>
Ontvangen bedankjes 0
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dat duurt geen jaren, hooguit een aantal maanden. De jeugd zal een eigen groep oprichten of zullen gaan staan waar op dat moment het meest word gezongen (andere kant Angel-side bijvoorbeeld.) Van daaruit zal dan wellicht weer een andere groep ontstaan.Janepie schreef : Dus, in feite ga je hier ervan uit dat we nog weken, maanden, jaren moeten wachten op nieuwe sfeer? Ik snap je post en hopelijk begrijp je mijn ironie.
Dat zou ik graag vanuit de Ultras zelf horen. Het enige wat ik gelezen heb is dat ze betreuren dat er mensen of kinderen angst hebben ondervonden. Dat de bommenactie op zichzelf al kansloos was en het ook nog eens MVV heeft geschaad hoor ik niks over.Nogmaals, hetgeen er afgelopen zaterdag gebeurd is was geen actie van Ultras maar van meelopers en mensen die er op "kicken" rotzooi te trappen. Dat zijn geen fans dat zijn geen Ultras maar mensen die we als MVV fans zijnde allemaal liever kwijt dan rijk zijn.
Janepie schreef : Kort maar krachtig een antwoord op je stelling Ben.
Nee, niet opheffen, ja wel sfeer terug in het stadion, mede dankzij de Ultras.
En geen meelopers meer want deze meelopers verzieken de naam van de Ultras en MVV supporters in het algemeen.
Een grote schande dat de naam van MVV en de Ultras nu ten grabbel wordt gegooid!
Eén club, één front, één Rood/Witte moer! VEER allemaol zien MVV!
Sjotelsplak schreef :
Dat duurt geen jaren, hooguit een aantal maanden. De jeugd zal een eigen groep oprichten of zullen gaan staan waar op dat moment het meest word gezongen (andere kant Angel-side bijvoorbeeld.) Van daaruit zal dan wellicht weer een andere groep ontstaan.Janepie schreef : Dus, in feite ga je hier ervan uit dat we nog weken, maanden, jaren moeten wachten op nieuwe sfeer? Ik snap je post en hopelijk begrijp je mijn ironie.
Dat zou ik graag vanuit de Ultras zelf horen. Het enige wat ik gelezen heb is dat ze betreuren dat er mensen of kinderen angst hebben ondervonden. Dat de bommenactie op zichzelf al kansloos was en het ook nog eens MVV heeft geschaad hoor ik niks over.Nogmaals, hetgeen er afgelopen zaterdag gebeurd is was geen actie van Ultras maar van meelopers en mensen die er op "kicken" rotzooi te trappen. Dat zijn geen fans dat zijn geen Ultras maar mensen die we als MVV fans zijnde allemaal liever kwijt dan rijk zijn.
Als de Ultras echt tegen de bommenactie waren,dan hadden ze echt wel ingegrepen tegen die meelopers.
Dank voor je uitgebreide en goede post!Tee schreef : In de Limburger heb ik kunnen lezen dat Dhr. Rinkens toch echt een bestaand supportersoverleg noemde. Waarom is er dan geen transparantie met betrekking tot dit overleg? Notulen die op de MVV site te lezen zijn zouden alle supporters kunnen informeren over welke discussie er plaatsvindt op supportersniveau. Bovendien is onduidelijk wie voor dit overleg is uitgenodigd. Hebben deze personen de steun en een mandaat van hun achterban? Is er vervolgens communicatie binnen de groep over de afspraken en is er dan ook een bestuur of leiderfiguur binnen de verschillende geledingen met zulks een natuurlijk overwicht dat de afspraken ook daadwerkelijk worden nageleefd?
Boys_in_Red schreef : Ik vind dat de Ultras niet alleen de sfeer bepalen. Zij zijn hier zeker een grote schakel in, maar afgelopen Play-offs had de SC ook een actie om de sfeer nieuw leven in te blazen met alle die vlaggen (zie foto). Mijn vraag is ook eigenlijk waar zijn al die vlaggen naartoe en waarom worden ze niet nog eens meegenomen? Ik vond dit persoonlijk erg mooi om te zien en kreeg het gevoel dat de sfeer dit seizoen weer zou gaan terugkeren. Die vlaggen zouden ze eigenlijk altijd moeten meenemen net zoals de andere vlaggen de afgelopen jaren. We zouden onze eigen 'Gelbe Wand' kunnen creëren alleen noemen we het dan 'Roeie Moer' of iets in die richting!
les rouges blancs schreef :
Boys_in_Red schreef : Ik vind dat de Ultras niet alleen de sfeer bepalen. Zij zijn hier zeker een grote schakel in, maar afgelopen Play-offs had de SC ook een actie om de sfeer nieuw leven in te blazen met alle die vlaggen (zie foto). Mijn vraag is ook eigenlijk waar zijn al die vlaggen naartoe en waarom worden ze niet nog eens meegenomen? Ik vond dit persoonlijk erg mooi om te zien en kreeg het gevoel dat de sfeer dit seizoen weer zou gaan terugkeren. Die vlaggen zouden ze eigenlijk altijd moeten meenemen net zoals de andere vlaggen de afgelopen jaren. We zouden onze eigen 'Gelbe Wand' kunnen creëren alleen noemen we het dan 'Roeie Moer' of iets in die richting!
Idd was de actie van de SC fantastisch !
Ter info:
Opa en ik hebben op aanvraag vaan 'n Aajt Wief geholpen hierbij en de vlaggen uitgepakt en in vak A & B uitgedeeld.
De kleine vlaggen met houten stok zijn door iedereen mee naar huis genomen,
de grote vlaggen zijn door Aswin, Ali en mij naar de SC teruggebracht.
Dus is het makkelijk voor iedereen in vak A& B de kleine vlaggen weer mee te nemen en sfeer te maken ...
Boys_in_Red schreef : @LRB
Maar waarom neemt de SC de grote vlaggen dan niet vaker mee, het zou toch best zonde zijn om al die vlaggen maar 1x te gebruiken tenzij dat het de intentie van de SC was om deze actie maar 1x te gebruiken?
Sjotelsplak schreef : Zoiets gaat allemaal vanzelf, dat kun je niet creëren door acties als ''MVV, vaan us allemaol'' of ''help mee met aan een sfeervolle geusselt'' (hoe goed bedoeld die acties dan ook zijn!).
Vroeger had je de echte angel-side. Daarna de staantribune en de harde kern op de boschpoort. Daarna een sfeergroep op de maastribune, wat na een paar jaar de ultras mestreech zijn geworden. Mochten de ultras worden opgeheven (wat ik niet verwacht) ontstaat er na verloop van tijd wel weer een nieuwe groep. Zo is dat vroeger gebeurd,en zo zal dat ook blijven gebeuren.