de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat?

18 jan 2013 15:34
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #136

Audiowaste schreef :

MVVke schreef :
Schapendonk, bliekbaar is 'n eige meijning höbbe op dit forum 'n taboe veur bepaolde luij. Want alles wat neet pas in 't sträötsje vaan bepaolde luij, is per definitie al oonzin nao 't sjijnt.....Daorum nùm 'ch dit forum al 'ne behuurleke tied neet mie zoe serjeus...Iech rappeleer m'ch nog 'n sjoen spreuk vaan good old Manus: Allein doej vèsse zwumme mèt de stroom mèt...

Om nog even inhoudelijk op een opmerking van je in te gaan: blijkbaar is een eigen mening hebben inderdaad verboden. Mijn mening is dat bepaalde mensen gewoon de zielepiet uithangen en calimero gedrag vertonen, maar blijkbaar mag ik dat niet vinden omdat het niet in het straatje past van "alles wat tegen MVV is, moet negatief gevonden worden".

En wat is noe perceis d'n punt??? Geiste d'r noe ech 'n keenderechteg späölserke vaan make euver wee noe geliek heet of wat?
Este noe geweldige arguminte häds, a la...Meh dit is allein meh zieleg mèt e vingerke trök wieze, umtotste kritiek op get krijgs...En 't is nog neet ins persuunlek, meh algemein.
De herhaols noe allein meh totste iemes 'ne zielepiet vins, zoonder tot iech arguminte huur. Euver zielepiet gesproke daan...
Meh enfin, geluif diech daan meh fijn tot bepaolde clubs neet beveurdeild weure. Diech geluifs zeker ouch tot Lance Armstrong nog steeds geine doping heet gebruuk, en tot Serena Williams door ierlek en hèl traine aon al die spiere is gekoume zeker ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2013 16:13
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #137

MVVke schreef :

Audiowaste schreef :
En wat is noe perceis d'n punt??? Geiste d'r noe ech 'n keenderechteg späölserke vaan make euver wee noe geliek heet of wat?
Este noe geweldige arguminte häds, a la...Meh dit is allein meh zieleg mèt e vingerke trök wieze, umtotste kritiek op get krijgs...En 't is nog neet ins persuunlek, meh algemein.
De herhaols noe allein meh totste iemes 'ne zielepiet vins, zoonder tot iech arguminte huur. Euver zielepiet gesproke daan...
Meh enfin, geluif diech daan meh fijn tot bepaolde clubs neet beveurdeild weure. Diech geluifs zeker ouch tot Lance Armstrong nog steeds geine doping heet gebruuk, en tot Serena Williams door ierlek en hèl traine aon al die spiere is gekoume zeker ;)

Ik heb in mijn beide posts duidelijk aangegeven waarom ik dat vind, daar mag je het mee eens zijn of niet daar ben je uiteraard helemaal vrij in. Ik wilde het achterwege laten om met specifieke voorbeelden van calimero gedrag cq "ons" in het slachtofferrol te praten (klinkt wat vriendelijker de zielepiet spelen, strekking blijft hetzelfde), toch wil ik er een paar noemen om het zo dan maar duidelijk te maken wat mijn punt is:
- Daan zal de knvb wel zörrige dat veer neet mage promovere want daan hubbe ze veur volgend jaar en Feyenoord-Sparta en MVV-Roda
- Ja sorry, maar ik kan me er gewoon kapot over ergeren. Ik kan ze wel afschieten in Zeist. Eerst -8 en nu weer -3, dat is -11. Krijgen we die -11 ook nog eens terug
- Zoelang tot die smerige kut hollenders Sparta blieve beveurdeile, zit dat d'r neet in

Laat duidelijk ik zijn, ik snap de emotie enigzins van de mensen hier. Om het "kinderachtig" gedrag te noemen en "vinger terugwijzen", dat vind ik dan wel weer minder geplaatste opmerkingen. Immers, een discussie is per definitie het over en weer plaatsen van meningen en feiten. Maar opmerkingen zoals bovenstaand voegen inhoudelijk niks toe aan de discussie. Bovendien, zoals ik al ik eerder zei, moet je rekening houden met 17 clubs en niet met maar één. Had Sparta gewonnen van AGOVV, ben ik er zeker van dat deze hele discussie/emotie er niet was geweest. Was het bij Dordrecht gebeurt, dan was het hier ook feest omdat wij dan één punt verloren en Sparta drie.

Er is maar één echt eerlijke manier om dit op te lossen: AGOVV het seizoen laten uitspelen en de licentie pas na het seizoen inttrekken. Alle andere regels zijn altijd meer of minder het voordeel van bepaalde clubs.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, Schapendonk

18 jan 2013 16:27
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #138
Ok, dudelek verwoord, merci :thumbsup: .
Meh toch geluif 'ch heileg d'r in tot 't stink langs alle kante, en wel heij um:

In bekans alle lande zien groete (en soms minder groete) umkoupsjendaole aon 't leech gekoume. Euveral, behalve in Nederland. Geine mins kint m'ch wiesmake tot die gedachte realistisch is.

En veurwat iech Sparta en de KNVB daovaan verdink? Hei um: In de mieste umkoup sjendaole zien 't zjus de get groetere clubs (groet per divizie daan) die rommele mèt gegevens en eventuele oetsleeg.

Persuunlek vergeliek iech 't 'n bitsje mèt de kwestie Armstrong; Heer waor zoe groet en good, tot niemes 'm zòw verdinke. En zjus dat is 't groete gevaar. Wie groeter de mins/club, wie miejer tot ze de verdinkinge vaan ziech aof kinne sjuive. Miestal door mèt behuurlek väöl geld te wappere nao de knvb. In 't geval vaan Armstrong bliek achteraof dus meh weer tot Lance en de UCI (wielerbond) samespande. 'n Soort vaan ''wir haben es nicht gewüsst'' dus.

Wee zeet miech daan tot de knvb dat neet deit mèt bepaolde clubs?

Meh enfin, d'n tied zal 't liere.

Mien veurspelling is tot binne noe en 3 jaor 'n groet sjendaol geit oetkoume tösse clubs oonderling en/of knvb en club(s).

Zètte v'r dao 'n kretsje beer op in? :P
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

18 jan 2013 16:38
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #139
Om het hele stuk over omkopingen en schandalen even kort samen te vatten.
Lees het boek Voetbal & Maffia 'we schieten je kapot' maar eens, echt een aanrader.
Dan zul je ook erachter komen dat het in Nederland net zo goed speelt, sterker nog, de meeste geldstromen liepen juist via Nederland. Echter niet via de KNVB, ik geloof ook niet dat er corruptie plaats vindt bij de KNVB of maffiapraktijken, wel geloof ik dat ze bepaalde clubs meer bevoordelen. Maar zo negatief als wij het zien, is het ook weer niet. Geloof jij werkelijk dat de KNVB een scheidsrechter stuurt puur om tegen MVV te fluiten? Dat de KNVB denkt: laten we MVV een 8 minpunten geven om ze te pesten? etc.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

18 jan 2013 16:56
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #140

Audiowaste schreef : Om het hele stuk over omkopingen en schandalen even kort samen te vatten.
Lees het boek Voetbal & Maffia 'we schieten je kapot' maar eens, echt een aanrader.
Dan zul je ook erachter komen dat het in Nederland net zo goed speelt, sterker nog, de meeste geldstromen liepen juist via Nederland. Echter niet via de KNVB, ik geloof ook niet dat er corruptie plaats vindt bij de KNVB of maffiapraktijken, wel geloof ik dat ze bepaalde clubs meer bevoordelen. Maar zo negatief als wij het zien, is het ook weer niet. Geloof jij werkelijk dat de KNVB een scheidsrechter stuurt puur om tegen MVV te fluiten? Dat de KNVB denkt: laten we MVV een 8 minpunten geven om ze te pesten? etc.

Nein, iech geluif inderdaod neet tot ze ech tége 'n bepaolde club zien. Iech geluif evels wel tot ze véúr bepaolde aander clubs zien. Dus door aander clubs te benaodeile, beveurdeile ze dus de clubs die ze wèlle beveurdeile.
Klein veurbeeld: van Praag, ex-ajax....Geluifste ech tot heer Ajax achter ziech heet gelaote, en noe dus neutraal binne de knvb zien taak vervölt?? I don't think so...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

18 jan 2013 18:04
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #141
Ich mot Sjonnie geliek gaeve. Calimero gedrag. Dien meining gaeve op dit forum is prima; dao is et vuur. Maar nao 10 daag hie euver door gaon is waal een "bietje" euverdreeve.

Draan wie verkes Wullem !!

18 jan 2013 18:21
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #142

peter ruiver schreef : Ich mot Sjonnie geliek gaeve. Calimero gedrag. Dien meining gaeve op dit forum is prima; dao is et vuur. Maar nao 10 daag hie euver door gaon is waal een "bietje" euverdreeve.

Wat heet dat mèt 't aontal daog te make? De discussie die noe gaonde is, is nog geinen daag aajd ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

18 jan 2013 18:53 18 jan 2013 18:54 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #143

Audiowaste schreef : Om het hele stuk over omkopingen en schandalen even kort samen te vatten.

Ja, daar geloof ik heilig in. Dat de KNVB Higler stuurde bij MVV-Sparta en dat diezelfde Higler ons ook probeerde te naaien tegen Eindhoven. En over die -8. Die -8 heb ik daarna nooit meer bij geen enkele club gezien. Waarom kreeg AGOVV nu vlak voor het faillisement geen -8? Waarom moet dat -2 zijn? Het failliet gaan kan ik toch gerust veel kritischer noemen dat de zaken even niet op orde hebben. Ik denk(mijn mening) dat de KNVB al heel lang bezig is om hier een geforceerd fc Limburg te creëren. En dat dat niet lukt is een doorn in het oog. Dus maar even een scheidsrechtertje sturen a lá Higler om roet in het eten te gooien. Ben ik van overtuigd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

18 jan 2013 19:26 18 jan 2013 19:27 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #144
Trouwens rond die tijd toen MVV -8 kreeg, speelde dat ook heel erg hier in zuid-Limburg. Fortuna en Roda waren bijna gefuseerd, en MVV keeg toen -8 erop geduwd. Allemaal tekenen dat de KNVB vieze spelletjes speelt of heeft gespeeld en hier weer opnieuw tot in staat is. Nogmaals, die -8 heb ik daarna bij geen enkele club meer gezien. Ook niet bij het failliete AGOVV of Haarlem en RBC. Dus die -8 had een bijbedoeling.

18 jan 2013 19:46
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #145

Schapendonk schreef :

Ja, daar geloof ik heilig in. Dat de KNVB Higler stuurde bij MVV-Sparta en dat diezelfde Higler ons ook probeerde te naaien tegen Eindhoven. En over die -8. Die -8 heb ik daarna nooit meer bij geen enkele club gezien. Waarom kreeg AGOVV nu vlak voor het faillisement geen -8? Waarom moet dat -2 zijn? Het failliet gaan kan ik toch gerust veel kritischer noemen dat de zaken even niet op orde hebben. Ik denk(mijn mening) dat de KNVB al heel lang bezig is om hier een geforceerd fc Limburg te creëren. En dat dat niet lukt is een doorn in het oog. Dus maar even een scheidsrechtertje sturen a lá Higler om roet in het eten te gooien. Ben ik van overtuigd.

Nou kijk je wel heel erg door een rood/witte bril vriend . Hilgers had in de wedstrijd tegen Sparta de bal minstens 3x op de stip kunnen leggen . Knops doet niks anders dan trekken en sleuren aan zijn directe tegenstander.

18 jan 2013 21:15
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #146
Waar gaat het eigenlijk allemaal over? Je wordt kampioen op eigen kracht toch?

Dus laat die min- plus-punten discussie achterwege, het is eenmaal zo.

18 jan 2013 22:31 18 jan 2013 22:36 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #147

Sjonnie schreef :

Schapendonk schreef :

Nou kijk je wel heel erg door een rood/witte bril vriend . Hilgers had in de wedstrijd tegen Sparta de bal minstens 3x op de stip kunnen leggen . Knops doet niks anders dan trekken en sleuren aan zijn directe tegenstander.

Absoluut. Mijn bril is roder dan het roodste rood en witter dan het witste wit. Maar die penalty wát hij gaf was er geen. Geef dan een penalty wat wel een ís. Maar die zweefduik van die irritante Calabro was er géén. En als je met optelsommen werkt ben je ook niet oprecht bezig. Het gaat om het moment. En die penalty in de wedstrijd tegen Eindhoven was ook een theater-stuk van de bovenste plank. En allebei de theater-stukken zijn beoordeeld door meneer Higler.

18 jan 2013 22:35
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #148

MVVFR08 schreef : Waar gaat het eigenlijk allemaal over? Je wordt kampioen op eigen kracht toch?

Dus laat die min- plus-punten discussie achterwege, het is eenmaal zo.

OPA ZEET:

Jij met je rotterdamse roets heb het helemaal bij het rechte eind...zadkin en het groentevrouwtje(moswief) konden getrouwd zijn :P ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVFR08

18 jan 2013 22:45 18 jan 2013 22:50 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #149
Ok het maakt niks uit die -3 het is nu eenmaal zo.(geen keus). Maar waar blijft die -8 voor bijna failliete clubs? Waarom -2 en MVV -8????

18 jan 2013 22:51
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #150

Schapendonk schreef : Ok het maakt niks uit die -3 het is nu eenmaal zo. Maar waar blijft die -8 voor bijna failliete clubs? Waarom -2 en MVV -8????

Je kan punten aftrek krijgen voor verschillende overtredingen . Voor iedere overtreding krijg je punt aftrek . BV niet betalen van salaris/niet betalen van pensioen fonds enz enz

Tijd voor maken pagina: 0.326 seconden