Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

27 Mar 2018 18:19 - 27 Mar 2018 18:21
Dit is eigenlijk allemaal een gevolg op de FIOD berichtgevingen. Men wilt nu (wel) graag met naam en bedrag in de boeken komen te staan, mocht Fortuna tegen de lamp lopen bij de FIOD, dan kunnen die filantropen tenminste nog aanspraak maken via de curator om hun 'leningen' terug te krijgen of wat daar nog van te halen valt. Nu hebben ze niks in handen en hebben ze nergens recht op. Er zullen komende weken denk ik nog meer lieden zich gaan melden nu de geldwolven der Nederlandsche Staat om hun 'investeringen' heen cirkelen. Dit wantrouwen zet elkaar in beweging.

Ik ben benieuwd of ze de crisis kunnen afwenden en de fiscus het juiste papierwerk kunnen aanleveren. Het schijnt dat de boekhouder in Sittard de bijnaam 'De Magiër' heeft. Hij kan een briefje van 50 euro op zo'n manier doormidden knippen, dat je er via de Nederlandse bank twee hele voor terug krijgt.
Last edit: 27 Mar 2018 18:21 by houtengerard.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• MVVke
  • MVVke's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

27 Mar 2018 18:21
Schapendonk wrote: Ik snap het nog steeds niet. Waar komt die @Fortuna88 opeens vandaan? Nooit gezien. En nu er zich een miljonair bij Fortuna heeft genesteld en zijn clubje even boven MVV schijnt te eindigen, komt hij uit de hoed. En owee als er iets gezegd wordt over lijken uit de kast, want nee dat is niet waar, en nee wacht maar, we winnen dat, en nee, zorg jullie maar eens dat....en nee jullie hebben zeker nog nooit....enz enz enz...nogmaals, wat ben je toch een vreselijke droeftoeter!!

Waor dit neet dezelfde dee 'n aontal weke geleie heet gerope tot 'r neet mie zouw sjrieve hei? Op Gohf nao höb 'ch hei nog geine fortunees gezeen dee in staot is um zoonder geelgreune brèl op te reagere...
The following user(s) said Thank You: Karakter

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

27 Mar 2018 20:31 - 27 Mar 2018 20:34
Misschien had Sporting Limburg door moeten gaan en dat die beide klote clubs de fles op gingen? Westelijke, Oostrelijke -who cares? - Mijnstreek is niks maar dan ook niks t.o.v. Maastricht! Fusieclubjes zijn ze en niks meer en niks minder.

Shirts hadden jullie al: geel de kleur van kots! Zwart van die vetnekken en groen van het gal dat we op jullie spuwen.

MVV Maastricht de enige echte trots van het Zuiden!
Facta Non Verba
Last edit: 27 Mar 2018 20:34 by Janepie.

• Fortuna88
  • Fortuna88's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

28 Mar 2018 22:09 - 28 Mar 2018 22:14
Janepie wrote: Misschien had Sporting Limburg door moeten gaan en dat die beide klote clubs de fles op gingen? Westelijke, Oostrelijke -who cares? - Mijnstreek is niks maar dan ook niks t.o.v. Maastricht! Fusieclubjes zijn ze en niks meer en niks minder.

Shirts hadden jullie al: geel de kleur van kots! Zwart van die vetnekken en groen van het gal dat we op jullie spuwen.

2 keer verliezen in een seizoen van Fortuna doet pijn hé? Je vijand zien meedoen voor het kampioenschap doet pijn hé? Jullie mogen denken wat jullie willen, liggen wij niet wakker van. Iets meer respect is toch wel op zijn plaats, toen jullie vorig jaar het zo dichtbij waren hoorde je ook geen afgunst. Maar goed, niks aan te doen.
Last edit: 28 Mar 2018 22:14 by Fortuna88.

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Mar 2018 22:51
Fortuna88 wrote: toen jullie vorig jaar het zo dichtbij waren hoorde je ook geen afgunst. Maar goed, niks aan te doen.
Nee, het enige dat we hier hoorden was Gohf die fatsoenlijk een discussie kon voeren zonder daarbij hautain te doen. Ondertussen post hij nauwelijks (niets?) meer en zitten we opgescheept met dit soort reacties.
The following user(s) said Thank You: MVVke, Jacques, Tuor, Janepie

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

28 Mar 2018 23:11 - 28 Mar 2018 23:13
Fortuna88 wrote:
Janepie wrote: Misschien had Sporting Limburg door moeten gaan en dat die beide klote clubs de fles op gingen? Westelijke, Oostrelijke -who cares? - Mijnstreek is niks maar dan ook niks t.o.v. Maastricht! Fusieclubjes zijn ze en niks meer en niks minder.

2 keer verliezen in een seizoen van Fortuna doet pijn hé? Je vijand zien meedoen voor het kampioenschap doet pijn hé? Jullie mogen denken wat jullie willen, liggen wij niet wakker van. Iets meer respect is toch wel op zijn plaats, toen jullie vorig jaar het zo dichtbij waren hoorde je ook geen afgunst. Maar goed, niks aan te doen.

Respect voor wie voor engnekken? Heb net zoveel respect voor jullie als dat ik respect heb voor die club uit het Oosten. Nul-komma-nul dus.
Toen wij vorig jaar dichtbij waren was jij hier nergens op dit forum te zien en nu jullie eindelijk na jaren eens iets kunnen betekenen(?) blaas je van de hoge toren op notabene dit forum. Ga een zwart-groen-geel Paasei zoeken bij Hornbach of zo.

Maar goed niks aan te doen, zit schijnbaar in jullie genen, jullie lijken meer en meer op *oda, met jullie praatjes. Mijnstreek fusieclubjes eigen zeker? Maar goed niks aan te doen als je een chromosoom teveel hebt of er net eentje mist.
Facta Non Verba
Last edit: 28 Mar 2018 23:13 by Janepie.

• Tuor
  • Tuor's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

28 Mar 2018 23:18 - 28 Mar 2018 23:24
Fortuna88 wrote:

1. Klopt, verliezen van een rivaal is niet leuk. Om even op jouw niveau te blijven: weten jullie alles van. Geef jezelf trouwens vooral niet de titel vijand. Dat is Roda JC.

2. Als je dit forum de afgelopen maanden een beetje gevolgd had dan weet je dat door de grote meerderheid van de mensen hier met veel respect over de prestaties van Fortuna gesproken wordt. Dat talloze personen hier hebben uitgesproken Fortuna de successen te gunnen na alle ellende van de afgelopen jaren. Ik zelf ook, al hoeven jullie van mij echt geen kampioen te worden, we blijven rivalen. Ik moet wel zeggen dat het de laatste tijd snel afneemt die sympathie. Vanwege de berichten over de vreemde praktijken die plaatshebben in Sittard.

3. En een tweede reden voor die afnemende sympathie is de houding van mensen zoals jij. Nooit hoorden we jou en andere Fortunezen op dit forum, hoogstens een enkeling rondom de derby. Slechts Gohf was hier regelmatig actief. Zeer gewaardeerd forumlid. Maar kijk nu eens... Misschien is dat wel een verschil met vorig jaar, toen wij het redelijk deden. Namelijk dat toen niet allerlei MVV supporters op het FSC forum constant van de toren aan het blazen waren? En daar constant allerlei aantoonbare onzin schreven? Wellicht kun je daar iets van leren?

4. Fijn om te horen dat je niet wakker ligt van wat hier geschreven wordt. Dat is overduidelijk inderdaad. Janepie post dat MVV de trots van het zuiden is. Heeft hij volledig gelijk in. Vind ik namelijk ook, sterker nog, dat vindt denk ik vrijwel iedereen hier. Gek he, op een MVV forum! Meteen reageer je daarop. Dus inderdaad, ik begrijp volledig wat je bedoelt, het boeit je overduidelijk helemaal niks wat hier geschreven wordt!
Last edit: 28 Mar 2018 23:24 by Tuor.
The following user(s) said Thank You: Jacques, Kay, M.V.V. 1902, Janepie, M-MVV

• M.V.V. 1902
  • M.V.V. 1902's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Mar 2018 08:20 - 29 Mar 2018 08:21
Wat mij betreft is iedere voetbalfan welkom op dit forum. Maar het is en blijft een MVV-aangelegenheid. Dus ja hier worden zaken wellicht iets vaker door een rood-witte bril bekeken. Net zoals die op de site van Fortuna door een geel-groene bril worden bekeken.
We kunnen ons heel druk maken over één Fortunees die hier wijs komt doen. Lekker laten gaan. Als je met inhoudelijk sterke argumenten op de posts van Fortuna88 komt (zoals onder andere Jacques), komt er geen inhoudelijke reactie. Veelzeggend vind ik het dat-ie amper een half uur na de wedstrijd Fortuna-MVV hier zijn winst kwam ‘vieren’. Ik denk dat de meesten van ons winst met vrienden zouden vieren of lekker de kroeg in zouden gaan. Misschien is dat het verschil?
Last edit: 29 Mar 2018 08:21 by M.V.V. 1902.
The following user(s) said Thank You: Jacques, Tuor

• jeoff
  • jeoff's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

29 Mar 2018 09:18
M.V.V. 1902 wrote: Veelzeggend vind ik het dat-ie amper een half uur na de wedstrijd Fortuna-MVV hier zijn winst kwam ‘vieren’. Ik denk dat de meesten van ons winst met vrienden zouden vieren of lekker de kroeg in zouden gaan. Misschien is dat het verschil?

Hij hield het tenminste nog wat binnen de perken. Twee andere sittard fans hebben een ban gekregen vanwege provocerende posts na de wedstrijd (niet Gohf).

Op zich wel opmerkelijk, jarenlang hebben ze hier redelijk normaal gepost, maar nu sittard het eindelijk iets beter doet hebben ze ineens een grote mond.
The following user(s) said Thank You: De_Lange

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

29 Mar 2018 10:21
Die fortuna88 is ongetwijfeld Rdorenberg op het fortuna forum.
Daar loopt-ie ook al zo te raaskallen en neemt niemand hem serieus. Ik denk dat we met een tiener te maken hebben. Die weet kennelijk niet beter.
Jammer dat wij daar last van hebben. zal de volgende voor een ban worden als hij zo doorgaat.

• Kerkradenaar
  • Kerkradenaar's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

29 Mar 2018 12:11
Ik lees hier af en toe nog wel eens mee. Net zoals denk ik veel supporters wel eens op de forum sites van de rivalen.

In het begin vond ik het allemaal kinderachtig wat er allemaal geschreven werd over andere clubs. Maar ik besef nu dat men gewoon alles in perspectief moet zien. We zijn rivalen en kijken allemaal door onze eigen bril. Daarom zal het ook nooit nut hebben om een discussie te voeren zonder dat je die bril afzet. Ik kan namelijk niet van jullie verwachten om te zeggen: "Goh, jullie hebben een mooi stadion". (Waarschijnlijk vinden jullie oprecht ook dat het lelijk is, maar goed het was een voorbeeld). Net zo min als een van mijn vrienden zal zeggen "Bij MVV voeren ze goed beleid". Misschien denken we het wel, maar uitspreken zal nooit gebeuren. En zo zal het met alles gaan. Dezelfde argumenten zullen op tafel komen, oude koeien worden uit de sloot gehaald etc. Uiteindelijk is in iedere discussie de leidende draad: "Onze club is beter, want....". Bij MVV voert men goed beleid. Bij Fortuna zijn de sportieve prestaties goed. Bij Roda is de achterban het grootst, enzovoort.. allemaal legitieme argumenten. Maar toegeven zal niet gebeuren.

Als je op een ander forum gaat kijken moet je dat in ieder geval goed beseffen. Als je je aangevallen voelt omdat je 'Mof uit Aachen-Noord" (even over mezelf sprekende) wordt genoemd, kijk of reageer dan niet.
The following user(s) said Thank You: jeoff, Mr Sjaan, Jacques, johan, Tuor, Larsbak, M-MVV

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Mar 2018 14:17
Off-topic, en ik snap dat sommige mede-MVV'ers me hierom zullen ophangen :P Ik noem het graag "de circustent" maar jullie hebben een mooi stadion. Ik zie zelf liever net iets steilere tribunes en dichter op het veld, maar verder - behalve de naam en de kleur stoeltjes - weinig mis met jullie stadion.

Fortunastadion vind ik nog altijd een kille betonbak. En De Geusselt ben ik ook niet kapot van. Gezang van Angel Side waait aan de achterkant van de tribune het stadion uit, faciliteiten zijn hopeloos verouderd et cetera.

On-topic: je hebt groot gelijk. Precies om die reden lees ik graag mee op sites van onze rivalen maar heb ik niet de behoefte er iets te schrijven.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Kerkradenaar

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Mar 2018 15:32 - 29 Mar 2018 15:32
Jacques wrote: Off-topic, en ik snap dat sommige mede-MVV'ers me hierom zullen ophangen :P Ik noem het graag "de circustent" maar jullie hebben een mooi stadion. Ik zie zelf liever net iets steilere tribunes en dichter op het veld, maar verder - behalve de naam en de kleur stoeltjes - weinig mis met jullie stadion.

Fortunastadion vind ik nog altijd een kille betonbak. En De Geusselt ben ik ook niet kapot van. Gezang van Angel Side waait aan de achterkant van de tribune het stadion uit, faciliteiten zijn hopeloos verouderd et cetera.

On-topic: je hebt groot gelijk. Precies om die reden lees ik graag mee op sites van onze rivalen maar heb ik niet de behoefte er iets te schrijven.

Ezzebleef neet op reageere....Sjaak is neet kraank!
Mesjiens wel aon de draank... :P
Last edit: 29 Mar 2018 15:32 by les rouges blancs.

• ouwe rot
  • ouwe rot's Avatar
  • Away
  • Platinum Member
  • Platinum Member

29 Mar 2018 16:16
Uitspraak in zaak Korotaev
Opsteker voor Roda.
Bron Vi en I1

• Janepie
  • Janepie's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Sterker Door Strijd

29 Mar 2018 17:47 - 29 Mar 2018 18:00
Kerkradenaar wrote: Ik lees hier af en toe nog wel eens mee. Net zoals denk ik veel supporters wel eens op de forum sites van de rivalen.

In het begin vond ik het allemaal kinderachtig wat er allemaal geschreven werd over andere clubs. Maar ik besef nu dat men gewoon alles in perspectief moet zien. We zijn rivalen en kijken allemaal door onze eigen bril. Daarom zal het ook nooit nut hebben om een discussie te voeren zonder dat je die bril afzet. Ik kan namelijk niet van jullie verwachten om te zeggen: "Goh, jullie hebben een mooi stadion". (Waarschijnlijk vinden jullie oprecht ook dat het lelijk is, maar goed het was een voorbeeld). Net zo min als een van mijn vrienden zal zeggen "Bij MVV voeren ze goed beleid". Misschien denken we het wel, maar uitspreken zal nooit gebeuren. En zo zal het met alles gaan. Dezelfde argumenten zullen op tafel komen, oude koeien worden uit de sloot gehaald etc. Uiteindelijk is in iedere discussie de leidende draad: "Onze club is beter, want....". Bij MVV voert men goed beleid. Bij Fortuna zijn de sportieve prestaties goed. Bij Roda is de achterban het grootst, enzovoort.. allemaal legitieme argumenten. Maar toegeven zal niet gebeuren.

Als je op een ander forum gaat kijken moet je dat in ieder geval goed beseffen. Als je je aangevallen voelt omdat je 'Mof uit Aachen-Noord" (even over mezelf sprekende) wordt genoemd, kijk of reageer dan niet.

Kom eens op een 020 forum als Feyenoorder, ofwel als Feyenoorder op een 020 forum kijk daar de reakties..

Ik zal de laatste zijn die hier tegenover zet dat je ongelijk hebt, maar ik wil je wel bij deze complimenteren want dit is de eerste fatsoenlijke reactie op dit forum door iemand uit het Oosten, zoals jezelf zegt een "Mof uit Aachen Nord". ;) en dat in heel net Nederlands.

Ikzelf - een pier, zoals jullie zeggen - heb me erop betrapt dat ik erg geïrriteerd raak door die fans van andere Limbo clubs die het ineens goed doen, zoals een Fortuna en dan hier de goedzak uit lopen te hangen, na jaaaaaaaren niks gepresteerd te hebben.

Zulke forumleden hebben we liever niet en onze mods weten dat heel goed. En ondanks alles hoop ik dat jullie degraderen. Morgen weer effe naar Hornbach en Kaufland en goedkope boodschappen halen en misschien een Whopper eten en dan weer lekker terug naar Maastricht! Laat wel de troep van de BK achter in Sterfrade!
Facta Non Verba
Last edit: 29 Mar 2018 18:00 by Janepie.
The following user(s) said Thank You: Kerkradenaar

Time to create page: 0.403 seconds