seizoenskaarten 2013 - 2014

17 apr 2013 17:17
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #61
Wij zijn allemaal klanten. En klanten moeten uitgeknepen worden tot op de laatste cent.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 17:33
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #62

mvvke4life schreef : Sorry heeren, maar de goedkope kaarten op noord waren een uitkomst voor mensen met minder geld! Afgelopen seizoen kon ik een kaart op de angel-side. Komend seizoen was de keus of noord of niet. Nou dank zij de verhoging niet dus. Het is niet dat ik niet wil maar niet kan. Helaas! En los is nog duurder. O ja en krijg ik ook nog te horen dat ik n nepsupporter ben omdat ik dat er niet voor over heb??!! Nogmaals ik wil wel maar kan niet!

Zie PB.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

17 apr 2013 19:03
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
seizoenskaarten 2013 - 2014 #63

mvvke4life schreef : Sorry heeren, maar de goedkope kaarten op noord waren een uitkomst voor mensen met minder geld! Afgelopen seizoen kon ik een kaart op de angel-side. Komend seizoen was de keus of noord of niet. Nou dank zij de verhoging niet dus. Het is niet dat ik niet wil maar niet kan. Helaas! En los is nog duurder. O ja en krijg ik ook nog te horen dat ik n nepsupporter ben omdat ik dat er niet voor over heb??!! Nogmaals ik wil wel maar kan niet!

Tip: als je op bijstandsnivo zit kun je seizoenkaart op noord via sociale dienst evt. Vergoedt krijgen.

17 apr 2013 19:45 17 apr 2013 19:46 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #64
Ik vind het eigenlijk best nette prijzen zeker op mijn plek ga ik er op Jupiler League niveau amper op achteruit. Al kan ik snappen dat mensen die met het hele gezin op Noord daar anders over denken. Echter vind ik het zoals meerdere mensen al aangeven dat het daar juist te goedkoop was ten opzichte van de Angelside met hetzelfde zicht. Wellicht dat er voor grotere gezinnen die allemaal een seizoenskaarten nemen nog een speciale actie bedacht kan worden. Vandaag ook de brief binnen gekregen. Moet ook zeggen het heeft er weleens kariger uitgezien. Professioneel papier, goed bezig.

Valt me net als Snuf ook op dat er geen sfeervak meer wordt aangemerkt. Denk wel dat daar niet meer achter gezocht hoeft te worden. Een beetje MVV toeschouwer die rustig een wedstrijd wilt gaan kijken zal toch geen seizoenskaart voor die betreffende vakken kiezen.

Heb even de formulieren ingescand voor de mensen die benieuwd zijn en hem nog niet in de bus hebben liggen.

www.mijnbestand.nl/Bestand-8YX7U6L4UE4V.pdf
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

17 apr 2013 21:56
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #65
Ik zit niet op bijstandniveau. Ik ben een hard werkende alleen verdiener. Zonder schulden of leningen. Heb 2 kinderen. En hou iedere maand net genoeg over om normaal met mijn gezin te kunnen eten. Ik zou egoïstisch kunnen zijn en mijn kids niet laten sporten dan hou ik geld over voor MVV. Maar dat doe ik uiteraard niet. Ik kan dus niet naar de sociale dienst om ff een seizoenkaart op te halen. Ik kan alleen hopen dat ik volgend jaar ergens een meevaller heb dat ik wel een kaart kan kopen. Ik kan me me niet voorstellen dat ik de enige ben in deze situatie. Ik voel me eigenlijk gestraft dat ik een hardwerkende arbeider ben waar kennelijk komend seizoen geen plaats voor is bij mvv

17 apr 2013 22:06 17 apr 2013 22:07 door Lukunku.
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #66
Bedankt Anna D. Voor het inscannen van de papieren. Ik heb ze nog niet ontvangen maar kan nu op basis van de papieren een mening vormen ipv de meningen en terugkoppelingen van mede forumleden.

Ik kan begrijpen dat mensen op Noord flink geraakt worden door deze verhogingen met name dan de families met meerdere kaarten. Misschien dat MVV hier nog een verbeteractie kan uitvoeren. Verder kan ik alleen maar concluderen dat dit de meest professionele brochure in jaren zo niet ooit is. Bij alle clubs in de buurt of in de Euregio gelden verschillende tarieven voor wedstrijden met een verschillend karakter. MVV liep hier mee achter en is eindelijk tot besef gekomen dat dit een juist beleid is.

Sorry voor alle negatievelingen en ik begrijp dat niet iedereen het geld voor het oprapen heeft maar deze aanpak zie ik als professionalisering van de club. Daarnaast is in het nieuwe prijsbeleid nog altijd het voordeel significant bij aanschaf van een seizoenkaart.

17 apr 2013 22:06
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #67
Om het geheugen op te frissen, mijn eerste seizoenkaart onder de klok (destijds het vak van de fanatieke supporters) kostte in het seizoen 1963-1964 voor 17 wedstrijden op Eredivisieniveau fl 6,00 ofwel € 2,70. Is het leven sedert 1963 nu echt ruim 44 keer zo duur geworden? Voor dat geld mocht je ook nog op zaterdag naar MVV 2 en naar het jeugdelftal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

17 apr 2013 22:09
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #68
Ik denk en ik mag hopen dat ze bij MVV ook denken aan mensen die het niet al te breed hebben zoals mvvke4life en of als mensen zich melden dat ze iets voor ze kunnen betekenen.
Qua prijs vind ik het meevallen en voor de eredivisie ja dan weet je dat het omhoog gaat met de prijs.

17 apr 2013 22:20 17 apr 2013 22:21 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #69
Heel mooi die bijna brochure omtrent de nieuwe seizoenskaart die ik kreeg toegestuurd via de post :thumbsup:.
Als ik het goed lees betaal ik ipv 135 euro nu 120 euro :thumbsup:.
Ik kan ook voor nop gaan kijken naar de playoffs :thumbsup:.
Ik krijg bij eventuele promotie 50 procent korting op de seizoenkaart van 169 euries(bijna 25 euro) :thumbsup:.
Dus kost mij een seizoenskaart bij promotie 145 euro :thumbsup:.
Heerlijk toch feyenoord,ajax,psv etc voor 319 :thinking: gulden mooi toch laat maar komen augustus 2013 ik ben er klaar voor :thumbsup:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

17 apr 2013 22:26
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #70

De Zwarte Vogel schreef : Om het geheugen op te frissen, mijn eerste seizoenkaart onder de klok (destijds het vak van de fanatieke supporters) kostte in het seizoen 1963-1964 voor 17 wedstrijden op Eredivisieniveau fl 6,00 ofwel € 2,70. Is het leven sedert 1963 nu echt ruim 44 keer zo duur geworden? Voor dat geld mocht je ook nog op zaterdag naar MVV 2 en naar het jeugdelftal.

Toen waor iech d'r nog neet, neet in vaste vörrem althans.
De ierste preize wat iech nog weet, in 1981, waor e los keerdsje achter de goal veur jonger es 16 waor Hfl 2,50 en veur volwassene Hfl 7,50 (ongeveer Euro 1.14 en 3.41).

100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

17 apr 2013 22:43
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #71
Iech höb eve gezeuk nao de regeling veur luij die dao gebruuk vaan kinne maake:

MVV introduceert seizoenkaart voor minder draagkrachtigen:
www.limburgsecourant.nl/nieuws/sport/maa...draagkrachtigen.html

Declaratieregelingen 2013:
raadvu.nl/Brochure_declaratieregelingen_2013_LR3.pdf

100% veur de eige club!

17 apr 2013 23:07 17 apr 2013 23:08 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #72

De Zwarte Vogel schreef : Om het geheugen op te frissen, mijn eerste seizoenkaart onder de klok (destijds het vak van de fanatieke supporters) kostte in het seizoen 1963-1964 voor 17 wedstrijden op Eredivisieniveau fl 6,00 ofwel € 2,70. Is het leven sedert 1963 nu echt ruim 44 keer zo duur geworden? Voor dat geld mocht je ook nog op zaterdag naar MVV 2 en naar het jeugdelftal.

Ik heb de seizoenskaart van 1996 al een tijdje op mijn bureau liggen. De prijs voor precies die seizoenskaart is sindsdien 12,5% gestegen. De inflatie is volgens het CBS sindsdien ongeveer 50% geweest. Ik zou dus kunnen roepen dat MVV de prijzen nog veel meer moet verhogen!

Als we willen kan iedereen wel met een gunstige vergelijking links- of rechtsom komen. We leven nu eenmaal niet meer in 1963 of 1996.

Naar de jeugd kun je overigens altijd gratis gaan kijken. Doe ik zelf ook wel eens. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

18 apr 2013 09:04
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #73

Vergelijk je de prijzen bij alles wat je koopt met de prijzen van vroeger? Toen de euro inging betaalde ik precies € 1 voor een pils, nu op dezelfde plek € 1.65 (nog goedkoop in verhouding met veel andere plekken).

Met alle respect, maar 1963 is nu 50 jaar geleden. Je kan er rustig rekening mee houden dat, vooral in de jaren 60 en 70, alles dubbel zo duur werd iedere 10 jaar. Maar ook de salarissen verdubbelden, dus blijft de koopkracht nog gelijk.
Als je dan toch wilt gaan vergelijken met vroeger, dan moet je het historische modale inkomen vergelijken tussen vroeger en nu. In 1970 was het gemiddelde netto inkomen € 286 euro per maand, in 2012 was dit € 1.695. Houdt daarbij ook nog eens rekening dat het modale inkomen vooral in de jaren 60 en 70 hard vooruit ging: in 1970 was het € 286 en in 1976 al € 601, dus in 6 jaar meer dan verdubbeld.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

18 apr 2013 09:35
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #74
Ik zie in de paperassen overigens nergens iets staan over de korting voor bedrijven (die er al jaren is). Normaal stond op het formulier altijd een of ander apart vakje dat dan door MVV ingevuld/afgetekend moest worden. Weet iemand of die kortingsregeling voor bedrijven nog steeds van toepassing is?

18 apr 2013 11:09
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #75
Maosbrögk gaf eerder aan in dit topic dat hij voorheen werkgeverskorting kreeg en nu niet meer. Dus neem inderdaad aan dat deze korting is afgeschaft voor volgend seizoen Jim Cemint.

Tijd voor maken pagina: 0.308 seconden