Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016

23 feb 2015 14:22
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Onderwerp Auteur
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #61

Sjotelsplak schreef : Zolang er in elk interview word gepraat over maatschappelijke projecten, de MVV-krant voor 95% uit berichten over maatschappelijke projecten bestaat, iedere nieuwe actie die MVV verzint bestaat uit een maatschappelijke achtergrond, er geen enkele ambitie word uitgesproken , geen enkele ambitie word getoond , dan kun je lang wachten op nieuw publiek.

Het publiek wil vermaak op het veld en ambiance naast het veld.

Door de verkeerde focus en te zachte uitstraling is MVV saai. (Voor de niet-vaste-MVV-supporters)


Dit is precies wat ik al maanden roep.
Spreek ambities uit over het voetbal.
Welke plaats , nieuw veld, noem het maar op.

Maar stop eens met dat maatschappelijk gedoe, daar ge je niet beter van voetballen
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2015 19:33
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #62
Grotendeels mee eens, toon meer sportieve ambitie!
We krijgen waarschuwing van de KNVB omdat er geen gediplomeerde assistent trainer is, we hebben geen beloftenteam, de onzekerheid mbt de jeugd (opleiding), toeschouwers aantallen lopen terug. We beginnen de financien beetje op orde te krijgen en..................we staan in de kelder van de jupilerleague.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2015 11:56
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #63

mvv supporter schreef :

Sjotelsplak schreef : Zolang er in elk interview word gepraat over maatschappelijke projecten, de MVV-krant voor 95% uit berichten over maatschappelijke projecten bestaat, iedere nieuwe actie die MVV verzint bestaat uit een maatschappelijke achtergrond, er geen enkele ambitie word uitgesproken , geen enkele ambitie word getoond , dan kun je lang wachten op nieuw publiek.

Het publiek wil vermaak op het veld en ambiance naast het veld.

Door de verkeerde focus en te zachte uitstraling is MVV saai. (Voor de niet-vaste-MVV-supporters)


Dit is precies wat ik al maanden roep.
Spreek ambities uit over het voetbal.
Welke plaats , nieuw veld, noem het maar op.

Maar stop eens met dat maatschappelijk gedoe, daar ge je niet beter van voetballen


Mee eens dat er ambities mogen worden uitgesproken, alhoewel ik vrees dat deze ambities niet worden gerealiseerd (tenzij een plaats in top 15 een ambitie is, dan hebben we nog een kans). Nieuw veld wordt aan gewerkt. Daarnaast zijn er veel goede zaken rondom mvv, mede geïnitieerd door VZM/supporters(vereniging) en wellicht nog mensen, die ik vergeet te vermelden.

Daarnaast vind ik dat mensen eens moeten ophouden met het zeiken dat "mvv" alleen maar maatschappelijk bezig is, want dit is echt totaal niet meer van toepassing. De berichten op mvv.nl (die normaal vol stonden van maatschappelijke acties) zijn al vele maanden veel meer op (slecht:) ) voetbal gericht. Quit living in the past!
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2015 13:38
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Onderwerp Auteur
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #64
ik persoonlijk spreek mijn mening uit over MVV, niet over wat er op de website van MVV staat.
Daar staat alleen op dat we nipt verloren hebben of dat we hadden kunnen winnen :)

De mensen die er ook over klagen weten goed wat er bedoeld word, het word tijd dat de focus van MVV zich gaat richten op het voetbal en al het gedoe er omheen. Het aantrekken van een trainer, zorgen voor een assistent. Zorgen voor een goed solide elftal waar je langer als 1 seizoen op kunt teren. Zorgen voor iemand die wel goals kan maken en liefst wekelijks en niet op het geluk af en toe.
Zorgen voor een sport complex en niet dat spelers zelf hun sport moeten regelen.
Zorgen dat het nieuwe veld wel correct onderhouden word aangezien dit veld nog niet eens 2 jaar oud is.

het enigste wat wij willen is leuk voetbal met een hogere rang op de ranglijst. In plaats van te kijken naar wedstrijden waar je het met 30 graden boven 0 het nog koud van krijgt. Dat we kunnen of moeten schreeuwen om de mannen naar de overwinning te brengen.
Ik roep niet om kampioen te worden maar wel om het voetbal weer naar de geusselt te brengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2015 16:55
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #65
Nee. Mvv is niet meer aantrekkelijk. Wel voor de die hard supporters. Die komen wel. Maar zijn toch niet echt blij. Ik hou van mijn club. Tegelijk zie ik dat we een slechte trainer hebben, die ook nog TD is en de slechte spelers selecteert. Een vreselijke algemeen directeur. Geen goed werkend scouting apparaat, de administratie die bijna alleen uit stagiaires bestaat. Geen goede commerciële mensen. Een bijna opgeheven jeugdafdeling. Eerst moest die stoppen waardoor de betere spelers vertrokken en dan na klagen toch maar weer door. Geen tweede elftal. zou 80.000 euro kosten per jaar. Ik zou zeggen doen. Mvv zegt te duur. Het bestuur dat goede zaken heeft gedaan maar nu een andere fase in moet. Wellicht een andere visie en andere ambities. Het heeft met geld te maken. Met de middelen die er echter zijn zou je veel betere spelers moeten kunnen halen. Kennelijk kiest men steeds de verkeerde spelers. De TD is daarin erg belangrijk. Is er dan wel iets positiefs? Ja de supporters. Veer zien MVV. De sponsoren die mvv blijven steunen ook in crisis tijden. Het is allemaal minder maar toch zijn er veel mensen die van MVV houden. De oud spelers en betrokkenen. Nu een kunstgras. schulden vrij. De schuld aan hendriks en co die langzaam zal gaan verdwijnen via de begroting. de contracten die aflopen. Hopen op betere tijden. De roda wedstrijd laat zien dat MVV leeft bij haar supporters. We hebben gewoon wat succesjes nodig. Hoop echt dat we de weg naar boven weer gaan vinden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2015 17:30
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #66

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Raffalaldo, jasonke7, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2015 00:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #67
NA HET ZIEN VAN DIT FILMKE...MVV IS NU NIET AANTREKKELIJK...MAAR ONMISBAAR...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2015 19:12
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #68

MVV4life schreef : Is MVV nog aontrekkelik?

E fillemke:

www.dailymotion.com/video/x2hxwfk_mvv-roda-jc-2014-2015_sport


Gewoen sjiek :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Mestreechse passie :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2015 19:35
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #69

Kletswief schreef :

MVV4life schreef : Is MVV nog aontrekkelik?

E fillemke:

www.dailymotion.com/video/x2hxwfk_mvv-roda-jc-2014-2015_sport


Gewoen sjiek :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Mestreechse passie :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:



Sjiek......................meh de wedstrijd drop zootte dr nog mer 1/3 van die gekke weer in de Geusselt..........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2015 21:55
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #70
1:3 oet in Adam...?
Zeker :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2015 20:49
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 970
Meer
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #71
Eindelijk wordt er eens ambitie uitgesproken.


De ambities van MVV voor het komende seizoen zijn helder gelsteld door bestuur en directie. Algemeen directeur Frans Erens blikt kort terug, maar kijkt vooral vooruit en verwoordt de ambities van de club als volgt:

“Het uiteindelijke resultaat afgelopen seizoen was bepaald niet slecht. Met een beetje geluk, ook dat ontbrak vaak bij dit MVV, hadden we ook nog bijna de nacompetitie gehaald. Eindigen in de middenmoot is formidabel. Ik moet hoofdtrainer Ron Elsen en zijn technische staf complimenteren met dit resultaat. Positief is weer dat onze fans zijn blijven geloven in dit MVV. Ik ben er dan ook van overtuigd dat we deze supporters komend seizoen weer kunnen verwelkomen in De Geusselt. Liefst nog meer, natuurlijk.

Gunstig is ook dat we met een positief saldo het seizoen afsluiten. Hiermee kan MVV een gedeelte van de kortlopende schuld afbetalen. Daar tegenover staat dat de begroting iets lager zal zijn dan vorig seizoen. Wat te denken van minder media-inkomsten en de verlaging van de entreeprijzen. Dat laatste overigens in overleg met de supporters. Pluspunt: we kunnen het spelersbudget handhaven en de sponsorinkomsten blijven op niveau. Onze ambitie is dan ook om komend seizoen in het linkerrijtje te eindigen en ons te plaatsen voor de Play-Offs.

Nogmaals, ik vind het fantastisch dat we middels een geweldige sportieve eindsprint de fans tevreden gesteld hebben. Hun begrip voor de situatie van MVV is overigens fenomenaal. Dit alles komt op het conto van trainers, technische staf, bestuur, medewerkers en vrijwilligers, maar ook de supporters hebben hier met hun trouwe ondersteuning een groot aandeel in. Chapeau!”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Robin, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2015 22:09
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #72
Tja, ik vind die ambities maar een beetje lala.....
Die ambities heeft iedere Jupiler League club, of denk je dat er iemand zegt "dit jaar gaan we voor de top van het rechter rijtje".
Kampioenschap, top 3 of top 5, dat noem ik pas ambities.
Maar die uitspraak zullen we hier niet horen.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2015 10:44 30 mei 2015 10:49 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #73
Wat ik hekel is dat het niet uitmaakt wat het resultaat van vorig seizoen was. Al waren we laatste geworden, dan zouden er geen consequenties zijn. Nu wordt er zelfs gecomplimenteerd dat men de middenmoot heeft bereikt met deze begroting, wat natuurlijk netjes is op papier, maar geen wereldresultaat voor klantenbinding.

Nu wordt geroepen dat dit seizoen de totale begroting weer omlaag gaat, het spelersbudget gelukkig gelijk blijft en de ambitie ongeveer ligt tussen plek zeventien en de play-offs halen ligt. Terwijl financieel er geen cent bijkomt om het maximale van die ambitie te verwezenlijken. Het komt een beetje over als voetballen met de Olympische gedachte. Zolang het financiële plaatje klopt, kan niemand onderpresteren of hierop afgerekend worden, ook al slinkt de begroting en verliezen we klanten, zolang de cirkel maar ieder jaar rond te trekken is, dan is het goed. Dit is in mijn ogen de natte droom van iedere trainer, manager, directeur en beleidsman die het wilt uitzingen tot zijn pensioen. Spreadsheet-management ten top.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2015 10:53
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Onderwerp Auteur
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #74
Wat DIXI zegt roep ik al tijden, Ik ben blij dat er ambities worden uitgesproken maar k vind deze wel erg universeel.
Ook al waren we voor laatste geworden dan waren de ambities precies het zelfde geweest. Misschien iets anders verwoord.
Ik had liever gezien dat er iets in stond van een periode te pakken of een echte goal getter te huren / kopen.
Want dit stukje tekst kun je in de topklasse en lager ook geven en zelfs bij clubs in de eredivisie.

En volgend jaar zeggen we precies het zelfde.
Ik weet dat het niet makkelijk is om met het budget wat MVV heeft om daar andere of specifieke ambities mee te aanbidden maar een aantal jaren geleden werd er toch echt gezegd, doelstelling 2018 opnieuw eredivisie. Nou dan moet er na het komend seizoen toch echt dramatische veranderingen worden doorgevoerd. Maar ik kan me niet voorstellen dat MVV 5 jaar aan het sparen is om spelers te kopen om zodoende promotie te kunnen gaan halen. Als ik dan kijk naar de afgelopen seizoenen en de excuses die we iedere keer kregen dan eredivisie op deze manier niet haalbaar is in 2018.
Wat ik natuurlijk wel hoop. Maar ik zie niet echt grote verschillen de afgelopen jaren. Iedere keer het zelfde verhaal over te weinig budget.

Wel ben ik blij dat de schulden steeds minder en minder worden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mei 2015 11:32 30 mei 2015 11:35 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Is MVV nog aantrekkelijk? blik naar 2015/2016 #75
Eredivisie is met 2,4 miljoen euro begroting geen realistische doelstelling. Ook niet als je die als lange termijn verwachting hebt. Dat zou betekenen dat je ieder jaar groei moet hebben op de begroting, maar er is alleen maar krimp. Met die groei kun je namelijk je organisatie uitbreiden in plaats van uitkleden.

Een gezonde doelstelling zou zijn: Attractief voetbal presenteren en ieder jaar het vorige seizoensresultaat proberen te evenaren/verbeteren. Dat is meetbaar en realistisch. Dat is beter dan dat je uitgaat van het slechtst mogelijke resultaat. Want die doelstelling heb je in augustus al behaald.

In 2018 spelen wij geen eredivisie met dit bedrijfsresultaat, misschien met een hoop geluk en mazzel op het veld, maar met 2,4 miljoen ben je daar veel te klein voor om een rol van betekenis te spelen. Er zijn clubs die de dubbele financiële omvang hebben van MVV in de JL, daar zul je als club, achteraan moeten sluiten op organisatorisch gebied. Een vijfjarenplan is een onrealistische ambitie en zou in mijn ogen nooit genoemd mogen worden. Het is mensen een wortel voorhouden, terwijl je zelf niet eens weet wat het jaarresultaat gaat worden. Kortere en kleinere ambities, daar heb je in mijn ogen veel meer aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.495 seconden