transfers seizoen 2015-2016

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: transfers seizoen 2015-2016

06 Aug 2015 12:20
Ik denk dat ze net als vorig jaar een aantal nieuwe spelers tegelijk presenteren.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2015 12:37
Na het huren van Gyrano Kerk heeft Helmond geen interesse meer in Damiano Schet (links- en rechtsbuiten).
Zijn broer, Mitchell, is ook nog transfervrij nadat zijn contract bij ADO niet werd verlengd. Kan ook links- en rechtsbuiten spelen.
Samen met Hiwat een paar leuke kansen om de aanval te versterken.

• UsMvvKe
  • UsMvvKe's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

06 Aug 2015 12:41
Dat is toch good nuijts

• Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2015 13:05 - 06 Aug 2015 13:06
Van mvv.nl:

Rajcomar en Pereira op amateurbasis naar MVV Maastricht
Donderdag 06 augustus 2015

MVV Maastricht heeft de selectie versterkt met twee nieuwe spelers die op amateurbasis overkomen naar de Maastrichtse club. Spits Prince Rajcomar en verdediger Steven Pereira sluiten aan bij de selectie van de rood-witten.

Prince Rajcomar is een oude bekende in Maastricht. In het seizoen 2011-2012 droeg hij de ster op zijn borst in Stadion de Geusselt. Hij speelde dat seizoen 33 wedstrijden voor MVV Maastricht en vond daarin 16 keer het net.

De aanvaller speelde eerder onder meer voor FC Utrecht, FC Den Bosch, ZTE FC in Hongarije, Fortuna Sittard en stond het laatst onder contract bij VVV-Venlo. Rajcomar is tevens international voor Curaçao.

Daarnaast mag trainer Ron Elsen Steven Pereira in de selectie verwelkomen. De 21-jarige Pereira stond de afgelopen twee seizoenen bij PEC Zwolle onder contract. Daar speelde hij drie officiële wedstrijden in het eerste team.

Trainer Ron Elsen over de nieuwe aanwinsten: “Prince is een oude bekende van ons. Hij is een tijdje uit beeld geweest, maar hij heeft bij ons aangegeven dat hij MVV Maastricht én haar supporters ervan wil overtuigen dat hij een belangrijke rol kan vervullen voor de club. Wij geven hem graag de ruimte om die kans met twee handen aan te grijpen. Steven daarnaast, heeft bij PEC laten zien dat hij over de bagage beschikt die benodigd is om te slagen in het betaalde voetbal. Bij MVV Maastricht moet hij de stap zetten naar volwassenheid en zijn kans pakken om vaste waarde te worden in de Jupiler League.”
----
Lijkt me prima deal om beide spelers op amateurbasis toe te voegen aan de selectie.
Last edit: 06 Aug 2015 13:06 by Maosbrögk.
The following user(s) said Thank You: Jacques, opadiehard, Raffalaldo, Peter Pan, Sjop, Bung

• Peter Pan
  • Peter Pan's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2015 13:14
Top! Waren we bang dat Rajcomar te veel vroeg, komt hij voor niks :thumbsup:
The following user(s) said Thank You: Sjop

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2015 13:33
Peter Pan wrote: Top! Waren we bang dat Rajcomar te veel vroeg, komt hij voor niks :thumbsup:

Ik sta hier inderdaad ook van te kijken :lol: toch mooi, op amateurbasis in je bentley naar de training komen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo

• mvv supporter
  • mvv supporter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2015 13:38
SUPER MVV! we hebben een aantal spitsen.
ik ben gelukkig en blij.
het verbaasde me alleen dat raycomar als amateur getekend heeft, maar wellicht met goede bonussen als hij scoort.

Op naar helmond !!!

• Bung
  • Bung's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

06 Aug 2015 13:38
Peter Pan wrote: Top! Waren we bang dat Rajcomar te veel vroeg, komt hij voor niks :thumbsup:

wat houdt dat nou precies in zo'n amateurcontract?

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

06 Aug 2015 13:41
Nu breekt mijn klomp...

Perreira op amateurbasis is een prima zet, hij kon me niet bekoren in de voorbereiding, maar daarvoor is de voorbereiding maar een meetmoment. Hopelijk grijpt hij zijn kans in de competitie.

Prince op amateurbasis, wie had dat gedacht? Kon eigen zeggen naar Engeland, maar kiest voor een amateurcontract..ongelooflijk Dat wil niet zeggen dat het een zekerheid is dat hij na 31 augustus nog in het rood-wit speelt. Net zoals Hikspoors vorig seizoen. Maar het getuigt wel van goodwill. Hopelijk geeft het publiek hem ook een kans.

In het promo-filmpje krult hij de balen mooi vanuit de achterlijn het doel in met drie eigen spelers in kansrijke positie. Maar ik ken genoeg momenten van hem, waarbij hij in dezelfde situatie ze in de 94e minuut in het zijnet krult. Ik hoop dat hij volwassener is geworden, en wat meer het overzicht houdt, dan ben ik blij met deze aanwinst. Want voetballen dat kan hij.

• Hartmans1973
  • Hartmans1973's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

Re: Re:transfers seizoen 2015-2016

06 Aug 2015 13:45
Ja en ook weer zo wegrijden als iets anders langs komt.ik hoop dat het aanvulling is en dat ze met nog iets anders komen anders zit je lopende het seizoen weer met een probleem.
Ik wens de heren veel succes komend seizoen tip voor prince zorg dat je niet continu buitenspel loopt was de vorige keer een grote ergernis op de tribunes.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Karakter
  • Karakter's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2015 13:46
Bung wrote:

De spelers krijgen geen vast inkomen per maand, maar moeten het doen met reiskostenvergoeding. Daarbij spreken ook veel clubs af dat deze spelers ''gewoon'' meedelen in winstpremie's en eventuele andere premie's. Of dat ook het geval is bij MVV weet ik overigens niet. Ik ga er van uit dat Rajcomar dus ook aan zijn toekomst gaat denken en een baan naast het voetbal zal nemen. Wellicht ook bij MVV zoals Verdellen gedaan heeft.

Overigens was ik tegen de komst van Rajcomar, mede omdat hij veel te veel salaris zou eisen in verhouding met zijn prestaties de afgelopen 2, 3 seizoenen. Ik vind het dan ook knap dat MVV hem met een amateurcontract heeft weten te strikken. Het risico is nu stúkken kleiner. Heel goed gedaan van de club!
The following user(s) said Thank You: Raffalaldo

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

06 Aug 2015 13:50
Karakter wrote:
Bung wrote:

De spelers krijgen geen vast inkomen per maand, maar moeten het doen met reiskostenvergoeding. Daarbij spreken ook veel clubs af dat deze spelers ''gewoon'' meedelen in winstpremie's en eventuele andere premie's. Of dat ook het geval is bij MVV weet ik overigens niet. Ik ga er van uit dat Rajcomar dus ook aan zijn toekomst gaat denken en een baan naast het voetbal zal nemen. Wellicht ook bij MVV zoals Verdellen gedaan heeft.

Overigens was ik tegen de komst van Rajcomar, mede omdat hij veel te veel salaris zou eisen in verhouding met zijn prestaties de afgelopen 2, 3 seizoenen. Ik vind het dan ook knap dat MVV hem met een amateurcontract heeft weten te strikken. Het risico is nu stúkken kleiner. Heel goed gedaan van de club!

Voor hem zit er ook een voordeel aan. Hij kan bij eventuele interesse van een andere voetbalclub, twee clubs tegen elkaar uitspelen tijdens contractbesprekingen. Een profcontract overtreft een amateurcontract. Een amateurcontract mag op elk moment eenzijdig ontbonden worden.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2015 13:54
Iets langer nagedacht. Prince heeft in januari een jaarcontract bij die Thaise club getekend. Daar mocht hij nu al weg. Wellicht krijgt hij nog salaris van hen tot het eind van het jaar, zo lang hij geen profcontract elders heeft. Door een amateurcontract te tekenen, krijgt Prince dat geld gewoon en kan MVV een half jaar salaris uitsparen. Als Prince voldoet, tekent hij na een half jaar een profcontract bij MVV.

Risico voor hem: als hij zwaar geblesseerd is, qua mentaliteit niet gewenst is of wat dan ook, zal MVV geen profcontract aanbieden.
Risico voor MVV: als Prince er in de eerste helft 15 injast, kan een andere club hem gratis ophalen.

Het is puur speculeren, maar ik zou me een dergelijk scenario best kunnen voorstellen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: Robin

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

06 Aug 2015 13:56 - 06 Aug 2015 13:57
Jacques wrote: Iets langer nagedacht. Prince heeft in januari een jaarcontract bij die Thaise club getekend. Daar mocht hij nu al weg. Wellicht krijgt hij nog salaris van hen tot het eind van het jaar, zo lang hij geen profcontract elders heeft. Door een amateurcontract te tekenen, krijgt Prince dat geld gewoon en kan MVV een half jaar salaris uitsparen. Als Prince voldoet, tekent hij na een half jaar een profcontract bij MVV.

Risico voor hem: als hij zwaar geblesseerd is, qua mentaliteit niet gewenst is of wat dan ook, zal MVV geen profcontract aanbieden.
Risico voor MVV: als Prince er in de eerste helft 15 injast, kan een andere club hem gratis ophalen.

Het is puur speculeren, maar ik zou me een dergelijk scenario best kunnen voorstellen.

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij ontkracht een amateurcontract een profcontract wanneer het ontbonden is. Je kunt volgens mij geen amateurcontract tekenen, zolang zijn profcontract nog van kracht is. Toch? Je kunt ook niet bij twee voetbalclubs staan ingeschreven als lid(speler).
Last edit: 06 Aug 2015 13:57 by houtengerard.

• Boredass
  • Boredass's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Aug 2015 14:04
Lijkt me dat er nu nog ruimte is voor 2 a 3 spelers.Mvv kan nu wachten tot de 31e en Rajcomar kan zich in de kijker spelen of alsnog een profcontract tekenen hier.
Zie hem geen jaar op amateurbasis hier blijven.

Time to create page: 0.353 seconds