transfers seizoen 2015-2016

11 aug 2015 08:06
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1486
Met een kleine selectie moet MVV het hebben van multifunctionele spelers. Voorn kan centraal achterin, als rechtsback en op alle posities op het middenveld uit de voeten. Iets dat bovendien goed is voor de concurrentie in deselectie, en dat maakt alleen maar beter, hebben we eind vorig seizoen gezien. Met Ramon, een rechtsbuiten en nog een Genk-huurling denk ik dat we klaar zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jovkle, Raffalaldo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2015 09:19
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1487
Ik zie in Voorn niet de verlosser.......................Leuk om er bij te hebben geen ere-divisie waardig goed voor 1 a 2 seizoenen......................

11 aug 2015 12:17
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1488
Voorn is een uitstekende versterking. Achterin of middenveld. Een zekere basis speler. Perreira kan dan naar de rechts back positie en Voorn Centraal. Nu nog een rechtsbuiten. We zijn goed op weg. Nu moeten de jongens nog ingespeeld raken. Gegeven ons lage budget hebben we dit jaar heel goed ingekocht. We zijn sterker dan vorig jaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Brncic, La Chouffe

11 aug 2015 12:31
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1489

Sjop schreef : Voorn is een uitstekende versterking. Achterin of middenveld. Een zekere basis speler. Perreira kan dan naar de rechts back positie en Voorn Centraal. Nu nog een rechtsbuiten. We zijn goed op weg. Nu moeten de jongens nog ingespeeld raken. Gegeven ons lage budget hebben we dit jaar heel goed ingekocht. We zijn sterker dan vorig jaar.

Persoonlijk zou ik niet zo snel Moustafa slachtofferen, nen gecharmeerd van deze altijd hardwerkende en nuttige speler,
Andere optie is dat Voorn doorschuift naar het middenveld. Nys kan dan in de verdediging concurreren met Kuipers, Knops en Perreira. Bij blessures en schorsingen zijn Nys en Voorn beide inzetbaar op het middenveld en centraal achterin.

Heerlijk dat we eindelijk eens wat opties hebben (mits MVV met Voorn rond komt wil dat zeggen)!
Alleen de aanval is nog altijd een linie waar echt iets bij moet. Met deze selectie zou een 4-4-2 systeem ook niet misstaan...

11 aug 2015 13:51
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1490

Bieske schreef :

Sjop schreef : Voorn is een uitstekende versterking. Achterin of middenveld. Een zekere basis speler. Perreira kan dan naar de rechts back positie en Voorn Centraal. Nu nog een rechtsbuiten. We zijn goed op weg. Nu moeten de jongens nog ingespeeld raken. Gegeven ons lage budget hebben we dit jaar heel goed ingekocht. We zijn sterker dan vorig jaar.

Persoonlijk zou ik niet zo snel Moustafa slachtofferen, nen gecharmeerd van deze altijd hardwerkende en nuttige speler,
Andere optie is dat Voorn doorschuift naar het middenveld. Nys kan dan in de verdediging concurreren met Kuipers, Knops en Perreira. Bij blessures en schorsingen zijn Nys en Voorn beide inzetbaar op het middenveld en centraal achterin.

Heerlijk dat we eindelijk eens wat opties hebben (mits MVV met Voorn rond komt wil dat zeggen)!
Alleen de aanval is nog altijd een linie waar echt iets bij moet. Met deze selectie zou een 4-4-2 systeem ook niet misstaan...

Mee eens. De beste optie voor MVV is nu 4-4-2. Het liefst 4-4-2-ruit maar dan heb je een nr.10 nodig. De meeste mensen zien echter het liefst 4-3-3. Maar 4-4-2 is nog niet het aller ergst. Heracles bijvoorbeeld begon in de eredivisie bijvoorbeeld vaak met 4-5-1. Beetje raar maar waar, en dat ging ook nog soms goed. Het is wel een erg verdedigende opstelling.

11 aug 2015 17:22
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1491
Onze aanval bestaat uit Croux, contract 2 jaren, Verheijdt, contract 3 jaren, en uit 2 spelers, Baur, Raicomar, die een amateurcontract hebben en dus binnen 1 dag de deur uit kunnen lopen. We moeten afwachten, maar, ik verwacht nog een rechtsbuiten en een 1e centrumspits.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

11 aug 2015 18:49 11 aug 2015 18:53 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1492
Op rodajcfans.nl gaat het gerucht dat er twee spelers van RJC naar MVV komen. Volgens mij is dit gewoon lariekoek, de bron wist ook geen namen te noemen.

Ik hoop dat MVV vandaag of morgen weer iets aantrekt.

Noodzakelijk:
- Centrumspits (Profcontract)
- Vleugelspits
- Centrale verdediger die bij noodzaak ook op de back-positie kan spelen
- Aanvallende middenvelder (nr 10)

Luxe:
- Linksback (bank)
- centrale/defensieve middenvelder (bank)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, krampioen

11 aug 2015 19:14
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1493
Ik zou al zeer tevreden zijn met Voorn (de dirk kuijt van mvv, kan overal spelen) en een rechtsbuiten en een 1e centrumspits. Volgens mij is dit echt een goed begin. Het doel, linkerrijtje en play offs, en dan kan het. V, moet je rustig brengen. erheijdt, die jongen moet wennen, moet je rustig brengen. Over een jaar een vaste waarde als hij het redt.

11 aug 2015 19:27 11 aug 2015 19:34 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1494

houtengerard schreef : Op rodajcfans.nl gaat het gerucht dat er twee spelers van RJC naar MVV komen. Volgens mij is dit gewoon lariekoek, de bron wist ook geen namen te noemen.

Ik hoop dat MVV vandaag of morgen weer iets aantrekt.

Noodzakelijk:
- Centrumspits (Profcontract)
- Vleugelspits
- Centrale verdediger die bij noodzaak ook op de back-positie kan spelen
- Aanvallende middenvelder (nr 10)

Luxe:
- Linksback (bank)
- centrale/defensieve middenvelder (bank)

Misschien Lagouireh, Jacobs?

11 aug 2015 19:34
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1495
Op ""oda"" forum wordt anco janssen genoemd voor verhuur, maar lijkt mij onzin. Als je 5 pagina s forum bekijkt realiseer je je hoe asociaal die mensen daar zijn. Wat een raar volkje. heel eng en totaal geen beschaving.

11 aug 2015 21:35
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1496
Dat ze dat restafval uit Kirchroa maar ergens anders dumpen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

11 aug 2015 21:49
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1497
Volgens mij gaat er echt geen centrumspits meer bijkomen, die positie is al dubbel bezet.

11 aug 2015 22:00
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1498

jeoff schreef : Volgens mij gaat er echt geen centrumspits meer bijkomen, die positie is al dubbel bezet.

vrees dat er alleen nog een rechtsbuiten bijkomt en dan het geld op is.

11 aug 2015 22:01
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1499
Lagouireh mag zo komen, prima rechtsbuiten.

11 aug 2015 22:09 11 aug 2015 22:10 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1500
De laatste transfernieuwtjes. MVV zou gaan praten met Voorn (of inmiddels al gesproken(?)). Als dat rond komt, dan zouden nog 2 of 3 spelers van *oda komen. Dat zijn dus 3 of 4 nieuwe spelers. Conclusie is dan dat er niks meer uit Genk komt?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden