>
Ontvangen bedankjes 274
Schapendonk schreef : Eigenlijk moesten ze ook de bestaande NC afschaffen. Gewoon de nr. laatst en voorlaatst in de eredivisie rechtstreeks eruit. De nr.1 en de nr.2 van de JL rechtstreeks promoveren en de 3e van onder in de eredivisie tegen de 3e van de JL uit en thuis tegen elkaar voor promotie en de 4e van onder in de eredivisie tegen de 4e van de JL uit en thuis tegen elkaar voor promotie. Dan ben je van een hoop gezeik af en krijg je de sterkste competitie en meest eerlijke gang van zaken. Het is toch van de gekke dat de nrs 2 t/m 4 in de JL het eigenlijk onmogelijk wordt gemaakt om te promoveren. Dat mochten ze voor mij nog liever gisteren veranderen dan vandaag. Van dit huidige NC systeem zijn al tal van clubs echt de dupe geworden. Kijk eens naar Cambuur. Ze proberen al sinds jaar en dag te promoveren en ook MVV is al vaker de dupe geweest.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Wat een onzin, nu wij bovenaan staan is dit voor ons een leuke regel maar het slaat werkelijk helemaal nergens op Dus Telstar, dat drie punten pakte van AGOVV, maar minder dan 1 punt gemiddeld per wedstrijd haalt (inclusief de drie punten tegen AGOVV!), moet punten inleveren, maar Sparta, dat 1 punt pakte tegen AGOVV maar gemiddeld ongeveer 2 punten per wedstrijd pakt, krijgt er punten bij? Waarom is dat geen competitievervalsing? Leg me dat nu eens uitHill28 schreef : Als je de competitie zo min mogelijk wil vervalsen, moet je voor de weggevallen wedstrijden het gemiddelde aantal punten toekennen dat een club dit seizoen tijdens andere wedstrijden heeft gehaald. Zal wel te moeilijk zijn om te bedenken voor de heren van de KNVB.
Lenica schreef : Het meest eerlijke is zoals de KNVB heeft besloten. Hoe zuur dit ook voor ons (MVV) is. Houdt MVV scherp.
Lenica schreef : Het meest eerlijke is zoals de KNVB heeft besloten. Hoe zuur dit ook voor ons (MVV) is. Houdt MVV scherp.
peter ruiver schreef : Ik neem aan dat alle clubs voor de competitie het regelement van de KNVB hebben gekregen en goed gekeurd. Deze beslissing moeten we accepteren!!
peter ruiver schreef : Ik neem aan dat alle clubs voor de competitie het regelement van de KNVB hebben gekregen en goed gekeurd. Deze beslissing moeten we accepteren!!
MVVke schreef :
Onzin. Regleminte zien neet heilig! Es MVV ouch meh de kleinste fout in dat reglemint kint vinde, moote ze beróp aonteikene. Nogmaols, tig versjèllende lande, mèt tig versjèllende regels, veur 1 sport, dat kint gewoen neet.
Tot zoverre kan ik je volgen, onder de huidige regels zou dat inderdaad zo zijn.Schapendonk schreef : De regeling om MVV 3 punten te korten en Sparta maar 1 klopt niet. En wel om de volgende rede. Stel dat morgen alle JL-clubs omvallen uitgezonderd MVV en Sparta. Dan moet je dus MVV en Sparta al die punten korten. Dan blijft er maar nog 1 gespeelde wedstrijd over en dat is MVV-Sparta. En aangezien MVV die wedstrijd met 0-1 verloren heeft zou dan Sparta de nieuwe koploper worden.
Waarom? Serieuze vraag Schapendonk, waarom is dat competitievervalsing? Of beter gezegd, waarom is dat meer competitievervalsing dan andere oplossingen?Schapendonk schreef : Dit is dus competitievervalsing .