René Trost

21 juni 2012 20:08 21 juni 2012 20:09 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
René Trost #1
René Trost

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2012 22:51
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
René Trost #2
Leuk om te zien dat René toen hij uit de auo stapte salueerde en een buiging maakt naar de supporters die opgesteld stonden voor de oude Scharn-kantine. De overige leden van de technische staf liepen direct naar het trainingsveld, evenals de spelers.
:applaus: :applaus: :applaus:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2012 23:04
benoo1
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #3
hoop dat Rene dit jaar de jongere spelers beter kan maken
en als wij een hoekschop tegen hebben 1 of 2 mensen voorin houdt zodat wij dan ook eens de bal hebben :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2012 19:29 08 juli 2012 19:31 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
René Trost #4

benoo1 schreef : hoop dat Rene dit jaar de jongere spelers beter kan maken
en als wij een hoekschop tegen hebben 1 of 2 mensen voorin houdt zodat wij dan ook eens de bal hebben :thumbsup:


Ben daar al van overtuigd:

in de afgelopen twee jaren, heeft Rene het beste uit het materiaal gehaald en er een team van gesmeed!
Ook al waren er af en toe tegenvallers, maar toch stond er iets. Ik zie dus niet in waarom hij dit dan dit jaar niet zou doen.


M.b.t hoekschoppen is hij, zijn wij afhankelijk van het type spits(en) die we hebben: Rajcomar and Esajas waren geen sprintwonders ( a la Schapendonk, Koswal e.d., ook Taiwo, Thiebaut en Goumans waren dat niet...).
Wel ben ik gecharmeerd van het feit dat hij afgelopen seizoen op het eind van het seizoen "de Kuuper" vaak mee naar voor stuurde bij hoekschoppen voor ons; daar ging veel dreiging van uit en miste "de Kuuper" helaas met wat pech ... ik verwacht en gun hem menig goaltje dit jaar !

Inderdaad kloppen de opmerkingen:

Trost is een toffe man met fatsoen en respekt voor ons supporters ( hoop nog steeds op een contractverlenging voor meerdere jaren om het beleid verder gestalte te geven en de positieve ontwikkeling vast te houden ).

De staf en spelers zijn meer ( teveel?) met zichzelf bezig of misschien wat te gespannen en zouden een voorbeeld aan Trost kunnen nemen (werd ook al door anderen gezegd tijdens het laatste praotkaffe ;) en wat coaching van het bestuur kunnen gebruiken:
put your money where your mouth is ( leer ze wat sociaal en dus maatschappelijk bezig zijn is, niet alleen in bejaardentheuizen maar op het thuisfront... naar ons supporters toe ... don't take us for granted !!!! ;) ).

Maar eerlijkheidshalve, merkte ik toch, dat als je ze (de staf) en een enkeling ( Labylle, van Hyfte, Moustafa) aansprak ze vriendelijk en beleefd waren; teruggroeten en bedankten voor de succeswensen. Toch is er hier nog iets te leren...

Rene ..

in U I Trust !
Zet hem op !!! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2012 23:43
benoo1
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #5
snap niet wat dit te maken heeft met het type spits als je iedereen terug haalt bij een corner kan de tegenstander ook meer mensen vooruit schuiven zo zie ik dat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2012 08:53
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
René Trost #6
juist benoo..

buiten dat het feit dat de tegenstanders meer spelers naar voor kan sturen, is er ook minder ruimte voor de keeper.
de 2de bal zal dan ook altijd bij het wegspelen bij de tegenstander komen en de volgende kans is dan alweer een feit..

als het aan mij lag plaatst hij 3 spelers voorin bij een hoekschop van de tegenstander!!
dan trek je automatisch 4 spelers van de tegenstander weg en zal je altijd gevaarlijk zijn bij de uitbraak..

daarnaast hoop ik dat trost de wissels iets eerder toepast (borgers 20 minuten laten spelen ipv 5).

maar buiten dit ben ik zeeeeer tevreden over rené en hoop ik dat eigenlijk nog voor het begin van de competitie zijn contract nog wordt verlengd!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2012 22:53
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
René Trost #7
Hoop dat Trost de goede spits krijgt die hij verdient.
Hij heeft meer dan uitstekend gepresteerd de afgelopen seizoenen en dat met beperkte middelen.
Hoop ook dat hij Borgers meer speeltijd gunt, dan een onbekende proefspeler, zonder enige staat van dienst, dan beter een eigen talent de kans geven of een adequate spits aantrekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2012 21:33
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #8
:applaus: :applaus: ;) :applaus: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2012 22:43
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
René Trost #9

ingel23 schreef : :applaus: :applaus: ;) :applaus: :applaus:

Familie van Les rouges blancs?
Had je beter de naam les violet blancs kunnen kiezen ;)

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2012 03:09
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
René Trost #10

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Boer458, ingel23

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2012 23:24
benoo1
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #11
ik was vanavond gaan kijken bij patro wis niet wat ik zag toen die jongens een hoekschop mochten nemen 11 mvv ers in de eigen 5 ik heb dit nog nooit meegemaakt en hoop dat Rene Rutjes effe goed aanpakt want zijn gedrag kan echt niet vond dat de scheidsrechter niet fout was en als je als trainer die bhar nog twee weken moet testen sorry hoor vind ik echt belachelijk trainer Trost kom op

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2012 23:32
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
René Trost #12

benoo1 schreef : ik was vanavond gaan kijken bij patro wis niet wat ik zag toen die jongens een hoekschop mochten nemen 11 mvv ers in de eigen 5 ik heb dit nog nooit meegemaakt en hoop dat Rene Rutjes effe goed aanpakt want zijn gedrag kan echt niet vond dat de scheidsrechter niet fout was en als je als trainer die bhar nog twee weken moet testen sorry hoor vind ik echt belachelijk trainer Trost kom op


Wat leestekens zou fijn zijn! Liever 11 man achteruit bij een standaard situatie als een goal die daaruit zou kunnen vallen. Trost zal heus Rutjes wel aanspreken dat dit niet handig was. Maar goed, zoals ik al in andere topics aangaf moet dit niet overdreven worden. Ook wat betreft Bhar, je denkt toch niet werkelijk dat die een contract krijgt? Onzin om dit in het Rene Trost topic aan te kaarten aangezien hem geen blaam treft volgens mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2012 23:39
benoo1
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #13
ik weet niet hoe jij naar het voetbal kijkt maar volgens mij als je die Bhar mee laat doen moet een andere jongen eruit en die kan nooit slechter zijn en volgens mij bepaald de trainer Rene Trost wie er speelt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2012 00:20
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
René Trost #14
Wat leestekens zou fijn zijn! Liever 11 man achteruit bij een standaard situatie als een goal die daaruit zou kunnen vallen. Trost zal heus Rutjes wel aanspreken dat dit niet handig was. Maar goed, zoals ik al in andere topics aangaf moet dit niet overdreven worden. Ook wat betreft Bhar, je denkt toch niet werkelijk dat die een contract krijgt? Onzin om dit in het Rene Trost topic aan te kaarten aangezien hem geen blaam treft volgens mij.[/quote]

Je kunt wel elke keer met 11 man in de 16 gaan staan bij een corner maar dan loop je elkaar eerder in de weg.En bij een uitbraak zul je nooit kunnen counteren op een snelle manier. Het viel me ook op tot na de wissel van braken een gat viel aan de rechter zeide. dit werd gewoon niet opgevuld door voorjans bahar of wie dan ook. Dit zijn echt dingen die moeten veranderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juli 2012 21:05
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
René Trost #15
Het is een goede trainer alleen hoop wel dat wanneer het nodig is dat hij ook sneller spelers wisselt.
En dat niet alle spelers in eigen 16 staan want inderdaad ze lopen elkaar vaker in de weg en je kunt nooit snel uitkomen met een actie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.257 seconden