Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• Raffalaldo
  • Raffalaldo's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

20 Sep 2015 17:08 - 20 Sep 2015 17:14
Kerkradenaar wrote: Dit is gewoon bijna leedvermaak, de jaloersheid zelve...

Jullie zouden eens op rodajcfans.nl moeten kijken hoe jullie 'premiumboarder' Houtengerard tekeer gaat... lachwekkend.

de jruss..

Ga jij terug de grond in. Vraag me überhaupt af of het wel dezelfde persoon is die op jullie site post. Jij gelooft zeker ook dat de enige echte Ruud Brood bij jullie dagelijks op de site zat.
Last edit: 20 Sep 2015 17:14 by Raffalaldo.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Kerkradenaar
  • Kerkradenaar's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

20 Sep 2015 17:19
Tuurlijk geloof ik dat. Ik geloof ook dat er maar 1 echte club is in Limbabwé

• pinobel
  • pinobel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Sep 2015 17:37
Kerkradenaar wrote: Tuurlijk geloof ik dat. Ik geloof ook dat er maar 1 echte club is in Limbabwé

Er is inderdaad maar 1 FC Gemeentekrediet. Anders waren jullie al 581 keer failliet geweest.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

20 Sep 2015 17:40

Jullie zouden eens op rodajcfans.nl moeten kijken hoe jullie 'premiumboarder' Houtengerard tekeer gaat... lachwekkend.

de jruss..

Dat ben ik in ieder geval niet. Het woord 'Sterrendragers' zou ik nooit te nimmer op mijn lippen nemen als ik het over MVV zou hebben. Ik trol niet op rodajcfans. Wel sjiek die erkenning.
The following user(s) said Thank You: Jacques, opadiehard, Raffalaldo

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Sep 2015 17:42
Kerkradenaar wrote: Tuurlijk geloof ik dat. Ik geloof ook dat er maar 1 echte club is in Limbabwé

Wat boeit ons dat? We geven geen zier om limburg. Danke, bitte.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: MVVke

• Kerkradenaar
  • Kerkradenaar's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

20 Sep 2015 17:48 - 20 Sep 2015 17:48
houtengerard wrote:

de jruss..

Dat ben ik in ieder geval niet. Het woord 'Sterrendragers' zou ik nooit te nimmer op mijn lippen nemen als ik het over MVV zou hebben. Ik trol niet op rodajcfans. Wel sjiek die erkenning.

Ik geloof je haha, stiekem wist ik ook dat jij het niet was, want de keren dat ik op jullie forum kijk ben jij toch wel het snuggerst.

@Pinobel, het leven is oneerlijk hè? Maarja, als de rollen omgedraaid werden zouden jullie het ook niet erg vinden en zou ik me ook ergeren.

Op naar t linkerrijtje! oh.. wacht... daar staan we al!
Last edit: 20 Sep 2015 17:48 by Kerkradenaar.

• omnisciens
  • omnisciens's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

20 Sep 2015 17:50
Enfin wat kom je hier eigenlijk doen?

16 jaar en boven op de slaapkamer lekker trollen op het internet, ik zou me beperken tot xhamster.com als ik jou was
Zonder inzet, geen waardering
The following user(s) said Thank You: Kerkradenaar

• Kerkradenaar
  • Kerkradenaar's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

20 Sep 2015 17:53 - 20 Sep 2015 17:54
Ik dacht dat het netjes hier moet blijven?

Maargoed, bedankt voor de tip!

Adios, ik ga maar weer eens..
kom ik wel weer eens over een paar maanden kijken.

Ik bedoel, iedereen vindt leedvermaak toch wel eens leuk! en ik kwam dit keer alleen omdat de nepversie van houtengerard op ons prikbord aan t lullen was.
Last edit: 20 Sep 2015 17:54 by Kerkradenaar.
The following user(s) said Thank You: mvv4ever

• mvv4ever
  • mvv4ever's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

20 Sep 2015 17:56
Kerkradenaar wrote: Ik dacht dat het netjes hier moet blijven?

Maargoed, bedankt voor de tip!

Adios, ik ga maar weer eens..
kom ik wel weer eens over een paar maanden kijken.

Ik bedoel, iedereen vind leedvermaak toch wel eens leuk! en ik kwam dit keer alleen omdat de nepversie van houtengerard op ons prikbord aan t lullen was.

Oeps geen danku wou Quote doen.

Dus je zegt al dat het een nepversie is waarom moet je hetzelfde doen en hier komen lullen?
Je verpest het hele forum.

• Meeser
  • Meeser's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

21 Sep 2015 09:56
Ik heb totaal niets met Roda maar op het gebied van marketing en pr valt van die club nog heel veel te leren.
Hoe ze afgelopen zondag tegen Feijenoord "de ode aan Nanninga " weer hebben aangepakt, een perfecte pr machine,
Die spelers die het Dick Naninga t-shirt aan hebben zijn misschien nog nooit bij Dick geweest tijdens zijn ziekte maar zo creeer je wel het "WIJ" gevoel onder de supporters.
Mvv ligt op dit gebiednog heel ver achter.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

21 Sep 2015 18:34 - 21 Sep 2015 18:42
Ik heb eens de fansite van onze Oosterburen bezocht om naar de berichten van de door mij geïnspireerde 'look a like' te kijken, maar het is toch echt lachwekkend daar (wanneer niet?). Er wordt daar onder vijf verschillende namen berichten geschreven onder het mom 'ik ben een MVV supporter' die werkelijk als een lul op een drumstel slaan. Dit zijn gewoon Roda supporters die deze berichten plaatsen om zichzelf te verheerlijken.

Ik moet meteen een beetje denken aan de vlaggen uit alle gehuchten van Limburg die in dat stadion bij hun hangen. Steeds maar op zoek naar de bevestiging dat ze een geweldige voetbalclub hebben, ook al is het merendeel van die vlaggen gesponsord door de club en is niemand van dat gehucht vertegenwoordig. Nu gaan ze zelfs een stapje verder en beginnen ze zichzelf op hun eigen fansite op de schouder te kloppen, opzoek naar die erkenning. Echt te lachwekkend voor woorden.

We weten allemaal dat "De Trots van het Zuiden' slogan niet meer zo geloofwaardig overkomt na die terechte 3-1 nederlaag tegen dat amateurclubje uit Maastricht dit jaar.

Degene die werkelijk voor de uiteindelijke promotie gezorgd heeft ligt nu op het trainers-kerkhof en zijn assistent die het van hem overnam tijdens de nacompetitie zit overspannen thuis. Allemaal stank voor dank. Dick Nanninga's kist wordt zowat iedere week door het stadion gedragen als reclame materiaal, een PR-machine over lijken, terwijl de familie bezig is het boek af te sluiten. 'Wij dragen Roda een warm hart toe" ; laat me niet lachen, resultaat clubje eerste klas.

Ach laat ze het maar proberen daar, misschien lukt het ze om zichzelf te overtuigen op hun eigen prikbord dat Roda een financieel en sportief gezonde voetbalclub is geworden op tijd van twee maanden. Dat het normaal is dat je eerst aan het infuus ligt van de gemeente, geen hoofdsponsor kan vinden met zo'n statusgevoel, daarna in zee gaat met de mafia die zijn eigen personeel niet betaald. Dat het volkomen normaal is dat je voorzitter je de huid vol liegt , over het feit dat nog een jaartje Jupiler League geen enkel probleem is voor de club, maar zodra hij na een euforisch moment iets te diep in het glaasje heeft gekeken, hij direct zijn zonden opbiecht dat het dan gedaan was met de club. Dat zijn de mensen met een echt Roda hart, de mensen waar je blind achteraan moet lopen. De mensen die het goed voor hebben met je club en haar niet op het spel zullen zetten.

Eerlijk is eerlijk, zolang het kaartenhuis niet in elkaar dondert hebben ze gelijk daar in Ripuarië. Maar als straks beloftes niet waargemaakt worden, dan wil ik dat Roda hart wel eens zien. Dan wil ik dat op de borst slaan in slechte tijden, dat koempel en/of Limburgse gevoel wel eens zien. Want vorig seizoen was daar niets van te zien in de Jupiler League van die grootspraak. Met als dieptepunt de eigen spelers uitfluiten en halverwege de wedstrijd met de bus naar huis. "Koempels blijven strijden"..lachwekkend.. dat hoeft niemand meer te bevestigen, ook niet op het prikbord van de Albert Heijn.
Last edit: 21 Sep 2015 18:42 by houtengerard.
The following user(s) said Thank You: Punker73, Jacques, middenstip, Peter Pan, Frostie_999, La Chouffe

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Oct 2015 10:32
Van Vossen is ontslagen bij Fortuna. Benieuwd wat dat voor gevolgen heeft voor de relatie met de grote investeerder daar, die schijnt enkel en alleen vanwege zijn vriend Van Vossen te zijn ingestapt. Qua resultaten overigens volstrekt begrijpelijk dat Van Vossen weg moest.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• damske
  • damske's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

04 Oct 2015 10:51
Peter van Vossen is ontslagen bij Fortuna Sittard. Dat heeft de 47-jarige trainer zondagochtend bevestigd op FOX Sports in het programma De Tafel van Kees.

Van Vossen was sinds vorig seizoen trainer van de Limburgse Jupiler League-club en had nog een contract tot medio 2016. Dat is echter beëindigd, nadat Fortuna op bezoek bij FC Oss (0-4) voor de vierde keer op rij onderuitging.

Met inmiddels zes nederlagen in de eerste negen duels staat Fortuna zeventiende in de Jupiler League. Van Vossen reageerde teleurgesteld op het besluit. 'Er speelde de afgelopen anderhalf jaar veel binnen de club, die een ander beleid wilde voeren.'

Van Vossen had het gevoel nog niet klaar te zijn in Sittard. 'We zouden de club financieel gezond maken, jeugdspelers inpassen en hadden als doelstelling binnen drie jaar te promoveren. Dat laatste is achtergebleven', aldus de oud-international, die eerder als assistent-coach werkte bij Almere City FC en RBC Roosendaal.

De druk van de aanhang op het bestuur werd echter te groot. 'Dertig, veertig fans hebben om mijn ontslag gevraagd', stelde Van Vossen. 'Ze zijn achter de bus aan gereden, dat was een dreigende situatie. Ik denk dat de club ook wel zijn oren naar hen heeft laten hangen en dat is jammer.'

• Josef1982
  • Josef1982's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

04 Oct 2015 12:26
Voorn dan weer terug naar Fortuna ? Had toch vooral problemen met van vossen toch ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Oct 2015 13:03
Jacques wrote: Van Vossen is ontslagen bij Fortuna. Benieuwd wat dat voor gevolgen heeft voor de relatie met de grote investeerder daar, die schijnt enkel en alleen vanwege zijn vriend Van Vossen te zijn ingestapt. Qua resultaten overigens volstrekt begrijpelijk dat Van Vossen weg moest.

Ben ook eens benieuwd welke financiële gevolgen dit heeft voor Fortuna.
Zijn contract zal toch afgekocht moeten worden c.q. doorbetaald moeten worden tot de laatste dag.
Aon de géng

Time to create page: 0.400 seconds