 aug 2012 23:26
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #78
Zo, nog eve naogedach en aofgekeuld.

Iech kin miech ouch neet veurstelle tot heer 'n officiele rol zou kinne hubbe beij 'n aander club (los of dat noe *oda is of neet, dat ligk nog geveuliger). Tot heer kontakte heet beij aander clubs en dus ouch *oda is logisch. Zeker met zien verleije.
Mer die kontakte motte zich beperke tot info euver speulers, etc.

Laote veer ierlik zien, veer zien zier content euver uzze trainer, euver wat heer bereik heet, euver zien contacte met de pers, zien prestaties met ut team, wie heer vaan de speulers ein team maak, wie heer alles verteld op de praotkaffees, etc. Wet geer nog de euverwinning in Almere? Met ut doedsprintsje vaan Zwijn? Heer veult de supporters dus hiel good aon en wet tot dit geveulig ligk.
Tot gistere reep eederein, kontrak opebreke en verlenge!

Iech kin miech dus neet veurstelle tot ut woer is. En es d'r ouch mer e bitsje vaan woer is, wil iech iers nog zien reijes huure, veurtot iech 'n konklusie gaon trekke. Daoveur hub iech heum te hoeg zitte, um dat al veuraof te doen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

22 aug 2012 23:45
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #79
Dan zou het onderste stuk dus uit de duim moeten zijn gezogen:

Ook René Trost maakt onderdeel uit van de groep oud-spelers. Juist ja, de trainer van MVV. „Ik heb hem erop gewezen dat zijn situatie anders is dan die van de andere oud-spelers”, aldus Hodiamont. „Maar hij wilde absoluut meedoen.”

Ik las het vanmorgen in de krant ,en keek meteen naar welke verslaggever dit schreef. Zoiets zou ik verwachten van een verslaggever en Roda supporter Bjorn Thimister. Maar dit bericht komt niet van hem af.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

23 aug 2012 00:07
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #80

MVV4life schreef : Zo, nog eve naogedach en aofgekeuld.

Iech kin miech ouch neet veurstelle tot heer 'n officiele rol zou kinne hubbe beij 'n aander club (los of dat noe *oda is of neet, dat ligk nog geveuliger). Tot heer kontakte heet beij aander clubs en dus ouch *oda is logisch. Zeker met zien verleije.
Mer die kontakte motte zich beperke tot info euver speulers, etc.

Laote veer ierlik zien, veer zien zier content euver uzze trainer, euver wat heer bereik heet, euver zien contacte met de pers, zien prestaties met ut team, wie heer vaan de speulers ein team maak, wie heer alles verteld op de praotkaffees, etc. Wet geer nog de euverwinning in Almere? Met ut doedsprintsje vaan Zwijn? Heer veult de supporters dus hiel good aon en wet tot dit geveulig ligk.
Tot gistere reep eederein, kontrak opebreke en verlenge!

Iech kin miech dus neet veurstelle tot ut woer is. En es d'r ouch mer e bitsje vaan woer is, wil iech iers nog zien reijes huure, veurtot iech 'n konklusie gaon trekke. Daoveur hub iech heum te hoeg zitte, um dat al veuraof te doen.

Aoch al is 't wel woer... zoe get heit teegewoordig "networking" en men kin dat niemes koelik numme, veural es t kontrakt aofluip en de veuroetziechte volgend jaor neet nao ziene smaak of onduidelik of zjus wel duudelik zien...
Iech weet..is allmeaol spekuulaassie vaan miech , mer toch mot áoch heer veuroet dinke en kontakte legke.
Da kinste häöm dat neet koelik neume...wie hel 't aoch veur us allemaol is...( vraog mer ins aon Pinobel...)
En Roda is noe ( nog steeds helaas) e stökske en mäötsje groeter...
En Trost is beter daan Kevin van Dessel, Tini Ruijs , Tobiassen of wie ze nog allemaol maage heete dao...mesjiens es opvolgers zellefs vaan Brood, want es die zoe doorgeit met die resultaate...
Mer dat gief mesjiens aoch kanse en wult daan ( wishfull thinking vaan miech) Jo Bonfrere nog e letste karwijke opknappe... ;)

23 aug 2012 07:49
the king
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #81

Sjotelsplak schreef : Dan zou het onderste stuk dus uit de duim moeten zijn gezogen:

Ook René Trost maakt onderdeel uit van de groep oud-spelers. Juist ja, de trainer van MVV. „Ik heb hem erop gewezen dat zijn situatie anders is dan die van de andere oud-spelers”, aldus Hodiamont. „Maar hij wilde absoluut meedoen.”

Ik las het vanmorgen in de krant ,en keek meteen naar welke verslaggever dit schreef. Zoiets zou ik verwachten van een verslaggever en Roda supporter Bjorn Thimister. Maar dit bericht komt niet van hem af.

Zou niet de eerste keer zijn tot deze krant,
negatieve verhaaltjes uit hun duim zuigt als het om us M.V.V. ke gaat1!!!!!

23 aug 2012 07:54
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
René Trost #82

the king schreef :

Sjotelsplak schreef : Dan zou het onderste stuk dus uit de duim moeten zijn gezogen:

Zou niet de eerste keer zijn tot deze krant,
negatieve verhaaltjes uit hun duim zuigt als het om us M.V.V. ke gaat1!!!!!

Daarom wil ik eerst de reactie van Rene horen denk dat het allemaal wel mee zal vallen ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

23 aug 2012 09:17
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
René Trost #83
Waarom moeten we op uitleg van Trost wachten?Deze man mag toch zeker doen en laten wat hij wil,trainer van MVV zijn wil toch niet zegen dat het leven ophoudt bij ons clupje.
Trost is onze trainer en een goede ook,maar bovenal is Rene Roda supporter en dat zal hij altijd blijven,dus snap ik de ophef niet.
het enige vervelende is dat de Leugenaar van alle mensen die meedoen natuurlijk de foto neerzet van Trost,omdat ze gewoon weten welke reakties ze hier mee oproepen.

23 aug 2012 09:45
Juupkemestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
René Trost #84
SLOTJE erop wat eune onzinnege discussie hei dus SLOTJE :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u marke

23 aug 2012 09:46
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
René Trost #85
Bedankt voor je zinnige bijdrage Juupke

23 aug 2012 09:54
Juupkemestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
René Trost #86
Nei dat onneudig peniek zaaie wat geer hei daot :puke: dink toch wie eune volwassene en neet wie eun klein kind :evil:

23 aug 2012 10:36
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #87

glowwie schreef : Waarom moeten we op uitleg van Trost wachten?Deze man mag toch zeker doen en laten wat hij wil,trainer van MVV zijn wil toch niet zegen dat het leven ophoudt bij ons clupje.
Trost is onze trainer en een goede ook,maar bovenal is Rene Roda supporter en dat zal hij altijd blijven,dus snap ik de ophef niet.
het enige vervelende is dat de Leugenaar van alle mensen die meedoen natuurlijk de foto neerzet van Trost,omdat ze gewoon weten welke reakties ze hier mee oproepen.

Voor mij persoonlijk zou het er aan liggen wat hij precies zou doen. Als René zo'n aandeeltje koopt, eens op de foto gaat en misschien bij een avondje aanwezig is, dan vind ik dat een privézaak van René en moet hij dat zelf weten. Als hij meer dan dat gaat doen, als hij echt actief zou gaan helpen, dan heeft hij het niet helemaal begrepen.

Maar vooralsnog denk ik dat er nog minder dan niets aan de hand is.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

23 aug 2012 10:40
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
René Trost #88
glowwie geweldig neer geschreven hier kunnen menige paniek zaaiers een voorbeeld aan nemen doe er in godsnaam een slotje op dan kunnen we weer over voetbal gaan praten en trots kunnen zijn op deze geweldige trainer die we als echte mvvers hebben ga vooral zo door rene ik ben trots op je

23 aug 2012 11:58
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
René Trost #89
Vaan dit soort geawwehoor weur iech ech kotsmisselijk. Met dit soort opmerkingen hoof Trost ziech ech neet lang te bedeenke es t häöm de kommende tied veur de wind geit en d'r is 'n aander club die interesse in Rene heet. En deenk draon "Zoe es de kastelein is zoe vertrouws te dien gaste" dus molle tow en aon de geng en MVV doorgoon met 't graasvrete sjus wie Rene dat och in zien actieve voetballaopbaan heet gedoon.

23 aug 2012 12:10
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #90

dreekemvvke schreef : glowwie geweldig neer geschreven hier kunnen menige paniek zaaiers een voorbeeld aan nemen doe er in godsnaam een slotje op dan kunnen we weer over voetbal gaan praten en trots kunnen zijn op deze geweldige trainer die we als echte mvvers hebben ga vooral zo door rene ik ben trots op je

Lees jij het topic dan niet zou ik zeggen. Ik wil het volledige verhaal hier graag over horen uit de mond van René. Misschien heeft hij wel 2 aandeeltjes toegezegd à 50€. Zal mijn bal jeuken als dat zo is. Als hij zich echt inzet voor de jeugd van Roda dan mogen hier best wel kritische vragen over gesteld en lijkt mij actie vanuit het MVV bestuur gewenst voordat de supporters dit zelf doen. Belangenverstrengeling lijkt mij een juist woord als er actief wordt ingezet voor een betere rodajeugd. Maar eerst een officiële reactie afwachten.

Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden