MVV-Supporterskaffee

08 juli 2020 06:12
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV-Supporterskaffee #166

Schapendonk schreef : Om dan wel een (klein) minpuntje te noemen: waarom komt Regillio Vrede niet ook heel even aan het woord?? Nu zit hij er wat voor spek en bonen bij. Jammer. En ik hoor Elsen ook vertellen over Mbuyamba, dat er geld is ontvangen voor zijn opleiding (vergoeding door Barcelona). En dat ze hem een contract hadden aangeboden. Mooi. Maar ik mis dan een beetje de vraag of het antwoord, waarom hij het talent Mbuyamba niet eerder gezien heeft?? Als je hier vroeger bij was geweest, waren er miljoenen in het laatje gekomen van MVV. Ik vind dit toch echt niet zomaar een fout ( zijn eigen woorden) maar een ware blunder. Ik krijg er een beetje een Nacer Chadli deja vu van... Enfin, voor de rest heb ik er een goed gevoel bij, maar dat had ik al eerder gepost. Met deze twee dingen als kant tekening.


Ik denk dat vrede niet aan het woord is geweest te maken heeft met tijdnood.
De avond begon om half acht en was eigenlijk gepland om tot 21 uur door te gaan dit werd 21.45.
Het verhaal van Mbuyamba is naar mijn inziens goed verwoord door Elsen.
Ik vond het een heel transparante open avond dit was andere keren wel eens anders....ik ben met een goed gevoel naar huis gegaan....Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 06:18
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
MVV-Supporterskaffee #167
Prima georganiseerde avond met overwegend positieve, doch realistische geluiden. Noor liet echt een uitstekende indruk achter, lijkt mij een benaderbare man met een visie en de wil om er vol voor te gaan. Natuurlijk zal hij niet zeggen dat hij in het verleden aan oplichting gedaan heeft, maar de manier waarop hij reageerde was waar mij betreft geloofwaardig. Ondanks het feit dat hij er, zeer begrijpelijk, inhoudelijk niet echt op inging. De positiviteit en de visie op de toekomst zijn echt een verademing. Nu nog de daad bij het woord voegen, maar laten we deze nieuwe 'structuur' van onze club de kans geven, ook als het straks niet meteen loopt zoals gewenst.

Ik had oprecht niet verwacht dat er zo uitgebreid zou worden ingegaan op het hele Napoleon verhaal. Zoals iemand al eerder plaatste gisteren, heeft hij nu wel echt zijn waterloo gevonden. Zeker bij MVV en misschien ook wel op dit forum. Hij heeft zijn verhaal, mvv heeft een ander verhaal. Noem het een roodwitte bril, maakt mij niks uit, maar ik vind het MVV verhaal zoveel geloofwaardiger. Alleen al om de manier waarop het gebracht wordt. Er werd de tijd genomen om de hele situatie uit te leggen en hoe MVV het ervaren heeft. Er zullen vast een aantal dingen zijn geweest die MVV in deze ook beter had kunnen aanpakken, maar heel eerlijk lijken we nu toch wel de bevestiging te hebben dat Napoleon dit hele gedoe op een zeer onprofessionele en onprettige manier heeft aangepakt. Je opdringen aan een club met je ideeën alsof je de Messias bent. En omdat hij zich hier ook altijd zo heeft opgesteld, is het makkelijk te geloven dat het daadwerkelijk zo is gegaan. Waar Marcel Jöris gisteren de tijd nam om ook vragen te beantwoorden en vrijwel alles in mijn ogen goed uit te leggen, wijkt Napoleon altijd uit wanneer er kritische vragen zijn hier of begint hij te schreeuwen en te tieren. Ze hebben naar hem geluisterd (dat vind ik al heel wat) en gooien dus nu inderdaad de spreekwoordelijke deur dicht. Dat mag. Als die plannen van Napoleon zo geweldig waren geweest en MVV de weg omhoog hadden kunnen laten inzetten, dan had MVV die plannen echt niet (collectief) afgewimpeld.

De verdeeldheid die toch wel op het forum is ontstaan door o.a. de beste Napoleon brengt ons als club en als supporters vrij weinig. Ik hoop dan ook dat we dat verhaal nu een beetje los kunnen gaan laten na gisteravond. Toch ook nog even een negatief puntje over het verhaal van Jöris. Op een gegeven moment heeft hij het dus over de negativiteit op dit forum en hoe wij elkaar de loef proberen af te steken met de meest gevatte opmerking, dan zou het forum dus om ego gaan. Hij zegt daarbij over de forumleden die zich daaraan "schuldig hebben gemaakt" iets in de zin van "mensen op het forum die zich supporter noemen". Dat vond ik een lage, onnodige en zeer onverstandige opmerking. Waarom op zo'n positieve avond een sneer geven richting supporters? Dit onafhankelijke forum is er juist voor gemaakt om je mening te ventileren en dat heeft Jöris te accepteren en respecteren. Ook wanneer hetgeen gezegd wordt hem niet bevalt. Al met al had ik van te voren niets tot weinig concreets/nieuws van deze avond verwacht, maar heeft de club mij echt verrast hiermee. Helder, transparant, zelfreflectie, eigenlijk zat alles er wel op en aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Schapendonk, Sjotelsplak, Karakter, Huib, Lassie80, jovkle, Kay, Boschpoort, Puime en3 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 06:25
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV-Supporterskaffee #168
Naast alle positieve energie en transparantie over organisatie en financiële zaken was het heerlijk om Kalezic over voetbal te horen praten. Met zo iemand kan ik me heel goed voorstellen dat je een gemotiveerde selectie krijgt, waar iedereen duidelijk weet wat er verwacht wordt. Zowel op basis van geleverde prestaties als persoonlijkheid lijkt hij echt een topper voor MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 08:40 08 juli 2020 08:50 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV-Supporterskaffee #169

opadiehard schreef :

Schapendonk schreef : Om dan wel een (klein) minpuntje te noemen: waarom komt Regillio Vrede niet ook heel even aan het woord?? Nu zit hij er wat voor spek en bonen bij. Jammer. En ik hoor Elsen ook vertellen over Mbuyamba, dat er geld is ontvangen voor zijn opleiding (vergoeding door Barcelona). En dat ze hem een contract hadden aangeboden. Mooi. Maar ik mis dan een beetje de vraag of het antwoord, waarom hij het talent Mbuyamba niet eerder gezien heeft?? Als je hier vroeger bij was geweest, waren er miljoenen in het laatje gekomen van MVV. Ik vind dit toch echt niet zomaar een fout ( zijn eigen woorden) maar een ware blunder. Ik krijg er een beetje een Nacer Chadli deja vu van... Enfin, voor de rest heb ik er een goed gevoel bij, maar dat had ik al eerder gepost. Met deze twee dingen als kant tekening.


Ik denk dat vrede niet aan het woord is geweest te maken heeft met tijdnood.
De avond begon om half acht en was eigenlijk gepland om tot 21 uur door te gaan dit werd 21.45.
Het verhaal van Mbuyamba is naar mijn inziens goed verwoord door Elsen.
Ik vond het een heel transparante open avond dit was andere keren wel eens anders....ik ben met een goed gevoel naar huis gegaan....Gr opa.

Ja dat zou kunnen over Vrede, maar Mbuyamba vind ik echt niet goed verwoord door Elsen. Hij praat er vluchtig overheen. Hoe kun je nu zo'n talent over het hoofd zien? 32 jaar in het vak (zegt die zelf). Heb je dan zitten slapen?? Vergelijk het eens met Perr Schuurs van Fortuna. Iedereen kent dat verhaal wel. Zo had het ook bij MVV moeten zijn. Nu hadden ze eindelijk zo'n zelfde speler voor een vergelijkbaar bedrag (misschien zelfs meer want Barcelona!!! notabene haalt hem op). En dan hoor ik daar geen woord over!! Ik vind het een catastrofale fout. Daarom dat ik zeg dat ik er een Nacer Chadli deja vu van krijg. Maar goed, je kunt er niets meer aan doen, en dan maar gelijk zand erover. Maar tjonge jonge zeg....wellicht dat hij daarom Kalezic en Vede heeft gehaald met wat meer kennis en inzicht. Want dit mag natuurlijk nooit meer gebeuren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 08:42
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV-Supporterskaffee #170

Komopdieroeie schreef : Prima georganiseerde avond met overwegend positieve, doch realistische geluiden. Noor liet echt een uitstekende indruk achter, lijkt mij een benaderbare man met een visie en de wil om er vol voor te gaan. Natuurlijk zal hij niet zeggen dat hij in het verleden aan oplichting gedaan heeft, maar de manier waarop hij reageerde was waar mij betreft geloofwaardig. Ondanks het feit dat hij er, zeer begrijpelijk, inhoudelijk niet echt op inging. De positiviteit en de visie op de toekomst zijn echt een verademing. Nu nog de daad bij het woord voegen, maar laten we deze nieuwe 'structuur' van onze club de kans geven, ook als het straks niet meteen loopt zoals gewenst.

Ik had oprecht niet verwacht dat er zo uitgebreid zou worden ingegaan op het hele Napoleon verhaal. Zoals iemand al eerder plaatste gisteren, heeft hij nu wel echt zijn waterloo gevonden. Zeker bij MVV en misschien ook wel op dit forum. Hij heeft zijn verhaal, mvv heeft een ander verhaal. Noem het een roodwitte bril, maakt mij niks uit, maar ik vind het MVV verhaal zoveel geloofwaardiger. Alleen al om de manier waarop het gebracht wordt. Er werd de tijd genomen om de hele situatie uit te leggen en hoe MVV het ervaren heeft. Er zullen vast een aantal dingen zijn geweest die MVV in deze ook beter had kunnen aanpakken, maar heel eerlijk lijken we nu toch wel de bevestiging te hebben dat Napoleon dit hele gedoe op een zeer onprofessionele en onprettige manier heeft aangepakt. Je opdringen aan een club met je ideeën alsof je de Messias bent. En omdat hij zich hier ook altijd zo heeft opgesteld, is het makkelijk te geloven dat het daadwerkelijk zo is gegaan. Waar Marcel Jöris gisteren de tijd nam om ook vragen te beantwoorden en vrijwel alles in mijn ogen goed uit te leggen, wijkt Napoleon altijd uit wanneer er kritische vragen zijn hier of begint hij te schreeuwen en te tieren. Ze hebben naar hem geluisterd (dat vind ik al heel wat) en gooien dus nu inderdaad de spreekwoordelijke deur dicht. Dat mag. Als die plannen van Napoleon zo geweldig waren geweest en MVV de weg omhoog hadden kunnen laten inzetten, dan had MVV die plannen echt niet (collectief) afgewimpeld.

De verdeeldheid die toch wel op het forum is ontstaan door o.a. de beste Napoleon brengt ons als club en als supporters vrij weinig. Ik hoop dan ook dat we dat verhaal nu een beetje los kunnen gaan laten na gisteravond. Toch ook nog even een negatief puntje over het verhaal van Jöris. Op een gegeven moment heeft hij het dus over de negativiteit op dit forum en hoe wij elkaar de loef proberen af te steken met de meest gevatte opmerking, dan zou het forum dus om ego gaan. Hij zegt daarbij over de forumleden die zich daaraan "schuldig hebben gemaakt" iets in de zin van "mensen op het forum die zich supporter noemen". Dat vond ik een lage, onnodige en zeer onverstandige opmerking. Waarom op zo'n positieve avond een sneer geven richting supporters? Dit onafhankelijke forum is er juist voor gemaakt om je mening te ventileren en dat heeft Jöris te accepteren en respecteren. Ook wanneer hetgeen gezegd wordt hem niet bevalt. Al met al had ik van te voren niets tot weinig concreets/nieuws van deze avond verwacht, maar heeft de club mij echt verrast hiermee. Helder, transparant, zelfreflectie, eigenlijk zat alles er wel op en aan.


Ik gaf aan dat ik vond dat wat het forum betreft er genoeg mensen zijn die goed gefundamenteerd hun menig weergeven,ik schatte dat in met toch zeker 80 %.
Dat was Joris niet echt met mij eens maar oké ieder zijn mening.
Ik gaf ook aan dat het forum In 2002 mede de redding is geweest voor die vaan us.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boschpoort, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 09:21
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV-Supporterskaffee #171
ben benieuwd, gisteren een nieuwe start ingezet. Ik ga er dus van uit dat Kalezic de komende 3 jaar trainer blijft en tijd krijgt om te bouwen. Enkele basisspelers hebben een contract en haal , in combinatie met de huidige eigen jeugd, enkele talenten die de komende 2,3 jaar kunnen groeien en geld kunnen opleveren.
Koop in ieder geval een scorende spits en een betrouwbare doelman waar je mee punt kunt gaan pakken. Supporters komen ook tegen JONG teams en hangen hopelijk weer sjieke vlaggen op zoals vroeger !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 10:46
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-Supporterskaffee #172
Door familieverplichtingen kon ik er helaas niet bij zijn en ook de livestream niet volgen.
Maar Frank's uitgebreide samenvatting maakt dat vrijwel helemaal goed. Super Frank. Dank je.
Ik heb een positief gevoel bij het 'nieuwe' MVV.

Gezien de vele verwijzingen naar dit forum stel ik vast dat het wel degelijk een rol speelt en niet zo'n achterhaald concept is als sommigen beweren.
Ik ben het deels met Jöris eens dat er vaak wel erg negatief geschreven wordt. Maar dat is kennelijk inherent aan deze tijd. De negatievelingen met een grote mond krijgen meer aandacht dan de positieve meerderheid. Op facebook en nu.nl is dat niet anders. Jammer. Maar ik zie geen mogelijkheid dat te veranderen als moderator. Ik ga negatieve teksten niet weghalen omdat ze negatief zijn. Wel zullen we proberen wat scherper te zijn op niets toevoegende reacties die enkel vervuilend werken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 11:25
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV-Supporterskaffee #173

Boschpoort schreef : Door familieverplichtingen kon ik er helaas niet bij zijn en ook de livestream niet volgen.
Maar Frank's uitgebreide samenvatting maakt dat vrijwel helemaal goed. Super Frank. Dank je.
Ik heb een positief gevoel bij het 'nieuwe' MVV.

Gezien de vele verwijzingen naar dit forum stel ik vast dat het wel degelijk een rol speelt en niet zo'n achterhaald concept is als sommigen beweren.
Ik ben het deels met Jöris eens dat er vaak wel erg negatief geschreven wordt.


Je verwijst naar mijn post over dit forum neem ik aan. Er wordt hier alleen maar gezeikt boschpoort. Er komt weinig constructiefs uit. Als je daar voldoening uit haalt, jouw feestje. Op het supporterskaffee gisteren werd alleen maar de negatieve aspecten belicht van dit forum. Beperkte of geen info van sommige die de wijsheid in pacht hebben vertroebeld alleen maar de discussies en voedt de geruchten in de stad. Ik hecht meer waarde aan constructieve werkgroepjes, groepsapps en openbare discussies onder facebook posts MET openbare naam. Kijk gewoon eens naar de geweldige drive van de angel side. Die onze club verankeren in de stad. Aandacht hier? Nihil. Ruim het dubbele aantal na dezelfde periode vorig aan sk's .Anonieme accounts die opeens opduiken die als doel hebben te beschadigen worden niet gemodereerd. Ja dit is een achterhaald medium. Ik zeg niet dat het niet hoort bij onze club. Oa de redding van de club en de eerste werkgroepjes (2001, 2010?) Kwamen voort uit dit forum. Maar nu... Sorry.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 11:28
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 546
Meer
MVV-Supporterskaffee #174
Buiten dat, er staat nu echt een managment. Serieuze en capabele mensen. Ik heb vertrouwen in de trainer, bestuur en directie op dit moment . De wil om er iets van te maken proefde ik gisteren. Neuzen vooruit en alles voor de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 11:33
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-Supporterskaffee #175
Ik ben het volledig met je eens dat de acties van de Angel-Side alle lof verdienen. En die krijgen ze ook.
Maar als je meer aandacht wil, waarom plaatsen jullie dan niet meer op dit forum? De leden maken het forum, niet de moderators. We zijn geen journalisten die het nieuws zoeken en brengen, dat doen de forumleden. Daar hebben jullie dus een even grote rol.

Werkgroepen, hartstikke goed. Maar informeer dan de rest van de MVV gemeenschap ook. Dat kan juist via dit forum.
Lang niet iedereen zit op facebook.

Zelf ben ik het afgelopen half jaar door omstandigheden héél beperkt op het forum actief geweest. ik ben wel van plan nu wat actiever te moderaten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, webmastersfm, Zoewiezoe, Komopdieroeie, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 12:29
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV-Supporterskaffee #176
Als er ergens negativiteit heerst en gezeik, dan is het wel op het medium Facebook. Maar goed, daar kunnen de meningen over verschillen. In ieder geval fijn dat de avond voor iedereen te bekijken was. Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden. Maar duidelijk blijft waar het pijnpunt van de club ligt; de inkomsten. Daar moeten miljoenen bij, en ik denk dat zoiets enkel gerealiseerd kan worden met (meerdere) investeerders en/of een nieuwe accommodatie.

Dat Almere City FC bijna evenveel steekt in haar jeugdopleiding dan het eerste elftal van MVV is weer een goede wake-up call. De vermelding dat de salarissen bij MVV gemiddeld 2500 euro per maand (bruto!) zijn is dat eveneens.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 12:45 08 juli 2020 12:45 door Boys_in_Red.
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV-Supporterskaffee #177
Misschien, als er belangstelling voor is, is het een leuk idee om aan het begin van komend seizoen een MVVfans.nl meeting te houden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 13:32
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
MVV-Supporterskaffee #178

Boschpoort schreef : Door familieverplichtingen kon ik er helaas niet bij zijn en ook de livestream niet volgen.
Maar Frank's uitgebreide samenvatting maakt dat vrijwel helemaal goed. Super Frank. Dank je.


Ter info, de stream is gewoon benaderbaar en de opname kan dus nog op het gemak bekeken worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 18:34
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
MVV-Supporterskaffee #179
Gisteren ook naar de Mvv-supporterskaffee gegaan, ontvangst was zeer gastvrij, meteen een gratis drankje bij binnenkomst en niet veel later kwam het vriendelijke personeel met lekkere hapjes rond. De bar stond open voor iedereen en aan het einde kon iedereen een "tuut friet met zoervleis" krijgen. Chapeau Mvv, ik heb het al eens anders meegemaakt.
Het bestuur en de trainer kwamen eerlijk en transparant over en vertelden een realistisch verhaal wat we kunnen verwachten.
Als supporter wordt je er niet vrolijk van want eigenlijk kan er niets bij Mvv. We moeten hopen dat er komend seizoen jonge talentvolle voetballers doorbreken. Er wordt vooral gezocht naar grotere fysieke sterke spelers waarvan de voetbalkwaliteit misschien iets minder is maar er wel 100% voor gaan. Mvv zet ook in voor een goede band met zijn supporters en hebben het contact met de Angel-Side hersteld. Het bestuur snapt dat een goede sfeer in een stadion heel belangrijk is.
De trainer straalt puur voetbal uit, echt een verademing. Eric Noor moet zich nog bewijzen, eens kijken of het hem lukt om meer sponsors binnen te halen zodat het spelersbudget snel boven de miljoen kan groeien. Ron Elsen gaf terecht aan dat hij mocht wensen wat hij allemaal leest over zijn hoog salaris, het was duidelijk dat hij al die negatieve opmerkingen op het forum wel heeft aangetrokken. Ron kwam eerlijk en transparant over in zijn verhaal.
De voorzitter had ook een goed verhaal, was zeer open maar soms speelde wel de emotie mee bij hem. Ik kan me voorstellen als je met een klein team zoveel werk verzet en toch steeds bakken kritiek over je heen krijgt (via social media) dit niet fijn voelt.
Frans Erens was er niet meer bij, ik weet niet of hij nog een rol speelt binnen Mvv.
Ik hoop toch dat Mvv ons komend seizoen toch gaat verrassen, jonge fysieke talenvolle spelers die er helemaal voor gaan met het publiek er vol achter!!
De Angel-side heeft beloofd Mvv weer vol te gaan steunen, het wordt dus weer een sfeervolle en hopelijk kolkende Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, opadiehard, jovkle, Kletswief, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juli 2020 19:46
Ridenaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
MVV-Supporterskaffee #180
Goede avond mede supporters. Na jaren passief op dagelijkse basis het forum afstruinen naar de laatste nieuwtjes omtrent mijn clubje nu maar eens de moeite genomen om een account aan te maken. Ik heb een positief gevoel over gehouden aan het proatcafé. Duidelijk dat verbinden met de achterban hoog in het vaandel sta

at . Ook de transparantie viel mij in positieve zin op. Prettig ook dat er behoorlijk uitgebreid op het verhaal van Napoleon werd ingegaan al was het in mijn ogen niet nodig om nog zo'n flauwe grap te maken over dat reclamebord. Uiteindelijk kent dit hele verhaal rondom Napoleon alleen maar verliezers. Streep eronder en met goede moed de toekomst tegemoet. Ik had zelf wat meer informatie hopen te krijgen rondom de samenwerking met Genk en Standard, met name op het spelersfront als daar nog iets te verwachten valt voor het huren van spelers en als de nieuwe trainer concreet in gesprek is met oud spelers van hem. Wat een goede match die Kalezic. Straalt heel veel energie en passie van uit. Een verademing tov Usta. Nee, in alle opzichten is mij gisteren duidelijk geworden dat we een goede stap vooruit hebben gezet en heb ik geloof in een betere toekomst tov een paar weken geleden. Nu doorpakken en met z'n allen erachter gaan staan (ook tegen de jong elftallen)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.419 seconden