>
Ontvangen bedankjes 198
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
De uitleg over het supportersoverleg bevat natuurlijk allerlei zaken, waar het supportersoverleg mee bezig is.De_Lange schreef : Het is dat ik niet kan komen omdat mijn vrouw op springen staat.
Maar sowieso als dit de belangrijkste onderwerpen zijn... nou dan laat maar. Wat maakt mij de presentatie nou uit van nieuwe spelers na 9 wedstrijden competitie. Presenteer maar eens een spits!
Ik zou eerder eens willen horen wat er gedaan kan worden voor een beter toekomstperspectief. In plaats van kleine stapjes vooruit, gaan we met sprongen achteruit.
Met zo'n agenda waarbij nieuwe spelers belangrijker zijn dan andere zaken, zul je geen volle zalen trekken en de betrokkenheid nog verder afzakken.
Je hebt gelijk dat er van alles moet gebeuren en veranderen.De_Lange schreef : @mvv4life, dat geloof ik graag maar waarom is een spelerspresentatie zo'n belangrijk item op deze bijeenkomst. Ik denk dat er vele urgentere zaken te bespreken zijn.
een spelerspresentatie doe je aan het begin van het seizoen en niet halverwege. Dat geeft mij het idee dat alles geregeld is binnen mvv en dat met een dergelijke presentatie de tijd gevuld wordt om de 2 uur vol te maken. Echter ben ik van mening dat er eens goed en eerlijk wordt gesproken en waar het bestuur nu echt naar toe wil. Naar mijn gevoel wordt het alles of niets. Want in plaats van elk seizoen het zo beloofde stapje voorwaards gaan we met sprongen achter uit in mijn ogen. Enige wat mooi hersteld is, is de sfeer maar onze club zakt verder en verder af met absurde toeganfsprijzen, "geweldige klantvriendelijkheid", volkomen overtrokken acties van lokake driehoek enz.
Om eerlijk teijn,ik ben bang voor onze toekomst en nee, ik heb helaas geen idee hoe het tij te keren
En jullie ook heel veel sterkte!De_Lange schreef : Dank MVV4Life, zoals eerder aagegeven kan ik helaas er niet bij zijn ivm mijn vrouw.
Ik vertrouw op jullie en dat het een begin van iets moois gaat worden. Dat we in de nabije toekomst geen sprongen meer terug hoeven te doen maar eindelijk echt die stapjes naar voren kunnen maken!
Heel veel succes woensdag a.s.!
MVV4life schreef :
En jullie ook heel veel sterkte!
Alweer een MVV supporter erbij binnenkort!
mvv supporter schreef : .
Gaat het nuttig zijn om hier woensdag aanwezig te zijn, of gaan we deze zelfde excuses / niet relevante informatie voorgeschoteld krijgen?
manmetpet schreef :
mvv supporter schreef : .
Gaat het nuttig zijn om hier woensdag aanwezig te zijn, of gaan we deze zelfde excuses / niet relevante informatie voorgeschoteld krijgen?
Met deze instelling is het wellicht beter dat je niet aanwezig bent.
MMP