seizoenskaarten 2013 - 2014

25 juni 2013 07:33
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #136
Sinds een aantal weken op mvv.nl:
Seizoenkaarten 2013-2014
Door de veranderingen in de Jupiler League, waarbij wellicht 4 extra thuiswedstrijden worden gespeeld, zijn wij nog volop in beraad over een nieuwe invulling van de seizoenkaarten voor het komend seizoen. Binnenkort kunt u hier meer informatie vinden over het bestellen van uw seizoenkaart 2013/2014.


Niet cynisch bedoeld, gewoon een feitelijke constatering dat men het zaakje blijkbaar niet op orde heeft cq krijgt. Dit ei over de 4 extra thuiswedstrijden had allang gelegd en uitgebroed kunnen worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 08:48
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #137

MVV4life schreef :


Kin se hie eenne update van gaeve??
Mercie!! Peter.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 13:54
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #138
Peter, mèr wienig luij zette heij ut nummerke neer, dat zeet eigelik al genog...
Netuurlik geve bekinde miech op whatsapp (etc.) hun nummerke door, vendaor noe 'ne update en umtots diech ut zoe lief vreugs.
Euverigens ut gemiddelde is netuurlik zoonder dit jaor, dat is de lijn gemiddeld euver de aofgelope jaore.
Wat ouch te zien is dat ut slechter geit es de aander jaore qua stijging en absoluut 'n klein bitsje beter es veurig jaor (neet lang es ut zoe doorgeit).

Iech gaon devaan oet es dalik de trainer bekind weurt, get nuij naome bekind weure en nog welliech 'n actie, tot de verkoup umhoeg sjeet.


Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 14:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #139
MVV4Life, wat nog meer meespeelt: een collega van me had geen seizoenskaart, maar wil die volgend jaar wel. Maar op de site van MVV vind hij niet geen tarieven of een manier om online te bestellen. Hij wil graag vooraf weten wat hij kwijt is, dus hij wacht af tot er precies duidelijk is wat er nu met die 4 extra thuiswedstrijden gebeurt. Ik kan me goed voorstellen dat meer mensen dat doen.

Ik verwacht dat we ongeveer even veel seizoenskaarten als afgelopen jaar zullen verkopen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 16:22
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #140
Prijzen Q park vakken C-D-E 240 euro
Noord tribune vak D 192 euro
Hoofdtribune vak A 240 euro
Angelside vak D 192 euro
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 16:34
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #141
Ik en andere wachten op het definitieve schema van de KNVB,
Spelen we het gros van de wedstrijden vrijdag avond dan haal ik me een Kaart.
Spelen we meer op zaterdag of andere dagen dan kies ik voor losse kaarten. Aangezien ik niet weet of ik al die wedstrijden kan / wil komen.

Hopen dus op snel een definitief schema van de KNVB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 17:06
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #142

mvv supporter schreef : Ik en andere wachten op het definitieve schema van de KNVB,
Spelen we het gros van de wedstrijden vrijdag avond dan haal ik me een Kaart.
Spelen we meer op zaterdag of andere dagen dan kies ik voor losse kaarten. Aangezien ik niet weet of ik al die wedstrijden kan / wil komen.

Hopen dus op snel een definitief schema van de KNVB




Speelschema seizoen 2013-2014 is vandaag door mvv bezorgd met de post.
15 wedstrijden op vrijdagavond om 20.00uur
2 wedstrijden op zaterdag om 16.30uur
2 wedstrijden op zondag om 14.30uur
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 18:08
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #143
oke dan gaan we maandag de kaart bestellen,
Op website van knob of mvv kan ik wel niks vinden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 18:39 25 juni 2013 18:40 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #144

mvv supporter schreef : oke dan gaan we maandag de kaart bestellen,
Op website van knob of mvv kan ik wel niks vinden



wedstrijd programma is vandaag bezorgd door de post, tevens waren er de nieuwe prijzen bij van de seizoenskaarten die verhoogd zijn i.v.b. de jupiler league nu met 20 clubs zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 19:42 25 juni 2013 19:44 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #145

ouwe rot schreef :

mvv supporter schreef : Ik en andere wachten op het definitieve schema van de KNVB,
Spelen we het gros van de wedstrijden vrijdag avond dan haal ik me een Kaart.
Spelen we meer op zaterdag of andere dagen dan kies ik voor losse kaarten. Aangezien ik niet weet of ik al die wedstrijden kan / wil komen.

Hopen dus op snel een definitief schema van de KNVB




Speelschema seizoen 2013-2014 is vandaag door mvv bezorgd met de post.
15 wedstrijden op vrijdagavond om 20.00uur
2 wedstrijden op zaterdag om 16.30uur
2 wedstrijden op zondag om 14.30uur



1 wedstrijd op zondag moet 16.30 uur zijn.(is tegen excelsior)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 21:09
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #146

mvv supporter schreef : oke dan gaan we maandag de kaart bestellen,
Op website van knob of mvv kan ik wel niks vinden

Wel eve laote wete, welk nummer tots die krijgs!
*Veur de statistieke*

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 19:51
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #147
Seizoenkaartenverkoop opnieuw van start

Nu definitief duidelijk is hoe de Jupiler League er komend seizoen uit gaat zien, kunnen we vanaf vandaag opnieuw starten met de seizoenkaartenverkoop. Zoals u weet zullen de beloftenelftallen Jong Ajax, Jong Twente, Jong PSV en amateurclub Achilles '29 de league vanaf het nieuwe seizoen versterken. Dit betekent dat we volgend seizoen niet van 15 thuiswedstrijden kunnen genieten, maar van maar liefst 19!

Deze 4 extra thuiswedstrijden hebben natuurlijk invloed op de prijsstelling van de seizoenkaarten. Omdat de huidige prijzen van de seizoenkaarten 2013/2014 zijn berekend op 15 thuiswedstrijden gelden daarom met ingang van 21 juni nieuwe prijzen. In deze nieuwe situatie krijgt u 7 van de 19 thuiswedstrijden GRATIS. Dit is maar liefst 37% korting ten opzichte van losse ticketkopers.

Exclusieve actie voor seizoenkaarthouders 2012/2013
Bent u seizoenkaarthouder van het seizoen 2012/2013? Dan ontvangt u deze week een brief met een exclusief aanbod. Als u namelijk uw seizoenkaart vóór 12 juli verlengt, ontvangt u 10% korting op de nieuwe prijzen. Bovendien kunt u tot die tijd gebruikmaken van uw gereserveerde plaats.

NB seizoenkaarthouders die inmiddels hun seizoenkaart voor komend seizoen hebben verlengd, zullen geen extra toeslag hoeven te betalen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 19:53 26 juni 2013 19:56 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #148

aait wief schreef : Sinds een aantal weken op mvv.nl:
Seizoenkaarten 2013-2014
Door de veranderingen in de Jupiler League, waarbij wellicht 4 extra thuiswedstrijden worden gespeeld, zijn wij nog volop in beraad over een nieuwe invulling van de seizoenkaarten voor het komend seizoen. Binnenkort kunt u hier meer informatie vinden over het bestellen van uw seizoenkaart 2013/2014.


Niet cynisch bedoeld, gewoon een feitelijke constatering dat men het zaakje blijkbaar niet op orde heeft cq krijgt. Dit ei over de 4 extra thuiswedstrijden had allang gelegd en uitgebroed kunnen worden.


NB seizoenkaarthouders die inmiddels hun seizoenkaart voor komend seizoen hebben verlengd, zullen geen extra toeslag hoeven te betalen.

Dus aajt wief...MVV heeft de zaakjes prima op orde, men moest gewoon wachten op het definitieve schema om mee naar buiten te treden. Dat kun je de KNVB verwijten. Zeer fijne regeling voor de vroege verlengers! :thumbsup:

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 19:55
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #149
Een dikke chapeau voor MVV om de trouwe supporters die hun seizoenskaart al reeds verlengd hebben niet te laten bij betalen voor de 4 extra thuiswedstrijden.

Seizoenkaartenverkoop opnieuw van start

Nu definitief duidelijk is hoe de Jupiler League er komend seizoen uit gaat zien, kunnen we vanaf vandaag opnieuw starten met de seizoenkaartenverkoop. Zoals u weet zullen de beloftenelftallen Jong Ajax, Jong Twente, Jong PSV en amateurclub Achilles '29 de league vanaf het nieuwe seizoen versterken. Dit betekent dat we volgend seizoen niet van 15 thuiswedstrijden kunnen genieten, maar van maar liefst 19!
Deze 4 extra thuiswedstrijden hebben natuurlijk invloed op de prijsstelling van de seizoenkaarten. Omdat de huidige prijzen van de seizoenkaarten 2013/2014 zijn berekend op 15 thuiswedstrijden gelden daarom met ingang van 21 juni nieuwe prijzen. In deze nieuwe situatie krijgt u 7 van de 19 thuiswedstrijden GRATIS. Dit is maar liefst 37% korting ten opzichte van losse ticketkopers.
Exclusieve actie voor seizoenkaarthouders 2012/2013
Bent u seizoenkaarthouder van het seizoen 2012/2013? Dan ontvangt u deze week een brief met een exclusief aanbod. Als u namelijk uw seizoenkaart vóór 12 juli verlengt, ontvangt u 10% korting op de nieuwe prijzen. Bovendien kunt u tot die tijd gebruikmaken van uw gereserveerde plaats.
NB seizoenkaarthouders die inmiddels hun seizoenkaart voor komend seizoen hebben verlengd, zullen geen extra toeslag hoeven te betalen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2013 21:06
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 222
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #150
Inderdaad, vind ik ook een mooie geste naar de snelle beslissers die hiermee beloond worden. Prima klantenbinding op deze manier.

Gebeuren toch ook een hoop positieve zaken bij MVV: nieuwe trainer, oefenen tegen Porto, geen extra toelage voor reeds bestelde seizoenkaarten... Je zou het soms vergeten als je het forum hier volgt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Maosbrögk, Aswin, opadiehard, De_Lange, tuutsje, peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden