René Trost

22 aug 2012 13:18
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
René Trost #46
Dit vind ik minder leuk om te horen,dacht dat Rene echt 1 vaan us aan t worden was.
Maar ja doet niks af aan de prestaties die die neerzet,had het alleen liever niet geweten :rolleye:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 13:35 22 aug 2012 13:35 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
René Trost #47

jeoff schreef : Ik vind dit toch hoogst merkwaardig!

Idem...

jeoff schreef : Ook René Trost maakt onderdeel uit van de groep oud-spelers. Juist ja, de trainer van MVV. „Ik heb hem erop gewezen dat zijn situatie anders is dan die van de andere oud-spelers”, aldus Hodiamont. „Maar hij wilde absoluut meedoen.”

Laote veer ut d'r mer op hawwe tot dat weurt ingegeve door ut maotsjappelik aspek vaan MVV? Ouch de minder bedeelden oonder us hubbe get aondach nuudig...
Toch mer 'ns nao vraoge oppe praotkaffee.

jeoff schreef : Ik sta hier ook niet als burgemeester van Beek, maar als supporter van Roda.

Zo, Beek laot iech in ut vervolg ouch mer links ligke. En geef us metein dat vleegveld mer terök!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 13:38
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
René Trost #48
Of je bekijkt het anders: Als jij trainer bent van Roda, maar een MVV hart hebt, kun je toch ook investeren in de jeugd van MVV? Als je nou geld ging inleggen voor transfers te bekostigen, dan was het anders geweest. Trost heeft jarenlang bij Roda gespeeld, getraind, vrienden gemaakt etc. Natuurlijk heeft hij een band met Roda en in zijn achterhoofd zal hij hoogstwaarschijnlijk ook meer met Roda hebben dan met MVV. Moeten wij dan zo bekrompen doen om alles daarvan links te laten liggen?! Zolang de trainer Trost zijn werk naar behoren doet bij MVV en MVV niet in een kwaad daglicht zet, mag de persoon Trost van mij gerust een Roda supporter zijn..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 13:42 22 aug 2012 13:44 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
René Trost #49
OK, maar Trost is als hoofdtrainer toch een beetje een boegbeeld van de club. Als een jong talentje nu moet gaan kiezen tussen de jeugdopleiding MVV of *oda, hoe zou Trost dan zo'n jongetje gaan aanmoedigen? Wat voor advies gaat hij aan de bestaande jeugspelers van MVV geven?

Of belangrijker, wat voor info over echte talentvolle jeugdspelers zal hij doorgeven aan Roda?

Ik voel me hier toch ongemakkelijk bij, bekrompen of niet. Het gaat hier niet om een willekeurige club aan de andere kant van het land waar hij op deze manier voor gaat werken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Satinius

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 13:52
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
René Trost #50
Ik vind dit geen slimme zet van Trost. Notabene de concurrent gaan helpen op het jeugd gebied terwijl hij onder contract staat bij MVV.

@Karakter, als ik met een MVV-hart ,trainer was van Roda dan had ik 3x nagedacht voordat ik hieraan mee zou doen. Mede gezien de reacties die ik dan zou krijgen als ik als Roda trainer met een MVV-hart de MVV jeugd zou gaan helpen.

Je kunt het Trost niet kwalijk nemen dat zijn hart waarschijnlijk nog steeds bij Roda ligt, aangezien hij zowat de hele carriere als speler en als trainer heeft gewerkt bij Roda. Maar dat hoef ik niet te horen zolang Trost bij MVV werkt.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 14:21
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
René Trost #51
Hoewel ik alle respect heb voor René Trost, blij ben dat we hem als trainer hebben, weet dat hij een Roda verleden heeft en begrijp dat hij dáár zijn hart heeft liggen – daar is wat mij betreft niets mis mee (iedereen -en dat zeg ik als MVV supporter- heeft per slot van rekening recht op zijn eigen afwijking)!
Ik hoop vooral dat René Trost zijn contract bij MVV verlengd.

Maar dit gebaar zit me niet lekker. Dit voelt niet goed. Hier klopt voor mij als supporter gevoelsmatig iets niet. Ik vind deze actie op dit moment niet slim (als hij dat ná zijn MVV-carrière gaat doen, niets mis mee, maar NU EVEN NIET!)

MVV heeft net de ontwikkelingen rondom de RJO met Roda stopgezet. We zijn met z’n allen aan het trekken, aan het sleuren om deze club op de juiste wijze de grond te krijgen, maatschappelijk, sportief, financieel (ook met investeringen voor de jeugd). Veer zien MVV – en daarmee de supporters/ donateurs – hebben zich de MVV-jeugd tot doel gesteld. En dan gaat René Trost als onze hoofdtrainer (maar ook als het op handen gedragen voetbaltechnisch boegbeeld van onze club) actie voeren voor de jeugd van 045….. Als professional weet hij persoonlijk ongetwijfeld deze zaken van elkaar te scheiden maar voor ons als supporters, als actievoerders, als medesleurders voor een betere toekomst van onze club voelt dit toch als wrang, bitter en zelfs een beetje cynisch.
Als dit is wat de Voorzitter bedoeld met een nederlaag: dan is dit een nederlaag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, les rouges blancs, middenstip, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 14:34
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
René Trost #52
Ik sta er ook van te kijken maar weet dat journalisten zelden de volledige waarheid opschrijven of anders de context volledig negeren. Wellicht heeft Trost alleen in grote lijnen aangegeven achter de doelstelling te staan dat roda meer aandacht aan de jeugd wil geven. Wie kan daarop tegen zijn? En dan maakt de verslaggever er een iets smeuiiger verhaal van. Een artikel dat reacties oproept is veel meer waard dan een correct artikel. Ik neem de berichtgeving hierover dan ook niet zo serieus als sommige anderen kennelijk doen. Laat Rene op het volgende praotkaffee maar eens uitleggen wat dit voorstelt voordat we hem gaan verketteren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belgske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 14:40
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
René Trost #53
volgens mij zijn jullie weer een beetje aan doordraaien heb zelf 2 seizoenen bij roda jc gespeeld maar mijn hart lag wel degelijk bij mvv maastricht ik vind je hoeft je afkomst niet te verloochenen omdat je bij een ander je brood verdient en ook nog eens goed werk verricht en sympatie voor je oud clubje hebt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox, les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 14:42 22 aug 2012 14:49 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
René Trost #54
[/quote="Sjotelsplak" post=6478]Ik vind dit geen slimme zet van Trost. Notabene de concurrent gaan helpen op het jeugd gebied terwijl hij onder contract staat bij MVV.

@Karakter, als ik met een MVV-hart ,trainer was van Roda dan had ik 3x nagedacht voordat ik hieraan mee zou doen. Mede gezien de reacties die ik dan zou krijgen als ik als Roda trainer met een MVV-hart de MVV jeugd zou gaan helpen.

Je kunt het Trost niet kwalijk nemen dat zijn hart waarschijnlijk nog steeds bij Roda ligt, aangezien hij zowat de hele carriere als speler en als trainer heeft gewerkt bij Roda. Maar dat hoef ik niet te horen zolang Trost bij MVV werkt. [/quote]

Ik ben er ook niet zo blij mee, eigelijk helemaal niet...maar ik kan hem niets verwijten want als je bekijkt dat Trost :

- een professioneel en succesvol trainer is met een aflopend contract
(en hij dus nu al aan zijn toekomst en onderhandelingspositie moet denken. Dat doet en deed MVV trouwens ook al m.b.t. spelers)

- een zeer integer man is, die deze zaken best wel weet te scheiden
( dus dit niet ten koste zal gaan van de prestaties van ons eerste en zijn inzet voor us MVVke)

- MVV in het laatste praatcafe zelf aangegeven heeft waar hun prioriteit ligt ( niet zo zeer investeren in een belofteteam)

- Trost in het voorlaatste praatcafe al aangaf wat belangrijk is, wil je de jeugd hebben en houden (een belofteteam of RJO)

- je ziet hoeveel professionaliteit en ervaring RJC (waaronder veel ex MVV spelers ) in hun voetbal steekt...
(denk maar eens aan Plum, Luypers, Tobiasen, Anton Vriesde, dan heeft MVV daar helaas toch een steekje laten vallen!)

- we nog niet weten waaruit zijn activiteiten gaan bestaan


Als dit contractueel kan, hebben we niks te zeggen, behalve dat we (gevoelsmatig) een deukje oplopen en gezien al het bovenstaande, dit toch ook niet geheel onverwachte verrassing te noemen is...
Vooral omdat hij op zijn CV kan bijschrijven, dat hij de laatste 3 jaar (bij MVV) met zeer veel succes een aantal jeuggdspelers bij het eerste heeft gehaald, beter gemaakt en tot vaste krachten opgeleid heeft ...
Reden temeer om hem langer vast te leggen en een belofte team op te zetten!


Bovendien zou ik zeer grote twijfels over deze man hebben, als hij zijn liefde (of tenminste zijn gevoel) voor RJC als Mister Roda nummer 2 ( na Gène Hanssen) zou ontkennen en verloochenen, ook al is dit niet mijn cluppie...not at all !
Toont gewoon aan dat dit een man met karakter is; kom je niet vaak tegen in de voetballerij en daar mogen we trots op zijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 18:47 22 aug 2012 18:52 door the king.
the king
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #55

jeoff schreef : OK, maar Trost is als hoofdtrainer toch een beetje een boegbeeld van de club. Als een jong talentje nu moet gaan kiezen tussen de jeugdopleiding MVV of *oda, hoe zou Trost dan zo'n jongetje gaan aanmoedigen? Wat voor advies gaat hij aan de bestaande jeugspelers van MVV geven?

Of belangrijker, wat voor info over echte talentvolle jeugdspelers zal hij doorgeven aan Roda?

Ik voel me hier toch ongemakkelijk bij, bekrompen of niet. Het gaat hier niet om een willekeurige club aan de andere kant van het land waar hij op deze manier voor gaat werken.


als het bericht klopt want het staat in de limburger,
dus het is even wachten wat er waar van is,
geef ik je volledig gelijk,
en wat worden de reacties hierop,
voor renee
als het straks iets minder zou gaan
met ons in de competitie?
staan er nu prima voor,
maar als het straks iets minder gaat
ga je hier ongetwijfeld meer commentaar op krijgen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 18:49
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
René Trost #56
Vind dit absoluut niet kunnen!! Zolang hij in dienst is van MVV vind ik dat hij geen steun op wat voor een manier dan ook mag geven aan een andere club. En dan ook nog niet zomaar een club, maar de aartsvijand van zijn huidige werkgever.
Je concurrent steunen op wat voor een manier dan ook, kan nooit goed zijn voor je eigen club/werkgever.

Ben benieuwd naar de uitleg/reactie van Trost, want dit schiet mij even in het verkeerde keelgat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 19:03 22 aug 2012 19:10 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
René Trost #57
zorg maar niet dat het dicht schiet grapje.als mvv verliest zal trost wel ontslagen moeten worden denk ik door de meeste mvv supporters want dit soort commentaren zullen nu wel gaan losbarsten zo gaat het altijd bij de meeste supporters hier .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 19:23
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
René Trost #58
ik ben zeer benieuwd hoe rene dit gaat uitleggen..
ik ben er iig niet blij mee met het feit dat hij in onze dienst iets met dat volk doet ( de vraag is natuurlijk wat gaat hij doen..)
wij zullen alleen maar gaan suggereren en is ook het meest logische..

ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het bestuur hiermee akkoord gaat..
ik heb rene heel erg hoog zitten, maar dit kan niet samen..

is dit de reden dat er (nog) geen contractverlenging is??
heeft rene een aanbod voor een belangrijke functie in het rjo gebeuren??
of als brood zo doorgaat, dat rene zelfs hem gaat vervangen???

zomaar wat vragen die ff opkomen..

en zoals eerder vermeld, gaat hij de jeugdige talentjes proberen over te hevelen naar .....
of doet hij vanaf nu er alles aan om ze in maastricht te houden??

het lijkt mij iig niet dat hij zijn steun (alleen in aanmoediging) heeft toegezegd en that's it..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 19:37 22 aug 2012 19:37 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
René Trost #59
Het kan inderdaad niet vaak genoeg gezegd worden dat we eerst maar eens moeten afwachten wat er waar is van dit verhaal. Maar persoonlijk vind ik iedere betrokkenheid, hoe klein dan ook op dit moment totaal ongepast.

Hopelijk kan iemand die wat dichter op het vuur zit of die de trainingen bezoekt wat meer details te weten komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 21:00
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
René Trost #60
Een sponsor die hij wint voor de jeugd van roda, kan men dus normaal gesproken niet meer winnen voor de jeugd van MVV. Je kunt zo altijd in situaties terecht komen die je niet zou (moeten) willen. Ik denk dat Trost minder een MVV-hart heeft dan een hoop hier willen denken. Zo snel het sportief wat minder gaat, zal hij hier door de supporters mee om de oren worden geslagen. Een stomme zet van Rene en inderdaad zou het bestuur dit niet moeten toestaan, want je schiet MVV onder haar duiven in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.414 seconden