de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat?

16 jan 2013 09:53
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #106
Ik dacht even dat Fortuna 4 minpunten had gekregen wegens de geldproblemen... Ik snap hem nu ;)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2013 10:59
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #107

Gohf schreef : Schapendonk, mij zul je niet hoor klagen itt tot jou. Beetje flauwe opmerking ook, misschien omdat je toch inzag dat je redenatie nergens op sloeg. Iedereen zit er wel een naast, jij maar ik ook.

Zo nu ga ik verder mijn -4 enjoy-en :lolno:

Wel knap dat jij voor mij denkt. Waar staat ergens dat ik vind dat ik er naast zit? Ik probeer met mijn redenering zelfs Fortuna nog tegenmoet te komen. Met +3 doe ik dat en met +3/+1 doe ik dat. En als ik ergens naast zit is dat niet verwonderlijk, want niemand kan zijn hele leven altijd alles goed doen. Maar ik kan bij deze niet inzien dat ik ergens naast zit. Maar het is klasse van je dat je die -4 zo sportief opneemt en er totaal niet om klaagt. Dit is het compliment waar je zo naar op zoek bent. Schapendonk klaagt, en is de onsportieve MVV-er die Sparta niet korterbij wil laten komen, en Gohf is de sportieve fortunafan die de -4 zonder enige vorm van protest volkomen terecht vindt :applaus: :applaus: voor Gohf.

16 jan 2013 20:03 16 jan 2013 20:05 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #108
Waarom protesteren tegen een gelijke behandeling van iedere club ? Iedereen heeft exact 0 punten gehaald, moet i kdan gaan zeuren en een regeling bedenken(ik vind die in Belgie eigk beter wat ze gebruiken zoals ik eerder heb geschreven) die voor mijn club beter is ? Nee dankje, 0 punten voor iedereen eerlijker kan het niet.

Fortuna draait sportief gezien harstikke lekker daar zul je mij dus ook echt niet over horen klagen.

16 jan 2013 20:44
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #109
Dit is dus ook een gevolg van... raar want er zijn al spelers transfervrij vertrokken hoe gaan ze dat terug draaien?

"De spelers van AGOVV zijn nu niet transfervrij"

Ondanks dat meerdere keren werd gemeld dat de spelers van AGOVV na het faillissement transfervrij mogen vertrekken, heeft Vincent Jongerius dat ontkend. Volgens de curator zijn de spelers namelijk nog niet transfervrij. Dat vertelde hij in Voetbal International.

"De spelers zijn nu niet transfervrij", begon Jongerius. "Er is ontslag aangevraagd voor de spelers en trainer, maar er zit een opzegtermijn van vier tot zes weken in de contracten. Uitkeringsinstantie UWV neemt de salarissen over tot en met eind van het dienstverband. Die arbeidsovereenkomst zullen dus half februari aflopen."

"Vanaf dat moment zijn de voetballers, volgens de regels van de KNVB, transfervrij", vervolgde de curator. "Maar tót dat moment dus niet. Mijn taak is zo veel mogelijk geld voor de crediteuren te verzamelen en sommige spelers vertegenwoordigen nog een waarde. Als er nu dus clubs interesse hebben om een speler over te nemen, zullen ze zich bij mij moeten melden."

"De voetballers weten dat ook, daar is dus geen onduidelijkheid over. Ze kunnen ervoor kiezen pas vanaf medio februari weer te gaan spelen bij een andere club, omdat ze dan vrij zijn. Als ze toch eerder willen gaan voetballen, zullen ze eerst bij mij langs moeten", besloot Jongerius

Lees verder: www.soccernews.nl/news/182464/De_spelers...ervrij#ixzz2IAZ80fMU

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

17 jan 2013 00:53
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #110

Gohf schreef : Waarom protesteren tegen een gelijke behandeling van iedere club ? Iedereen heeft exact 0 punten gehaald, moet i kdan gaan zeuren en een regeling bedenken(ik vind die in Belgie eigk beter wat ze gebruiken zoals ik eerder heb geschreven) die voor mijn club beter is ? Nee dankje, 0 punten voor iedereen eerlijker kan het niet.

Fortuna draait sportief gezien harstikke lekker daar zul je mij dus ook echt niet over horen klagen.

Ik vind het niet eerlijk dat een club die twee keer spelers heeft moeten opstellen, twee maal spelers heeft moeten betalen, twee maal het risico heeft gelopen op blessures, een reis van 600 km heeft gemaakt, een wedstrijd moet faciliteren (met alle kosten vandien) en vervolgens sportieve prestaties neerzet, die 4 punten opleveren, nu 0 punten krijgt toegekend. het lijkt wel alsof er niks gebeurd is.... Terwijl een ploeg die eenmaal geen inzet levert en terecht verliest, vervolgens geen tweede wedstrijd hoeft te spelen met diezelfde 0 punten zit.

Het is onzinnig om in beroep te gaan nu de KNVB haar eigen, bekende regels handhaaft. We moeten echter zorgen dat er een systeem komt wat wel rechtvaardig is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

17 jan 2013 01:32 17 jan 2013 01:37 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #111

Gohf schreef : Waarom protesteren tegen een gelijke behandeling van iedere club ? Iedereen heeft exact 0 punten gehaald, moet i kdan gaan zeuren en een regeling bedenken(ik vind die in Belgie eigk beter wat ze gebruiken zoals ik eerder heb geschreven) die voor mijn club beter is ? Nee dankje, 0 punten voor iedereen eerlijker kan het niet.

Dan nog 1 keer speciaal voor Gohf. Als morgen iedere JL-club failliet gaat behalve MVV en Sparta. Dan komen alle wedstrijden te vervallen(de wedstrijden zijn volgens jou nooit gespeeld, en eerlijker kan niet dan allebei 0 punten) en blijven er alleen de 3 punten over die Sparta haalde in Maastricht en staat Sparta bovenaan. Is dit eerlijk? Nee, want MVV is de koploper, OOK DANKZIJ AGOVV. Je mag nooit en te nimmer door andere clubs weg te halen iemand anders koploper maken. Dat is in deze niet gebeurd, maar als op het einde van het seizoen Sparta kampioen wordt met 1 punt voorsprong op MVV dan krab je je toch wel even achter je oor. Daarom zeg ik; alles laten staan en iedereen +3 of +3/+1. Sparta had immers het thuisvoordeel al gehad. Ik ga dit niet nog eens 12 keer uitleggen. Maar je mag het laatste woord hebben in deze. ;)

17 jan 2013 08:26 17 jan 2013 08:28 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #112

Schapendonk schreef :

Dan nog 1 keer speciaal voor Gohf. Als morgen iedere JL-club failliet gaat behalve MVV en Sparta. Dan komen alle wedstrijden te vervallen(de wedstrijden zijn volgens jou nooit gespeeld, en eerlijker kan niet dan allebei 0 punten) en blijven er alleen de 3 punten over die Sparta haalde in Maastricht en staat Sparta bovenaan. Is dit eerlijk?

Welk antwoord denk je dat een Sparta-fan op deze vraag geeft?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

17 jan 2013 08:29
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #113

Snuf schreef : Het is onzinnig om in beroep te gaan nu de KNVB haar eigen, bekende regels handhaaft. We moeten echter zorgen dat er een systeem komt wat wel rechtvaardig is.

Maar Snuf, welk systeem zou dan wel rechtvaardig zijn?

17 jan 2013 08:48
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #114
Wat maak het allemaal nog uit? Het is nu eenmaal zo gegaan jammer helaas ,Vorige keer hadden we er profijt van nu staan we boven aan en is het zuur het is eenmaal niet anders.Gewoon volendam paken en het komt goed :thumbsup:

17 jan 2013 08:54
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #115

Jacques schreef :

Snuf schreef : Het is onzinnig om in beroep te gaan nu de KNVB haar eigen, bekende regels handhaaft. We moeten echter zorgen dat er een systeem komt wat wel rechtvaardig is.

Maar Snuf, welk systeem zou dan wel rechtvaardig zijn?

Bij inschrijving voor de competetie schrijf je je voor het hele seizoen in. Als er een club niet komt opdagen krijgt de tegenstander een overwinning toegekend. Ik kan er niet bij dat een gespeelde wedstrijd uit de geschiedenisboeken verdwijnt.

17 jan 2013 09:24
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #116

Snuf schreef : Bij inschrijving voor de competetie schrijf je je voor het hele seizoen in. Als er een club niet komt opdagen krijgt de tegenstander een overwinning toegekend. Ik kan er niet bij dat een gespeelde wedstrijd uit de geschiedenisboeken verdwijnt.

Vooruit, ik vind dit een iets eerlijker systeem dan het huidige systeem, maar het blijft een noodgreep.

De KNVB heeft na Haarlem gezegd dat ze de licentie-voorwaarden zo gingen opstellen dat een club altijd een heel seizoen af kon maken en niet meer tussentijds kon uitvallen... Helaas niet waar gebleken. Typisch.

De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

17 jan 2013 10:52 17 jan 2013 10:53 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #117

Jacques schreef :

Schapendonk schreef :

Dan nog 1 keer speciaal voor Gohf. Als morgen iedere JL-club failliet gaat behalve MVV en Sparta. Dan komen alle wedstrijden te vervallen(de wedstrijden zijn volgens jou nooit gespeeld, en eerlijker kan niet dan allebei 0 punten) en blijven er alleen de 3 punten over die Sparta haalde in Maastricht en staat Sparta bovenaan. Is dit eerlijk?

Welk antwoord denk je dat een Sparta-fan op deze vraag geeft?

Dat ligt eraan, of ze mijn verhaal helemaal aflezen of niet. Hoe kun je nou een club halverwege een seizoen de koppositie afnemen en een andere club daarvoor in de plaats zetten. Dit had zomaar gekunt. Dit is gewoon van de gekke. Meer zeg ik er niet meer over.

17 jan 2013 11:28
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #118
Licentie AGOVV officieel vervallen

ZEIST (ANP) - AGOVV is officieel door de KNVB uit de competitie gehaald. De failliete ploeg had nog tot woensdagavond 23.59 uur de tijd om in beroep te gaan, maar heeft dit, zoals eerder aangekondigd, niet gedaan. De betaald voetballicentie van de Apeldoornse formatie is daardoor vervallen. Dat meldt de KNVB donderdag.
De spelers van AGOVV kunnen dit seizoen nog in actie komen voor andere (amateur-)verenigingen. De contractspelers van de proftak kunnen zich nog tot 8 maart bij een andere profclub aanmelden. Voor jeugdspelers en contractspelers die naar een amateurclub willen, verloopt die termijn een week eerder.

17 jan 2013 12:55 17 jan 2013 12:56 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #119

Armand schreef : Wat maak het allemaal nog uit? Het is nu eenmaal zo gegaan jammer helaas ,Vorige keer hadden we er profijt van nu staan we boven aan en is het zuur het is eenmaal niet anders.Gewoon volendam paken en het komt goed :thumbsup:

Ook de vorige keer had dit niet zo moeten zijn. Veendam volgt ook nog, let maar op. Sparta heeft daar verloren en MVV gewonnen. Dit wordt dan nog eens -3. Ongelooflijk, staan we na al die tijd bovenaan en gebeurt dit.

17 jan 2013 17:46
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #120
" Meer zeg ik er niet meer over". :thumbsup:

Draan wie verkes Wullem !!

Tijd voor maken pagina: 0.621 seconden