seizoenskaarten 2013 - 2014

16 apr 2013 19:45
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #16
Dus MVV gaat er van uit dat er maar 15 wedstrijden in reguliere competitie worden gespeeld komend seizoen. Wat als de KNVB alsnog besluit met een goocheltruc nog 2 extra teams te vinden voor de juup league of wordt het een belgisch play off systeem waarbij we ook nog extra mogen bijbetalen?

Ik zou dit wel eens graag willen weten, wat ik begin bijna te denken dat door gebruik te maken van alle kortingen zoals dit seizoen dat je voordeliger uitbent met losse kaarten.

Maar als ik zo op het eerste gezicht kijk, is het een fikse prijsstijging en dat voor een eerste divisie. Ik wil niet weten wat de toeslag zou zijn voor de eredivisie...
Ga ook maar alvast aan de slag om sponsors te zoeken, die mij willen helpen om naar MVV te gaan!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 20:12
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #17

Audiowaste schreef : Alles op een rijtje:
Ervan uitgaande dat we volgend seizoen Jupiler League spelen en maar 15 thuiswedstrijden.


Wit se waal zeker det dit klop? :(

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 20:20
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #18
Ik heb het aanvraagformulier nog niet ontvangen. Hopelijk ligt het morgen op de deurmat. Ik zal zeker ondanks de prijsverhoging (perwedstrijd) weer een seizoenskaart bestellen.
Waarom MVV dit doet kunnen we het beste a.s. donderdag tijdens het praotkaffee aan dh.r Rinkens vragen

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 20:30 16 apr 2013 20:32 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #19
MVV communiceert het vooraf,prima, want het uitblijven daarvan was bij de Fortuna voorverkoop het grootste struikelblok voor veel mensen.

Het lijkt er sterk op dat de prijsverschillen veel meer gebaseerd worden op vraag en aanbod. Wil je de mooiste plaats? Dan betaal je meer dan in de hoek. Wil je Fortuna zien? Dan betaal je meer dan dat je tegen Emmen komt. Vooral dat eerste, het verschil in prijs per plaats, vind ik juist eerlijker dan dat het altijd was.

Ik snap dat op Noord de prijzen het hardst aankomen, maar iemand mag mij uitleggen wat het prijsverschil rechtvaardigde tussen Noord en Angelside de afgelopen seizoen. Dit verschil is dan nu ook volledig rechtgetrokken, je ziet het veld immers vanuit eenzelfde hoek. Vak D is dan weer beter zitten dan vak A en kijk, ook dat is op Angelside hetzelfde.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 20:31
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #20
Geeft dit geen vertekend beeld omdat de gemiddelde prijs stijgt door het wegvallen van twee wedstrijden? De Noordtribune wordt stevig aangepakt, daar worden de zeer lage prijzen recht getrokken, maar voor de rest betaal je toch niet tot amper meer dan dit seizoen?
Het enige verschil is dat je dus twee wedstrijden minder kunt bezoeken voor hetzelfde geld (eigenlijk één tov dit seizoen).
Ik denk echter dat MVV niet anders kan dan deze prijzen aanhouden. Het is nu al een kwestie van overleven voor de meeste JL-clubs.

Het lijkt er overigens ook op dat een seizoenskaart pakken een stuk voordelig wordt, nu er verschillende categorieën van wedstrijden komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 20:35
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #21

Boer1976 schreef : Ik betaal nu noord vak d 85 euro voor euro19 wedstrijden. Volgend jaar 160euro voor euro15 wedstrijden. Dat is in deze tijd toch niet reëel.


Het zoveelste bewijs dat onze maatschappelijke, sociale voetbalclub toch niet zo maatschappelijk en sociaal betrokken is dan ze zelf doet geloven...
Schandalige prijsstijging voor seizoenskaarthouders, met name op Noord. Dé familietribune! Zéér goed bedacht!
De 65+-korting die vervallen is, de korting voor bedrijven dit ik niet meer zie terugkomen.
En dit alles in deze economisch moeilijke tijden.

De schandelige prijsstijging tegen Fortuna dit seizoen... Omdat MVV de inkomsten van 1 duel (MVV-AGOVV) mist?
Ik heb niemand bij MVV gehoord over een tegemoetkoming richting fans, omdat wij als seizoenskaarthouders 1 thuisduel missen en onze kaart in verhouding dus duurder is dit seizoen. Zou wel zo netjes zijn: bijvoorbeeld 1e ronde playoffs??
En wat te denken aan al die kortingsacties gedurende het seizoen? Online een kaartje kopen met korting, ladies-korting, 2 wedstrijden voor de prijs van 1, etc etc. Een seizoenskaart is op deze manier juist duurder dan een lost ticket!

Dit alles staat compleet haaks op de doelstelling om MEER mensen naar De Geusselt te trekken.

Ga vooral maar door met op het oog mooie initiatieven als "vaan us allemaol"....wat is het allemaal waard als je continu een smak uitdeelt aan je fans? Soms voel ik me als fan een melkkoe...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 20:41
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #22
Ik heb net mijn mening gegeven aan MVV zelf! Even gemaild. Ik denk dat meer mensen dat moeten doen om het standpunt van de supporters aan te geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 20:42
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #23

peter ruiver schreef :
Wit se waal zeker det dit klop? :(

Joa dat weit ich zeker!

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 20:53
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #24
Hmz, boe had M.V.V. 't toch de ganse tied euver, eve dinke.......
't Waor get mèt sociaal en maotsjappelek ofzoe.... :thinking:

En daan vraog ze z'chg aof wie 't toch kump tot d'r steeds minder lui koume.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 21:04
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #25
Iedereen kijkt naar de prijzen, maar niet wat er nog bij hoort.
Door dit te verrekenen met de prijs krijg je een beter beeld van de uiteindelijke prijs.

Play-offs wedstrijden gratis, kunnen max. 3 wedstrijden zijn à gemiddeld €15 = max. €45 gratis
50% korting eredivisie toeslag, is uiteindelijk zo'n 25 à 45 euro bovenop de jup-prijs. (Eredivisie is duurder ook in het verleden)

Nogmaals, ik snap niet dat de meeste mensen losse kaarten kopen ?

Ik vind het goed doordacht, gemiddeld is het net als ieder jaar duurder, maar met play off gratis (ook compensatie dit jaar) is het uiteindelijk voor de jupiler tarief zelfs goedkoper.

Voor eredivisie ook 50% kortings toeslag is het uiteindelijk maar een kleine bedrag meer als dit jaar ! maar WEL eredivisie !
En dan hebben we het wel over wedstrijden die ik 100x liever zie dan bv. telstar of Almere.....met alle respect.
Ajax, PSV Feijenoord en geen R*jC helaas :puke:


Ik gebruik altijd mijn vakantie geld hieraan, (is nog iets uit het verleden toen ik ook minder te besteden had) misschien een tip voor andere mensen die krap zitten.


PS, ik hoop echt op eredivisie, want daar voetbal je voor, ik heb het vele jaren als supporter meegemaakt en verlang er nu toch echt naar hoor. Vele "nieuwe" supporters kennen alleen de Jup-wedstrijden.......helaas ! maar daar moet echt verandering in komen.

PS 2, prijslijst met toelichtingen ziet er wat mij betreft al veel proffesioneler uit dan voorgaande jaren, maar dat is mijn mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 21:08
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #26
Dat er prijsverhogingen zitten aan te komen, lijkt me niet meer dan logisch. MVV Maastricht heeft (net als de meeste andere BVO's) nl. een groot probleem en dat is dat het (met name in deze tijd) heel moeilijk is om aan sponsoren te komen en als je al sponsoren hebt, dan blijkt momenteel ook nog vaak dat ze hun verplichtingen niet na kunnen komen vanwege de crisis. Clubs vallen om, zo hebben we dit seizoen twee keer pijnlijk kunnen merken. Het geld zal toch ergens vandaan moeten komen. Misschien heeft onze geliefde club in Maastricht e.o. wel minder draagvlak dan wij met ons allen hopen.......... Ik vind het erg gemakkelijk om te roepen dat MVV zich niet sociaal opstelt in dezen. Het is een Betaald Voetbal Organisatie die wel aan geld moet komen in deze benarde tijd. Daar zal de supporter ook aan moeten bijdragen, hoe vervelend dat ook is. Dat zal het MVV-bestuur ook vinden. Maar wat moeten ze?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice, Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 21:13
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #27

Frank Salemans schreef : Dat er prijsverhogingen zitten aan te komen, lijkt me niet meer dan logisch. MVV Maastricht heeft (net als de meeste andere BVO's) nl. een groot probleem en dat is dat het (met name in deze tijd) heel moeilijk is om aan sponsoren te komen en als je al sponsoren hebt, dan blijkt momenteel ook nog vaak dat ze hun verplichtingen niet na kunnen komen vanwege de crisis. Clubs vallen om, zo hebben we dit seizoen twee keer pijnlijk kunnen merken. Het geld zal toch ergens vandaan moeten komen. Misschien heeft onze geliefde club in Maastricht e.o. wel minder draagvlak dan wij met ons allen hopen.......... Ik vind het erg gemakkelijk om te roepen dat MVV zich niet sociaal opstelt in dezen. Het is een Betaald Voetbal Organisatie die wel aan geld moet komen in deze benarde tijd. Daar zal de supporter ook aan moeten bijdragen, hoe vervelend dat ook is. Dat zal het MVV-bestuur ook vinden. Maar wat moeten ze?


De giefs aon tot ze 't neet vaan de sponsore moote höbbe. Daan zouwe ze d'r dus good aon doen um de supporters beter te vrund te hawwe. Ins es ze in 't stadion zien, bringk dat M.V.V. ouch miejer geld op.
Es M.V.V. ze boete de deur geit hawwe door de prijze asociaal umhoeg te goeje, sneije ze z'ch zellef dus in de vingers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 21:17
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #28
Je kan de prijzen wel verhogen maar als er daardoor minder supporters komen ga je er effectief niet op vooruit, misschien zelfs wel op achteruit. Het stadion zit dit jaar toch al relatief leeg als je de stand in ogenschouw neemt. Misschien eerst eens focussen op een beleid dat meer supporters trekt en op die manier extra geld creëren voor de begroting.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 21:26
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #29
Ik snap heel goed dat er mensen zijn die moeite hebben met de toch wel behoorlijke prijsstijgingen.

Maar aan de andere kant, overal waar je komt, betaal je voor het betere zicht meer (theater, concert, etc). Daarom zijn de prijzen op de hoofd- en Qpark tribune ook hoger.
Naarmate je van de buitenkant van een tribune naar het midden gaat, betaal je meer.
E.e.a. herstelt het verschil tussen AS en Noord.

Je kunt je namelijk ook afvragen waarom de prijzen op Noord de afgelopen jaren zo zijn achtergebleven t.o.v. dezelfde of vergelijkbare plek op AS.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2013 21:27
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
seizoenskaarten 2013 - 2014 #30
Helemaal mee eens. De vraag eerder dit seizoen was hoe meer supporters naar MVV te krijgen? Want meedraaien bovenaan is blijkbaar geen middel om meer publiek te krijgen. Maat nu de prijs verhogen zou zeer dom zijn. Heeft eerder het effect dat meer mensen wegblijven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.389 seconden