>
Ontvangen bedankjes 190
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : - Er is nog geen hoofdsponsor, MVV is nog in onderhandeling. Ook de andere shirtsponsors zijn inmiddels hiermee gestopt dus MVV heeft op dit moment geen enkele naam op de shirts staan.
- Reginald Thal verschuift steeds meer naar de achtergrond als commercieel directeur ad interim. Tom Daemen heeft veel stappen gemaakt dus hij wordt meer naar de voorgrond geschoven
Maosbrögk schreef :
Allereerst hartelijk dank voor de samenvatting Jeoff!
Werd er over het commerciële gebied nog meer verteld? Wat heeft Thal en co bereikt? De resultaten zijn namelijk niet zichtbaar. Sterker nog: de shirtsponsors zijn schijnbaar afgehaakt.
Thal gaat meer naar de achtergrond, prima, maar wat heeft ie bereikt? Juist de commerciële afdeling moet op targets worden afgerekend: zijn deze behaald en wat zijn deze?
Komopdieroeie schreef : Merci Jeoff. Wat betreft die nieuwe speler die 80% zeker is, laten we vooral hopen dat dat om een directe versterking gaat zoals Kot of Nissilä, zelf zet ik mijn geld op Kot. Zo lang het maar niet om een nieuwe 2e of 3e keeper gaat, dat zou het namelijk bijna niet waard zijn om te benoemen tijdens het supporterskaffee. Volgens Trepke B zou er namelijk nog een Nederlandse keeper bij gaan komen voor de breedte. Daar worden we denk ik allemaal niet warm van.