Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Kerkradenaar
-
- Premium Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
29 Mar 2018 21:24 - 29 Mar 2018 21:25

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
29 Mar 2018 21:35 - 29 Mar 2018 21:46LOL het enige mooie uitzicht daar is het bordje richting Mestreech, maar kijk dit noem ik nou humorKerkradenaar wrote: Haha, dan kun je wel van het mooie uitzicht genieten als je naar de Hornbach en Burger King gaat.![]()

Trouwens als ik Herzogenrath uit rij, zit ik in Kerkrade en vervolgens in Heerlen en dan weer in Landgraaf? Nog effe verder en ik rij zo Mondo Verde binnen, dus eigenlijk is het gewoon een soort dierentuin daar?

- Kerkradenaar
-
- Premium Member
-
29 Mar 2018 22:02Janepie wrote:LOL het enige mooie uitzicht daar is het bordje richting Mestreech, maar kijk dit noem ik nou humorKerkradenaar wrote: Haha, dan kun je wel van het mooie uitzicht genieten als je naar de Hornbach en Burger King gaat.![]()
Trouwens als ik Herzogenrath uit rij, zit ik in Kerkrade en vervolgens in Heerlen en dan weer in Landgraaf? Nog effe verder en ik rij zo Mondo Verde binnen, dus eigenlijk is het gewoon een soort dierentuin daar?
Voor een dierentuin hoef je niet eens zover te rijden. We hebben ja de mooi Gaiazoo in Kerkrade. Of je moet al het bordje richting Maastricht volgen zoals je zei, dat kan natuurlijk ook.

- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
29 Mar 2018 22:17Dan kom ik enkel in en ook Maastricht uit. Dus zoals we -en jullie ook eindeijk - allemaal gaan of al weten, alle wegen leiden naar Maastricht.Kerkradenaar wrote:Janepie wrote:LOL het enige mooie uitzicht daar is het bordje richting Mestreech, maar kijk dit noem ik nou humorKerkradenaar wrote: Haha, dan kun je wel van het mooie uitzicht genieten als je naar de Hornbach en Burger King gaat.![]()
Voor een dierentuin hoef je niet eens zover te rijden. We hebben ja de mooi Gaiazoo in Kerkrade. Of je moet al het bordje richting Maastricht volgen zoals je zei, dat kan natuurlijk ook.
ps wij hebben ook een dierentuin (in het stadhuis)
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
29 Mar 2018 23:51 - 29 Mar 2018 23:58Hebben ze in Sittard Geleen e.o. eigenlijk ook een soort Mondo Verde cq dierentuin en/of een Hornbach of lopen de Mijnstreekerswilden daar nog steeds los rond?Kerkradenaar wrote:Janepie wrote:LOL het enige mooie uitzicht daar is het bordje richting Mestreech, maar kijk dit noem ik nou humorKerkradenaar wrote: Haha, dan kun je wel van het mooie uitzicht genieten als je naar de Hornbach en Burger King gaat.![]()
- Jo70
-
- Platinum Member
-
30 Mar 2018 07:15Jammer dat dat het PLS zelf niet is, anders was ik direct een kijkje gaan nemen!!!
MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
- Schapendonk
-
- Banned
-
30 Mar 2018 22:09 - 30 Mar 2018 22:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- LU.
-
- New Member
-
31 Mar 2018 00:17Als je vaker een strafschop wilt krijgen, moet je ervoor zorgen dat de wedstrijd zich grotendeels in het strafschopgebied van de tegenstander afspeelt.
- Schapendonk
-
- Banned
-
31 Mar 2018 17:41Ach ach hoor wie het zegt....daar zijn ze weer....LU. wrote: Tip:
Als je vaker een strafschop wilt krijgen, moet je ervoor zorgen dat de wedstrijd zich grotendeels in het strafschopgebied van de tegenstander afspeelt.
- Armand
-
- Platinum Member
-
31 Mar 2018 19:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
31 Mar 2018 21:16Neem nou maar van mij aan dat ze geen haar beter zijn, dan in het oosten. Schijnheiligheid ten top. En neem maar ook van mij aan dat die 2 aanvallers niét geblesseerd zijn, als ook dat ze MVV de dood wensen. 100%.Armand wrote: Als het zo door gaat zijn wij volgend jaar de enige Limburgers club in de Jupiler leage
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
02 Apr 2018 17:42Vorig seizoen bijna laatste en bijna failliet, nu "opeens" kampioen door een vage Turk?
Dat ze beter zouden presteren lijkt me logisch, veel slechter kon niet, maar er is altijd een bepaald transitiefase nodig. Van flop naar top (kampioen) in 1 seizoen is vrijwel onmogelijk.
En hoe is het mogelijk dat een club met eenzelfde dan niet lagere begroting en spelersbudget als MVV, spelers als Semedo/Vidigal/Dianessy/etc kan betalen? Alleen al die 3 passen amper in dat spelersbudget...
En is er in Sittard nu ook niemand die zijn twijfels heeft bij een Turk als technisch directeur? Een Portugees en Duitser als assistent trainer? Allemaal zullen ze wel een warme band met de club en haar supporters hebben.......yeah right.
Oliseh is een knuppel eerste klas, maar de verhalen over envelopjes en een eigenaar die de opstelling bepaalt, kunnen bijna niet anders dan waar zijn.
3rd party ownership, bij de club en bij het aantrekken van spelers, dat kan toch niet anders?! Het ligt allemaal zó voor de hand.
Twente gaf het voorbeeld hoe het niet moet (maar wel een landstitel opleverde): Fortuna is de volgende??
Die club promoveert over een paar weken als de FIOD/KNVB niet snel ingrijpt...
- Robin
-
- Elite Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
02 Apr 2018 17:48Maosbrögk wrote: Is het voor de FIOD en KNVB nou echt zó moeilijk om de situatie bij Fortuna te onderzoeken?
Vorig seizoen bijna laatste en bijna failliet, nu "opeens" kampioen door een vage Turk?
Dat ze beter zouden presteren lijkt me logisch, veel slechter kon niet, maar er is altijd een bepaald transitiefase nodig. Van flop naar top (kampioen) in 1 seizoen is vrijwel onmogelijk.
En hoe is het mogelijk dat een club met eenzelfde dan niet lagere begroting en spelersbudget als MVV, spelers als Semedo/Vidigal/Dianessy/etc kan betalen? Alleen al die 3 passen amper in dat spelersbudget...
En is er in Sittard nu ook niemand die zijn twijfels heeft bij een Turk als technisch directeur? Een Portugees en Duitser als assistent trainer? Allemaal zullen ze wel een warme band met de club en haar supporters hebben.......yeah right.
Oliseh is een knuppel eerste klas, maar de verhalen over envelopjes en een eigenaar die de opstelling bepaalt, kunnen bijna niet anders dan waar zijn.
3rd party ownership, bij de club en bij het aantrekken van spelers, dat kan toch niet anders?! Het ligt allemaal zó voor de hand.
Twente gaf het voorbeeld hoe het niet moet (maar wel een landstitel opleverde): Fortuna is de volgende??
Die club promoveert over een paar weken als de FIOD/KNVB niet snel ingrijpt...
Dit is in mijn ogen allemaal afgunst. Wij krijgen het zelf niet voor mekaar, vele andere clubs waaronder Fortuna wel....
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
02 Apr 2018 17:58 - 02 Apr 2018 18:01En ach een jaartje zonder die boeren kunnen we toch wel? Misschien krijgen we er wel moffen voor terug als *oda degradeert. En als de knjb echt ballen heeft zijn we straks de enige.
Doemdenken mag, dromen mag, ik droom van een Limburg zonder mijnstreek fusieclubjes.
Wij zijn nog steeds de echte trots van het Zuiden. 116 jaar een eigen identiteit! Em Vee Vee!
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
02 Apr 2018 18:23Robin wrote:
Dit is in mijn ogen allemaal afgunst. Wij krijgen het zelf niet voor mekaar, vele andere clubs waaronder Fortuna wel....
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee hoor, ik gun Fortuna oprecht het beste (als ze maar 1 plekje onder ons eindigen en 2x per jaar van ons verliezen;) ) maar het moet wel eerlijk gebeuren.
Vond Twente ook altijd wel een aardige club, maar na de wanpraktijken daar (en de milde straf die ze daarvoor hebben gekregen), heb ik er geen moeite mee als die club nu degradeert. Wie zich brandt moet op de blaren zitten..