seizoenskaarten 2013 - 2014

17 apr 2013 10:00
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #46
We zullen zien tegen fortuna hoeveel supporters het zal schelen... Dat hele sterpunten plan gaat MVV veel supporters kosten ook al vallen de prijsstijgingen voor seizoenskaarthouders (behalve op noord) dan mee. Er zitten al jaren elke wedstrijd 5000 man op de tribunes en al jaren worden er niet veel meer dan 2000 seizoenskaarten verkocht. Oftewel 3000 supporters die met die belachelijke ster indeling te maken krijgen. Daarnaast schrik je toekomstige supporters keihard af. Daarnaast ben ik benieuwd naar de controle, hoe gaan ze het voor elkaar krijgen dat iedereen op het goede vak plaats neemt? De bewegingsvrijheid op de tribune is juist iets moois wat hier misschien mee kapot gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 11:42
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #47
hoe duur ook ik blijf gaan als ik kan mvv doet dit niet om ons te pesten!!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 11:57 17 apr 2013 11:57 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #48

Danny1983 schreef : hoe duur ook ik blijf gaan als ik kan mvv doet dit niet om ons te pesten!!!


M.V.V. deit dit zeker neet um us te peste, meh ze realizere z'ch gaaroet neet tot ze dit lui en geld geit koste.

M.V.V. verwach al jaore tot de supporters get veur de club doen, en dat weurt steeds erger en brutaoler. Meh datgene wat M.V.V. vervolgens veur zien supporters deit, weurt steeds minder.
Liekent m'ch toch neet gans de bedoeling en eigelek de umgekierde wereld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 12:06
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #49
Mij mag iemand uitleggen wat maatschappelijk beleid met prijzen voor kaarten te maken heeft. Dat zijn 2 totaal losstaande dingen, MVV is niet de SP.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 12:09
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #50
Morgen is praotkaffee mensen, als je veel vragen hebt over de prijzen kom dan zeker morgen om deze persoonlijk aan de voorzitter te stellen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 12:28
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #51

MVVke schreef :

Danny1983 schreef : hoe duur ook ik blijf gaan als ik kan mvv doet dit niet om ons te pesten!!!


M.V.V. deit dit zeker neet um us te peste, meh ze realizere z'ch gaaroet neet tot ze dit lui en geld geit koste.

M.V.V. verwach al jaore tot de supporters get veur de club doen, en dat weurt steeds erger en brutaoler. Meh datgene wat M.V.V. vervolgens veur zien supporters deit, weurt steeds minder.
Liekent m'ch toch neet gans de bedoeling en eigelek de umgekierde wereld.


Ja hier kan ik t alleen maar mee eens zijn jammer maar ja wat kunne wij eraan doen ik kan morgen niet naar t praatkaffee komen ben vrijdag wel in den bosch aanwezig maar ja dan hoor ik alleen wat er is besproken is.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 13:18
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #52

Maosbrögk schreef :

jeoff schreef : Dit seizoen of volgend seizoen. je krijgt de wedstrijden gratis (minimaal 2, maximaal 6). Maakt niet uit wanneer je die krijgt. Dus het is wel degelijk van belang om dit mee te tellen.


min de thuiswedstrijd tegen AGOVV die je niet hebt gekregen dit seizoen.

Ben echt benieuwd naar de achterliggende gedachten:
hoe krijg je het verkocht om...
* ...voor een seizoenskaart op Noord (en andere vakken), voor 2 wedstrijden minder, veel meer geld te vragen?
* ...de 65+-korting af te schaffen?
* ...de bedrijvenkorting af te schaffen?
* ...prijzen voor losse tickets drastisch te verhogen?

...en je dan af te vragen hoe het kan dat er minder mensen komen?


Laat ik de situatie eens anders schetsen, MVV mist 1 wedstrijd inkomsten dit jaar, en 2 wedstrijden komend jaar.
Het uitgave patroon, lopende contracten (verplichte contract spelers) zal ongeveer hetzelfde blijven. En hier zitten zoals bekend geen top salarissen meer bij.

Dan is het vanuit MVV toch logisch dat je dit jaar geld mist in de begroting, en hopelijk door de play-offs iets kan terug verdienen. Voor komend jaar proberen ze de 2 wedstrijden minder in de begroting mee te nemen. Wat moet MVV dan ? goedkopere prijzen en een gat in de begroting ? Het wordt/is zoals bij alle clubs allemaal toch duurder.
Zolang MVV relatief weinig seizoenskaarten blijft verkopen is een begroting maken heel onzeker. Natuurlijk verdienen ze op losse kaarten meer, maar dat is geen gegarandeerde inkomste.

Wat ik hiermee probeer aan te geven, kijk ook naar de situatie waarin ONZE CLUB verkeerd, kritiek kan je overal op hebben en geven maar dat veranderd de sitiatie niet. Ze hebben het vaak over draagvlak van een club...........dit is dus een onderdeel ervan.
Voor mij gewoon een seizoenskaart en het liefste nog voor de eredivisie......
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 13:36
Lenica
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #53
@Usclubke

het is nu Half april en het enige dat MVV op dit moment kan bedenken om de begroting rond te krijgen is de trouwe supporter te laten bloeden. Kan nog wel andere reden bedenken om de begroting wel rond te krijgen, die niet over de rug van de supporter gaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 13:47
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #54

Lenica schreef : @Usclubke

het is nu Half april en het enige dat MVV op dit moment kan bedenken om de begroting rond te krijgen is de trouwe supporter te laten bloeden. Kan nog wel andere reden bedenken om de begroting wel rond te krijgen, die niet over de rug van de supporter gaat.

Geef dat idee dan door aan MVV, ze hebben er vaak genoeg om gevraagd:
www.mvvfans.nl/forum/7-supporters/17137-mvv-is-vaan-us-allemaol

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 14:33
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #55
Dat er eens een correctie op de belachelijk lage prijzen op de noord-tribune zou komen was te verwachten en is begrijpelijk. Waarom voor dezelfde dienst (zelfde uitzicht, zelfde wedstrijd) veel minder betalen dan op andere tribunes?
Het zal voor mensen met kinderen best een schok zijn maar aan de andere kant zijn er ook heel wat die van andere tribunes verhuisd zijn naar Noord, OMDAT het daar veel goedkoper was.

Verder, hobbies kosten nu eenmaal geld. Het is een kwestie van keuzes maken. En de mensen in de bijstand die het zo slecht hebben dat ze zich de luxe van keuzes niet kunnen permitteren zullen sowieso hun geld niet aan voetbal uitgeven. (lijkt mij tenminste)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 14:59 17 apr 2013 15:01 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #56

MVV4life schreef :

Lenica schreef : @Usclubke

het is nu Half april en het enige dat MVV op dit moment kan bedenken om de begroting rond te krijgen is de trouwe supporter te laten bloeden. Kan nog wel andere reden bedenken om de begroting wel rond te krijgen, die niet over de rug van de supporter gaat.

Geef dat idee dan door aan MVV, ze hebben er vaak genoeg om gevraagd:
www.mvvfans.nl/forum/7-supporters/17137-mvv-is-vaan-us-allemaol


Lenica: Morgen 20u zien we jou? We horen graag hoe MVV volgens jou de weggevallen wedstrijd en sponsorinkomsten gaat wegpoetsen. MVV bedenkt wel meer dingen dan alleen de prijzen verhogen hoor. Je doet net alsof MVV bestuurders dommeriken zijn.

UsClubke heeft gelijk, blijkbaar is voor een aantal op het forum hier geen draagvlak om MVV een duwtje in de rug te geven. Maar wat als MVV volgend jaar Labylle, Esajas, Knops moet laten gaan maar geen geld heeft voor versterkingen en we weer om plek 9 gaan spelen? Wie wil dat?....

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 15:04
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #57

Lenica schreef : @Usclubke

het is nu Half april en het enige dat MVV op dit moment kan bedenken om de begroting rond te krijgen is de trouwe supporter te laten bloeden. Kan nog wel andere reden bedenken om de begroting wel rond te krijgen, die niet over de rug van de supporter gaat.

Bloeden?
Leg iedere maand 15 euro opzij en je kunt m.u.v de hoofdtribune overal gaan zitten. De mensen die 15 euro per maand niet kunnen betalen,die zitten er nu ook niet.

Wel vind ik dat MVV moet stoppen met het geven van korting op kaartjes zoals dat nu gebeurd. Je kunt het niet maken om nu seizoenskaarthouders een vaste prijs te laten betalen,maar als het seizoen eenmaal bezig is bijna iedere wedstrijd promoten dat je kaarten kunt krijgen tot wel 7 euro korting.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 15:18
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #58

Boe is dat feeske? schreef :

MVV4life schreef :

Lenica schreef : @Usclubke

het is nu Half april en het enige dat MVV op dit moment kan bedenken om de begroting rond te krijgen is de trouwe supporter te laten bloeden. Kan nog wel andere reden bedenken om de begroting wel rond te krijgen, die niet over de rug van de supporter gaat.

Geef dat idee dan door aan MVV, ze hebben er vaak genoeg om gevraagd:
www.mvvfans.nl/forum/7-supporters/17137-mvv-is-vaan-us-allemaol


Lenica: Morgen 20u zien we jou? We horen graag hoe MVV volgens jou de weggevallen wedstrijd en sponsorinkomsten gaat wegpoetsen. MVV bedenkt wel meer dingen dan alleen de prijzen verhogen hoor. Je doet net alsof MVV bestuurders dommeriken zijn.

UsClubke heeft gelijk, blijkbaar is voor een aantal op het forum hier geen draagvlak om MVV een duwtje in de rug te geven. Maar wat als MVV volgend jaar Labylle, Esajas, Knops moet laten gaan maar geen geld heeft voor versterkingen en we weer om plek 9 gaan spelen? Wie wil dat?....


Niemand wil dat

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 16:45
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #59
Sorry heeren, maar de goedkope kaarten op noord waren een uitkomst voor mensen met minder geld! Afgelopen seizoen kon ik een kaart op de angel-side. Komend seizoen was de keus of noord of niet. Nou dank zij de verhoging niet dus. Het is niet dat ik niet wil maar niet kan. Helaas! En los is nog duurder. O ja en krijg ik ook nog te horen dat ik n nepsupporter ben omdat ik dat er niet voor over heb??!! Nogmaals ik wil wel maar kan niet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2013 16:59
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #60
Sjotelsplak, iech hoop dats diech aonstaonde donderdag in de GOUDEN STER bis en uzze praeses heij naor vraogs.
Iech hub ouch 'n sezoenskaart en zeen de letste tied steeds mie veurdeilkes veur de luij dee gein sezoenskaart gekoch hubbe.
Bin daan benuijd naor zien antwoord.
'n sjoen geste waor vreuger de vreugbookkorting op 'n nuij sezoenskaart. Dee is noe gans verdwenen.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden