Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

26 sept 2019 11:15
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7021
Wat mij ook opvalt, die z.g. adviseurs [ Vergoossen, Erkens en Stevens,] hoor je ook niets meer van! Zou dit zijn dat er geen geld meer te halen valt?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2019 11:42
Saint Pierre
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7022
Goh ... wat ben ik blij met MVV als ik zie wat voor een circus het bij Roda is. Oké, het voetbal is slecht dit jaar, de organisatie van MVV doet haar best op alle vlakken maar lijkt steeds toch voor de moeilijkste weg kiezen... MAAR komop... wat een bende bij Roda.

Tekenend in deze hele chaos is het komen en gaan van 'goedbedoelde krachten'. Neem nu Pieter Nieuwenhuis van Hypercube. Kwam in het kielzog van De la Vega mee naar Kerkrade en ging wel even uitleggen hoe hij Roda weer op de rit kreeg: www.foxsports.nl/video/3084696/roda-advi...da-weer-been-helpen/ . Met zijn kennis over de voetbalwereld zou Roda er in no-time weer bovenop komen. Met de contacten en reputatie van Hypercube (eerlijk gezegd verraste het mij dat een bedrijf als Hypercupe met Roda in zee zou gaan en hier op de voorgrond een adviserende rol in zou nemen) zou het met Roda allemaal wel goed komen.

Wellicht na een aantal facturen van Pieter Nieuwenhuis die onbetaald bleven of kreeg hij toch door dat de luchtbel uit Mexico vroeg of laat zou barsten verdween hij ook van het toneel. Zoals gebruikelijk in Kerkrade... met de stille trom. Zijn reactie vandaag in DDL zegt genoeg: „Wat ik vind, is irrelevant. Ik sta op grote afstand. Het is voorbij”. Waar hij eerst op de voorgrond stond om het Fox uit te leggen, staat hij nu op grote afstand.

Ik deel de mening van Boschpoort. Het zou zonde zijn als dit verhaal ooit zou moeten eindigen....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

26 sept 2019 12:18 26 sept 2019 12:21 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7023
Hahaha, heerlijke link van die Nieuwenhuis @Saint Pierre, dat filmpje kende ik nog niet!

Vanaf 3.38m wordt het leuk.

Dit jaar in ieder geval PO. Binnen 2 en max 3 jaar promotie. Binnen 5-6 jaar terug op niveau van jaartal 2008, dwz middenmoot eredivisie en dan nog iets naar links. Hmm, ze geloven er echt in!

In het filmpje is ook te horen dat het spelersbudget dit jaar 1.6 miljoen euro is.

Iedereen weet dat grote onrust in de organisatie zijn weerslag heeft op het veld. Vooral als het morrelt met de salarissen. Ben benieuwd hoe deze soap verder gaat, GTST is er niks bij!

Boe is dat feeske?

26 sept 2019 14:50
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7024
Veur miech maag die k*tclub in de stroont zakke en noets mie boven koume, kinne ouch de sponsore hun geld in un verstandige club steke in Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

26 sept 2019 16:19
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7025

middenstip schreef : Wat mij ook opvalt, die z.g. adviseurs [ Vergoossen, Erkens en Stevens,] hoor je ook niets meer van! Zou dit zijn dat er geen geld meer te halen valt?

Je vergeet uber -Koempel Fransje Timmermans, die durft zich ook niet meer te verbinden met Roda Jc.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

26 sept 2019 17:11
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7026

Vluuzak schreef :

middenstip schreef : Wat mij ook opvalt, die z.g. adviseurs [ Vergoossen, Erkens en Stevens,] hoor je ook niets meer van! Zou dit zijn dat er geen geld meer te halen valt?

Je vergeet uber -Koempel Fransje Timmermans, die durft zich ook niet meer te verbinden met Roda Jc. Verder schijnt het dat Roda helemaal geen dikke 4000 seizoenkaarten heeft verkocht, alleen maar de schijn wil hoog houden. Afgelopen thuis wedstrijd beweerde men dat er tegen de 4500 toeschouwers waren, collega zei dat het er stukken minder waren, je kon zelfs de spelers op het veld horen praten/schreeuwen. Ik hoop dat die mexicaan lekker blijft zitten.

26 sept 2019 17:54
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

26 sept 2019 18:10
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7028
Iech lees hei tot d'r lui zien die die club wèlle blieve zien spartele tot in iewegheid. Dat is vraoge um probleme. Zoe is 't ouch gegaange mèt Manchester Shitty, Glasgow Rangers en e kansloos clubke dat noe doorgeit veur RB Leipzig. De kans is aanwezeg tot oets dus 'ne gek kump dee de club wel groet kint make mèt miljoene, en dat moot NOETS goon gebäöre.

Ein oplossing dus mer: Ze mote kepot, zoe gaw es meugelek!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Vluuzak

26 sept 2019 19:04 26 sept 2019 19:05 door Vluuzak.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7029
De Koempels die altijd blijven strijden, zijn nu zelfs de spelers aan het bedreigen, volgens Twitter, wat zou er nu door het hoofdje van Croux gaan..:lachen:

27 sept 2019 09:37
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7030
www.limburger.nl/cnt/dmf20190926_0012476...vega-de-lachende-man

Hilarisch!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

27 sept 2019 21:16 27 sept 2019 21:20 door sjengvandenboorn.
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7031
Ondertussen actie beelden uit het stadion in kerkrade. En dan bedoel ik niet de wedstrijd zelf.

Hoe je het ook niet eens bent met een persoon, maar dit lijkt toch zwaar op middeleeuwse taferelen.

Gaat nergens over dit!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

27 sept 2019 21:19
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7032

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

27 sept 2019 21:30 27 sept 2019 21:36 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7033
Hebben wel altijd voetballers die kunnen scoren want ze staan weer op 1-1. Tegen een club waar MVV met 0-3 kansloos van de mat werd gespeeld. Hoe is het met onze eigen club...wie scoort daarvoor.... Goppel?Pffff.

27 sept 2019 21:56
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7034
:lachen:

27 sept 2019 22:31
MVV86
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7035
Die steward bij de deur zegt: no pablo espanyol :lachen:

Maar lijkt wel een vooropgezet plan zo; harde kern komt tot in de business ruimte, werken hem naar buiten en he-le-maal niemand grijpt in, stewards, beveiliging en politie laten het blijkbaar gebeuren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Tuor

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden