transfers seizoen 2015-2016
11 aug 2015 22:24
krampioen
Platinum Boarder
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
11 aug 2015 22:26
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
krampioen schreef : bron ?
Volgens dat prikbord op #odafans.nl
11 aug 2015 22:29
Boredass
Platinum Boarder
Mie leef Mestreech schreef : De laatste transfernieuwtjes. MVV zou gaan praten met Voorn (of inmiddels al gesproken(?)). Als dat rond komt, dan zouden nog 2 of 3 spelers van *oda komen. Dat zijn dus 3 of 4 nieuwe spelers. Conclusie is dan dat er niks meer uit Genk komt?
Laten we dat niet hopen, daar loopt niks rond wat een versterking is.Lijkt me eerder dat wat van Genk komt indien.
11 aug 2015 22:30
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Boredass schreef :
Mie leef Mestreech schreef : De laatste transfernieuwtjes. MVV zou gaan praten met Voorn (of inmiddels al gesproken(?)). Als dat rond komt, dan zouden nog 2 of 3 spelers van *oda komen. Dat zijn dus 3 of 4 nieuwe spelers. Conclusie is dan dat er niks meer uit Genk komt?
Laten we dat niet hopen, daar loopt niks rond wat een versterking is.Lijkt me eerder dat wat van Genk komt indien.
Lagouireh lijkt me voor mvv wel een goede speler
11 aug 2015 22:31
krampioen
Platinum Boarder
Ik weet het niet hoor, haha, die fans daar zijn een beetje tieppies. Maar, ik heb vertrouwen in Ron Elsen. Zijn keuze is een juiste keuze.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mie leef Mestreech
11 aug 2015 22:40
Boredass
Platinum Boarder
Mie leef Mestreech schreef :
Boredass schreef :
Lagouireh lijkt me voor mvv wel een goede speler
Weet niet het waar is, maar die schijnt 2 jaar geleden eens aangeboden te zijn maar toen had mvv/Elsen geen interesse.
Dan hoop ik op mattheu van willem 2
11 aug 2015 22:40
krampioen
Platinum Boarder
op het prikbord van -oda- zijn ze nog steeds allerlei spelers aan het kopen. ze snappen daar echt niet dat ze bijna failliet zijn, haha. wat een sukkels.
11 aug 2015 22:47
krampioen
Platinum Boarder
Ik zie uit Genk geen speler komen voor de basis. Ik zie nog wel 2 spelers voor de breedte komen. Ik zou er tevreden mee zijn.
12 aug 2015 00:21
Ik denk toch dat 'good old' Snol Hendriks weer is aangeschoven in Kerkr@de.
Iets anders kan ik me bijna niet voorstellen.
12 aug 2015 08:30
Ik hoef niet zo nodig spelers van daarachter maar Lagouireh zou een prima rechtsbuiten zijn. Deed het bij Eindhoven erg goed twee seizoenen geleden.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
12 aug 2015 08:39
Zwegel schreef : Ik denk toch dat 'good old' Snol Hendriks weer is aangeschoven in Kerkr@de.
Iets anders kan ik me bijna niet voorstellen.
Dat is ook zo ..stond ook in de krant bij het stuk over die Australier. Nol Hendrix betaald hier aan mee.
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
12 aug 2015 14:49
Iech mats mvv
Junior Boarder
Iemand nog iets gehoord over het gesprek met Voorn dat zou toch vandaag plaats vinden? ?!
13 aug 2015 10:40
Leon Bailey zette woensdag zijn handtekening onder een contract bij het Belgische KRC Genk. Ook Ajax werd de voorbije maanden veelvuldig met de pas net achttienjarige Jamaicaan in verband gebracht.
Ronald de Boer denkt dat de Amsterdammers wat mislopen. "We hebben hem bij Ajax op verschillende onderdelen getest, net als alle andere spelers", vertelt de broer van Ajax-trainer Frank in Het Nieuwsblad. "Op het vlak van snelheid en behendigheid deed bij beter dan bepaalde jongens van het eerste elftal."
"Hij is zó snel, niet normaal. En hij koppelt dat aan een prima techniek, die combinatie is uitzonderlijk", aldus De Boer. "Bij zijn eerste actie droop de kwaliteit ervan af. In potentie heeft hij echt alles. Werkpunten? Ik zou niet weten welke. Ook met zijn rechtervoet voetbalde hij aardig. Die voorzetjes kwamen lekker voor doel."
Piet de Visser, als scout werkzaam voor Chelsea, heeft eveneens goede verhalen gehoord over de ex-speler van AS Trencin. "Ik ken hem vooral via mijn collega's, zelf zag ik hem alleen op beelden. Maar hij is een echt toptalent. Zijn techniek is top en hij is pijlsnel. Ik ben echt benieuwd hoe hij zal presteren. Hij moet nu tonen wat hij waard is. Hij heeft in elk geval alles om het te maken."
18 jaar en gisteren getekend bij genk, dit zou toch wel echt een topper zijn he! zou genk hem een jaartje willen laten rijpen bij mvv?
13 aug 2015 10:43
Hartmans1973
Gold Boarder
Lees het stuk zelf nog eens? Lees dan nog ff je laatste zin ik denk dat je dan zelf het antwoord al hebt.
13 aug 2015 12:28
Mariaberg mestreech
Junior Boarder
Hoe zit het nou met voorn iemand nog iets vernomen???
Tijd voor maken pagina: 0.323 seconden