Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt?

11 sept 2013 23:48
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #61
Prima dat men zich samenpakt. Zouden we dan toch ooit 1 front kunnen vormen???
Ik blijf de locatie alleen jammer vinden. Maastribune is qua akoestiek slecht. Fijner zou een Noordtribune zijn (uitvak elders positioneren) en dan de middelste vakken achter het doel. Dan straal je nog meer uit (dan nu weggestopt zitten in een deel van een tribune), heb je betere akoestiek en zit je dichter op het veld.
Zal er helaas nooit van komen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 00:53
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #62
Goede zaak dat de fanatiekere supporters zich samenpakken daar op vak AB. We zijn te klein als club om ons te groeperen in verschillende kleinere groeperingen. Tot nu toe heb ik het idee dat het goed verloopt daar en men ook ziet waarom de samenwerking nodig is. Al zie je veel verschillen tussen de fanatieke supporters onderling dit gaat mijns inziens wel beter als verschillende groepen die tegen elkaar op zingen in principe. Ook na de recente gebeurtenissen waar er een vijandige sfeer werd gecreëerd op sociale media vind ik dit een zeer positief signaal naar alle andere supporters toe. Wij zijn allemaal MVV laten we dat vooral niet vergeten. Ik vind dat niet alleen die specifieke groep daarvoor moet gaan vrijdag tegen Almere, maar dat iedere supporter voor die o zo belangrijke punten moet strijden zodat we omhoog kunnen gaan kijken. De negatieve spiraal zo snel mogelijk verlaten en daadwerkelijk als 12e man fungeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Badjakker, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 09:22
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #63
Dit is ook wat ik eigelijk bedoel te zeggen Anna, je neemt me de woorden (alweer) uit de mond. Jou visie bevalt me wel.

Zie het als een opwaartse spiraal. Het zal de komende tijd alleen maar beter gaan, de twaalfde man komt terug en MVV haalt betere resultaten, mark my words!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 10:52
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 105
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #64
Persoenlijk zoag iech de Ultras liever op hun eige vak,hoop tot iech ongeliek krijg mer iech vin nog steeds dat un groep wie de Ultras hun eige identiteit moot hubbe en daor huurt in mien ouge ough un eige vak bij...hub noe un idee dat ze verstop zitte op A en B :(

( sorry mer dat is mien meining)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 12:15
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #65
Iech dink tot Marke wel 'n punt heet. Qua vocale oondersteuning zit 't prima bij zoewel de Ultras in hun (veurmaolege?) vak es de neet-Ultras in de vakke A-B.
Meh d'r zien 2 dinger die m'ch opvalle:

a) Qua leedsjes zit d'r toch mèt einege regelmaot 'nen aandere stijl tösse de versjèllende gróppe.
En persuunlek zouw iech 't zun vinde es d'n eine z'ch aon d'n aandere geit aonpasse, en zelles es dao 'ne middeweeg in kump. In mien ouge verlere gróppe daan in zekere zin hun eige identiteit.

b) Leedsjes es ''Staank op en zing veur M.V.V.'' mislökke gigantisch es de fanatieke supporters allemaol same zitte. Gevolg: Bij dit leedsje zingk noe gans vak A en B mèt, 30 maan op vak C, 10 op vak D, en zoe goon v'r weier umlieg.
Es dit leedsje aongepak weurt langs de linker en de rechterkant vaan de Maostrebuun, heet dit väöl miejer effec op 't midde vaan de trebuun. Dat heet daan weer es gevolg dat aander trebunes 'n ganse trebuun zien stoon en zinge, en daodoor gawwer geneig zien óúch mèt te doen.

Veur de sfeer tösse Ultras, Aajd Angel-Siders, Trepke B en losse fanatiekelinge is 't absoluut positief um d'r same get vaan te make in ein vak, meh of 't good is veur de (vocale) sfeer in de res vaan 't stadion, dao twiefel 'ch aon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 12:19
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #66

marke schreef : Persoenlijk zoag iech de Ultras liever op hun eige vak,hoop tot iech ongeliek krijg mer iech vin nog steeds dat un groep wie de Ultras hun eige identiteit moot hubbe en daor huurt in mien ouge ough un eige vak bij...hub noe un idee dat ze verstop zitte op A en B :(

( sorry mer dat is mien meining)

Ben het deels met jou eens. Het is wel zo dat iedereen op zijn manier een MVV supporter is, en dan mag dat voor mij een mix zijn.
Ik zit zelf op noord en als ik Vak A en B zie bij de Angelside is het in iedergeval weer een groepering van supporters die uitstraling heeft. Laten we proberen om de Boschpoort en Noord ook aan het zingen te krijgen zodat de sfeer van 3 jaar geleden weer terug komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 12:31 12 sept 2013 12:32 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #67

marke schreef : Persoenlijk zoag iech de Ultras liever op hun eige vak,hoop tot iech ongeliek krijg mer iech vin nog steeds dat un groep wie de Ultras hun eige identiteit moot hubbe en daor huurt in mien ouge ough un eige vak bij...hub noe un idee dat ze verstop zitte op A en B :(

( sorry mer dat is mien meining)

Dao hoofs diech neet sorry veur te zegke, de höbs bes e punt.
Iech neum aon tot de ultras ouch hun identiteit wille behawwe.

Wat MVVke zeet klop dink iech ouch:

MVVke schreef : Veur de sfeer tösse Ultras, Aajd Angel-Siders, Trepke B en losse fanatiekelinge is 't absoluut positief um d'r same get vaan te make in ein vak, meh of 't good is veur de (vocale) sfeer in de res vaan 't stadion, dao twiefel 'ch aon.


Mèr good, wie ut ouch weijer geit, belangriekste is tot de versjillende groepe höbbe laote zien tot de oonderlinge sfeer nog/weer good is en dat belaof gèt veur de towkoms.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 13:48
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #68

Maosbrögk schreef : Prima dat men zich samenpakt. Zouden we dan toch ooit 1 front kunnen vormen???
Ik blijf de locatie alleen jammer vinden. Maastribune is qua akoestiek slecht. Fijner zou een Noordtribune zijn (uitvak elders positioneren) en dan de middelste vakken achter het doel. Dan straal je nog meer uit (dan nu weggestopt zitten in een deel van een tribune), heb je betere akoestiek en zit je dichter op het veld.
Zal er helaas nooit van komen...


hier ben ik het ergens wel met jou eens, op Noord in het midden van de tribune B -C -D zou eigenlijk ook een sfeergroep moeten zitten, uitvak zou ik verplaatsen naar de boschpoort tribune (huidige buffervak). Voor zover ik weet hebben we 2 sfeergroepen. de grootste Ultras, en Trepke B. Ik weet niet of het NOORD bateljon nog bestaat.
Eigelijk moet je zowel op de angelside ,noord, en boschpoort een sfeergroep hebben, Dan kun je goed tegen elkaar opzingen, en de sfeer verspreid zich zeer goed door het stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 sept 2013 21:47
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #69
Dankewel Badjakker
Als het doel dan is om een front te vormen denk ik dat het beter is om van 2 kanten aanjagers te hebben op de maastribune?
Zoals het altijd was .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2013 07:06
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #70
Laat het zoals het was. Betere spreiding van zang. Twee fanatieke groepen. Dat klinkt veel beter. Twee klasse fanatieke supportersgroepen op een grote tribune.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2013 09:01
Badjakker
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 248
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #71
Ik snap wat jullie bedoelen, maar denk echt dat als je 1 front vormt je er beter voor staat en supporters zich onderling beter verstaan.
Voor 2 verschillende fronten aan iedere zijde is te weinig mankracht en krijg je misverstanden zoals afgelopen periode is geweest. Willen jullie dat ook terug?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2013 12:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #72
Zoals het was lijkt het beter vind ik ook.
Alleen dit moet ook een echte kans krijgen vind ik , en niet al naar paar wedstrijden ow dit gaat niet zo samengevoegd.

Waarom ik het beter vind dat Ultras weer op vak F gaan staan.

-Nu is vak E dood stil en normaal als Ultras erbij waren was het toch meer dat vak E soms ook meezong en meedeed.
Zorgt dus toch voor wat extra sfeer.
-Uiteindelijk zal vak A en B te klein worden als iedereen daarheen zou gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2013 18:24
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #73
Het was maar stil op vak F, de drie puntjes zijn binnen maar de balans qua sfeer is geheel weg. Zonde :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 sept 2013 01:03
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #74
De sfeer is juist beter en het volume harder, naar mijn mening

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2013 11:33
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Ultras bepalen (kolkende) sfeer in de Geusselt? #75
het staat iedereene vrij om te gaan zitten waar die wil. Als mensen vinden dat ergens meer sfeer moet komen, dan moeten ze daar gaan zitten en sfeer maken. Sfeer maak je zelf. Niemand is hier verantwoordelijk of, nog belangrijker, aansprakelijk voor. Als de ultras geen sfeer willen maken, doen ze dat niet en als Trepke B er geen zin in heeft, dan doen zij het ook niet.
Kom op zeg, waar gaat deze discussie over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.380 seconden