transfers seizoen 2015-2016
14 aug 2015 10:50
krampioen schreef : Er wordt steeds gesuggereerd dat MVV geen cent te makken heeft. Is dat werkelijk zo ? Ik heb begrepen dat er dit jaar E 600.000 beschikbaar is, aangevuld met E 30.000 die door Veer Zien MVV beschikbaar zijn gesteld (net zoals vorig jaar). Volgens de V.I. verdient een speler gemiddeld E 20.000/E 25.000. Ik denk dat we met E 630.000 qua spelersbudget in de top 10 van de jup. league zitten. Als ik het mis heb word ik graag gecorrigeerd.
Fortuna had vorig jaar 400.000 en dit jaar rond de 600.000. Dan heb je een idee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, krampioen
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
14 aug 2015 11:12
14 aug 2015 11:16 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Van RC Genk hoef je niets meer te verwachten. Die hebben er al 2 competitieronden opzitten en is al lang duidelijk wat de vaste kern is. Dat was al lang rond geweest. Ik verwacht nog hooguit 1 speler, met zo'n beperkt budget.
Dat dispensatieverhaal rondom Verheijdt vind ik wel erg vreemd. Het lijkt erop alsof MVV niet tijdig zaken heeft geregeld en nu moet afwachten of men dispensatie krijgt van de KNVB. Krijg je die niet heb je toch een probleem, met zo weinig aanvallers in de selectie.
14 aug 2015 12:13
14 aug 2015 12:16 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Gohf schreef :
krampioen schreef : Er wordt steeds gesuggereerd dat MVV geen cent te makken heeft. Is dat werkelijk zo ? Ik heb begrepen dat er dit jaar E 600.000 beschikbaar is, aangevuld met E 30.000 die door Veer Zien MVV beschikbaar zijn gesteld (net zoals vorig jaar). Volgens de V.I. verdient een speler gemiddeld E 20.000/E 25.000. Ik denk dat we met E 630.000 qua spelersbudget in de top 10 van de jup. league zitten. Als ik het mis heb word ik graag gecorrigeerd.
Fortuna had vorig jaar 400.000 en dit jaar rond de 600.000. Dan heb je een idee.
NAC - 2.600.000
RKC 500.000
Go Ahead 1.500.000
Sparta 1.300.000
Dordrecht 550.000
Aachen-Noord 2.800.000
Voor een nog duidelijker idee. Dat is allemaal exclusief geldschieters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen
14 aug 2015 18:01
bokkesprongen
Platinum Boarder
Jacques schreef : Te koop ook echt. MVV kan maximaal drie euro en een dubbellikker bieden. Stokje graag inleveren na gebruik.
Ik neem feyenoord als voorbeeld die hun selectie pas op 16 augustus op pijl hebben en nu pas spelers afdanken ,Geloof maar er zijn meerdere clubs die zo handelen als Feyenoord waar echt wel spaanders liggen die mvv kan gebruiken goedkoop .
Dit ziet mvv goed en dat prijs ik .
Als je dat er niet uit leest is wel negatief denken .........
15 aug 2015 11:35
We hebben gisteren gezien dat dit MVV (ondanks de zeer onterechte nederlaag, penalty bijvoorbeeld wel erg gemakkelijk gegeven) gewoon potentie heeft. Met andere woorden tot nu toe heeft MVV het gewoon prima gedaan met de spelers die zijn aangetrokken. Vooral de verdediging en middenveld staan gewoon goed, ondanks de paar individuele fouten die meteen genadeloos werden afgestraft. Ook werd duidelijk dat er toch nog wat bij met komen. Vooral op rechts voorin. In een bepaalde fase in de tweede helft vroeg de ploeg voor nieuw bloed, helaas zijn wisselspelers die dan iets extra kunnen brengen (nog) niet voorhanden (misschien Verheijdt?). Aan Martina gaan we volgens mij veel plezier beleven de komende jaren. Ik hoop dat MVV de goede lijn van spelers aantrekken van de afgelopen weken voortzet en dan er nog 3-4 versterkingen bijkomen.
In ieder geval heb ik er alle vertrouwen in en heb gisteren een ploeg gezien die zeker voor plezier kan gaan zorgen!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u La Chouffe
15 aug 2015 12:35
Willems schreef : We hebben gisteren gezien dat dit MVV (ondanks de zeer onterechte nederlaag, penalty bijvoorbeeld wel erg gemakkelijk gegeven) gewoon potentie heeft. Met andere woorden tot nu toe heeft MVV het gewoon prima gedaan met de spelers die zijn aangetrokken. Vooral de verdediging en middenveld staan gewoon goed, ondanks de paar individuele fouten die meteen genadeloos werden afgestraft. Ook werd duidelijk dat er toch nog wat bij met komen. Vooral op rechts voorin. In een bepaalde fase in de tweede helft vroeg de ploeg voor nieuw bloed, helaas zijn wisselspelers die dan iets extra kunnen brengen (nog) niet voorhanden (misschien Verheijdt?). Aan Martina gaan we volgens mij veel plezier beleven de komende jaren. Ik hoop dat MVV de goede lijn van spelers aantrekken van de afgelopen weken voortzet en dan er nog 3-4 versterkingen bijkomen.
In ieder geval heb ik er alle vertrouwen in en heb gisteren een ploeg gezien die zeker voor plezier kan gaan zorgen!!!!
Een heel positief stukje tekst. Al met al kan ik dit niet ontkennen. Maar je zegt het op het laatst wel goed: "kan gaan zorgen". Dat kan dus ook zomaar nog een klein half seizoen duren. Ik hoop eerder!!
15 aug 2015 12:51
Boredass
Platinum Boarder
Als Kuijpers er echt nog 6 weken uitligt dan hoop ik toch dat er ook nog geld is voor ervaren verdediger.
15 aug 2015 13:14
ouwe rot
Platinum Boarder
ouwe rot schreef : Afgelopen vrijdag werd verteld dat de blessure van Kuipers ernstiger is dan verwacht?
Tel daar bij Knops die niet fit is en je hele centrale verdedigings duo valt weg
Na de oefenwedstrijd tegen Eindhoven werd er al verteld dat dit een langdurige lijdensweg wordt (hij zou zelfs afwezig zijn tot de winterstop met een beetje pech).
Ook Verheijdt kan een langdurige geschiedenis worden(als ik de bronnen moet geloven)
16 aug 2015 12:05
krampioen
Platinum Boarder
Coppens
Moustafa Kuipers
Labylle
Ippel Nijs Peeters
Croux
Raicomar
Branderhorst, Knops, Polizzi, Baur, Verheijdt.
Nog 2 spelers, en we zijn er klaar voor. Raicomar en Martina verrassen positief. Het komt goed, alleen later dan ik gehoopt had.
16 aug 2015 13:01
Zoals ik al eerder aangaf is met de basis opstelling helemaal niets mis en zeker een goed team voor de jupiler league.
Coppens
Moustafa, Knops, Kuipers en Labylle,
Nijs, Peeters, Ippel,
???, Raicomar en Croux.
Het probleem zit hem er echter in dat we nu nog (maar dat komt wel, daar heb ik vertrouwen in) geen spelers hebben die al een volwaardige vervanger zijn bij schorsingen, blessures of andere ongemakken. Zie als voorbeeld Pereirra, die ik helemaal niet slecht vond spelen (integendeel zelfs) maar wel enkele individuele foutjes maakte die genadeloos werden afgestraft. Op de bank zitten spelers die langzaam moeten groeien naar een basisplaats en waar wij als supporters niet van moeten denken dat ze er nu al staan. Gun ze de tijd en dat komt dan wel goed. Daarom hoop ik op nog 2 of 3 spelers die wel meteen inzetbaar zijn. Maar geduld, tot nu toe hebben we fijne spelers aangetrokken, dus dat zal de komende weken ook nog wel gebeuren. Geduld, geduld, geduld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, jovkle
16 aug 2015 13:25
Boredass
Platinum Boarder
Vindt iedereen Rajcomar zo goed spelen de eerste 2 matchen?? Aanval is van hoofdklasse nivo momenteel, Croux speelt redelijk maar kan het niet alleen , Pollizi is redelijke speler maar geen buitenspeler en Prince laat in mijn ogen zien waarom geen club uit de buurt hem wilde hebben afgelopen jaar.
Als kuijpers er lang uit ligt hebben we achter ook een probleem.Perreira kan het nivo nog niet aan en Knops is ook nog lang niet fit.
Zullen toch echt 3 basisspelers bij moeten.
16 aug 2015 13:43
Prince is overduidelijk niet fit, het was dat we aanvallend niets te brengen hadden anders was die vrijdag al lang gewisseld of had niet eens gespeeld. Bij vlagen zag je wel zijn klasse. Het is erg frustrerend maar we zullen geduld moeten hebben.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ivinho
16 aug 2015 13:57
krampioen
Platinum Boarder
Wij moeten met name nu Brouwers vervangen. De rechtsbuiten en vorig jaar de doelpuntenmachine van MVV. Welke namen hebben jullie in gedachten ? Gaarne suggesties.
16 aug 2015 14:25
Inderdaad is een rechtsbuiten een vereiste. Maar om suggesties te geven of namen te noemen vind ik moeilijk. Het moet wel realistisch zijn. Daarmee bedoel ik dat we alleen namen moeten noemen van kaliber jupiler league, en geen rare namen zoals spelers van Feyenoord of PSV. Voor het middenveld bijvoorbeeld is Voorn nog altijd een goede aanvulling.
Overigens snap ik weer helemaal niets van onze vrienden van de KNVB m.b.t. de dispensatie van Verheijdt. Hier hoeft je toch niet zo lang over te vergaderen. Het is ja of nee. Zou het nee zijn, heel erg vervelend voor ons en MVV, maar we weten dan tenminste wel waar we aan toe zijn.
Ik had die kerel graag de laatste 20 minuten in een alles of niets scenario tegen jong PSV willen zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u krampioen
16 aug 2015 14:56
krampioen
Platinum Boarder
Is die meneer Hiwat van sparta een alternatief ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Willems
Tijd voor maken pagina: 0.329 seconden