seizoenskaarten 2013 - 2014
- aait wief
-
- Elite Member
-
- 15%
Re: Re: seizoenskaarten 2013 - 2014
25 Jun 2013 07:33Seizoenkaarten 2013-2014
Door de veranderingen in de Jupiler League, waarbij wellicht 4 extra thuiswedstrijden worden gespeeld, zijn wij nog volop in beraad over een nieuwe invulling van de seizoenkaarten voor het komend seizoen. Binnenkort kunt u hier meer informatie vinden over het bestellen van uw seizoenkaart 2013/2014.
Niet cynisch bedoeld, gewoon een feitelijke constatering dat men het zaakje blijkbaar niet op orde heeft cq krijgt. Dit ei over de 4 extra thuiswedstrijden had allang gelegd en uitgebroed kunnen worden.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peter ruiver
-
- Platinum Member
-
- Draan wie verkes Wullem !!
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
25 Jun 2013 13:54Netuurlik geve bekinde miech op whatsapp (etc.) hun nummerke door, vendaor noe 'ne update en umtots diech ut zoe lief vreugs.
Euverigens ut gemiddelde is netuurlik zoonder dit jaor, dat is de lijn gemiddeld euver de aofgelope jaore.
Wat ouch te zien is dat ut slechter geit es de aander jaore qua stijging en absoluut 'n klein bitsje beter es veurig jaor (neet lang es ut zoe doorgeit).
Iech gaon devaan oet es dalik de trainer bekind weurt, get nuij naome bekind weure en nog welliech 'n actie, tot de verkoup umhoeg sjeet.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Jacques
-
- Platinum Member
-
25 Jun 2013 14:38Ik verwacht dat we ongeveer even veel seizoenskaarten als afgelopen jaar zullen verkopen.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
25 Jun 2013 16:22Noord tribune vak D 192 euro
Hoofdtribune vak A 240 euro
Angelside vak D 192 euro
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
25 Jun 2013 16:34Spelen we het gros van de wedstrijden vrijdag avond dan haal ik me een Kaart.
Spelen we meer op zaterdag of andere dagen dan kies ik voor losse kaarten. Aangezien ik niet weet of ik al die wedstrijden kan / wil komen.
Hopen dus op snel een definitief schema van de KNVB
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
25 Jun 2013 17:06mvv supporter wrote: Ik en andere wachten op het definitieve schema van de KNVB,
Spelen we het gros van de wedstrijden vrijdag avond dan haal ik me een Kaart.
Spelen we meer op zaterdag of andere dagen dan kies ik voor losse kaarten. Aangezien ik niet weet of ik al die wedstrijden kan / wil komen.
Speelschema seizoen 2013-2014 is vandaag door mvv bezorgd met de post.
15 wedstrijden op vrijdagavond om 20.00uur
2 wedstrijden op zaterdag om 16.30uur
2 wedstrijden op zondag om 14.30uur
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
25 Jun 2013 18:08Op website van knob of mvv kan ik wel niks vinden
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
25 Jun 2013 18:39 - 25 Jun 2013 18:40mvv supporter wrote: oke dan gaan we maandag de kaart bestellen,
Op website van knob of mvv kan ik wel niks vinden
wedstrijd programma is vandaag bezorgd door de post, tevens waren er de nieuwe prijzen bij van de seizoenskaarten die verhoogd zijn i.v.b. de jupiler league nu met 20 clubs zijn.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
25 Jun 2013 19:42 - 25 Jun 2013 19:44ouwe rot wrote:mvv supporter wrote: Ik en andere wachten op het definitieve schema van de KNVB,
Spelen we het gros van de wedstrijden vrijdag avond dan haal ik me een Kaart.
Speelschema seizoen 2013-2014 is vandaag door mvv bezorgd met de post.
15 wedstrijden op vrijdagavond om 20.00uur
2 wedstrijden op zaterdag om 16.30uur
2 wedstrijden op zondag om 14.30uur
1 wedstrijd op zondag moet 16.30 uur zijn.(is tegen excelsior)
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
25 Jun 2013 21:09Wel eve laote wete, welk nummer tots die krijgs!mvv supporter wrote: oke dan gaan we maandag de kaart bestellen,
Op website van knob of mvv kan ik wel niks vinden
*Veur de statistieke*
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2013 19:51Nu definitief duidelijk is hoe de Jupiler League er komend seizoen uit gaat zien, kunnen we vanaf vandaag opnieuw starten met de seizoenkaartenverkoop. Zoals u weet zullen de beloftenelftallen Jong Ajax, Jong Twente, Jong PSV en amateurclub Achilles '29 de league vanaf het nieuwe seizoen versterken. Dit betekent dat we volgend seizoen niet van 15 thuiswedstrijden kunnen genieten, maar van maar liefst 19!
Deze 4 extra thuiswedstrijden hebben natuurlijk invloed op de prijsstelling van de seizoenkaarten. Omdat de huidige prijzen van de seizoenkaarten 2013/2014 zijn berekend op 15 thuiswedstrijden gelden daarom met ingang van 21 juni nieuwe prijzen. In deze nieuwe situatie krijgt u 7 van de 19 thuiswedstrijden GRATIS. Dit is maar liefst 37% korting ten opzichte van losse ticketkopers.
Exclusieve actie voor seizoenkaarthouders 2012/2013
Bent u seizoenkaarthouder van het seizoen 2012/2013? Dan ontvangt u deze week een brief met een exclusief aanbod. Als u namelijk uw seizoenkaart vóór 12 juli verlengt, ontvangt u 10% korting op de nieuwe prijzen. Bovendien kunt u tot die tijd gebruikmaken van uw gereserveerde plaats.
NB seizoenkaarthouders die inmiddels hun seizoenkaart voor komend seizoen hebben verlengd, zullen geen extra toeslag hoeven te betalen.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2013 19:53 - 26 Jun 2013 19:56aait wief wrote: Sinds een aantal weken op mvv.nl:
Seizoenkaarten 2013-2014
Door de veranderingen in de Jupiler League, waarbij wellicht 4 extra thuiswedstrijden worden gespeeld, zijn wij nog volop in beraad over een nieuwe invulling van de seizoenkaarten voor het komend seizoen. Binnenkort kunt u hier meer informatie vinden over het bestellen van uw seizoenkaart 2013/2014.
Niet cynisch bedoeld, gewoon een feitelijke constatering dat men het zaakje blijkbaar niet op orde heeft cq krijgt. Dit ei over de 4 extra thuiswedstrijden had allang gelegd en uitgebroed kunnen worden.
NB seizoenkaarthouders die inmiddels hun seizoenkaart voor komend seizoen hebben verlengd, zullen geen extra toeslag hoeven te betalen.
Dus aajt wief...MVV heeft de zaakjes prima op orde, men moest gewoon wachten op het definitieve schema om mee naar buiten te treden. Dat kun je de KNVB verwijten. Zeer fijne regeling voor de vroege verlengers! :thumbsup:
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2013 19:55Seizoenkaartenverkoop opnieuw van start
Nu definitief duidelijk is hoe de Jupiler League er komend seizoen uit gaat zien, kunnen we vanaf vandaag opnieuw starten met de seizoenkaartenverkoop. Zoals u weet zullen de beloftenelftallen Jong Ajax, Jong Twente, Jong PSV en amateurclub Achilles '29 de league vanaf het nieuwe seizoen versterken. Dit betekent dat we volgend seizoen niet van 15 thuiswedstrijden kunnen genieten, maar van maar liefst 19!
Deze 4 extra thuiswedstrijden hebben natuurlijk invloed op de prijsstelling van de seizoenkaarten. Omdat de huidige prijzen van de seizoenkaarten 2013/2014 zijn berekend op 15 thuiswedstrijden gelden daarom met ingang van 21 juni nieuwe prijzen. In deze nieuwe situatie krijgt u 7 van de 19 thuiswedstrijden GRATIS. Dit is maar liefst 37% korting ten opzichte van losse ticketkopers.
Exclusieve actie voor seizoenkaarthouders 2012/2013
Bent u seizoenkaarthouder van het seizoen 2012/2013? Dan ontvangt u deze week een brief met een exclusief aanbod. Als u namelijk uw seizoenkaart vóór 12 juli verlengt, ontvangt u 10% korting op de nieuwe prijzen. Bovendien kunt u tot die tijd gebruikmaken van uw gereserveerde plaats.
- Lassie80
-
- Away
- Elite Member
-
26 Jun 2013 21:06Gebeuren toch ook een hoop positieve zaken bij MVV: nieuwe trainer, oefenen tegen Porto, geen extra toelage voor reeds bestelde seizoenkaarten... Je zou het soms vergeten als je het forum hier volgt.