René Trost

24 aug 2012 12:46
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #106

Maosbrögk schreef :

dreekemvvke schreef : leg mij eens uit wat rene nu eigelijk fout doet want ik zie het namelijk niet ik kan toch bij mvv werken ,maar dat wil toch niet zeggen dat ik niet meer voor mijn oude club sympathie mag hebben .dit heeft met mvv niets maar ook niets te maken hoe bekrompen zijn jullie eigenlijk wel ,in mijn vrije tijd doe ik wat ik wil en als ik naar mijn oude club wil gaan doe ik dat ben toch niet persoonlijk bezit van mvv of van zijn supporters in welke wereld leven jullie dit is toch niet gezond hij benadeelt mvv toch niet doet zijn werk met volle overgave en staat dag en nacht klaar voor zijn club en supporters stop toch eens met die onzin verhalen zo kun je ook iemand weg krijgen is het dat wat jullie willen dan ga zo door en verder hoop ik dat die onzin verhalen nu stoppen en weer verder gaan met us mvvke

Een paar leestekens en hoofdletters in je stuk zou prettig zijn!

Afgaande op het artikel gaat Trost de jeugdopleiding steunen. Of dat nu financieel is, of op zoek gaat naar sponsoren voor de jeugdteams, of het verzorgen van trainingen, maakt mij niet uit: hoe dan ook spant hij zich in voor een concurrent en dat is mijn ogen not done (omdat hij een contract heeft bij MVV).
Stel je voor dat jij bij BMW werkt. In je "vrije tijd" lever je echter (onbetaalde?) diensten voor de concurrent Mazda. Hoe zou jouw werkgever dat vinden? Er is een groot verschil tussen sympathie hebben voor een club, of bepaalde (onbetaalde) diensten leveren. Hij helpt hiermee een concurrent, dat kan toch NOOIT goed zijn voor onze eigen club?
Of hij MVV benadeelt hiermee valt lastig te bewijzen, maar dat geldt ook voor de stelling dat hij MVV hiermee niet benadeelt. In ieder geval roept het vragen op (zoals je ziet).
Als voetbaltrainer, maar ook als speler, ben je nou eenmaal wel een beetje publiek bezit. Iedereen heeft een mening over je. Maar dat weten ze ook en daarmee zullen ze moeten omgaan.
Mocht dit hele verhaal van Trost waar zijn (want nogmaals: laten we zijn reactie afwachten) dan is het allesbehalve slim van Trost omdat hij weet hoe de verhoudingen liggen.

Dreeke denkt nogal vaak dat zijn denkwijze superieur is aan dat van andere op dit forum. Gezien zijn uitspraken.
Ik ben het volledig met je eens Maosbrogk.
Al was het in dit geval Maaskant geweest die zijn oude liefde NAC ging helpen met de jeugdopleiding(betaald of onbetaald) dan had ik dezelfde reactie gegeven als nu.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 aug 2012 13:07 24 aug 2012 13:13 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
René Trost #107
Stel: In een ander parallel universum was club-icoon Willy Brokamp assistent trainer van MVV geworden na zijn carrière. Maar het hoofdtrainerschap leek verder weg dan ooit, het bestuur wees hem de deur en voor hem werd het duidelijk dat de club waar hij jaren speler voor geweest was, niet met hem verder wilde als coach. Hij zocht zijn heil in de Belgische competitie als trainer. Een aantal jaren daarna ontstond een vacature bij aartsrivaal Roda JC dat in de eerste divisie uitkwam. Brokamp greep die kans, ondanks dat hij wist dat het moeilijk ging worden gezien zijn verleden bij MVV.

Nu, na drie succesvolle jaren bij Aachen-Nord, geeft hij zijn steun aan MVV dat een collecte houdt om jeugspelers te kunnen financieren. MVV is immers de club waar hij bekend staat als clubicoon en de meeste jaren van zijn leven gespeeld heeft. Nu is de hele aanhang van Aachen-Nord verbaasd dat hij dit doet. Ze zagen hem al als een 'Kerkraadse Jünge" en dachten dat hij Roda fan was geworden na het winnen van een periode titel, een play-off ticket en wat brons-vee. Eigenlijk is het logisch dat je moeilijk MVV kunt vergeten, de club waarvoor je 12 dienstjaren hebt gevoetbald en op handen bent gedragen.

Professioneel is het allemaal natuurlijk niet. Je weet immers dat je tussen twee loopgraven aan het front pendelt. Maar menselijk is het wel, wij hadden Willy ook niet voor toerekeningsvatbaar verklaard als hij op zo'n kort bestek Roda Supporter was geworden terwijl hij hier de status van club-icoon had. Ik hoop wel één ding van Willy, en dat is dat mocht er een sportieve confrontatie tussen beiden ploegen volgen, hij het lot de uitslag laat bepalen. Desnoods de beslissingen aan zijn assistenten overlaat, zodat nergens een verwijt hierover kan worden gemaakt.

24 aug 2012 13:29
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #108

houtengerard schreef : Stel: Professioneel is het allemaal natuurlijk niet. Je weet immers dat je tussen twee loopgraven aan het front pendelt. Maar menselijk is het wel, wij hadden Willy ook niet voor toerekeningsvatbaar verklaard als hij op zo'n kort bestek Roda Supporter was geworden terwijl hij hier de status van club-icoon had.

Leuk verhaal Gerard, maar het gaat er niet om dat hij wel/niet Roda of MVV-supporter is, maar dat hij als MVV-trainer de jeugdopleiding van een andere club steunt (op wat voor een manier dan ook) kan gewoon niet.
En dat ie dat op persoonlijke titel en niet in functie heeft gedaan, prima, maar op dit moment wordt hij altijd aangezien als dé trainer van MVV. Wat voor een signaal geeft dat af naar je eigen bestuur, spelers, fans en sponsoren?

24 aug 2012 13:41 24 aug 2012 13:42 door the king.
the king
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #109
word hier echt moe van,
de limburger nooit pro M.V.V,plaatst een stuk zonder ,
reactie van Renee
Mvv geen problemen meer,ook met dank aan Renee,
Kerkrade problemen,dus de limburger de krant van kerkrade
wil hier toch wel even iets tegen ondernemen,
dus onrust proberen te creeren,in Maastricht
Dat Renee niet reageert is voor mij genoeg,
gelul van de Limburger,

Vertrouw Renee voor 200%,

24 aug 2012 16:24
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #110

Boschpoort schreef : Danny, je bent je laatste waarschuwing weer snel vergeten he?
Wat hebben die laatste posts hier van jou nu voor toegevoegde waarde voor dit forum?
Als je zonodig dit soort stupide oneliners kwijt moet doe dat lekker via pb.

Vind ik ook :lachen:

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

24 aug 2012 18:43
Ikke
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #111
Hou allemaal eens op met dit geleuter. Gaat toch echt nergens over.

24 aug 2012 19:11
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
René Trost #112
Vind het ook niet passen dat Burgermeester van Valkenburg zich opwerpt als Roda supporter !

Hij is ook mijn Burgemeester in Valkenburg !

Gaat hij in z,n vrije tijd naar Roda hoor je me niet ! maar dat doet Mr Eurlings niet !

24 aug 2012 19:19 24 aug 2012 19:22 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
René Trost #113
Mr Eurlings van Valkenburg is ook een halve.

Eurlings spreekt zijn burgers toe, als een stel kleuters.

25 aug 2012 00:44
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
René Trost #114
Als de voetbalclub uit Kerkrade op deze voet doorgaat zie ik onze Rene nog vertrekken richting Kerkrade!

25 aug 2012 08:17
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
René Trost #115

Graasvrete schreef : Als de voetbalclub uit Kerkrade op deze voet doorgaat zie ik onze Rene nog vertrekken richting Kerkrade!

En dan weer in de Juup leage ballen
:lachen: :lachen:

28 aug 2012 17:26
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
René Trost #116
Zoals ik het begrepen heb heeft Trost enkel een (kleine) financiële donatie gedaan aan de jeugdopleiding van Roda. Iets dat MVV jaarlijks ook organiseert om de jeugdopleiding te financieren. René heeft hier, vanuit zijn roda hart, een donatie verricht. Deze donatie wordt helemaal uit zijn verband gerukt hier op het forum! Verder is en komt er geen samenwerking.

René is de afgelopen dagen zelfs bedreigd geworden door 'supporters' na aanleiding van het artikel in de krant! (SCHANDE!!). Mag die man na 2 jaar hard werken voor ons dan niet gewoon een paar euro's overmaken naar zijn club. Uiteraard jammer dat dit zo nadrukkelijk in de publiciteit is gekomen, maar ik vind de manier waarop iedereen reageert erg jammer. Zeker iets dat Trost niet verdiend heeft!

28 aug 2012 17:38
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #117

Saint Pierre schreef : Zoals ik het begrepen heb heeft Trost enkel een (kleine) financiële donatie gedaan aan de jeugdopleiding van Roda. Iets dat MVV jaarlijks ook organiseert om de jeugdopleiding te financieren. René heeft hier, vanuit zijn roda hart, een donatie verricht. Deze donatie wordt helemaal uit zijn verband gerukt hier op het forum! Verder is en komt er geen samenwerking.

René is de afgelopen dagen zelfs bedreigd geworden door 'supporters' na aanleiding van het artikel in de krant! (SCHANDE!!). Mag die man na 2 jaar hard werken voor ons dan niet gewoon een paar euro's overmaken naar zijn club. Uiteraard jammer dat dit zo nadrukkelijk in de publiciteit is gekomen, maar ik vind de manier waarop iedereen reageert erg jammer. Zeker iets dat Trost niet verdiend heeft!

Wat d'r ouch gebeurt of gebeurt is, bedreige maag noets!!!
Dat verdeent niemand en zeker neet René!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, jesfen

28 aug 2012 17:55
Batsegeziech
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #118

Saint Pierre schreef : Zoals ik het begrepen heb heeft Trost enkel een (kleine) financiële donatie gedaan aan de jeugdopleiding van Roda. Iets dat MVV jaarlijks ook organiseert om de jeugdopleiding te financieren. René heeft hier, vanuit zijn roda hart, een donatie verricht. Deze donatie wordt helemaal uit zijn verband gerukt hier op het forum! Verder is en komt er geen samenwerking.

Bedreigen mag niet nee, maar wat is jouw bron Saint Pierre?

Voordat er weer cowboyverhalen -die iedereen klakkeloos gelooft!- de ronde gaan doen...

28 aug 2012 18:07
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
René Trost #119

Batsegeziech schreef :

Bedreigen mag niet nee, maar wat is jouw bron Saint Pierre?

Voordat er weer cowboyverhalen -die iedereen klakkeloos gelooft!- de ronde gaan doen...

Batsegeziech,

Ik heb vandaag een afspraak gehad met het Bestuur van MVV. Hier kwam ook de post van onze voorzitter ter sprake, die ik minder gelukkig vind. Dit is vervolgens ook aangegeven dat de meest wilde verhalen de ronde doen, bijvoorbeeld hier op het forum. Inzake de transparantie van MVV dus wellicht handig om heel simpel te melden wat deze steunactie van Trost nu inhoudt. Misschien dat MVV hier later nog mee naar buiten komt.

Trost gaf het bestuur aan bedreigd te zijn geworden en Trost was zeer teleurgesteld (om maar niet furieus te zeggen!) dat hij na 2 jaar hard werken zo te kijk werd gezet door de 'supporters'. Het ging om een vergelijkbaar bedrag als waar MVV jaarlijks donateurs probeert te werven voor onze jeugd (ongeveer € 250).

Aangezien de discussie zo uit de hand loopt en de meest wilde verhalen (van jeugd trainen tot RJO) de ronde doen leek het me handig dit nu te posten omdat de zaak nu zo enorm wordt opgeblazen.......

Staat MVV boven aan, en komt de Limburger met zo'n 'naai-artikel' is er direct paniek hier. We kunnen trots zijn op de prestatie van onze trainer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, jesfen, Us Clubke, Boer458, izzo, tanteke, Batsegeziech

28 aug 2012 18:22
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
René Trost #120
Duidelijkheid is van belang, zo zie je maar weer.

Tijd voor maken pagina: 0.298 seconden