>
Ontvangen bedankjes 1550
Schapendonk schreef : Om dan wel een (klein) minpuntje te noemen: waarom komt Regillio Vrede niet ook heel even aan het woord?? Nu zit hij er wat voor spek en bonen bij. Jammer. En ik hoor Elsen ook vertellen over Mbuyamba, dat er geld is ontvangen voor zijn opleiding (vergoeding door Barcelona). En dat ze hem een contract hadden aangeboden. Mooi. Maar ik mis dan een beetje de vraag of het antwoord, waarom hij het talent Mbuyamba niet eerder gezien heeft?? Als je hier vroeger bij was geweest, waren er miljoenen in het laatje gekomen van MVV. Ik vind dit toch echt niet zomaar een fout ( zijn eigen woorden) maar een ware blunder. Ik krijg er een beetje een Nacer Chadli deja vu van... Enfin, voor de rest heb ik er een goed gevoel bij, maar dat had ik al eerder gepost. Met deze twee dingen als kant tekening.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ja dat zou kunnen over Vrede, maar Mbuyamba vind ik echt niet goed verwoord door Elsen. Hij praat er vluchtig overheen. Hoe kun je nu zo'n talent over het hoofd zien? 32 jaar in het vak (zegt die zelf). Heb je dan zitten slapen?? Vergelijk het eens met Perr Schuurs van Fortuna. Iedereen kent dat verhaal wel. Zo had het ook bij MVV moeten zijn. Nu hadden ze eindelijk zo'n zelfde speler voor een vergelijkbaar bedrag (misschien zelfs meer want Barcelona!!! notabene haalt hem op). En dan hoor ik daar geen woord over!! Ik vind het een catastrofale fout. Daarom dat ik zeg dat ik er een Nacer Chadli deja vu van krijg. Maar goed, je kunt er niets meer aan doen, en dan maar gelijk zand erover. Maar tjonge jonge zeg....wellicht dat hij daarom Kalezic en Vede heeft gehaald met wat meer kennis en inzicht. Want dit mag natuurlijk nooit meer gebeuren!opadiehard schreef :
Schapendonk schreef : Om dan wel een (klein) minpuntje te noemen: waarom komt Regillio Vrede niet ook heel even aan het woord?? Nu zit hij er wat voor spek en bonen bij. Jammer. En ik hoor Elsen ook vertellen over Mbuyamba, dat er geld is ontvangen voor zijn opleiding (vergoeding door Barcelona). En dat ze hem een contract hadden aangeboden. Mooi. Maar ik mis dan een beetje de vraag of het antwoord, waarom hij het talent Mbuyamba niet eerder gezien heeft?? Als je hier vroeger bij was geweest, waren er miljoenen in het laatje gekomen van MVV. Ik vind dit toch echt niet zomaar een fout ( zijn eigen woorden) maar een ware blunder. Ik krijg er een beetje een Nacer Chadli deja vu van... Enfin, voor de rest heb ik er een goed gevoel bij, maar dat had ik al eerder gepost. Met deze twee dingen als kant tekening.
Ik denk dat vrede niet aan het woord is geweest te maken heeft met tijdnood.
De avond begon om half acht en was eigenlijk gepland om tot 21 uur door te gaan dit werd 21.45.
Het verhaal van Mbuyamba is naar mijn inziens goed verwoord door Elsen.
Ik vond het een heel transparante open avond dit was andere keren wel eens anders....ik ben met een goed gevoel naar huis gegaan....Gr opa.
Komopdieroeie schreef : Prima georganiseerde avond met overwegend positieve, doch realistische geluiden. Noor liet echt een uitstekende indruk achter, lijkt mij een benaderbare man met een visie en de wil om er vol voor te gaan. Natuurlijk zal hij niet zeggen dat hij in het verleden aan oplichting gedaan heeft, maar de manier waarop hij reageerde was waar mij betreft geloofwaardig. Ondanks het feit dat hij er, zeer begrijpelijk, inhoudelijk niet echt op inging. De positiviteit en de visie op de toekomst zijn echt een verademing. Nu nog de daad bij het woord voegen, maar laten we deze nieuwe 'structuur' van onze club de kans geven, ook als het straks niet meteen loopt zoals gewenst.
Ik had oprecht niet verwacht dat er zo uitgebreid zou worden ingegaan op het hele Napoleon verhaal. Zoals iemand al eerder plaatste gisteren, heeft hij nu wel echt zijn waterloo gevonden. Zeker bij MVV en misschien ook wel op dit forum. Hij heeft zijn verhaal, mvv heeft een ander verhaal. Noem het een roodwitte bril, maakt mij niks uit, maar ik vind het MVV verhaal zoveel geloofwaardiger. Alleen al om de manier waarop het gebracht wordt. Er werd de tijd genomen om de hele situatie uit te leggen en hoe MVV het ervaren heeft. Er zullen vast een aantal dingen zijn geweest die MVV in deze ook beter had kunnen aanpakken, maar heel eerlijk lijken we nu toch wel de bevestiging te hebben dat Napoleon dit hele gedoe op een zeer onprofessionele en onprettige manier heeft aangepakt. Je opdringen aan een club met je ideeën alsof je de Messias bent. En omdat hij zich hier ook altijd zo heeft opgesteld, is het makkelijk te geloven dat het daadwerkelijk zo is gegaan. Waar Marcel Jöris gisteren de tijd nam om ook vragen te beantwoorden en vrijwel alles in mijn ogen goed uit te leggen, wijkt Napoleon altijd uit wanneer er kritische vragen zijn hier of begint hij te schreeuwen en te tieren. Ze hebben naar hem geluisterd (dat vind ik al heel wat) en gooien dus nu inderdaad de spreekwoordelijke deur dicht. Dat mag. Als die plannen van Napoleon zo geweldig waren geweest en MVV de weg omhoog hadden kunnen laten inzetten, dan had MVV die plannen echt niet (collectief) afgewimpeld.
De verdeeldheid die toch wel op het forum is ontstaan door o.a. de beste Napoleon brengt ons als club en als supporters vrij weinig. Ik hoop dan ook dat we dat verhaal nu een beetje los kunnen gaan laten na gisteravond. Toch ook nog even een negatief puntje over het verhaal van Jöris. Op een gegeven moment heeft hij het dus over de negativiteit op dit forum en hoe wij elkaar de loef proberen af te steken met de meest gevatte opmerking, dan zou het forum dus om ego gaan. Hij zegt daarbij over de forumleden die zich daaraan "schuldig hebben gemaakt" iets in de zin van "mensen op het forum die zich supporter noemen". Dat vond ik een lage, onnodige en zeer onverstandige opmerking. Waarom op zo'n positieve avond een sneer geven richting supporters? Dit onafhankelijke forum is er juist voor gemaakt om je mening te ventileren en dat heeft Jöris te accepteren en respecteren. Ook wanneer hetgeen gezegd wordt hem niet bevalt. Al met al had ik van te voren niets tot weinig concreets/nieuws van deze avond verwacht, maar heeft de club mij echt verrast hiermee. Helder, transparant, zelfreflectie, eigenlijk zat alles er wel op en aan.
Boschpoort schreef : Door familieverplichtingen kon ik er helaas niet bij zijn en ook de livestream niet volgen.
Maar Frank's uitgebreide samenvatting maakt dat vrijwel helemaal goed. Super Frank. Dank je.
Ik heb een positief gevoel bij het 'nieuwe' MVV.
Gezien de vele verwijzingen naar dit forum stel ik vast dat het wel degelijk een rol speelt en niet zo'n achterhaald concept is als sommigen beweren.
Ik ben het deels met Jöris eens dat er vaak wel erg negatief geschreven wordt.
Boschpoort schreef : Door familieverplichtingen kon ik er helaas niet bij zijn en ook de livestream niet volgen.
Maar Frank's uitgebreide samenvatting maakt dat vrijwel helemaal goed. Super Frank. Dank je.