Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

04 okt 2019 10:48
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7186

Jo70 schreef : Donderdagmorgen was er een spoedoverleg in het gemeentehuis te Kerkrade. Weet iemand wat daaruit is gekomen?

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Hier kun je de vergadering terugkijken:

bit.do/VergaderingKerkrade031019
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Boer458

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2019 10:50
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7187

Jacques schreef :

Jo70 schreef : Donderdagmorgen was er een spoedoverleg in het gemeentehuis te Kerkrade. Weet iemand wat daaruit is gekomen?

Jazeker. Wegens het vergeten water te geven van de plantjes op de rotonde voor het stadion heeft Roda JC recht op een vergoeding van 250.000 direct te betalen. Mocht deze aangewend worden voor het afkopen van onze knuffelmexicaan, dan volgt er een tweede vergoeding van 2 miljoen euro zodat Roda zonder zorgen het seizoen uit kan spelen. De huur wordt verlaagd naar 2 ton per jaar. Alle openstaande huurschulden en andere schulden van Roda aan de gemeente worden kwijtgescholden.

Geweldig Jacques, zo zal het dan ook weer zijn!! Kan niet anders.

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

04 okt 2019 12:10 04 okt 2019 12:11 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7188
Sef Vergoossen was vanmorgen in Maastricht.
Zou het toeval zijn dat hij is gezien in het gezelschap van een man die grote gelijkenis vertoont met García de la Vega?
Het is niet 100% zeker of het DLV was maar Als dit klopt dan worden het nog interessante dagen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

04 okt 2019 12:21
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7189

Boschpoort schreef : Sef Vergoossen was vanmorgen in Maastricht.
Zou het toeval zijn dat hij is gezien in het gezelschap van een man die grote gelijkenis vertoont met García de la Vega?
Het is niet 100% zeker of het DLV was maar Als dit klopt dan worden het nog interessante dagen.

Mischien wil hij nu wel bij MVV gaan beginnen :ohmy: :puke:

04 okt 2019 12:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7190
Oei, dat is gevaarlijk! Je kunt veel van Sef Vergoossen zeggen, maar die is zo integer als wat. Die zal niet voor wat centen opeens met alle winden meewaaien. Dat is niet het type die, ik zeg maar eens iets volledig willekeurigs, voor 250 euro per uur tienduizenden euro's bij de provincie Limburg declareert om als lobbyist in de pers voor FC Limburg te pleiten - en dan nog de indruk te wekken dat hij daar als onafhankelijke, neutrale, objectieve deskundige zit!

Suf heeft in de jaren negentig veel goeds voor MVV gedaan, maar die neem ik al jaren niet meer serieus als adviseur/bestuurder/whatever. Past naadloos in het rijtje mensen die aan dit soort situaties een boterham wil verdienen of in het pluche wil zitten/blijven. Zou schitterend zijn als die zich opeens met de Mexicaan inlaat.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, itsman

04 okt 2019 12:43
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7191

Boschpoort schreef : Sef Vergoossen was vanmorgen in Maastricht.

Heb begrepen dat ze bij MVV het alter ego van Dieter Koblenz, alias Mauricio De la Vega, gaan beoordelen. De pilot draait nu een aantal weken , waarbij een grote groep zijn of haar mening al heeft mogen vormen. Het is een kwestie van details aanpassen hoor zodat dit personage weer verder kan!

Hasta la vista jungs!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

04 okt 2019 12:54
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7192

Jacques schreef : Oei, dat is gevaarlijk! Je kunt veel van Sef Vergoossen zeggen, maar die is zo integer als wat. Die zal niet voor wat centen opeens met alle winden meewaaien. Dat is niet het type die, ik zeg maar eens iets volledig willekeurigs, voor 250 euro per uur tienduizenden euro's bij de provincie Limburg declareert om als lobbyist in de pers voor FC Limburg te pleiten - en dan nog de indruk te wekken dat hij daar als onafhankelijke, neutrale, objectieve deskundige zit!

Suf heeft in de jaren negentig veel goeds voor MVV gedaan, maar die neem ik al jaren niet meer serieus als adviseur/bestuurder/whatever. Past naadloos in het rijtje mensen die aan dit soort situaties een boterham wil verdienen of in het pluche wil zitten/blijven. Zou schitterend zijn als die zich opeens met de Mexicaan inlaat.

Suf past precies in het ideaal plaatje van het Roda bestuur, die Meijer bij Roda kon Suf zijn broer wel zijn, en het mooiste is dat hij er mee weg komt en Schrouff gewoon weer de zwarte piet krijgt toe geschoven . Ik ben benieuwd wat die Meijer en Som in de tussen tijd allemaal heeft gedeclareerd bij die club, dat zal ook wel een van de redenen zijn dat ze die DLV niet kunnen wippen, bang dat die een boekje open doet voor de rechter.

04 okt 2019 14:05
Fester
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7193
Sef Vergoossen was toch echt wel het type dat à €225,- per uur in de stuurgroep voor de Sporting Limburg ging zitten...

04 okt 2019 14:06
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7194

Fester schreef : Sef Vergoossen was toch echt wel het type dat à €225,- per uur in de stuurgroep voor de Sporting Limburg ging zitten...

Ik snap dat je als Fortuna-fan het sarcasme van de MVV-fans niet helemaal begrijpt, maar dat was uiteraard precies waar ik op doelde.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

04 okt 2019 14:06
Fester
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7195
Spoedoverleg is niet door gegaan.

04 okt 2019 14:09
Fester
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7196
HAHAHAHAHA ;-)

04 okt 2019 14:14 04 okt 2019 14:16 door Vluuzak.
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7197
WIE is Mestreech oonder weeg, die Roda steunt in deze moeilijke tijden, ze een hart onder de riem steekt. op hun prikbord.....KOEKOEK wakker worden. Als het anders om was geweest , had zelfs de Gemeente Sterfrade nog geprobeerd om MVV nog verder de grond in te duwen en jij vind het erg voor Roda en hoopt dat ze er weer boven op komen. MAFKEES

04 okt 2019 14:16 04 okt 2019 14:20 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7198
De media omtrend de la vega is in ieder geval even stil gevallen. Stilte voor de storm? Of vinden ze het opeens niet meer zo leuk. Nou L1, niet huilen, er zijn nog 2 andere mooie clubs in Zuid Limburg hoor. :lol:

04 okt 2019 15:03 04 okt 2019 15:15 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7199
Ah toch, jawel er is nieuws. De Limburger schuift Rutjes naar voren. Natuurlijk Rutjes. Die waren we bijna vergeten. Charlatan Rutjes zegt dat er een charlatan aan de macht is...

m.limburger.nl/cnt/dmf20191004_00126009/...arlatan-aan-de-macht
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

04 okt 2019 15:54
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #7200

Vluuzak schreef : WIE is Mestreech oonder weeg, die Roda steunt in deze moeilijke tijden, ze een hart onder de riem steekt. op hun prikbord.....KOEKOEK wakker worden. Als het anders om was geweest , had zelfs de Gemeente Sterfrade nog geprobeerd om MVV nog verder de grond in te duwen en jij vind het erg voor Roda en hoopt dat ze er weer boven op komen. MAFKEES

Rustig aan he, je bent supporter van dezelfde club. Is het een probleem dat iemand er een andere mening/zienswijze op nahoudt ten opzichte van jou? Er is toch wat voor te zeggen dat iemand graag wil dat de derby behouden blijft. Dat ze in Kerklaar stonden te springen toen wij op omvallen stonden en - als het mogelijk geweest was - ons zelfs het fatale duwtje hadden gegeven betekent niet dat elke MVV supporter dat nu met gelijke munt moet willen terugbetalen.

Ik zelf vind het een heerlijke soap om te volgen, en zou er geen nacht minder om slapen als ze echt omvallen. Aan de andere kant is er één keer in het jaar een wedstrijd waar ik mij wekenlang op kan verheugen, en die zou dan in een klap wegvallen. Maakt het er niet per definitie leuker op.

En nee, voordat je dat gaat zeggen, ik ben niet 'Mestreech onderweeg'. Voor geen goud dat ik mij ga registeren op die parodie op een supportersforum/website waar het niveau schrikbarend laag is. Laten wij ons niet verlagen tot datzelfde niveau.

P.S. iets te veel wedstrijden op Ziggo gezien met commentaar van Sierd de Vos? KOEKOEK ;)

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden