>
Ontvangen bedankjes 1603
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Bij deze.Ingelast Supporterskaffee donderdag 22 juni 2017
Alle MVV-ers zijn van harte uitgenodigd.
Het Supporterskaffee wordt weer gehouden in onze businessclub. Zoals gebruikelijk wordt dit “kaffee” georganiseerd door het Supportersoverleg samen met MVV.
Dit keer staat het Supporterskaffee grotendeels in het teken van VOETBAL. Want MVV heeft dit Supporterskaffee ingelast om transfernieuws met de supporters te delen. Bestuurslid technische zaken Hennie Bastiaans zal jullie bijpraten over nieuwe spelers en de voorbereiding op het volgend seizoen. Ook zal Hennie graag terugblikken op het afgelopen seizoen.
Daarnaast zal algemeen directeur Paul Penders, financieel en organisatorisch het afgelopen seizoen toelichten en de supporters bijpraten over de plannen voor het nieuwe seizoen.
De inkom is vanaf 19:00 uur en wij starten om 19:30 uur.
Wij hopen op een grote opkomst,
MVV & Supportersoverleg
Boschpoort schreef : Ik hoop dat iemand een verslag van de bijeenkomst op deze site wil zetten.
Meestal doe ik dat zelf maar ik kan er deze keer niet bij zijn.
Jo70 schreef : Ben ook net terug van het supportersoverleg en wil nog graag even kwijt dat Fuat Usta als stagiair aan de staf wordt toegevoegd.
Over Bo Geens werd gemeld dat Lokeren een belachelijke transfersom vroeg, maar Bo nog steeds niet uit beeld is.
Verder zijn er nog steeds contacten met Genk en Arsenal wat misschien toch nog een mogelijkheid geeft om Nwakali te behouden. Maar dat wordt pas duidelijk na de trip van Arsenal naar Azië.
Verder nog even met Henny Bastiaans gesproken en die vertelde me dat ze met 3 spitsen bezig zijn van Eredivisie niveau.
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
mvv supporter schreef : Dus eigenlijk was er geen echt nieuw nieuws
Deze berichten kreeg ik gister avond van enkele personen te horen.
Zijn er nog interessante vragen gesteld?
mvv supporter schreef : Zijn er nog interessante vragen gesteld?
Jacques schreef :
Ik vond het een positieve bijeenkomst, laat dat gezegd zijn. Er werd de vraag gesteld of MVV wel klaar is voor de Eredivisie. Er werd geantwoord (door Paul Penders): 'als de spelers er klaar voor zijn, zijn wij er ook klaar voor'. Kortom: als we vorige maand waren gepromoveerd zou nu in een noodgang worden gewerkt aan het opplussen van de kantoren, administratie/organisatie, veiligheid in het stadion e.d. Daarbij werd aangegeven dat topprioriteit ligt bij het eerste elftal.Dat is het vlaggenschip en daar moet primair in worden geïnvesteerd. Prima, helemaal voor, MAAR.
Ik zat gisteren in die businessruimte en als ik eens om me heen kijk zie ik kapotte plafonds, geen airco, een armoedig bordje met 'bestuurskamer MVV', een bouwvallige persruimte, loshangende borden e.d.; alles maakte een wat rommelige en amateuristische indruk. Als ik naar de businessruimtes van andere stadions kijk (zelfs die oerlelijke betonrotbak van Sittard) en nergens is het zo armoedig als bij MVV. Daar moet, ondanks de prioriteit bij het eerste elftal, ook wat aan gedaan worden. Het bestuur moet een fatsoenlijke, afgezonderde bestuurskamer hebben, waarin je mensen met fatsoen kunt ontvangen. Ook de persruimte moet beter en netter. Los van het feit dat dit de representativiteit van MVV sterk zal vergroten vind ik ook dat de mensen die zich zo ongelofelijk inzetten voor de club ook fatsoenlijke werk- en ontvangstruimtes moeten hebben. Daarnaast werd ook aangegeven dat het stadion sterk verouderd is en dat er geen ruimte is voor fysio, er onvoldoende kleedkamers zijn, deze kleedkamers ook niet je-van-het zijn etc. Kortom: hier moet ook echt voor gewaakt worden. Een goed elftal is natuurlijk van groot belang, maar de uitstraling en faciliteiten zijn ook heel erg belangrijk. Hiermee wil ik overigens niemand iets verwijten, het is alleen een constatering. Misschien ben ik wel te kritisch, maar dat moet ook als je hogerop komt. Alles wordt een niveautje hoger dus ook dit soort secundaire zaken.
Ik had nog willen vragen waarom een tweede elftal er nog niet in zit (ws kosten) maar in het tweede deel van de avond was ik dat even vergeten te doen omdat ik in gesprek was. Weet iemand dat misschien? Is het puur een geldkwestie? En zo ja, wat kost het om een tweede elftal in de lucht te houden? Daar wordt je eerste elftal uiteindelijk ook sterker van!
Jacques schreef :
Geen echt nieuws? Spelersbegroting met 30% omhoog vind ik toch echt nieuws. Ambitie om het seizoen er na richting de miljoen te gaan. Dat zou in twee jaar tijd 54% stijging zijn. MVV is schuldenvrij. Kortom, het gaat eindelijk de goede kant op met MVV. Dat vind jij geen nieuws?