René Trost

22 aug 2012 21:16
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
René Trost #61
Hopelijk niet vrijdag weer de hele wedstrijd anti roda enzo. maar positieve steun. wat er ook met trost gebeurt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 21:16 22 aug 2012 21:19 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
René Trost #62

dreekemvvke schreef : volgens mij zijn jullie weer een beetje aan doordraaien heb zelf 2 seizoenen bij roda jc gespeeld maar mijn hart lag wel degelijk bij mvv maastricht ik vind je hoeft je afkomst niet te verloochenen omdat je bij een ander je brood verdient en ook nog eens goed werk verricht en sympatie voor je oud clubje hebt.

Merci Dreeke ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 21:27
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #63
René Trost

Geboren op 31 januari 1965 in Kerkrade, Nederland
Clubs als speler: Roda JC, VVV, Roda JC
Clubs als hoofdtrainer: Patro Eisden Maacmechelen, Lierse SK, KVSK United, MVV
Voormalige positie: Verdediger
Gestopt: 1998
Over René Trost

Mister Roda, zoals hij bij veel supporters bekend is, stond zijn gehele voetbalcarrière onder contract bij Roda JC. Van 1983 tot 1998 speelde hij 15 seizoenen voor de club uit Kerkrade.

In het seizoen 194-1995 speelde hij één seizoen op huurbasis voor toenmalig eerste divisionist VVV. Bij Roda kreeg Trost zelfs een contract voor het leven. Hij speelde in totaal 311 Eredivisiewedstrijden voor de club waarin hij 23 doelpunten scoorde.
Rene Trost als trainer

Na zijn spelersloopbaan werd Trost eerst assistent-trainer bij Roda JC. Na een conflict met de toenmalige Rodatrainer Wiljan Vloet vertrok hij richting België waar hij trainer werd van Patro Eisden Maacmechelen, Lierse SK en KVSK United.

In 2007 keerde hij als hoofd jeugdopleidingen terug bij Roda JC. In het seizoen 2008-2009 werd hem gevraagd opnieuw de rol van assistent-trainer op zich te nemen. In die rol werd er in maart 2010 afscheid van hem genomen vanwege bezuinigingen en een saneringsronde binnen de club.

Vanaf de zomer van 2010 werd Trost de nieuwe hoofdtrainer van MVV. In zijn eerste seizoen (2010-2011 ) pakte de club de derde periode titel en won Trost de Bronzen Stier. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 21:38
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
René Trost #64

pinobel schreef : Een sponsor die hij wint voor de jeugd van roda, kan men dus normaal gesproken niet meer winnen voor de jeugd van MVV. Je kunt zo altijd in situaties terecht komen die je niet zou (moeten) willen. Ik denk dat Trost minder een MVV-hart heeft dan een hoop hier willen denken. Zo snel het sportief wat minder gaat, zal hij hier door de supporters mee om de oren worden geslagen. Een stomme zet van Rene en inderdaad zou het bestuur dit niet moeten toestaan, want je schiet MVV onder haar duiven in.


Maar Trost is ook niet ''aangenomen'' om jeugd binnen te halen bij Roda. Daarvoor hebben ze scouts, Trost heeft zich -zoals ik het artikel lees- min of meer als een aandeelhouder aangesloten bij de jeugdopleiding van MVV. Jeugdspelertjes gaan ook niet kijken woow die grote meneer Trost steunt Roda, dan ga ik daar maar spelen (dit argument werd door iemand anders aangevoerd).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 21:41
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
René Trost #65

ingel23 schreef : René Trost

Geboren op 31 januari 1965 in Kerkrade, Nederland
Clubs als speler: Roda JC, VVV, Roda JC
Clubs als hoofdtrainer: Patro Eisden Maacmechelen, Lierse SK, KVSK United, MVV
Voormalige positie: Verdediger
Gestopt: 1998
Over René Trost

Mister Roda, zoals hij bij veel supporters bekend is, stond zijn gehele voetbalcarrière onder contract bij Roda JC. Van 1983 tot 1998 speelde hij 15 seizoenen voor de club uit Kerkrade.

In het seizoen 194-1995 speelde hij één seizoen op huurbasis voor toenmalig eerste divisionist VVV. Bij Roda kreeg Trost zelfs een contract voor het leven. Hij speelde in totaal 311 Eredivisiewedstrijden voor de club waarin hij 23 doelpunten scoorde.
Rene Trost als trainer

Na zijn spelersloopbaan werd Trost eerst assistent-trainer bij Roda JC. Na een conflict met de toenmalige Rodatrainer Wiljan Vloet vertrok hij richting België waar hij trainer werd van Patro Eisden Maacmechelen, Lierse SK en KVSK United.

In 2007 keerde hij als hoofd jeugdopleidingen terug bij Roda JC. In het seizoen 2008-2009 werd hem gevraagd opnieuw de rol van assistent-trainer op zich te nemen. In die rol werd er in maart 2010 afscheid van hem genomen vanwege bezuinigingen en een saneringsronde binnen de club.

Vanaf de zomer van 2010 werd Trost de nieuwe hoofdtrainer van MVV. In zijn eerste seizoen (2010-2011 ) pakte de club de derde periode titel en won Trost de Bronzen Stier. :thumbsup:



Ja en? Dan nog kan hij het niet maken om met 2 petten op bij een potentiele sponsor of jeugdspeler te staan. Al had hij zijn woning op de middenstip in die circustent. Hij is nu in dienst van MVV en moet dus al zijn inzet gebruiken ten bate van MVV en niemand anders. Basta. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Satinius, ingel23

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 21:48
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
René Trost #66
Hebben we nou ook al een trainer met 2 liefdes? Het moet niet gekker worden...

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, ingel23

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 21:55
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
René Trost #67
Haha kom op laten we Rene in zijn waarde laten tot we echt weten wat er aan de hand is ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 21:59
the king
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #68
misschien erg ver gezocht van mij
maar heb het artikel nog eens gelezen,
hoor ik alleen maar roda verhalen,
misschien van hun kant wat onrust stoken,
gaat zeker te goed met ons,
renee zelf is nog niet aan het woord geweest,
eerst het verhaal van 2 kanten horen
blijf alle vertrouwen in renee houden
zoals men het mooi uitdrukt
tot het tegendeel bewezen is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 22:11 22 aug 2012 22:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
René Trost #69
Ik las dit vanmorgen en heb hier bewust niet op gereageerd...ik ken het gezegde van het lont en het kruitvat...en ja hoor ik zet de comp aan en daar staat het 25 berichten...als ik heel eerlijk ben en ik ga mijn mening niet verder profileren zeg ik kijk naar de reactie van pinobel...dat zou die van mij kunnen zijn...je kunt niet het een promoten en bij het ander werkzaam zijn!
Ik ben benieuwd naar de reactie van rene oppe praotcafe...klopt het wel wat in ddl stond?...het zou een stupid action zijn...gr opa ;).

ps jullie kunnen het raar vinden maar deze actie kost hem straks de kop...als het waar is...ik hoop dat ik degene ben die hem deze vraag stelt in het praatcafe,als hij het bevestigd zou ik zeer teleurgesteld en zelfs zeer kwaad zijn op hem,sorrie maar mijn anti roda gevoel zit nog steeds heel diep,en dat zal ook nooit veranderen...kirchrao en mestreech noets een kloep.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Equinox, ingel23

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 22:24
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
René Trost #70

Karakter schreef :

pinobel schreef : Een sponsor die hij wint voor de jeugd van roda, kan men dus normaal gesproken niet meer winnen voor de jeugd van MVV. Je kunt zo altijd in situaties terecht komen die je niet zou (moeten) willen. Ik denk dat Trost minder een MVV-hart heeft dan een hoop hier willen denken. Zo snel het sportief wat minder gaat, zal hij hier door de supporters mee om de oren worden geslagen. Een stomme zet van Rene en inderdaad zou het bestuur dit niet moeten toestaan, want je schiet MVV onder haar duiven in.


Maar Trost is ook niet ''aangenomen'' om jeugd binnen te halen bij Roda. Daarvoor hebben ze scouts, Trost heeft zich -zoals ik het artikel lees- min of meer als een aandeelhouder aangesloten bij de jeugdopleiding van MVV. Jeugdspelertjes gaan ook niet kijken woow die grote meneer Trost steunt Roda, dan ga ik daar maar spelen (dit argument werd door iemand anders aangevoerd).


Uit het artikel in de Limburger lees ik echter dat oud-Rodaspelers (o.a. René Trost), enkele burgemeesters etc langs de deur zullen gaan om certificaten aan de man te brengen voor het bekostigen van de Roda Jeugdopleiding. Gisteren stond er zelfs op de L1 site dat men voor 6 miljoen euro aan certificaten (startend vanaf 25 euro) aan bedrijven en supporters dacht te kunnen slijten. Is nu verwijderd, vond men blijkbaar toch iets te optimistisch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 22:33
the king
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #71

opadiehard schreef : Ik las dit vanmorgen en heb hier bewust niet op gereageerd...ik ken het gezegde van het lont en het kruitvat...en ja hoor ik zet de comp aan en daar staat het 25 berichten...als ik heel eerlijk ben en ik ga mijn mening niet verder profileren zeg ik kijk naar de reactie van pinobel...dat zou die van mij kunnen zijn...je kunt niet het een promoten en bij het ander werkzaam zijn!
Ik ben benieuwd naar de reactie van rene oppe praotcafe...klopt het wel wat in ddl stond?...het zou een stupid action zijn...gr opa ;).

ps jullie kunnen het raar vinden maar deze actie kost hem straks de kop...als het waar is...ik hoop dat ik degene ben die hem deze vraag stelt in het praatcafe,als hij het bevestigd zou ik zeer teleurgesteld en zelfs zeer kwaad zijn op hem,sorrie maar mijn anti roda gevoel zit nog steeds heel diep,en dat zal ook nooit veranderen...kirchrao en mestreech noets een kloep.


opa ik denk als renee alle reacties leest,
en wat dit oproept bij ons als supporters,
hij niet wacht met een reactie tot het praot cafe,
verwacht morgen al een reactie van renee,
om dit verhaal uit de wereld te helpen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 22:40
ingel23
Bezoeker
Bezoeker
René Trost #72
Een trainer moet het goede voorbeeld geven. Hij is als de vader en moeder van een gezin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 22:42
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
René Trost #73
Om te voorkomen dat Trost komende wedstrijd ge-lynched wordt, lees even het volgende stukje door (bron: rodajc.nl)

www.rodajc.nl/Nieuws/686/1/project-moet-...van-roda-jc-kerkrade

ALS Trost daadwerkelijk een rol zou gaan spelen, dan zou dit echt wel hier genoemd worden (aangezien de beide burgemeesters ook genoemd worden).
Er staat letterlijk in: " Onder de genodigden waren onder meer een aantal oud-Roda JC spelers (Hens Fisher, Ger Senden, Humprey Rudge en Hans Zuidersma) te gast. ". Trost is Mister Roda JC, als hij betrokken was, dan zou dit hier zeker gemeld zijn.

Kortom, eerst het verhaal van beide kanten aanhoren, dan pas conclusies trekken. Normaal gesproken noemen de krant dat met dit bericht kwam een de Leugeneer, en nu het om Trost gaat nemen we de berichtgeving voor waar aan....

Rara jongens die MVV-supporters... ;)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 22:49
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
René Trost #74
Als het waar is dan slaat Trost volkomen de plank mis. Dit kan echt niet, Koeman van Feijenoord gaat toch ook niet de jeugd promoten voor Ajax. Het moet niet gekker worden. Veel Mvv-supporters zullen dit zeker niet pikken, ik vind dit totaal een gebrek aan respect van Trost voor de club Mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox, ingel23

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2012 23:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3829
Meer
René Trost #75
Roda staat laatste, wij staan eerste, en er komt in dagblad de leugeneer een bericht dat in het goede huwelijk tussen MVV en René stookt.

En wij happen met zijn allen als dolle stieren.

Tsjongejongejonge. Vraag het René gewoon op de man af (en op normale manier/toon) en luister naar zijn verhaal. Als René actief sponsors gaat werven of jeugdspelers trainen/coachen/scouten voor die club, dan valt me dat van hem tegen. Maar ik geloof daar om eerlijk te zijn niets van, zo lang ik het niet uit de mond van René zelf gehoord heb.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden