Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- serke
-
- Elite Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
07 Apr 2015 21:43Artikel in de vi.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- H.29
-
- Senior Member
-
07 Apr 2015 21:48Nu nog veel succes om die miljoenenschuld ook weg te krijgen :lachen: :daag: :daag:
www.1limburg.nl/rene-trost-weg-bij-roda-jc?context=topstory
- De_Lange
-
- Platinum Member
-
07 Apr 2015 21:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
08 Apr 2015 08:58Voor hem komt het spreekwoord wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in, wel goed van
pas, ik heb geen moeite met hem.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
08 Apr 2015 09:22middenstip wrote: Trost heeft MVV een loer willen draaien door van Hyfte,Rutjens en Schreurs, gratis weg te halen.
Voor hem komt het spreekwoord wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in, wel goed van
Geloof je serieus dat hij MVV een loer wou draaien en daarom die spelers haalde ? Trost heeft die spelers gehaald omdat hij dacht dat ze Roda beter zouden maken, bovendien is MVV het ook gewoon zelf schuld geweest als ik hoor wat voor een salaris aan oa Schreus hebben aangeboden, ja dan snap ik het wel hoor.
- zittribuun
-
- Premium Member
-
08 Apr 2015 09:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
08 Apr 2015 10:02 - 08 Apr 2015 10:02Dat René naar Kerkrade is gegaan was voor velen geen verassing, maar het leegplukken van MVV (vergeet de toenadering naar Elsen ook niet) was het mes in de rug. Ook bij mij heeft hij toen afgedaan en heb ook geen medelijden met hem.
Hij krijgt zeker een klein bedrag mee, zal wel 1 a 2 maandsalarissen zijn? Benieuwd wat ze daar nu gaan doen. Bobke Peeters?
- Punker73
-
- Administrator
-
08 Apr 2015 10:20Gohf wrote:middenstip wrote: Trost heeft MVV een loer willen draaien door van Hyfte,Rutjens en Schreurs, gratis weg te halen.
Voor hem komt het spreekwoord wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in, wel goed van
Geloof je serieus dat hij MVV een loer wou draaien en daarom die spelers haalde ? Trost heeft die spelers gehaald omdat hij dacht dat ze Roda beter zouden maken,
Daaruit blijkt gelijk dat Rene een beperkte trainer is ... als je serieus gelooft met deze 3 in de basis een kampioens team te hebben blijkt toch dat je te weinig kennis van het spel hebt. leuke spelers voor de middenmoot van de JL en als ze boven zichzelf uitstijgen misschien om een periode te pakken (wat ook bij MVV gebeurde) maar dat was het toch echt wel hoor.
I want to be a fan again!!!
- Jacques
-
- Platinum Member
-
08 Apr 2015 10:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
08 Apr 2015 11:26Gohf wrote:middenstip wrote: Trost heeft MVV een loer willen draaien door van Hyfte,Rutjens en Schreurs, gratis weg te halen.
Geloof je serieus dat hij MVV een loer wou draaien en daarom die spelers haalde ? Trost heeft die spelers gehaald omdat hij dacht dat ze Roda beter zouden maken, bovendien is MVV het ook gewoon zelf schuld geweest als ik hoor wat voor een salaris aan oa Schreus hebben aangeboden, ja dan snap ik het wel hoor.
Schreurs kreeg een goed salaris bij MVV. Ik snap niet dat jij dit klakkeloos van die gasten uit oost overneemt. Nee, Schreurs kreeg een goed salaris. Echter, toen hij ziek werd, werd het een stuk anders. En dat is op heel veel plaatsen waar mensen ziek worden. En ja, Trost kwam kijken hoe het allemaal reilde en zeilde bij MVV, en toen er niks meer te behalen viel ging hij met zijn kennis over MVV naar andere Limburgse clubs. Hij wist daarom ook dat er niet veel voor nodig was om spelers van MVV naar Roda te halen. Dat hij lekker in de ***** zakt.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
08 Apr 2015 12:19Jij zegt dat er geen kwade bedoelingen van Trost waren.
Dan moet jij mij eens verklaren waar hij dan na Van Hyfte, Schreurs, Rutjes, de derde keeper
en tot mijn grote verbazing ook nog Elsen wou hebben, nee Gofh hier zat meer achter.
GRT middenstip.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
08 Apr 2015 12:48 - 08 Apr 2015 12:51HIj rolt bij Roda binnen, maar er zit geen technisch directeur achter het bureau. Dus Trost moest zelf zijn spelers gaan kiezen, zonder netwerk, niks op papier (Dat doe je normaal in overleg met de TD). Niemand controleert de kwaliteit van het aankoopbeleid, dus hij had vrij spel.
Dus wat doet René, hij kiest de spelers waarmee hij in het verleden samen heeft gewerkt. Waarschijnlijk puur op de klik die hij had op persoonlijk vlak en wat minder op kwaliteit. René zijn netwerk was veel te klein om de technisch directeur van RJC uit te hangen en het is ook zijn taak niet om die aankopen te regelen. Dat breekt hem nu op.
Trost heeft totaal geen motief gehad om MVV te kleineren. Hij is op een 'normale' manier weg gegaan, met een positieve verstandhouding. Hij heeft zich bij MVV terug op de kaart gezet als trainer. Het zou dom zijn als je je eigen standbeelden gaat slopen. Ik geloof daar niet in. RJC was in paniek, en het wereldje van Trost was in mijn ogen te klein om de kwaliteit van NEC te halen. (ons kent ons)
MVV was het kind van de rekening, omdat ze zelf geen geld hadden om die spelers een contract voor te schotelen. Andere clubs dekken zich beter in. Rutjes had zelfs nog een contract voor een jaar bij MVV, maar MVV kon hem niet betalen. Roda maakte daar gretig gebruik van.
- Greun graas
-
- Premium Member
-
08 Apr 2015 12:51Even lekker zout in de wonden strooien;)
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
08 Apr 2015 12:52 - 08 Apr 2015 12:56Greun graas wrote: Vandaar zeker ook die tactische wissel om Schreurs in Kerkrade nog even een half minuutje te laten opdraven.
Even lekker zout in de wonden strooien;)
Jesse Wijnen kwam ook het veld in ..

Voetbal is emotie, maar je mag die spelers gewoon gebruiken. Of je ze nu huurt van de tegenstander of inpikt. Wij hebben Tom Daemen ook gewoon laten starten tegen Fortuna, toen we hem inpikten. Dat gebeurt nu eenmaal.
- Greun graas
-
- Premium Member
-
08 Apr 2015 13:03Please Log in or Create an account to join the conversation.