seizoenskaarten 2013 - 2014

16 apr 2013 21:44
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #31

Aswin schreef : Je kunt je namelijk ook afvragen waarom de prijzen op Noord de afgelopen jaren zo zijn achtergebleven t.o.v. dezelfde of vergelijkbare plek op AS.


Omdat Noord een familietribune is. Logisch dat je daar een stuk minder betaald, omdat je daar met je gezin naar toe gaat.
Kan me goed voorstellen dat het voor gezinnen nu een stuk minder interessant wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 22:10 16 apr 2013 22:11 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #32

Audiowaste schreef : Alles op een rijtje:
Ervan uitgaande dat we volgend seizoen Jupiler League spelen en maar 15 thuiswedstrijden.


OPA ZEET:

Waar maak ik mij druk om...ik zit vakkie b op de angelside ik ga van 135 euro naar 120?...echt wel goedkoper...is dat ff boffen :applaus:.
Maar heb nog geen brief gehad...wil wel graag voor de bewuste datum mijn kaart bestellen,en de playoffs voor nop bekijken?
Of heb ik de prijslijst verkeerd bekeken?...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 22:15 16 apr 2013 22:15 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #33

Maosbrögk schreef :

Aswin schreef : Je kunt je namelijk ook afvragen waarom de prijzen op Noord de afgelopen jaren zo zijn achtergebleven t.o.v. dezelfde of vergelijkbare plek op AS.


Omdat Noord een familietribune is. Logisch dat je daar een stuk minder betaald, omdat je daar met je gezin naar toe gaat.
Kan me goed voorstellen dat het voor gezinnen nu een stuk minder interessant wordt.


Ik weet niet of dat zo logisch is, zicht is idem aan de AS dus m.i. niet meer dan terecht dat de prijs gelijk gesteld wordt. Wat logischer in mijn ogen zou zijn:

- Meerdere seizoenskaarten binnen 1 gezin op hetzelfde vak? Dan krijg je korting? Wellicht dat deze constructie hiermee gemotiveerd c.q. geïntroduceerd wordt?

Misschien is uit onderzoek wel gebleken dat er niet of nauwelijks nog families op Noord zitten? En heeft MVV daarom geconcludeerd dat het bedrag omhoog kan?

Ik zou het niet weten, heb namelijk de brief nog niet ontvangen (overigens maakt het voor mij toch niets uit, aangezien ik op AS zit).

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 22:24 16 apr 2013 22:25 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #34

opadiehard schreef :

Audiowaste schreef : Alles op een rijtje:
Ervan uitgaande dat we volgend seizoen Jupiler League spelen en maar 15 thuiswedstrijden.


OPA ZEET:

Waar maak ik mij druk om...ik zit vakkie b op de angelside ik ga van 135 euro naar 120?...echt wel goedkoper...is dat ff boffen :applaus:.
Maar heb nog geen brief gehad...wil wel graag voor de bewuste datum mijn kaart bestellen,en de playoffs voor nop bekijken?
Of heb ik de prijslijst verkeerd bekeken?...gr opa ;).


Wel 2 wedstrijden minder....maar play offs gratis....dus ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 22:29
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #35

opadiehard schreef : OPA ZEET:

Waar maak ik mij druk om...ik zit vakkie b op de angelside ik ga van 135 euro naar 120?...echt wel goedkoper...is dat ff boffen :applaus:.


Je gaat per wedstrijd € 0,06 meer betalen. Die 120 is voor 15 thuiswedstrijden i.p.v. 17 dit jaar (nou ja...16).

@ Aswin: uiteraard weet ik de werkelijke redenen ook niet, dat staat niet in de brief. Maar de vraag van MVV naar meer seizoenskaarthouders, de "familieclub MVV" en de gigantische prijsstijgingen o.a. voor losse tickets en bepaalde seizoenskaarten stroken m.i. niet met elkaar.
Ikzelf ga ook slechts € 0,06 meer betalen voor AS Vak G (al kreeg ik voorheen werkgeverskorting), dus voor mij maakt het niks uit, gaat mij om de overige supporters die het financieel minder hebben en/of met een gezin willen gaan.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd welke wedstrijden categorie 1,2 en 3 zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 23:10
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #36
Als je voor 2 mei besteld, krijg je kaarten voor de play-offs van dit seizoen gratis.
Volgend jaar zijn het dus nog altijd 15 wedstrijden

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 23:44
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #37
Dit seizoen of volgend seizoen. je krijgt de wedstrijden gratis (minimaal 2, maximaal 6). Maakt niet uit wanneer je die krijgt. Dus het is wel degelijk van belang om dit mee te tellen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 23:52 16 apr 2013 23:54 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #38

Maosbrögk schreef :

opadiehard schreef : OPA ZEET:

Waar maak ik mij druk om...ik zit vakkie b op de angelside ik ga van 135 euro naar 120?...echt wel goedkoper...is dat ff boffen :applaus:.


Je gaat per wedstrijd € 0,06 meer betalen. Die 120 is voor 15 thuiswedstrijden i.p.v. 17 dit jaar (nou ja...16).

@ Aswin: uiteraard weet ik de werkelijke redenen ook niet, dat staat niet in de brief. Maar de vraag van MVV naar meer seizoenskaarthouders, de "familieclub MVV" en de gigantische prijsstijgingen o.a. voor losse tickets en bepaalde seizoenskaarten stroken m.i. niet met elkaar.
Ikzelf ga ook slechts € 0,06 meer betalen voor AS Vak G (al kreeg ik voorheen werkgeverskorting), dus voor mij maakt het niks uit, gaat mij om de overige supporters die het financieel minder hebben en/of met een gezin willen gaan.


Ik ben trouwens ook wel benieuwd welke wedstrijden categorie 1,2 en 3 zijn.

1 wedstrijden waar minste publiek kwam
2 normale wedstrijden
3 speciale wedstrijden zoals derby
Alleen voor jup league, geloof ik?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 00:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #39

jeoff schreef : Dit seizoen of volgend seizoen. je krijgt de wedstrijden gratis (minimaal 2, maximaal 6). Maakt niet uit wanneer je die krijgt. Dus het is wel degelijk van belang om dit mee te tellen.


min de thuiswedstrijd tegen AGOVV die je niet hebt gekregen dit seizoen.

Ben echt benieuwd naar de achterliggende gedachten:
hoe krijg je het verkocht om...
* ...voor een seizoenskaart op Noord (en andere vakken), voor 2 wedstrijden minder, veel meer geld te vragen?
* ...de 65+-korting af te schaffen?
* ...de bedrijvenkorting af te schaffen?
* ...prijzen voor losse tickets drastisch te verhogen?

...en je dan af te vragen hoe het kan dat er minder mensen komen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 01:07
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #40
Wat mij opvalt is dat de benaming sfeervak bij AS vakken F&G is weggelaten dit maal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 07:18
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
seizoenskaarten 2013 - 2014 #41
Ik heb wel eens een discussie via de mail met dhr.rinkens gehad over de kids op noord. Hij gaf toen aan dat ze van noord een 100% familietribune willen maken. De prijzen dit seizoen waren erg laag, ook tov AS, maar om voor komend seizoen toch een vak indeling te maken staat haaks op het beleid. Zo dwing je kinderen aan de zijkanten te zetten en blijft bijv. VakD leeg. Kinderen moeten gewoon overal op de tribune voor 1 prijs kunnen zitten. Nu moet ik mijn 5jarige zoon uitleggen dat we niet meer op onze huidige plek dicht achter de goal kunnen zitten, maar in vak a in de hoek waar je toch minder goed zicht hebt. Dat is volgens mij niet echt klantenbinding op deze manier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 08:33
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #42

Boer1976 schreef : Nu moet ik mijn 5jarige zoon uitleggen dat we niet meer op onze huidige plek dicht achter de goal kunnen zitten, maar in vak a in de hoek waar je toch minder goed zicht hebt.

Ik begrijp heel goed dat je het erg vervelend vindt, als je op Noord in vak D zat, wordt je met afstand het meest geraakt door de prijsaanpassingen. Nu moet je kiezen: of bijna het dubbele betalen voor jouw kaart op dezelfde plaats, of bijna 50% meer betalen voor een "mindere" plaats.

Maar dat je je zoon af en toe moet uitleggen dat je het geld niet hebt om iets te doen, of het geld misschien wel hebt maar niet zoveel geld hieraan uit wilt geven, tsja, dat hoort er nu eenmaal bij. Je zit nu toch ook niet op de hoofdtribune achter de dug-out met je zoontje? Ik denk dat je zoontje het een stuk minder erg vindt dan jij, om eerlijk te zijn. Ik weet dat het mij op die leeftijd helemaal geen fluit uitmaakte waar we precies zaten, ik vond het al spannend en leuk genoeg om in het stadion te zijn!

Puur voor mijn nieuwsgierigheid, hoe zijn de prijzen voor kinderen dit jaar tov vorig jaar?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 08:50
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #43
Als ik alle berichten zie en de tabel van Audiowaste (daanke), met de play off wedstrijden erbij, dan is er amper een stijging, behalve op de Noordtribune. Ik heb de brief nog niet ontvangen, maar er is in ieder geval duidelijkheid vooraf. Het is dus veel goedkoper om een seizoenkaart aan te schaffen, doe dat dan ook.
Ik begrijp dat het voor de mensen op Noord een stuk duurder is, maar per wedstrijd valt het me nog mee. Ik begreep nooit waarom zo'n groot verschil tussen Noord en AS, maar ik begrijp ook niet waarom zo'n stijging in 1 keer, spreid dat dan over enkele jaren en communiceer dat dan ook.
De discussie zou dus alleen moeten plaatsvinden over de prijzen op Noord...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 09:26
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #44
Puur voor mijn nieuwsgierigheid, hoe zijn de prijzen voor kinderen dit jaar tov vorig jaar?

Vorig seizoen iets van € 36 of 38 betaald dat word nu € 70 op noord C

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 09:26
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #45
De mijne is in ieder geval al ingevuld en opgestuurd.
Als ik me ergens geen moment over bedenk, dan is het de seizoenskaart voor MVV wel.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden