Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt?

14 aug 2013 10:56
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #46
Er valt binnenkort nog wat te boycotten bij mvv ! Jupiler wordt vervangen door Amstel bier ! mvv probeert er nog een draai aantegeven en over te stappen naar Alfa -bier ! GRRRRRRRRRRRRRRRRR.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2013 11:59
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #47

de bok schreef : Er valt binnenkort nog wat te boycotten bij mvv ! Jupiler wordt vervangen door Amstel bier ! mvv probeert er nog een draai aantegeven en over te stappen naar Alfa -bier ! GRRRRRRRRRRRRRRRRR.

Tijd voor een grote boycot lijkt me. Als we nu allemaal buiten het stadion actie voeren en samen jupiler drinken en zorgen dat de wedstrijd wordt stil gelegd, gaan we hier zeker landelijke aandacht voor krijgen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2013 13:12
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #48
alfa :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2013 15:28 14 aug 2013 15:31 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3827
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #49
Ik heb over het bier uit verschillende bronnen verschillende verhalen gehoord, ben erg benieuwd wat het nu echt gaat worden :lachen: Alfa en Brand werden bij mij genoemd, Amstel is nieuws voor mij. :blink:

We gaan wel nogal offtopic zo :blush:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2013 15:41
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #50
Ik heb nooit begrepen waarom Jupiler zo populair is. Brand en Alfa zijn kwalitatief zeker zo goed. Ik zou het voor de club uit de hoofdstad van Limburg toejuichen, wanneer het stadion van MVV wordt verbonden met een Limburgs bier. Van mij mogen dus ook Gulpener en Lindeboom een gooi naar de gunst van MVV doen.
Amstel Bier smaakt maar op één plaats in Nederland en dat is bij Café Hoppe op het Spui in Amsterdam.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2013 15:48
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #51
Zullen we voor een discussie over biermerken en voorkeuren een apart topic openen?
Lijkt me hier niet zo op zijn plaats.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2013 16:57
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #52

Boschpoort schreef : Zullen we voor een discussie over biermerken en voorkeuren een apart topic openen?
Lijkt me hier niet zo op zijn plaats.


Gaan bier en "kolkende sfeer" dan niet samen in de Geusselt :?:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2013 17:34 14 aug 2013 17:40 door pinobel.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 964
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #53
Tja Ben, ik denk dat het antwoord op je stelling nu wel bekend is: een groot aantal stadionverboden voor de ultras i Dit zal wel het einde van hun groep betekenen. Maar ongetwijfeld zal er zich een nieuwe groep ontwikkelen die de spelers steunt. Misschien is trepke B wel het begin van die nieuwe groep. Op zich vindt ik het nadat eea een paar dagen bezonken is toch wel jammer, maar het kon misschien niet meer anders nu. Bovendien was er geen enkele positieve inbreng van hun meer de laatste tijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2013 11:12
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #54
Beste Ultras, ik post het maar hier, is er een reden waarom jullie niet meer op jullie eigen vak zitten de laatste paar thuiswedstrijden ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2013 12:39
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #55
Beste Kribbebieter,

Als ik mij niet vergis, hebben Ultras en trepke-b/ Angelside Veteranen zich eens samengevoegd. Gewoon eens kijken hoe het ging, en hoe zich dat samen pakte. (bijna) alle fanatieke groepen samen. Tot nu toe gaat dat best goed geloof ik, al liggen er verschillende meningen. Wat er in de toekomst gaat gebeuren weet ik niet. Correct me if i'm wrong.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2013 13:39
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #56
Ik zou het leuker vinden als beide groepen hun eigen stek weer voor zich hebben en over en weer zich af lossen en
voor " rement" zorgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2013 13:51
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #57
Ben ik niet met je eens Boer458. Je moet het natuurlijk wel een kans geven. Er gaat tijd overheen eer dat de groepen aan mekaar gewend zijn, zie als voorbeeld het door mekaar heen trommelen de eerste wedstrijd. Maar naarmate ze aan elkaar gewend zijn, komt er eenheid en zal er een nieuw rood-wit front vormen. Angelside is rising!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2013 14:08 11 sept 2013 14:11 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #58

Boer458 schreef : Ik zou het leuker vinden als beide groepen hun eigen stek weer voor zich hebben en over en weer zich af lossen en
voor " rement" zorgen.

Badjakker schreef : Beste Kribbebieter,

Als ik mij niet vergis, hebben Ultras en trepke-b/ Angelside Veteranen zich eens samengevoegd. Gewoon eens kijken hoe het ging, en hoe zich dat samen pakte. (bijna) alle fanatieke groepen samen. Tot nu toe gaat dat best goed geloof ik, al liggen er verschillende meningen. Wat er in de toekomst gaat gebeuren weet ik niet. Correct me if i'm wrong.



Het positieve van de "samenvoeging"is dat er geen of minder onderlinge vooroordelen zijn ten opzicchte van elkaar , voor zover er die bij sommigen waren.
Men ziet elkaar immers en oog in oog is altijd genuanceerder dan vanaf een afstand te spreken over "die vaan dao...".
Leuk ook voor sommige jonge Ultra's te zien hoe vol passie sommige "ouderen"( ik denk aan Sjef) zijn.

Bovendien heb ik zelden meegemaakt dat men vanaf het begin tot aan het eind bleef zingen; dat is vooral te danken aan het voordeel van deze "kruisbestuiving". De een begint en de ander pakt het (mee) op, waardoor er minder stiltes vallen.

Alhoewel er ook veel te zeggen is voor onze zeer gerespecteerde Boer; als het geluid van twee kanten komt, geeft dat een extra dimensie.
Maar op dit moment zie ik de eenheid op vak A en B vooral beter functioneren om de Boschpoort er weer en meer bij te betrekken.
Vorig seizoen ging daar vak A en B ook vaak mee en "swingde" de Boschpoort daardoor ook vaak mee ( los van het toeschouwersaantal). Nu is de Boschpoort helaas wat "zwakjes" tot niet aanwezig.
En we hebben "die gaste oppe Boschpoort" nodig om de Geusselt op z'n kop te zetten ( ook al is het voetbal er niet altijd na...) en de tegenstander "bilspieroefeningen" te bezorgen! ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2013 14:39
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #59
Juist!
Ik begrijp dat er misschien extra dimensie vormt wanneer beide groepen gescheiden staan, maar daar geeft LRB weer een aantal argumenten waarom het misschien beter is om nu te groeperen. Ik denk ook dat er op dit moment te weinig mankracht is om 2 gescheiden groepen te behouden, er komt meer geluid uit de nu ontstaande groep.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2013 18:24
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #60
Nog een kleine toevoeging. Op termijn wordt de nieuwe sporthal gebouwd achter de Boschpoort tribune. De ruimte die dan ontstaat tussen de hal en de tribune wil men gaan benutten voor o.a. een nieuw supportershome. Vandaar is gekozen voor de vakken A/B/C . Deze liggen immers het dichts bij de nieuw te creëren ruimten.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden