Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

04 Oct 2015 14:30
Kerkradenaar wrote:
houtengerard wrote:
Kerkradenaar wrote: Dit is gewoon bijna leedvermaak, de jaloersheid zelve...

Jullie zouden eens op rodajcfans.nl moeten kijken hoe jullie 'premiumboarder' Houtengerard tekeer gaat... lachwekkend.

de jruss..

Dat ben ik in ieder geval niet. Het woord 'Sterrendragers' zou ik nooit te nimmer op mijn lippen nemen als ik het over MVV zou hebben. Ik trol niet op rodajcfans. Wel sjiek die erkenning.

Ik geloof je haha, stiekem wist ik ook dat jij het niet was, want de keren dat ik op jullie forum kijk ben jij toch wel het snuggerst.

@Pinobel, het leven is oneerlijk hè? Maarja, als de rollen omgedraaid werden zouden jullie het ook niet erg vinden en zou ik me ook ergeren.

Op naar t linkerrijtje! oh.. wacht... daar staan we al!

Niet meer voor lang....dus geniet er nog maar heel even van.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

04 Oct 2015 14:46
Ik heb die club trouwens helemaal niet meer gevolgd. 0 interesse. Ik wist nog niet eens van dat linker rijtje. Maar wat ik wel nog goed weet was die 3-1. Het verliezen van de oh zo gehate club die ze als minderwaardig beschouwen. Heerlijk was dat. Dit was alles wat Maastricht nodig had. Meer hoefde niet. En waarom zegt mijn gevoel nu steeds dat dit nog vaker gaat gebeuren?
The following user(s) said Thank You: SJENG@BOSCHPOORT

• Meerssen
  • Meerssen's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

05 Oct 2015 00:11
Schapendonk wrote: Dit was alles wat Maastricht nodig had. Meer hoefde niet. En waarom zegt mijn gevoel nu steeds dat dit nog vaker gaat gebeuren?

Dit was alles wat Maastricht nodig had??????
We rotten verder weg in de JupilerLeague, r*da speelt lekker Eredivisie.
Wij tegen Oss, Helmond en Telstar,
r*da tegen Ajax,Psv, Feyenoord met 4x meer publiek en 10x meer media exposure.

Weet je wat jouw gevoel waard is? Dat we nog veel vaker zullen spelen tegen Oss, Helmond en Telstar

• manmetpet
  • manmetpet's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

05 Oct 2015 07:32
daar gaan we weer: www.1limburg.nl/roda-jc-kan-stadionhuur-...len?context=topstory

zelfde verhaal, nieuwe datum.....

MMP

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 Oct 2015 08:24
Meerssen wrote:
Schapendonk wrote: Dit was alles wat Maastricht nodig had. Meer hoefde niet. En waarom zegt mijn gevoel nu steeds dat dit nog vaker gaat gebeuren?

Dit was alles wat Maastricht nodig had??????
We rotten verder weg in de JupilerLeague, r*da speelt lekker Eredivisie.
Wij tegen Oss, Helmond en Telstar,
r*da tegen Ajax,Psv, Feyenoord met 4x meer publiek en 10x meer media exposure.

Weet je wat jouw gevoel waard is? Dat we nog veel vaker zullen spelen tegen Oss, Helmond en Telstar

En de rest is tegen Heracles, de graafschap, excelsior, cambuur, heerenveen, pec zwolle,. Nee dat is wat lekkers....En MVV rot niet weg. Ze zijn juist op weg naar boven. Op een eerlijke manier. En die duurt het langst. Liever zo, dan op de manier hoe zij het doen.
The following user(s) said Thank You: Punker73, Ster_Drager, opadiehard, Janepie

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Oct 2015 08:29
manmetpet wrote: daar gaan we weer: www.1limburg.nl/roda-jc-kan-stadionhuur-...len?context=topstory

zelfde verhaal, nieuwe datum.....

MMP

En dan worden ze nog gespaard door de verzamelde dorpspers die L1/1L nu eenmaal is, want die zeggen

"Roda JC is niet in staat om de maandelijkse huur (50.000 euro) voor het Parkstad Limburg Stadion te betalen."

Neen, de huur van het stadion is 8 ton per jaar. Deel dat door twaalf en je komt uit op 66,667 euro. 50.000 euro is het bedrag dat Roda zelf nog maar een paar maanden geleden voorstelde te betalen. Of nu ja, voorstelde... Het was een eenzijdig voorstel. En bij dat voorstel bouwen ze dus iedere maand weer extra huurschuld op, bovenop alle schulden die de club nog heeft openstaan. Maar zoals voorspeld, en zoals het al jaren gaat, kunnen ze ook dat bedrag niet betalen.

Wel hebben ze drie (of meer?) speler van buiten de EU aan torenhoge salarissen rondlopen. Dat kan wel betaald worden. Bizar.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Janepie

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Oct 2015 09:03
Oh, en nog een toevoeging. Roda maakte vorige week nog bekend dat ze hopen/verwachten een miljoen euro winst te maken dit jaar. Nu weet ik dat winst, schuld, en liquiditeit drie verschillende zaken zijn, maar toch. Boekhoudkundig een miljoen winst maken maar de drie keer verlaagde huur niet eens kunnen betalen; dat stinkt. Gerommel met cijfers. Of gewoon de gemeente bezeiken. Ik vrees het laatste.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Oct 2015 09:12
Laten we Loek ........ (weet zijn achternaam niet meer) eens bellen.
Schulden lopen op, maar terugbetalen HO MAAR.
De wethouder van sport zal ongetwijfeld wel weer een potje vinden.
Aon de géng

• manmetpet
  • manmetpet's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

05 Oct 2015 09:13
Jacques wrote: Oh, en nog een toevoeging. Roda maakte vorige week nog bekend dat ze hopen/verwachten een miljoen euro winst te maken dit jaar. Nu weet ik dat winst, schuld, en liquiditeit drie verschillende zaken zijn, maar toch. Boekhoudkundig een miljoen winst maken maar de drie keer verlaagde huur niet eens kunnen betalen; dat stinkt. Gerommel met cijfers. Of gewoon de gemeente bezeiken. Ik vrees het laatste.

Dat laatste blijft goedgaan zolang die gemeente openstaat om zich te laten bezeiken.

MMP

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

05 Oct 2015 11:12 - 05 Oct 2015 11:25
Het is pas begin oktober en nu al liquiditeitsproblemen?? Dat belooft wat. Waarschijnlijk niet aan de winstpremies gedacht toen ze hun elftal via externe financiers lieten versterken. Ongelooflijk dat de achterban denkt schuldenvrij te zijn in het Oosten (8,9 miljoen schuld) ze menen dat het allemaal te verwijten is aan een bestuurlijke fout dit seizoen. Tuurlijk, dat bedrag poets je binnen drie maanden weg zonder eigen vermogen en geleende stervoetballers op het veld.

Of je pakt ze dit seizoen de winstpremies af of je pakt ze noodgedwongen het salaris af, dat zal leuk worden voor het moraal van de ploeg daar als je die schamele 50.000 euro op eredivisieniveau al niet kunt ophoesten. Je krijgt notabene 2,4 miljoen euro extra om in de eredvisie te voetballen, trek daar de zes ton stadionhuur vanaf en je hebt nog 1,8 miljoen euro over.

Als dit allemaal een spelletje is van Roda JC om de gemeente onder druk te zetten dan is dat een heel link spelletje. Want door dit krantenartikel maak je geen reclame voor jezelf, en bemoeilijk je het traject om extra sponsoren te werven. Je presenteert jezelf als een instabiele organisatie.
Last edit: 05 Oct 2015 11:25 by houtengerard.

• Hartmans1973
  • Hartmans1973's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

05 Oct 2015 11:51
Dit probleem is makkelijk op te lossen minimaal 1 speler laten gaan en er is geld over voor het betalen van de huur.

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Oct 2015 11:53
Jacques wrote: Oh, en nog een toevoeging. Roda maakte vorige week nog bekend dat ze hopen/verwachten een miljoen euro winst te maken dit jaar. Nu weet ik dat winst, schuld, en liquiditeit drie verschillende zaken zijn, maar toch. Boekhoudkundig een miljoen winst maken maar de drie keer verlaagde huur niet eens kunnen betalen; dat stinkt. Gerommel met cijfers. Of gewoon de gemeente bezeiken. Ik vrees het laatste.

nee hoor de gemeente wordt niet bezeikt, het is een compleet Roda fan bestuur onder aanvoering van Dion Schneiders de wethouder, die zijn allemaal zo Roda dat ze geld in die club blijven pompen.... niemand die t nog snapt dat t kan en mag
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Oct 2015 11:56
houtengerard wrote: Het is pas begin oktober en nu al liquiditeitsproblemen?? Dat belooft wat. Waarschijnlijk niet aan de winstpremies gedacht toen ze hun elftal via externe financiers lieten versterken. Ongelooflijk dat de achterban denkt schuldenvrij te zijn in het Oosten (8,9 miljoen schuld) ze menen dat het allemaal te verwijten is aan een bestuurlijke fout dit seizoen. Tuurlijk, dat bedrag poets je binnen drie maanden weg zonder eigen vermogen en geleende stervoetballers op het veld.

Of je pakt ze dit seizoen de winstpremies af of je pakt ze noodgedwongen het salaris af, dat zal leuk worden voor het moraal van de ploeg daar als je die schamele 50.000 euro op eredivisieniveau al niet kunt ophoesten. Je krijgt notabene 2,4 miljoen euro extra om in de eredvisie te voetballen, trek daar de zes ton stadionhuur vanaf en je hebt nog 1,8 miljoen euro over.

Als dit allemaal een spelletje is van Roda JC om de gemeente onder druk te zetten dan is dat een heel link spelletje. Want door dit krantenartikel maak je geen reclame voor jezelf, en bemoeilijk je het traject om extra sponsoren te werven. Je presenteert jezelf als een instabiele organisatie.

probleem zit bij de gemeente die slaan niet met de vuist op te tafel en zeggen tegen Roda , pas je budget maar aan en betaal ons maar eens, nee de gemeente doet keihard mee aan dit spel,de wethouders zijn zo corrupt als wat ze worden omgekocht door een avondje Roda te ontvangen , en dat begint bij die Lul van Timmermans
The following user(s) said Thank You: Jacques

• manmetpet
  • manmetpet's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

05 Oct 2015 13:23
www.1limburg.nl/oppositie-kerkrade-eist-...oda?context=topstory

Helaas is de oppositie kleiner dan het "roda fan bestuur" zoals napoleon dat passend omschrijft.

MMP

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

05 Oct 2015 13:33
Napoleon wrote:

nee hoor de gemeente wordt niet bezeikt, het is een compleet Roda fan bestuur onder aanvoering van Dion Schneiders de wethouder, die zijn allemaal zo Roda dat ze geld in die club blijven pompen.... niemand die t nog snapt dat t kan en mag

En als hoofd organogram CEO Timmermans :lol:
The following user(s) said Thank You: Jacques, opadiehard, Janepie

Time to create page: 0.401 seconds