>
Ontvangen bedankjes 415
Zie PB.mvvke4life schreef : Sorry heeren, maar de goedkope kaarten op noord waren een uitkomst voor mensen met minder geld! Afgelopen seizoen kon ik een kaart op de angel-side. Komend seizoen was de keus of noord of niet. Nou dank zij de verhoging niet dus. Het is niet dat ik niet wil maar niet kan. Helaas! En los is nog duurder. O ja en krijg ik ook nog te horen dat ik n nepsupporter ben omdat ik dat er niet voor over heb??!! Nogmaals ik wil wel maar kan niet!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
mvvke4life schreef : Sorry heeren, maar de goedkope kaarten op noord waren een uitkomst voor mensen met minder geld! Afgelopen seizoen kon ik een kaart op de angel-side. Komend seizoen was de keus of noord of niet. Nou dank zij de verhoging niet dus. Het is niet dat ik niet wil maar niet kan. Helaas! En los is nog duurder. O ja en krijg ik ook nog te horen dat ik n nepsupporter ben omdat ik dat er niet voor over heb??!! Nogmaals ik wil wel maar kan niet!
Toen waor iech d'r nog neet, neet in vaste vörrem althans.De Zwarte Vogel schreef : Om het geheugen op te frissen, mijn eerste seizoenkaart onder de klok (destijds het vak van de fanatieke supporters) kostte in het seizoen 1963-1964 voor 17 wedstrijden op Eredivisieniveau fl 6,00 ofwel € 2,70. Is het leven sedert 1963 nu echt ruim 44 keer zo duur geworden? Voor dat geld mocht je ook nog op zaterdag naar MVV 2 en naar het jeugdelftal.
De Zwarte Vogel schreef : Om het geheugen op te frissen, mijn eerste seizoenkaart onder de klok (destijds het vak van de fanatieke supporters) kostte in het seizoen 1963-1964 voor 17 wedstrijden op Eredivisieniveau fl 6,00 ofwel € 2,70. Is het leven sedert 1963 nu echt ruim 44 keer zo duur geworden? Voor dat geld mocht je ook nog op zaterdag naar MVV 2 en naar het jeugdelftal.
Vergelijk je de prijzen bij alles wat je koopt met de prijzen van vroeger? Toen de euro inging betaalde ik precies € 1 voor een pils, nu op dezelfde plek € 1.65 (nog goedkoop in verhouding met veel andere plekken).De Zwarte Vogel schreef : Om het geheugen op te frissen, mijn eerste seizoenkaart onder de klok (destijds het vak van de fanatieke supporters) kostte in het seizoen 1963-1964 voor 17 wedstrijden op Eredivisieniveau fl 6,00 ofwel € 2,70. Is het leven sedert 1963 nu echt ruim 44 keer zo duur geworden? Voor dat geld mocht je ook nog op zaterdag naar MVV 2 en naar het jeugdelftal.