>
Ontvangen bedankjes 1705
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
klam schreef : @sjraveleer:
wat een stemmingmakerij.
Sjraveleer schreef : Trost treft geen blaam, maar Rinkens wel.
Heb het gevoel dat Rinkens de supporters niet voor vol aan ziet, ,is ook niet erg, ben ook niet normaal. Maar als ik naar het niveau van de presentatie luister(filmpje Ben), vallen mij de schoenen uit.
Drinkt Rinkens veel alcohol? Tja , het blijft een horeca-man, daar loop je elke dag risico?
Luister Paul, ga lekker met je Raket spelen, of parkeer hem in de hangaar van een medewerker/manager .
Maar wees gvd eerlijk tegen je supporters.
Ali de witte schreef : Beste René,
Even vooraf: dit statement van mij als persoon heeft géén “maar….”.
Een supporter weet als geen ander wat clubliefde is: Hoe dan ook, wát dan ook, in weer en wind en door dik en dun: Support, Support tot op de knook!
Jij bent opgegroeid bij en met een club die – laat ik het héél voorzichtig zeggen – niet tot de meest geliefde clubs in Maastricht behoort. Toch ligt daar een stuk van je hart en ik begrijp wat je voor je club wilt doen. Met die clubliefde is in essentie, wat mij betreft in ieder geval, niets mis mee! (Hier op deze plek zou de “maar” moeten komen….)
Je bent hier in Maastricht – ondanks je achtergrond en je liefde voor die club – een boegbeeld voor onze club geworden en je wordt door de supporters op handen gedragen. Je doet verschrikkelijk goede dingen voor onze club, je laat de spelers groeien en je laat de club als totaal groeien. Dáár ben ik je dankbaar voor.
Mijn hart klopt voor onze club, MVV Maastricht. Mijn support ligt bij de club MVV Maastricht en dus ligt onze support óók bij René Trost, bij jou als trainer van MVV Maastricht.
Ik sta achter je, naast je en als het nodig is: vóór je. Punt. Het applaus aanstaande vrijdag is voor jou!
Alain Reiters
serke schreef : Denk dat er buiten onze forumgebruikers wel meer mensen zijn die Rene Trost steunen.
Ik weet zeker dat Rene ons ook in het hart heeft gesloten !!!!