MVV algemeen

16 dec 2021 15:34
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV algemeen #7336
Vandaag Personeelsdiensten overgenomen door Belgische uitzender Trixxo

Uitzendorganisatie Trixxo Jobs uit het Belgische Hoeselt nemen Vandaag Personeelsdiensten uit Maastricht over. Op deze manier wil Trixxo verder groeien in de Euregio.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2021 08:48
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV algemeen #7337
www.telegraaf.nl/sport/296758740/mvv-vol...evaccineerde-spelers

Onze club landelijk in het nieuws. Eindelijk weer eens een positief bericht. Hulde aan het bestuur voor dit verstandige besluit.
Niet dat het heel veel impact zal hebben - op dit moment komt er geen enkele speler naar MVV - maar het signaal is goed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2021 10:11
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
MVV algemeen #7338
Het is inderdaad wel een manier de aandacht te trekken. Los van de hele discussie van tegen of voor. Hiermee geef je de spelers wel een kader aan waarin MVV graag wil handelen.

Denk trouwens wel dat er spelers zullen komen zoals elke winter :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2021 10:55
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 232
Meer
MVV algemeen #7339
Beetje zielig als dit de enige manier is hoe je de media nog kunt halen!
Maar goed er is weer teken van leven!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2021 11:33
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV algemeen #7340

Hartmans1973 schreef : Beetje zielig als dit de enige manier is hoe je de media nog kunt halen!
Maar goed er is weer teken van leven!


Hoho, je vergeet dat we ook nog oliebollen gaan verkopen hè ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2021 13:53 22 dec 2021 13:55 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #7341

Boschpoort schreef : www.telegraaf.nl/sport/296758740/mvv-vol...evaccineerde-spelers

Onze club landelijk in het nieuws. Eindelijk weer eens een positief bericht. Hulde aan het bestuur voor dit verstandige besluit.
Niet dat het heel veel impact zal hebben - op dit moment komt er geen enkele speler naar MVV - maar het signaal is goed.


Is het verstandig om dit te doen terwijl de samenleving zó verdeeld is over het vaccineren, zeker als het gaat om jongeren vaccineren. Dat vroeg ik me wel af.

Daarnaast zou ik als criterium ook eens gaan stellen dat spelers wat kunnen met een bal. Hebben we nu betere spelwrs als Kostons en Martina, Naudts, Mickels, Dianessy? Dat durf ik gewoon met een feitelijk nee te beantwoorden. Die konden tenminste nog íets met een bal.

Maar er is hoop! Ik heb net een oudjaarslot gekocht. Als ik win koop ik direct de hele club en drie enkeltjes brabant.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2021 14:29
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #7342
Een standpunt in nemen als club over vaccineren is op dit moment wel het minste probleem wat we hebben .
Je mag er trouwens als club best een standpunt over hebben maar als MVV met dit soort berichten naar buiten komt dan is dat goedkoop de publiciteit zoeken .
Daar waar men maanden stijf de kaken op elkaar hield als het ging over de NOW2 regeling , zoekt men wel hier de media .


Maar er stappelen zich donkere wolken boven onze club, als het gaat om professionalisering( de meest gebruikte MVV term in 2021) is de volgende stap gemaakt, namelijk de complete medische staf is opgestapt die bij MVV1 behoort naar wat ik begreep ! Mensen die jaren verbonden waren aan de club en die nog echte clubliefde hadden zijn niet meer actief bij MVV . Het volgende huzaren stukje van de MVV to(p)b .

Ons huis staat flink in de fik , deze club die met de week verder afbrokkelt verdiend dit niet en de mensen al helemaal niet .

ik maak me grote zorgen dat MVV er straks niet meer is , het landschap verslechterd met de week en dat heeft niks met corona te maken maar met het te voeren wanbeleid !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 dec 2021 16:51
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV algemeen #7343
„We willen het liefste publiek ontvangen bij onze wedstrijden”, zegt algemeen directeur Pieter de Waard van Telstar. „ ,,, Volgens mij zal de nieuwe coronavariant lelijk huis houden volgende jaar, ik vrees dat de competitie weer zal afgewerkt worden zonder publiek.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 dec 2021 20:58
Maasratje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV algemeen #7344
Vandaag is het jaarlijke voorzittersdiner van L1 uitgezonden.
Blijkbaar doet Noor ook voor dit soort gelegenheden niet meer de moeite om zich te tonen, dus dan moet Van Geneugden als enige technische man aanschuiven. Wat wel opvalt is dat volgens hem de professionaliteit aan alle kanten zou ontbreken, maar het verhaal dat vervolgens wordt gegeven klopt toch niet helemaal:

- Er was een jarenlange samenwerking op gebied van fysio (onlangs verbroken, zie bericht Napoleon) met eigen ruimte en apparatuur én met fitnesscentra zoals de Pellikaan
- Lunches werden sinds jaar en dag een paar keer per week door de materiaalman bereid. Wat is hier gebeurd?
- Hartslagmeters met GPS zijn volgens de website van MVV al begin seizoen 2020-2021 aangeschaft
- Er wordt aangegeven dat ze spelers willen aantrekken, maar door gebrek aan budget kan pas als oude spelers vertrekken. Hoe (slecht) staat de club er nou eigenlijk financieel voor?

Er wordt ook gesproken over het presenteren van een nieuw beleid in 2022. Met de komst van Noor werd dat ook al gezegd. Nog even en we zijn twee seizoenen verder, maar wat is er nou daadwerkelijk veranderd sinds de komst van de huidige beleidsbepalers op de diverse uitbestedingen na? Uiteindelijk gaat het toch om inkomsten of het vinden van een investeerder?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2021 14:13 28 dec 2021 14:14 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV algemeen #7345
In iets meer dan een jaar zijn we kwijtgeraakt:

- een reeks redelijk talentvolle spelers uit MVV-vijver
- sponsoren
- Masita
- een ruim ton NOW-regeling
- eigen expertise op organisatorisch en commercieel vlak, vervangen door uitbestedingen
- een ticketsysteem met goedwerkende toegangspoortjes
- Cateringinkomsten VZM
- Ron Elsen weggezet naar de jeugd, je kunt veel van hem zeggen en maakte ook fouten, maar ben overtuigd dat hij wél een MVV-hart heeft.
- Onze medische staf

Jongens, in bet nieuwe jaar wordt het tijd voor actie. Als we dit zo door laten gaan is het eind van onze club in zicht. Dat maag noets gebeure!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2021 14:46
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV algemeen #7346
Meneertje Noor is angstvallend stil en afwezig de laatste maanden. Na 2 jaar van alles outsourcen geen enkel bericht van hoe staat de club ervoor (ben bang van heeeeeel slecht)...

VZM die buitenspel is gezet met de goedlopende drankenpunten en merchandising n teken aan de wand???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2021 14:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV algemeen #7347
Het is een repeterend beeld als er lastige vragen gesteld (kunnen) worden dan schuift de AD niet aan , zo ook in L1 diner.
Alle clubs zenden hun AD uit en MVV stuurt de manager , dan hadden ze net zo goed de trainer of de clubarts kunnen sturen.

Het is de complete manier van werken van de AD , om zo min mogelijk zichzelf in "problemen" te brengen en zoveel mogelijk op afstand iets te roepen of ergens iets van te vinden.
Het is de zoveelste aantekening aan het dossier "AD MVV Maastricht " waar hij een dikke onvoldoende scoort , ik vraag me werkelijk af waarom mensen deze AD nog steun geven . Dat van Geneugden zich hier voor laat "gebruiken" is omdat onze AD hem de laan uit kan sturen . Daarbij denk ik wel dat van Geneugden wel bespraakt is dan de AD dus op dat gebied komen er mooie volzinnen uit.

Nee we hebben met de huidige AD een complete miskoop gedaan , dat was al heel snel duidelijk maar niemand pakt door ook weer in dit dossier niet
De zoveelste keer dat hij MVV tekort doet en in dit geval door weer te schitteren van afwezigheid !
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2021 17:38
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
MVV algemeen #7348
Napoleon en consorten, calm your tits.

Er wordt hier weer van alles geroepen en geschreeuwd zonder dat iemand ook maar iets van reden weet waarom hij er niet was. Misschien heeft hij wel corona en is dat de reden dat hij niet aansloot? Ik weet het niet hè, kan ook een andere reden hebben, en nee ik ben ook geen voorstander van onze AD, maar zonder ook maar iets van feiten te weten al moord en brand gaan roepen slaat ook nergens op.

Eerst feiten graag, dan pas aan iemands stoelpoten zagen. Nu is het enkel speculeren en roddelen. Daar heeft niemand iets aan, zeker niet de mensen die dit forum volgen en hopen op fatsoenlijk nieuws
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Burgundian043, M-MVV, Hier menier, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2021 18:50
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV algemeen #7349
Enige die antwoord zou kunnen geven, is Noor zelf. Echter hoor je niets van hem.

Nooit een hoge pet van hem opgehad en we mogen hopen als er over 2 jaar nog een bvo is in Maastricht. De club wordt kapot gemaakt door alles uit te besteden en je grootste sponsor zo buiten spel te zetten.
Deze outsource aktiviteiten klinken leuk met doe grote namen, maar dit levert mvv onder de streep niets op en zal alleen geld kosten.

Ik heb er een zwaar hoofd in maar deze club gaat het niet redden, tenzij er drastisch iets veranderd. Alleen zal dit niet gebeuren, dus is het einde verhaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 dec 2021 21:25
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV algemeen #7350
Het enige maar dat is dan ook alles, wat MVV nodig heeft is een investeerder. Waarom lukt het Fortuna, een club die nagenoeg, en nog meer failliet was dan MVV om wél een (betrouwbare) investeerder te vinden? Waarom lukt het Rjc ook iedere keer weer opnieuw. Dat heeft een rede. Noem eens een op. Want een stad als Maastricht heeft veel meer uitstraling dan Kerkrade of Sittard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden