transfers seizoen 2015-2016
- Gohf
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
06 Aug 2015 14:15houtengerard wrote:Jacques wrote: Iets langer nagedacht. Prince heeft in januari een jaarcontract bij die Thaise club getekend. Daar mocht hij nu al weg. Wellicht krijgt hij nog salaris van hen tot het eind van het jaar, zo lang hij geen profcontract elders heeft. Door een amateurcontract te tekenen, krijgt Prince dat geld gewoon en kan MVV een half jaar salaris uitsparen. Als Prince voldoet, tekent hij na een half jaar een profcontract bij MVV.
Risico voor hem: als hij zwaar geblesseerd is, qua mentaliteit niet gewenst is of wat dan ook, zal MVV geen profcontract aanbieden.
Risico voor MVV: als Prince er in de eerste helft 15 injast, kan een andere club hem gratis ophalen.
Het is puur speculeren, maar ik zou me een dergelijk scenario best kunnen voorstellen.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij ontkracht een amateurcontract een profcontract wanneer het ontbonden is. Je kunt volgens mij geen amateurcontract tekenen, zolang zijn profcontract nog van kracht is. Toch? Je kunt ook niet bij twee voetbalclubs staan ingeschreven als lid(speler).
Het zou natuurlijk wel zo kunnen zijn dat zijn contract bij die Thaise club is ontbonden en hij een aantal maanden mee heeft gekregen van de 6 die hij nog tegoed had.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Greun graas
-
- Premium Member
-
06 Aug 2015 14:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
06 Aug 2015 14:41 - 06 Aug 2015 14:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
06 Aug 2015 14:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Olzie
-
- Premium Member
-
06 Aug 2015 15:08Schapendonk wrote: Hij mag van mij lekker veel buitenspel gaan lopen, net als toen. Zelfs 2 keer zoveel als hij er 16 in knalt(ook net als toen) de rest mag 't bies gaan doen met 27 of zo :lol: . Dit is overigens geen geintje want je moet toch minstens op 70 goals komen in die top 8. Daalt de produktie van de spitsen dan moet het vanuit het middenveld of de vleugels komen en heeft MVV dat? Naar mijn inziens nog niet helemaal.
Als je de 0 houdt zijn 38 goals (een per wedstrijd) voldoende om gegarandeerd kampioen te worden

- Schapendonk
-
- Banned
-
06 Aug 2015 15:12 - 06 Aug 2015 15:14Olzie wrote:Schapendonk wrote: Hij mag van mij lekker veel buitenspel gaan lopen, net als toen. Zelfs 2 keer zoveel als hij er 16 in knalt(ook net als toen) de rest mag 't bies gaan doen met 27 of zo :lol: . Dit is overigens geen geintje want je moet toch minstens op 70 goals komen in die top 8. Daalt de produktie van de spitsen dan moet het vanuit het middenveld of de vleugels komen en heeft MVV dat? Naar mijn inziens nog niet helemaal.
Als je de 0 houdt zijn 38 goals (een per wedstrijd) voldoende om gegarandeerd kampioen te worden
Dat zijn uitzonderingen. Ik weet dat je niet op het aantal doelpunten in de top 8 komt, maar statistisch gezien staan ongeveer 70 doelpunten garant voor het linker rijtje. Kijk maar naar de eindstand van vorig seizoen. Alleen VVV is hierin een vreemde eend in de bijt (calimero :lol: )
- MVVgirl
-
- Premium Member
-
06 Aug 2015 15:16Laat de competitie maar starten.......op naar een topseizoen!
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
06 Aug 2015 15:51 - 06 Aug 2015 15:52Donderdag 06 augustus 2015
Thomas Verheydt is de nieuwe spits van MVV Maastricht. De 23-jarige Verheydt komt over van Topklasser SVV Scheveningen. De laatste twee seizoenen kwam hij echter met Ijsselmeervogels uit in de zaterdag Topklasse.
De fysiek sterke spits tekent een contract voor drie seizoenen bij de Maastrichtse club. Daar zal hij voor de nodige doelpunten moeten gaan zorgen. In de Topklasse deed hij al van zich spreken. In de twee seizoenen bij Ijsselmeervogels scoorde hij 27 competitiegoals.
Verheydt begon zijn voetbalcarrière bij amateurclub Wilhelmus en doorliep vervolgens de jeugd van Feyenoord en ADO Den Haag. Na avonturen bij Jodan Boys en Ijsselmeervogels kwam de aanvaller dit voorjaar terecht bij SVV Scheveningen.
Verheydt: “Ik ben zeer verheugd met deze stap. In de korte periode dat ik hier nu ben, heb ik al ervaren dat MVV een mooie en warme club is. Ik sta te popelen om mezelf te laten zien en doelpunten te maken voor MVV in de Jupiler League.”
Trainer Ron Elsen over de kersverse nieuwe spits: “Thomas is een aanvaller die op Topklasseniveau heeft bewezen dat hij de kwaliteit bezit om goals te maken. Daarnaast is Thomas een imposante verschijning met zijn fysiek. Een échte targetman. Hij heeft weliswaar de voorbereiding voor een groot deel gemist door een lichte blessure, maar wij hebben het volste vertrouwen erin dat Thomas binnenkort topfit is en dat we hem snel kunnen klaarstomen voor het Jupiler League niveau.”
Mvv.nl
- Bieske
-
- Premium Member
-
06 Aug 2015 16:01 - 06 Aug 2015 16:06Mr Sjaan wrote: Pereira en Rajcomar staan al vermeld op de officiële website ( www.mvv.nl/mvv-maastricht/eerste-elftal/selectie ) maar Thomas Verheijdt zie ik er nog niet bij staan. Ook staat nergens op deze site dat hij gecontracteerd is.
Thomas stond vanmiddag in de Geusselt met un shirtje aan terwijl er foto's van hem gemaakt werden.
Bericht zal denk ik snel op de MVV site staan.
edit:
Op de MVV site toegevoegd terwijl ik dit schrijf.
- Hill28
-
- Visitor
-
06 Aug 2015 16:26Het enige wat nu mis kan gaan, is dat Verheijdt het niveau straks niet aan kan en dat MVV dan 3 jaar met hem zit opgescheept, maar laten we daar niet vanuit gaan!
- SJENG@BOSCHPOORT
-
- Elite Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2015-2016
06 Aug 2015 16:58Hulde aan MVV dat ze ondanks de beperkte financiële middelen toch zo een elftal op benen kunnen krijgen.
En er zullen natuurlijk nog een paar volgen!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
- krampioen
-
- Platinum Member
-
06 Aug 2015 18:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brncic
-
- Platinum Member
-
06 Aug 2015 18:15 - 06 Aug 2015 18:16Een compliment waard voor Prince en Pereira. Zij durven in zichzelf te investeren. Zeker een Prince had denk ik best wel elders aan debat gekund, maar kiest nu bewust voor MVV. Ook mooi: met Prince en Verheijdt kan MVV ook zo omschakelen naar tweespitsensysteem met Croux in een vrije rol. Begint er goed uit te zien!
- Schapendonk
-
- Banned
-
06 Aug 2015 18:28 - 06 Aug 2015 18:32Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
06 Aug 2015 18:35Please Log in or Create an account to join the conversation.