transfers seizoen 2015-2016
10 aug 2015 16:57
Mienclub1902
Platinum Boarder
Prima speler voor MVV, inzetbaar op meerdere posities bovendien, fysiek sterk, laat team nooit in de steek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
10 aug 2015 17:29
krampioen
Platinum Boarder
wordt hij dan als centrale verdediger gecontracteerd ? het middenveld is toch al compleet ?
10 aug 2015 17:49
Nao Väöre
Platinum Boarder
Zou niet verkeerd zijn.
Met zijn ervaring komt hij m.i. het beste tot zijn recht direct achter de spitsen.
Aon de géng
10 aug 2015 17:56
Karakter
Platinum Boarder
pinobel schreef : Ik zal wel de enige zijn, maar ik vindt Voorn een erg overschatte en beperkte voetballer. Wel een harde werker en multi-inzetbaar, maar voetballend gezien niks bijzonders. In zijn vorige MVV-periode was niemand er rauwig om toen hij vertrok. Tijden verkeren, kun je nagaan hoe de situatie hier ten nadele is veranderd.
Toen hij vertrok was het echter nog maar een jong mannetje zonder enige ervaring in de Jupiler League. Door de jaren heen heeft hij laten zien dat hij een nuttige speler kan zijn in het vechtvoetbal van de eerste divisie. Ik hoop echter alleen dat MVV ook hier een stunt uit weet te halen d.m.v. een amateurcontract of een héél miniem contract anders wordt dit een redelijk overbodige speler. Te goed en te duur voor de bank, maar het middenveld is al redelijk sterk. Hopelijk dwalen ze niet af van de échte prioriteiten.
10 aug 2015 17:59
Voorn de man met de fluwelen techniek en broodnodige creativiteit die we nodig hebben als nummer 10. Eindelijk een opvolger van Brncic!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, opadiehard
10 aug 2015 18:00
krampioen
Platinum Boarder
klein contract kun je vergeten. het is een broodvoetballer. ook hij moet zijn rekeningen betalen. niettemin, hij op de plaats van Nijs, en Nijs als centrale verdediger naast kuipers zou nog wel eens een goede oplossing kunnen zijn.
Nu nog Sleegers en N koyi en we zijn er klaar voor.
10 aug 2015 18:05
Boredass
Platinum Boarder
Voorn achter de spitsen zie ik totaal niet zitten, maar voor concurrentie voor ippel Nys en achterin zou het goed zijn, zolang het niet ten koste gaat van een rechtsbuiten
10 aug 2015 18:32
ouwe rot
Platinum Boarder
Anna D. schreef : Voorn de man met de fluwelen techniek en broodnodige creativiteit die we nodig hebben als nummer 10. Eindelijk een opvolger van Brncic!
Misschien kan Voorn als bijbaantje bij Solland Solar gaan werken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Sjop
10 aug 2015 18:56
Ik weet niet welke wedstrijden jij gezien heb van Ramon Voorn maar ik heb die fluwelen techniek nog nooit gezien waar jij het over hebt,maar zeker een bruikbare speler voor is mvvke maar overdrijven is ook een kunst zeg ik altijd maar.
10 aug 2015 19:20
10 aug 2015 19:28 door Mr Sjaan.
Anna D. schreef : Voorn de man met de fluwelen techniek en broodnodige creativiteit die we nodig hebben als nummer 10. Eindelijk een opvolger van Brncic!
Wil je a.u.b. niets posten als je gedronken hebt. Voorn is een werkpaard, de gemiddelde A1 speler bij Scharn heeft meer techniek.
Bij nader inzien: het is ironisch bedoeld, je bent te slim om dit serieus te menen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
10 aug 2015 20:12
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Ik zet mijn vraagtekens als Voorn wordt aangetrokken als centrale verdediger. Ik zie dan een verdediger die dan het middenveld indribbelt. Dus dan zou het een soort 3-4-3- systeem worden. Maar gezien Moustafa en Labylle ook veel drang naar voren hebben, staat Kuipers er dan grotendeels alleen voor. En tegen snelle aanvallers wordt hij weggespeeld.
Of hij wordt als middenvelder aangetrokken, waardoor MVV 4-4-2 gaat spelen, met een ruit op het middenveld. Verheijdt en Croux in de voorhoede. Ippel als verdedigende middenvelder, Nys en Peeters centraal, Voorn op '10'. Of zal Voorn spelen als eens valse rechtsbuiten, zoals Polizzi tegen Helmond? Je haalt Voorn niet voor de bank. Ik zou het niet doen. Eerder een rechts en/of linksbuiten.
10 aug 2015 20:23
houtengerard
Administrator
Ik zou blij zijn met Voorn, maar niet boven het salarisplafond. Zijn werklust bij Fortuna kon ik ambiëren, maar hij is zeker niet meer dan 50.000 euro waard.
Ik begrijp dat MVV gokt op de buitenkansjes. Maar wat nu als al die buitenkansjes uiteindelijk allemaal nee zeggen? Zijn die b-spelers dan opeens wel allemaal goed genoeg? Ze kunnen beter nu twee 'halven' aantrekken, puur voor de breedte en gokken op één 'ganse'. Dan dat je straks helemaal mis grijpt op de transfermarkt en met de a-jeugd de winterstop haalt.
(Sleegers is een fabeltje, die is MVV ontgroeid. Die geruchten neem ik niet serieus. Die zou met open armen worden ontvangen bij onze aartsvijand. Hij wijst zelfs FC Zwolle af. N'koyi wilt blijkbaar ook hogerop.)
10 aug 2015 21:12
vette sajs
Expert Boarder
wat ik begrepen heb heeft Voorn al met MVV gepraat, en is alles zo goed als rond. De bal ligt in Sittard, wat die nog willen meegeven, hier zouden ze nog niet uit zijn.
Ik weet niet of we hier blij mee moeten zijn...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard
10 aug 2015 23:00
Ik ben het eens met Pinobel.. het is inderdaad een werkpaard maar verder redelijk beperkt.
Hebben we dat het meeste nodig in onze selectie?
10 aug 2015 23:11
Voordat we Ippel haalden vond ik Voorn een goede toevoeging aan de selectie, iemand die het vuile werk opknapt zodat Peeters de lijnen uit kan zetten. Nu zou het meer voor de breedte zijn. Maar goed, hij heeft veel ervaring en we hebben nog altijd in de breedte versterkingen nodig. Dus Voorn is welkom. Maar naar mijn mening hebben we dan nog altijd minimaal tevens een rechtsbuiten voor de basis en een verdediger voor de breedte nodig.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden