de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat?

17 jan 2013 19:53
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #121
Ja sorry, maar ik kan me er gewoon kapot over ergeren. Ik kan ze wel afschieten in Zeist. Eerst -8 en nu weer -3, dat is -11. Krijgen we die -11 ook nog eens terug?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2013 20:03
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #122

Schapendonk schreef : Ja sorry, maar ik kan me er gewoon kapot over ergeren. Ik kan ze wel afschieten in Zeist. Eerst -8 en nu weer -3, dat is -11. Krijgen we die -11 ook nog eens terug?

ben t helemaal met je eens is gewoon dikke competitie vervalsing.
Er is maar 1 ding hoe we dit de mond kunnen snoeren dik kampioen worden!!!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

17 jan 2013 21:06 17 jan 2013 21:08 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #123
Wedstrijd MVV Maastricht - AGOVV gaat niet door

Nu het definitief zeker is dat AGOVV niet langer deel uitmaakt van de Jupiler League is de geplande wedstrijd MVV - AGOVV op 1 februari aanstaande afgelast.

"De gang van zaken is op de eerste plaats teleurstellend voor AGOVV, maar ook voor ons, staf, sponsoren en fans die op een leuke wedstrijd rekenden. We missen vanzelfsprekend ook de voor ons belangrijke wedstrijdinkomsten"zegt Paul Rinkens, Voorzitter.

"Wij hebben nagedacht over een aantrekkelijk alternatief (een oefenwedstrijd tegen een buitenlandse ploeg of een interessante attractieve show in De Geusselt) maar hebben moeten concluderen dat er simpelweg te weinig tijd is om dat op een goede manier te regelen: Het zou in de al overvolle agenda van dit jaar moeten passen en het blijkt alleen op de oorspronkelijke geplande eerste februari te kunnen: Jammer."

Er zit ook een formele kant aan deze zaak die we volledigheidshalve in dit bericht vermelden. We spelen volgens de algemene voorwaarden van de KNVB; dat staat ook op elke toegangs- en seizoenskaart. De regels zeggen:
(4.2) De afgelasting...geeft het publiek geen recht op restitutie van (enig deel van) de prijs van een toegangsbewijs of andere compensatie.

Voor de goede orde melden we dat de eerst volgende thuiswedstrijd de indertijd afgelaste wedstrijd tegen Volendam is: 21 januari aanstaande in De Geusselt om 20.00 uur MVV Maastricht - FC Volendam
www.maastrichtaktueel.nl/wedstrijd-mvv-m...govv-gaat-niet-door/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

17 jan 2013 21:06 17 jan 2013 21:07 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #124

Danny1983 schreef :

Schapendonk schreef : Ja sorry, maar ik kan me er gewoon kapot over ergeren. Ik kan ze wel afschieten in Zeist. Eerst -8 en nu weer -3, dat is -11. Krijgen we die -11 ook nog eens terug?

Dao mooste daan wel de kans veur kriege he Danny....Zoelang tot die smerige kut hollenders Sparta blieve beveurdeile, zit dat d'r neet in...

17 jan 2013 21:18
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #125

MVVke schreef :

Danny1983 schreef :

Dao mooste daan wel de kans veur kriege he Danny....Zoelang tot die smerige kut hollenders Sparta blieve beveurdeile, zit dat d'r neet in...

Stop AUB met dit calimero gedrag over Sparta bevoordelen !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf

17 jan 2013 21:20 17 jan 2013 21:21 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #126

Sjonnie schreef :

MVVke schreef :

Danny1983 schreef :

Wètste wat zoe apaart is??? Es feite neet te bewieze zien, is 't opins Calimero gedrag....Slaop Gerös weijer huur Sjonnie....Diech geluifs zeker ouch nog tot in eeder land wedstrijde verkoch weure, behalve in Nederland....Dream on....

17 jan 2013 21:36
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #127

MVVke schreef :

Sjonnie schreef :

MVVke schreef :

Danny1983 schreef :

Wètste wat zoe apaart is??? Es feite neet te bewieze zien, is 't opins Calimero gedrag....Slaop Gerös weijer huur Sjonnie....Diech geluifs zeker ouch nog tot in eeder land wedstrijde verkoch weure, behalve in Nederland....Dream on....

Pfff , Sparta loopt nu toevallig 2 punten in op ons . We staan nog altijd 2 punten voor op Sparta ( als we Volendam verslaan 5 punten ) .

17 jan 2013 21:43
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #128

Sjonnie schreef :

MVVke schreef :

Sjonnie schreef :

MVVke schreef :

Danny1983 schreef :

Pfff , Sparta loopt nu toevallig 2 punten in op ons . We staan nog altijd 2 punten voor op Sparta ( als we Volendam verslaan 5 punten ) .

Dao geit 't neet allein um Sjonnie. Loer veur de lol 'ns alle interviews trök mèt de mieste ierstedevizie clubs. Bekans euverl zegke ze d'ch tot Sparta mèt laf speul en get höllep vaan de sjeids heet gewonne. Iech höb vaan veur 't sezoen al gerope tot Sparta kampioen MOOT weure. Linksm, rechsum of door 't midde, meh de knvb zal ze kampioen laote weure...

Want zègk noe zèllef, wat verkuip beter op ieredevizie live: Feyenoord-Sparta of MVV-Roda....Meh zoe wie gezach, slaop gerös weijer, en dink veural tot in eeder land corruptie veurkump, behalve in Nederland....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

17 jan 2013 21:51 17 jan 2013 21:56 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #129

MVVke schreef :

Danny1983 schreef :

Ook hier ben ik t mee eens ze zullen er alles aan doen om Sparta kampioen te maken :thumbsdown:

Wij pakken Sparta op t Kasteel en dan is het verhaal uit :thumbsup:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

17 jan 2013 21:52
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #130

MVVke schreef : Want zègk noe zèllef, wat verkuip beter op ieredevizie live: Feyenoord-Sparta of MVV-Roda....Meh zoe wie gezach, slaop gerös weijer, en dink veural tot in eeder land corruptie veurkump, behalve in Nederland....

Daan zal de knvb wel zörrige dat veer neet mage promovere want daan hubbe ze veur volgend jaar en Feyenoord-Sparta en MVV-Roda. Want die pruise degradere dit jaor!

17 jan 2013 22:03
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #131

De_Lange schreef :

MVVke schreef : Want zègk noe zèllef, wat verkuip beter op ieredevizie live: Feyenoord-Sparta of MVV-Roda....Meh zoe wie gezach, slaop gerös weijer, en dink veural tot in eeder land corruptie veurkump, behalve in Nederland....

Daan zal de knvb wel zörrige dat veer neet mage promovere want daan hubbe ze veur volgend jaar en Feyenoord-Sparta en MVV-Roda. Want die pruise degradere dit jaor!

Als je op de KNVB wil zeiken , zeik dan over de promotie/degradatie regel!!! Dat is te belachelijk voor woorden .

18 jan 2013 10:55
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #132
Ik ben het helemaal eens met Sjonnie, stop gewoon met de zielepiet te spelen en alsof de KNVB wil dat alleen Sparta promoveert. Alleen omdat wij gewonnen hebben van AGOVV en Sparta er gelijk had gespeeld zijn wij opeens de allerzieligste mensen? Deze regelt wordt al jaren door de KNVB gehanteert en niet alleen omdat wij opeens bovenaan staan dat ze deze regel invoeren. Voor hetzelfde geldt gaat een Helmond Sport, Dordrecht of GAE failliet en dan zeurt hier helemaal niemand, alleen nu het dubbeltje verkeerde kant opvalt is het opeen allemaal oneerlijk.

Overigens de mensen die gaan janken dat wanneer Veendam failliet zou gaan, dat Sparta weer drie punten inloopt omdat ze verloren hebben van Veendam: kijk eerst verder dan je neus lang is! Sparta heeft al twee keer tegen Veendam gespeeld, waarvan ze één keer hebben gewonnen. Dit was namelijk de eerste wedstrijd van Sparta dit seizoen op 10 Augustus.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

18 jan 2013 11:25 18 jan 2013 11:28 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #133
Iets aangeven dat je het er niet mee eens bent, en vindt dat het niet klopt, of zeuren en de zielepiet uithangen zijn 2 verschillende dingen. Er zijn mensen die meteen met een hangend hoofd weglopen, en je hebt mensen die zich verzetten. Dat heb ik dus via deze media gedaan. Hoe meer mensen dit doen des te beter, want regels kunnen altijd herzien worden en verbeterd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983

18 jan 2013 12:13
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #134

Schapendonk schreef : Iets aangeven dat je het er niet mee eens bent, en vindt dat het niet klopt, of zeuren en de zielepiet uithangen zijn 2 verschillende dingen. Er zijn mensen die meteen met een hangend hoofd weglopen, en je hebt mensen die zich verzetten. Dat heb ik dus via deze media gedaan. Hoe meer mensen dit doen des te beter, want regels kunnen altijd herzien worden en verbeterd.

Schapendonk, bliekbaar is 'n eige meijning höbbe op dit forum 'n taboe veur bepaolde luij. Want alles wat neet pas in 't sträötsje vaan bepaolde luij, is per definitie al oonzin nao 't sjijnt.....Daorum nùm 'ch dit forum al 'ne behuurleke tied neet mie zoe serjeus...Iech rappeleer m'ch nog 'n sjoen spreuk vaan good old Manus: Allein doej vèsse zwumme mèt de stroom mèt...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

18 jan 2013 15:20
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
de gevolgen als AGOVV / Veendam failliet gaat? #135

MVVke schreef :
Schapendonk, bliekbaar is 'n eige meijning höbbe op dit forum 'n taboe veur bepaolde luij. Want alles wat neet pas in 't sträötsje vaan bepaolde luij, is per definitie al oonzin nao 't sjijnt.....Daorum nùm 'ch dit forum al 'ne behuurleke tied neet mie zoe serjeus...Iech rappeleer m'ch nog 'n sjoen spreuk vaan good old Manus: Allein doej vèsse zwumme mèt de stroom mèt...

Je zou ook het ook andersom kunnen bekijken, alles wat niet past in het straatje van MVV, wordt per definitie als verkeerd bestempeld. Om er dan nog een schepje bovenop te doen, gaan ze het ook nog met andere clubs vergelijken: "Waarom wij wel en zij niet"? Ik kan hier tig voorbeelden en quotes van aanhalen waarbij dit het geval is, maar ik denk dat jullie allemaal best weten waar ik op doel. De KNVB moet in dit geval gewoon rekening houden met 17 clubs en niet alleen met MVV, hoe oneerlijk het ook is (beter gezegd "hoe oneerlijk het ook lijkt") Een aantal clubs verliezen een aantal punten, een aantal maar één punt en sommigen geen. Maar hoe je het ook went of keert, met welke oplossing of regel je ook komt, die zijn alleen maar eerlijk omdat ze het MVV op dít moment goed uitkomen.

Om nog even inhoudelijk op een opmerking van je in te gaan: blijkbaar is een eigen mening hebben inderdaad verboden. Mijn mening is dat bepaalde mensen gewoon de zielepiet uithangen en calimero gedrag vertonen, maar blijkbaar mag ik dat niet vinden omdat het niet in het straatje past van "alles wat tegen MVV is, moet negatief gevonden worden".

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden