>
Ontvangen bedankjes 290
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boer1976 schreef : Ik betaal nu noord vak d 85 euro voor euro19 wedstrijden. Volgend jaar 160euro voor euro15 wedstrijden. Dat is in deze tijd toch niet reëel.
Joa dat weit ich zeker!peter ruiver schreef :
Wit se waal zeker det dit klop?
Frank Salemans schreef : Dat er prijsverhogingen zitten aan te komen, lijkt me niet meer dan logisch. MVV Maastricht heeft (net als de meeste andere BVO's) nl. een groot probleem en dat is dat het (met name in deze tijd) heel moeilijk is om aan sponsoren te komen en als je al sponsoren hebt, dan blijkt momenteel ook nog vaak dat ze hun verplichtingen niet na kunnen komen vanwege de crisis. Clubs vallen om, zo hebben we dit seizoen twee keer pijnlijk kunnen merken. Het geld zal toch ergens vandaan moeten komen. Misschien heeft onze geliefde club in Maastricht e.o. wel minder draagvlak dan wij met ons allen hopen.......... Ik vind het erg gemakkelijk om te roepen dat MVV zich niet sociaal opstelt in dezen. Het is een Betaald Voetbal Organisatie die wel aan geld moet komen in deze benarde tijd. Daar zal de supporter ook aan moeten bijdragen, hoe vervelend dat ook is. Dat zal het MVV-bestuur ook vinden. Maar wat moeten ze?