seizoenskaarten 2013 - 2014

16 apr 2013 16:22
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
seizoenskaarten 2013 - 2014 #1
200% verhoging seizoenkaart op Noord !! Ik weet niet of andere tribunes ook belachelijke verhoging gaat plaatsvinden. Ze hebben het over 3 categorieën wedstrijden, te gek voor woorden dit. Dit kost mvv denk ik minstens 1/4e van de huidige kaarthouders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 16:57
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #2
Hoe komt u aan deze informatie weet nog goed begin jaren 2000 volgens mij 2003 had ik een seizoenkaart op noord voor €20!!!
Betaal nu 135 en dit vind ik een mooie bedrag voor 18 wedstrijden en m'n plek

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 17:17
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #3
Ik ben zowiezo aan het twijfelen om nog een seizoenskaart te pakken van mvv.
Er zit absoluut geen voordeel meer aan.
Alle vaste supporters worden weggepest met Vreemde prijs steigingen, Rare uitspraken, Vreemde verboden.
mvv Gaat Heel erg verkeerd met haar trouwe supporters om.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 17:34
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #4
Dit soort prijsstijgingen gaat MVV veel supporters kosten. Vraag me dan ook af of het uiteindelijke doel om meer winst te maken dan ook gerealiseerd wordt. Ik vind het persoonlijk belachelijk om meer dan 20 euro te betalen voor een jupiler league wedstrijdje, het voelt alsof je als trouwe supporter wordt uitgeknepen voor je clubliefde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 17:45
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #5
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik ga van nu € 135 naar € 120 euro voor dezelfde plek.
Dat is een dus een stijging van 6 cent per wedstrijd.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 17:45 16 apr 2013 17:49 door Boer1976.
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
seizoenskaarten 2013 - 2014 #6
Vandaag in de bus. Waar zit u nu dan voor de135euro ?
Ik zit nu op noord voor euro85euro

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 17:46
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #7
Zeker zal dat kaarten kosten . Als ik voor me zelf spreek ik was aan het twijfelen of op noord of geen seizoenkaart. Omdat ik anders geen kaart kan betalen. Als het klopt dat op noord een kaart 200% duurder wordt dan kan ik helaas geen kaart kopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 18:21
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #8
Lastige kwestie. Allereerst natuurlijk eens een duidelijk overzicht afwachten, wat waren de prijzen dit jaar en wat worden ze volgend jaar?

Maar dan nog: stel dat de prijzen over het algemeen inderdaad omhoog gaan. Op zich is dat te verwachten, MVV wil de inkomsten verhogen en als dat mocht lukken, hebben we daar allemaal plezier van, want MVV kan dan betere spelers halen en volgend jaar wellicht wel kampioen worden. Er hangt nu eenmaal een prijskaartje vast aan het bij elkaar houden en uitbreiden van een goede spelersgroep.

Tegelijkertijd is het nog altijd crisis en bij een te forse verhoging zullen wellicht veel mensen liever die centen aan iets anders uitgeven en geen kaart meer nemen. Dan snijdt MVV zichzelf in de vingers.

Het is natuurlijk niet zo dat MVV een soort van plicht heeft om spotgoedkope seizoenskaarten aan te bieden. Audiowaste betaalt volgend seizoen 120 euro. Dat is voor 15 wedstrijden, en dus 8 euro per wedstrijd. Dat vind ik om eerlijk te zijn helemaal niet duur, in tegendeel.

Ook is het zo dat de mensen die echt van het minimum moeten rondkomen, volgens mij een forse korting op kaartjes kunnen krijgen.

Van de andere kant stelt boer1976 dat zijn kaart twee keer zo duur wordt. Ik ben nu wel benieuwd naar hoeveel boer1976 dit seizoen betaalde, en hoeveel hij komend seizoen precies gaat betalen. Een kaart twee keer zo duur maken vind ik nogal wat, zelfs al heb je een goede reden daartoe. Ik kan me voorstellen dat mensen - al was het maar uit principe - daarvan schrikken en twijfelen of ze nog wel die kaart willen hebben.

Ik weet op dit moment dus nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Ik kan de nieuwe seizoenskaartprijzen nog nergens vinden. Lijkt me handig om de oude en de nieuwe prijzen naast elkaar te leggen zodat we in ieder geval precies weten waarover we praten :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 18:26 16 apr 2013 18:27 door Satinius.
Satinius
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #9
Ondanks dat ik uiteraard weer een nieuwe SK ga kopen, vind ik de prijsverhoging toch wel erg ver gaan. In mijn geval (Q-park vak B ) een verhoging van 35%. Dit kan je mi in deze (economische) tijd echt niet maken. Van de andere kant kan deze verhoging een middel voor MVV zijn om in de zware economische tijd het hoofd boven water te kunnen houden. Maargoed wij krijgen helaas ook geen salarisverhoging van 35%!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 18:51
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #10
Alles op een rijtje:
Ervan uitgaande dat we volgend seizoen Jupiler League spelen en maar 15 thuiswedstrijden.


“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 18:52 16 apr 2013 18:54 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #11
Voor sommige is het niet te hopen dat we promoveren. Dat word een bijbaan nemen :P

Vraag me wel af, we krijgen gratis tickets voor de play-off wedstrijden. Maar krijg je als seizoenskaarthouder ook voorrang of is alleen het kaartje gratis?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 19:04
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #12
Dat wordt dan helaas geen seizoenskaart! Ik ben alleen verdiener met 3 kids. Wordt voor mij onbetaalbaar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 19:26
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #13
Over de prijzen, seisoenskaart is voordeliger als je elke wedstrijd gaat kijken.

Algemene opmerking, het ziet er goed uit, is over nagedacht en je kan in de play-offs max 3 gratis wedstrijden zien.
Maakt toch niks uit of je op je eigen plaats kan zitten, zou wel fijn zijn natuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 19:32 16 apr 2013 19:36 door Boer1976.
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
seizoenskaarten 2013 - 2014 #14
Ik betaal nu noord vak d 85 euro voor euro19 wedstrijden. Volgend jaar 160euro voor euro15 wedstrijden. Dat is in deze tijd toch niet reëel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 19:40
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #15
Men vroeg toch hoe meer kaarten te verkopen? Nou zo dus zeker niet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.385 seconden