de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat?

18 jan 2013 23:00 18 jan 2013 23:02 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #151

Sjonnie schreef :

Schapendonk schreef : Ok het maakt niks uit die -3 het is nu eenmaal zo. Maar waar blijft die -8 voor bijna failliete clubs? Waarom -2 en MVV -8????

Je kan punten aftrek krijgen voor verschillende overtredingen . Voor iedere overtreding krijg je punt aftrek . BV niet betalen van salaris/niet betalen van pensioen fonds enz enz

Maar wat ik dan niet begrijp is dat een bijna failliete club dan toch ook minstens aan een hoop van deze punten heeft "voldaan". -2 en -8 is me even een groot verschil. Waarom is voorafgaand aan deze overtredingen geen puntenaftrek geweest. Het kan toch niet dat AGOVV van de ene dag op de andere opeens failliet gaat. Daar moet toch ook iets aan vooraf zijn gegaan wat meer dan -2 opleverd. Daarom trek ik die puntenaftrek ten zeerste in twijfel en denk ik dat de KNVB daar zijn eigen draai aan geeft.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2013 01:44
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #152
Ik meen ergens gelezen te hebben dat AGOVV sinds de intreding in het betaalde voetbal ook al zo een strafpunt of 11 heeft ontvangen, kan het artikel alleen niet zo gauw vinden.

19 jan 2013 01:50 19 jan 2013 01:55 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #153

Gohf schreef : Ik meen ergens gelezen te hebben dat AGOVV sinds de intreding in het betaalde voetbal ook al zo een strafpunt of 11 heeft ontvangen, kan het artikel alleen niet zo gauw vinden.

Gohf daar gaat het niet om. MVV heeft nu ook -11 bij elkaar. Al heb ik 1000 in 1000 jaar waarbij ik ieder jaar 1 gekregen heb, dat is iets anders dan -8 aan het begin van het seizoen uitdelen, terwijl er een club een half jaar kopje onder aan het gaan is en -2 krijgt en vervolgens failliet gaat. Het kan nooit dat dit niet -3 of -4 of -5 is. In mijn ogen doen ze maar wat in Zeist. Of ja, ze doen wat ze beoogd hebben.

19 jan 2013 08:42 19 jan 2013 08:42 door Dixi.
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #154
Als ik me niet vergis had AGOVV in hetzelfde seizoen dat MVV met -8 begon in totaal -9 punten gekregen.
Niet meteen bij aanvang, dat was volgens mij -6 en nog eens -3 in de loop van dat seizoen.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

19 jan 2013 11:47
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #155
Vreemd dus. -9 en niet failliet gaan en -2 en wel failliet gaan. Of was het, dat het aan het begin van dat seizoen, nieuw was dat de KNVB min-punten kon gaan uitdelen. En wilden ze laten zien hoe er met min-punten gestrooid kon worden, om te beginnen bij MVV natuurlijk, om te laten zien wie de baas is. Daar zijn ze dan nu behoorlijk vanaf gestapt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

19 jan 2013 11:59
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #156
't Ligk veur miech neet zoe zier aon de -8 vaan MVV, of 't faillisemint vaan AGOVV, meh qua hantere vaan de regels is de knvb toch ech mèt 2373217632 maote aon 't mete. En wat Schapendonk aonhaolt, dao had 'ch nog neet 'ns euver naogedach: Dat Fc Limburg, dao heet 't mesjiens wel allemaol um gedreijd.
Es MVV al -8 had, wieväöl had feyenoord daan wel neet moote kriege veur hun financieel wanbeleid? Minstens -16 daan.
Meh de KNVB `wet verdomde good tot es ze dat doen, d'r gegarrendeerd 'n brandbom door de roet geit...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

19 jan 2013 12:11
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #157
Dit is dus wel calimero gedraag, wat die aandere al allemaol aonhaolde. veer kreege -8 umdat veer aon mie deenger neet voldeede. Feyenoord heet wel altied de salarisse en aander koste blieve betaole. zodoende gein - punte. en nei, iech bin geine feyenoord leef höbber.

V'r moote uns stoppe met naor aander clubs ofzoe te wieze. Gewoen door goon op de weeg boe v'r noe bezig zien en daan zien v'r aon ut eind wel of dat genog is gebleeke. Iech geluif ouch absoluut neet in un complot vaan de knvb teege us.
Este dat al deenks daan kinste in alles wel un complot zien. wie 'ch al zei, gewoen door goon en zörrege dat v'r mie punte pakke es de concurente....

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!

19 jan 2013 12:18
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #158
Dao goon v'r weer....DIECH bis 't d'r neet mèt eins, zjus wie iech 't neet mèt diech eins bin. Meh iech zal dus noets tege diech zègke tot get calimero gedraag vaan diech is, of tot get oonzin is. Dit is dus exact veurwat tot iech dus ouch al neet nao de forum aovend gaon koume. Bepaolde luij wèlle altied hun geliek hoole, en hun verhaol is ten alle teije ''de woerheid''. D'r zal ech NOETS ein froont koume, dat veurspel 'ch d'ch.

19 jan 2013 13:17 19 jan 2013 13:19 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #159
:lol: Wat dit betreft heb ik Maastricht en (zuid- Limburg) altijd een beetje vergeleken met Schotland. De rode kilts tegen de groene en de gele kilts. Constant oneens onder elkaar en met elkaar. Maar vooral in Maastricht komt dit sterk naar voren. Oneens met elkaar om het gewoon oneens te zijn. Als ik zeg dat MVV morgen +20 krijgt, garandeer ik je dat er mensen naar voren komen, die het hier totaal oneens mee zijn, en vinden dat het -20 moet zijn. :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

19 jan 2013 13:44
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #160
idd...daor goon v'r weer.
Ut zal miech un zörg zien wat ederein deenk, mer ut is un feit dat ut calimero gedraag is este altied mer naor aander clubs bleijfs wieze met veurwat veer wel en zie neet, ut is neet ierlik......dat bedoel iech met calimero gedraag.

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!

19 jan 2013 13:51 19 jan 2013 13:55 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #161
Maar hoe kun je dan zeggen of iets oneerlijk is of niet. Door te vergelijken toch of niet? Of mag je niet zeggen dat iets oneerlijk is, omdat Calimero dat ook altijd deed. Dit heeft toch niks met Calimero-gedrag te maken. Calimero-gedrag is als je je constant onzeker en klein voelt. Maar om dingen te vergelijken of het eerlijk is, vind ik geen Calimero-gedrag. Door te vergelijken kun je je juist zien of er oprecht en correct is gehandeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983

19 jan 2013 15:15
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #162

SjoSa schreef : idd...daor goon v'r weer.
Ut zal miech un zörg zien wat ederein deenk, mer ut is un feit dat ut calimero gedraag is este altied mer naor aander clubs bleijfs wieze met veurwat veer wel en zie neet, ut is neet ierlik......dat bedoel iech met calimero gedraag.

Feit??? Get is pas 'n feit es d'r beweze is tot get wel/neet zoe is. Kinste dat bewieze?? Iech dach 't neet....
Meh jonges, geluif meh tot d'r niks aon de hand is, v'r spreke us wel euver 'n jaor of 3....

26 feb 2013 21:09
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #163
Zo, nu staat Veendam weer eens op kiepen. Heb even gekeken naar de uitslagen en dat zou weer niet gunstig voor ons zijn. Wij hebben 2x gewonnen en zouden dan dus 6 punten in mindering krijgen, Sparta heeft 1x gewonnen en 1x verloren, dus die hoeven dan maar 3 punten in te leveren.

Als je zo toch kampioen moet worden, dan vind ik dat ook heel triest!!!

MVV, Door Dik En Door Dun

26 feb 2013 21:25
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #164
Gemeente helpt SC Veendam niet.

Het voorbestaan van Sportclub Veendam is dinsdag in groter gevaar gekomen.

De gemeente wees een verzoek van de club af om de huur van het stadion aan de Langeleegte kwijt te schelden dan wel op te schorten.

De in financiële nood verkerende club uit de Jupiler League moet voor 1 maart 150.000 euro op tafel hebben, anders gaat de club mogelijk failliet.

Zou de gemeente wel hebben ingestemd, dan had de KNVB Veendam kunnen redden door 150.000 euro aan mediagelden vooruit te betalen. De bond was daartoe bereid, maar alleen als de gemeente hiervoor toestemming zou geven.

Salarissen

Interim-directeur Piet Scholtens van SC Veendam laat op de site van de club weten dat andere pogingen om het benodigde geldbedrag te genereren voorlopig niet tot voldoende resultaat hebben geleid.

Zoals de zaken er nu voorstaan, kan de club aan het eind van deze maand de salarissen niet betalen.

Veendam werd in 2010 al eens failliet verklaard, maar destijds ging de club met succes in beroep en werd het bankroet teruggedraaid.

Bron: Nu sport

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

26 feb 2013 21:37
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #165
Door het uitblijven van een akkoord is de KNVB vooralsnog niet bereid om een deel van de mediagelden (ongeveer 150.000 euro) die Veendam nog tegoed heeft van de KNVB vooruit te betalen. Als gevolg hiervan is de club deze maand niet in staat de salarissen uit te betalen.

Oftewel. nu kan de knvb helpen,Doen ze het nog niet. bahbah wat een kut bond hebben we in nederland.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

Tijd voor maken pagina: 0.300 seconden