Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- middenstip
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
26 Sep 2019 11:15Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Saint Pierre
-
- Senior Member
-
26 Sep 2019 11:42Tekenend in deze hele chaos is het komen en gaan van 'goedbedoelde krachten'. Neem nu Pieter Nieuwenhuis van Hypercube. Kwam in het kielzog van De la Vega mee naar Kerkrade en ging wel even uitleggen hoe hij Roda weer op de rit kreeg: www.foxsports.nl/video/3084696/roda-advi...da-weer-been-helpen/ . Met zijn kennis over de voetbalwereld zou Roda er in no-time weer bovenop komen. Met de contacten en reputatie van Hypercube (eerlijk gezegd verraste het mij dat een bedrijf als Hypercupe met Roda in zee zou gaan en hier op de voorgrond een adviserende rol in zou nemen) zou het met Roda allemaal wel goed komen.
Wellicht na een aantal facturen van Pieter Nieuwenhuis die onbetaald bleven of kreeg hij toch door dat de luchtbel uit Mexico vroeg of laat zou barsten verdween hij ook van het toneel. Zoals gebruikelijk in Kerkrade... met de stille trom. Zijn reactie vandaag in DDL zegt genoeg: „Wat ik vind, is irrelevant. Ik sta op grote afstand. Het is voorbij”. Waar hij eerst op de voorgrond stond om het Fox uit te leggen, staat hij nu op grote afstand.
Ik deel de mening van Boschpoort. Het zou zonde zijn als dit verhaal ooit zou moeten eindigen....
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
26 Sep 2019 12:18 - 26 Sep 2019 12:21Vanaf 3.38m wordt het leuk.
Dit jaar in ieder geval PO. Binnen 2 en max 3 jaar promotie. Binnen 5-6 jaar terug op niveau van jaartal 2008, dwz middenmoot eredivisie en dan nog iets naar links. Hmm, ze geloven er echt in!
In het filmpje is ook te horen dat het spelersbudget dit jaar 1.6 miljoen euro is.
Iedereen weet dat grote onrust in de organisatie zijn weerslag heeft op het veld. Vooral als het morrelt met de salarissen. Ben benieuwd hoe deze soap verder gaat, GTST is er niks bij!
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
26 Sep 2019 14:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
26 Sep 2019 16:19middenstip wrote: Wat mij ook opvalt, die z.g. adviseurs [ Vergoossen, Erkens en Stevens,] hoor je ook niets meer van! Zou dit zijn dat er geen geld meer te halen valt?
Je vergeet uber -Koempel Fransje Timmermans, die durft zich ook niet meer te verbinden met Roda Jc.
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
26 Sep 2019 17:11Vluuzak wrote:middenstip wrote: Wat mij ook opvalt, die z.g. adviseurs [ Vergoossen, Erkens en Stevens,] hoor je ook niets meer van! Zou dit zijn dat er geen geld meer te halen valt?
Je vergeet uber -Koempel Fransje Timmermans, die durft zich ook niet meer te verbinden met Roda Jc. Verder schijnt het dat Roda helemaal geen dikke 4000 seizoenkaarten heeft verkocht, alleen maar de schijn wil hoog houden. Afgelopen thuis wedstrijd beweerde men dat er tegen de 4500 toeschouwers waren, collega zei dat het er stukken minder waren, je kon zelfs de spelers op het veld horen praten/schreeuwen. Ik hoop dat die mexicaan lekker blijft zitten.
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
26 Sep 2019 17:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
26 Sep 2019 18:10Ein oplossing dus mer: Ze mote kepot, zoe gaw es meugelek!
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
26 Sep 2019 19:04 - 26 Sep 2019 19:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
27 Sep 2019 09:37Hilarisch!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- sjengvandenboorn
-
- Elite Member
-
27 Sep 2019 21:16 - 27 Sep 2019 21:20Hoe je het ook niet eens bent met een persoon, maar dit lijkt toch zwaar op middeleeuwse taferelen.
Gaat nergens over dit!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Aswin
-
- Platinum Member
-
27 Sep 2019 21:19Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
- Schapendonk
-
- Banned
-
27 Sep 2019 21:30 - 27 Sep 2019 21:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Platinum Member
-
- MVV86
-
- Junior Member
-
27 Sep 2019 22:31Maar lijkt wel een vooropgezet plan zo; harde kern komt tot in de business ruimte, werken hem naar buiten en he-le-maal niemand grijpt in, stewards, beveiliging en politie laten het blijkbaar gebeuren.