MVV-Supporterskaffee

14 sept 2014 17:05 14 sept 2014 22:00 door Boschpoort.
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Supporterskaffee #1
Beste MVVVrun

Het Supportersoverleg organiseert het nieuw Praotkaffee. Dit wordt anders dan jullie gewend waren en heeft dan ook nieuwe naam: MVV-Supporterskaffee. Ook de locatie is anders de Businessclub van MVV.

Deze nieuwe vorm is mede tot stand gekomen in overleg met het bestuur van de Vereniging MVV Maastricht en het bestuur van de Stichting MVV.

Het eerste MVV-Supporterskaffee houden wij op 8 oktober 2014. Zaal open om 19.30 uur en het programma start om 20.00 uur. Reserveer deze datum. Over het programma worden jullie nog geïnformeerd, maar voor nu in ieder geval: hiel väöl voetbal (speulers).

Edmond en DJ Amigo heel hartelijk bedankt voor de mede-organisatie van de gehouden Praotkaffees.

Compleminte en tot de 8e
Huib
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Mie leef Mestreech, opadiehard, manmetpet, mvv1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 10:12 29 sept 2014 10:14 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 906
Meer
MVV-Supporterskaffee #2
MVV-Supporterskaffee: nieuw overlegorgaan waar alles te bespreken valt

MAASTRICHT - In de businessclub van MVV wordt woensdag 8 oktober het eerste MVV-Supporterskaffee gehouden. Deze bijeenkomst, een initiatief van diverse supportersgroepen binnen de Maastrichtse voetbalclub, vervangt het Praotkaffee, het eerdere discussieforum tussen MVV en haar fans.
Doelstellingen van het Supporterskaffee zijn ‘het bewaken van de Maastrichtse supportersbeleving en het behartigen van de supportersbelangen in algemene zin’, aldus de bekendmaking. Het Supporterscafé heeft dan ook tot doel dieper op de zaken in te gaan dan het Praotkaffee.
,,Wij willen vanuit een positieve insteek de supporters meer bij MVV betrekken”, zegt woordvoerder Jef van Thiel. ,,De relatie tussen supporters en club/bestuur moet goed blijven. Daarbij gaan wij eventuele voorvallen die er zijn geweest, niet uit de weg. Bij het Supporterskaffee is alles bespreekbaar, en is ook iedereen welkom.”
De mensen achter het Supporterskaffee willen als aanspreekpunt fungeren voor zowel de MVV-fans als voor bijvoorbeeld de lokale Driehoek (burgemeester, korpschef en officier van justitie) die onder meer over de veiligheid rond wedstrijden gaat. ,,Tot slot willen wij op termijn graag een overleg tussen supporters van alle eerste divisieclubs”, aldus Van Thiel.
Het eerste Supporterskaffee op 8 oktober kent een aantal ingrediënten. Zo wordt het nieuwe supportersoverleg gepresenteerd, is er uitleg over de Ledenraad van MVV en komen de activiteiten van het succesvolle supportsinitiatief Veer Zien MVV aan bod.
Daarnaast presenteert MVV-directeur Frans Erens de financiële situatie van de club, en introduceert hoofdcoach Ron Elsen de nieuwe spelers in zijn selectie. Het is de bedoeling dat het nieuwe MVV-Supporterskaffee drie keer per jaar georganiseerd wordt.
Het Supportersoverleg bestaat uit: leden van de Supportersclub MVV, Veer Zien MVV, Ultras Mestreech, Angelside Veterans, de fractie supporters van de Ledenraad, het Forum van website mvvfans.nl, de harde kern, de supporterscoördinator en de ‘jongens uit de Gracht’.

De supportersavond begint om 20.00 uur en duurt tot ongeveer 22.00 uur. De deur gaat open om 19.30 uur en tap sluit om 23.30 uur

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 10:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3811
Meer
MVV-Supporterskaffee #3
Domme praktische vraag: met welk betaalmiddel zal/kan/moet betaald worden? Muntjes ster, muntjes catering stadion, Willies, cash? :)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2014 13:38
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
MVV-Supporterskaffee #4
Gooi vraog: gewoen cash.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 13:37
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Supporterskaffee #5
Belangrijkste onderwerpen zijn:
- de uitleg over het Supportersoverleg & het nieuw MVV-Supporterskaffee
- de presentatie van de trainer en de nieuwe spelers

De inbreng over Veer Zien MVV, de Ledenraad en van de algemeen directeur zullen maar kort zijn.

Natuurlijk is er ruimte voor het stellen van vragen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 15:44
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-Supporterskaffee #6
Het is dat ik niet kan komen omdat mijn vrouw op springen staat.
Maar sowieso als dit de belangrijkste onderwerpen zijn... nou dan laat maar. Wat maakt mij de presentatie nou uit van nieuwe spelers na 9 wedstrijden competitie. Presenteer maar eens een spits!

Ik zou eerder eens willen horen wat er gedaan kan worden voor een beter toekomstperspectief. In plaats van kleine stapjes vooruit, gaan we met sprongen achteruit.

Met zo'n agenda waarbij nieuwe spelers belangrijker zijn dan andere zaken, zul je geen volle zalen trekken en de betrokkenheid nog verder afzakken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gamin, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 16:28
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Supporterskaffee #7

De_Lange schreef : Het is dat ik niet kan komen omdat mijn vrouw op springen staat.
Maar sowieso als dit de belangrijkste onderwerpen zijn... nou dan laat maar. Wat maakt mij de presentatie nou uit van nieuwe spelers na 9 wedstrijden competitie. Presenteer maar eens een spits!

Ik zou eerder eens willen horen wat er gedaan kan worden voor een beter toekomstperspectief. In plaats van kleine stapjes vooruit, gaan we met sprongen achteruit.

Met zo'n agenda waarbij nieuwe spelers belangrijker zijn dan andere zaken, zul je geen volle zalen trekken en de betrokkenheid nog verder afzakken.

De uitleg over het supportersoverleg bevat natuurlijk allerlei zaken, waar het supportersoverleg mee bezig is.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 20:50
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-Supporterskaffee #8
@mvv4life, dat geloof ik graag maar waarom is een spelerspresentatie zo'n belangrijk item op deze bijeenkomst. Ik denk dat er vele urgentere zaken te bespreken zijn.
een spelerspresentatie doe je aan het begin van het seizoen en niet halverwege. Dat geeft mij het idee dat alles geregeld is binnen mvv en dat met een dergelijke presentatie de tijd gevuld wordt om de 2 uur vol te maken. Echter ben ik van mening dat er eens goed en eerlijk wordt gesproken en waar het bestuur nu echt naar toe wil. Naar mijn gevoel wordt het alles of niets. Want in plaats van elk seizoen het zo beloofde stapje voorwaards gaan we met sprongen achter uit in mijn ogen. Enige wat mooi hersteld is, is de sfeer maar onze club zakt verder en verder af met absurde toeganfsprijzen, "geweldige klantvriendelijkheid", volkomen overtrokken acties van lokake driehoek enz.
Om eerlijk teijn,ik ben bang voor onze toekomst en nee, ik heb helaas geen idee hoe het tij te keren

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2014 22:55 05 okt 2014 22:57 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Supporterskaffee #9

De_Lange schreef : @mvv4life, dat geloof ik graag maar waarom is een spelerspresentatie zo'n belangrijk item op deze bijeenkomst. Ik denk dat er vele urgentere zaken te bespreken zijn.
een spelerspresentatie doe je aan het begin van het seizoen en niet halverwege. Dat geeft mij het idee dat alles geregeld is binnen mvv en dat met een dergelijke presentatie de tijd gevuld wordt om de 2 uur vol te maken. Echter ben ik van mening dat er eens goed en eerlijk wordt gesproken en waar het bestuur nu echt naar toe wil. Naar mijn gevoel wordt het alles of niets. Want in plaats van elk seizoen het zo beloofde stapje voorwaards gaan we met sprongen achter uit in mijn ogen. Enige wat mooi hersteld is, is de sfeer maar onze club zakt verder en verder af met absurde toeganfsprijzen, "geweldige klantvriendelijkheid", volkomen overtrokken acties van lokake driehoek enz.
Om eerlijk teijn,ik ben bang voor onze toekomst en nee, ik heb helaas geen idee hoe het tij te keren

Je hebt gelijk dat er van alles moet gebeuren en veranderen.
Het supportersoverleg pakt op meerdere gebieden de handschoen op, om iets te veranderen en is regelmatig met het bestuur in gesprek.
Zo organiseren we nu het supportersoverleg vanuit de supporters en niet meer een praotkaffee vanuit MVV.
Wij zetten deze avond op als supporters en wij bepalen de agenda en wij nodigen MVV uit om over onderwerpen te praten die wij op de agenda willen.
Omdat het het eerste overleg is vanuit de supporters dienen we natuurlijk eerst het supportersoverleg uit te leggen en te vertellen wie we zijn, wat we doen en wat we al gedaan hebben.
Dat die spelers daar zijn is op verzoek van het supportersoverleg en niet op verzoek van MVV.
Dat die spelers aan het begin van het seizoen dienen worden voorgesteld, helemaal mee eens.
Liefst heb je alle spelers op de open dag, met alle supporters, die samen er een groot feest van maken.
Die open dag in de Geusselt was ook op verzoek van het supportersoverleg, georganiseerd door supporters!
Supporters worden nu betrokken in sommige beslissingen door het bestuur, als voorbeeld de voorgestelde nieuwe aanvangstijden door de KNVB. Het bestuur heeft het supportersoverleg om haar mening gevraagd en overgenomen richting KNVB. Zo denken we steeds meer mee over zaken en het vertrouwen moet groeien aan beide kanten. Maar dat we steeds meer betrokken worden moge duidelijk zijn. We proberen zelfs zaken voor te zijn, door een plan neer te leggen voor verwachte zaken.
VZM doet ook goede zaken met de catering, ze gaan nog de grootste sponsor worden op deze manier. Ook dit zijn supporters die dit met hart en ziel doen en nog amper een wedstrijd kunnen zien. Maar weer de supporters die hier de handen uit de mouwen steken.
Maar goed om dat allemaal te horen kom naar het supporterskaffee! Er is nog zoveel meer te vertellen.
Denk alvast na over wat er bij MVV verbeterd kan worden, pak dit eventueel zelf op, met een aantal, schrijf een plan en voer het uit. Voor veel zaken heeft MVV de mankracht (m/v) niet.
Het supportersoverleg wordt overigens ook al betrokken bij veiligheidsoverleggen met de lokale driehoek. Maar verwacht hier niet veel vooruitgang op korte termijn. De eerste stappen zijn echter wel gezet.
En de tekst hierboven is natuurlijk erg gekleurd, het staat er positief, en zo is het ook. Anders hou je het ook niet vol (wat als de mannen van VZM het niet meer zien zitten?). Maar natuurlijk als het resultaat achter blijft, dan voelt het alsof je het allemaal voor niks doet/hebt gedaan.
Maar goed, ik heb nog steeds vertrouwen dat het goed komt, qua resultaten. Als we zo meteen beginnen te scoren, dan gaat alles als een trein, pakken een periode en zijn we deze eerste periode snel vergeten.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jesfen, opadiehard, Raffalaldo, De_Lange, manmetpet, Boschpoort, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 10:40
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-Supporterskaffee #10
Dank MVV4Life, zoals eerder aagegeven kan ik helaas er niet bij zijn ivm mijn vrouw.
Ik vertrouw op jullie en dat het een begin van iets moois gaat worden. Dat we in de nabije toekomst geen sprongen meer terug hoeven te doen maar eindelijk echt die stapjes naar voren kunnen maken!

Heel veel succes woensdag a.s.!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 12:21
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Supporterskaffee #11

De_Lange schreef : Dank MVV4Life, zoals eerder aagegeven kan ik helaas er niet bij zijn ivm mijn vrouw.
Ik vertrouw op jullie en dat het een begin van iets moois gaat worden. Dat we in de nabije toekomst geen sprongen meer terug hoeven te doen maar eindelijk echt die stapjes naar voren kunnen maken!

Heel veel succes woensdag a.s.!

En jullie ook heel veel sterkte!
Alweer een MVV supporter erbij binnenkort!
:cheer:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 13:13
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-Supporterskaffee #12
Ik kreeg commentaar dat ik hier niet aanwezig zou zijn.
Dus ben ik gaan kijken wat het precies inhield.

Een speler presentatie heeft in mijn ogen geen extra toevoeging.
Daar voor kom ik niet, en iedereen wil een SPITS of GOALS zien en geen verhaal over een speler die we al weken zien.

Ook hierbij heb ik vraag tekens.
De mensen achter het Supporterskaffee willen als aanspreekpunt fungeren voor zowel de MVV-fans als voor bijvoorbeeld de lokale Driehoek (burgemeester, korpschef en officier van justitie) die onder meer over de veiligheid rond wedstrijden gaat.

Als deze informatie toch al beschikbaar is waarom word deze dan niet gepubliceerd. Iedereen weet waar wij als supporters ons aan ergeren. Hoge prijzen, 5 rijen beveiligers, overdreven veel politie.
Geen goals, geen spits.

Ook in mijn ogen gaan we de afgelopen jaren stapjes achteruit ( op voetbal gebied ).
En dat is waar het in mijn ogen om draait.

Gaat het nuttig zijn om hier woensdag aanwezig te zijn, of gaan we deze zelfde excuses / niet relevante informatie voorgeschoteld krijgen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 15:29
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-Supporterskaffee #13

MVV4life schreef :
En jullie ook heel veel sterkte!
Alweer een MVV supporter erbij binnenkort!
:cheer:


Dank je wel inderdaad, hij zal het met de paplepel ingegoten krijgen :)
Trouwens, wellicht goed om eens te bekijken voordat wielen opnieuw uitgevonden moeten worden: www.fc-utd.co.uk/
Deze club weet hoe ze mensen kunnen motiveren en hoe zich te bakeren in de samenleving. Mocht het nodig zijn, wil ik best contacten leggen met enkele oud collega's daar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 17:42
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV-Supporterskaffee #14

mvv supporter schreef : .

Gaat het nuttig zijn om hier woensdag aanwezig te zijn, of gaan we deze zelfde excuses / niet relevante informatie voorgeschoteld krijgen?


Met deze instelling is het wellicht beter dat je niet aanwezig bent.

MMP

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2014 19:47
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV-Supporterskaffee #15

manmetpet schreef :

mvv supporter schreef : .

Gaat het nuttig zijn om hier woensdag aanwezig te zijn, of gaan we deze zelfde excuses / niet relevante informatie voorgeschoteld krijgen?


Met deze instelling is het wellicht beter dat je niet aanwezig bent.

MMP


Pardon? Wee bis diech um dat veur iemes aanders te bepaole? Heer stèlt allein 'n kritische mer legitieme vraog. Neet gek nao al die teleurstèllende samekomste vaan de aofgeloupe jaore...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.450 seconden