transfers seizoen 2015-2016
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
Re: transfers seizoen 2015-2016
18 Aug 2015 19:12 - 18 Aug 2015 19:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
18 Aug 2015 21:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjuulke
-
- Premium Member
-
19 Aug 2015 10:35ook een filmpje van Guvenc op youtube seizoen '13-'14
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2015 11:05Beetje concurrentie is niet slecht binnen MVV, alleen moeten we waken niet allemaal van die kabouters op te stellen
Als MVV hem voor weinig zou kunnen binnen halen ( ik denk dat Ron voor een amateur contract gaat) dan zeker doen
Je merkt toch dat er keuze genoeg is op de spelers markt om wat kwaliteit binnen te halen, zo moeilijk is t allemaal niet
probleem is alleen en begrijpelijk dat deze spelers een contract willen hebben waar ze aan verdienen en daarom zie je ook dat dit allemaal gedurende de eerste maand gebeurd , lastig voor clubs maar t is niet anders
Persoonlijk denk ik dat guvenc voorlopig geen contract krijgt temeer omdat Rajcomar en Perriara ook als amateur spelen, maar goed op amateur basis is ook prima
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2015 11:21"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Boredass
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2015 11:23Napoleon wrote: die Guvenc is idd een handige voetballer en scoorde ook nog zijn doelpuntjes , zelf vind ik t meer een zaalvoetballer maar aan de andere kant liet hij altijd leuke dingen zien.
Beetje concurrentie is niet slecht binnen MVV, alleen moeten we waken niet allemaal van die kabouters op te stellen
Als MVV hem voor weinig zou kunnen binnen halen ( ik denk dat Ron voor een amateur contract gaat) dan zeker doen
Je merkt toch dat er keuze genoeg is op de spelers markt om wat kwaliteit binnen te halen, zo moeilijk is t allemaal niet
probleem is alleen en begrijpelijk dat deze spelers een contract willen hebben waar ze aan verdienen en daarom zie je ook dat dit allemaal gedurende de eerste maand gebeurd , lastig voor clubs maar t is niet anders
Persoonlijk denk ik dat guvenc voorlopig geen contract krijgt temeer omdat Rajcomar en Perriara ook als amateur spelen, maar goed op amateur basis is ook prima
Als je denkt dat mvv hem als amateur wil, dan ben ik benieuwd wie je dan verwacht als contractspeler nog.
- Mariaberg mestreech
-
- Junior Member
-
19 Aug 2015 12:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Bieske
-
- Premium Member
-
19 Aug 2015 12:41ik zou overwegen om Peeters en Nys beide een linie achteruit te zetten, hierdoor krijg je meer ervaring in je verdediging en tevens meer opbouwende mogelijkheden centraal.
Ongeveer zo dus:
Croux - Verheijd - Raycomar
Guvenc
Ippel - Peeters
Labylle - Nys - Kuipers - Moustapha
- SJENG@BOSCHPOORT
-
- Elite Member
-
Re: Re:transfers seizoen 2015-2016
19 Aug 2015 13:30Helemaal mee eens.Bieske wrote: Peeters is eem prachtige speler, maar creatief niet de spelverdeler die MVV op dit moment nodig heeft.
ik zou overwegen om Peeters en Nys beide een linie achteruit te zetten, hierdoor krijg je meer ervaring in je verdediging en tevens meer opbouwende mogelijkheden centraal.
Ongeveer zo dus:
Croux - Verheijd - Raycomar
Guvenc
Ippel - Peeters
Labylle - Nys - Kuipers - Moustapha
Goed over nagedacht!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk
- Schapendonk
-
- Banned
-
19 Aug 2015 13:52 - 19 Aug 2015 14:03Sjuulke wrote:
ook een filmpje van Guvenc op youtube seizoen '13-'14
Tjonge als hij bij MVV mocht komen mag hij die op 0:30 en 1:06 vaker doen :woohoo: Voor de voetbal liefhebber toch wel heerlijke goals. Bovendien is hij rechts én links zo te zien. Klasse voetballer.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2015 16:25Boredass wrote:Napoleon wrote: die Guvenc is idd een handige voetballer en scoorde ook nog zijn doelpuntjes , zelf vind ik t meer een zaalvoetballer maar aan de andere kant liet hij altijd leuke dingen zien.
Beetje concurrentie is niet slecht binnen MVV, alleen moeten we waken niet allemaal van die kabouters op te stellen
Als je denkt dat mvv hem als amateur wil, dan ben ik benieuwd wie je dan verwacht als contractspeler nog.
wat ik wilde aangeven, rajcomar en perriera zijn op amateur basis als guvenc een contract krijgt kunnen deze spelers wellicht tegen Ron zeggen waarom zij geen contract krijgen
dus als guvenc een contract krijgt moet je goed kijken of dat mer opweegt tegen die andere amateur spelers
- Boredass
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2015 17:13Napoleon wrote:Boredass wrote:Napoleon wrote: die Guvenc is idd een handige voetballer en scoorde ook nog zijn doelpuntjes , zelf vind ik t meer een zaalvoetballer maar aan de andere kant liet hij altijd leuke dingen zien.
wat ik wilde aangeven, rajcomar en perriera zijn op amateur basis als guvenc een contract krijgt kunnen deze spelers wellicht tegen Ron zeggen waarom zij geen contract krijgen
dus als guvenc een contract krijgt moet je goed kijken of dat mer opweegt tegen die andere amateur spelers
Dit lijkt me toch duidelijk.Dat heeft te maken met verschil in kwaliteit, net zoals Hikspoors en Maatsen in het begin van het seizoen ook geen contract kregen.
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2015 19:02Meteen doen !!!
Alle gekheid op een stokje, Guvenc is een welkome versterking voor dit team, ik hoop niet dat MVV te lang wacht.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2015 19:19Guvenc is dus bruikbaar, heeft scorend vermogen. Is bovendien ander type speler dan Rajcomar, Verheydt, Croux, zorgt dus ook voor de nodige variatie, waardoor je van systeem kunt wisselen. Doen!
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
19 Aug 2015 19:41 - 19 Aug 2015 19:43Ik vind hem absoluut een meerwaarde voor dit MVV. Het zal me werkelijk een worst wezen als hij tussen de drempels in de bebouwde kom het wegdek niet raakt met zijn auto. Dat moet hij allemaal zelf weten, de consequenties zijn voor hemzelf. Mijn part komt hij met een gepimpte limousine naar MVV vol pitspoezen, dat moet hij allemaal zelf weten wat hij privé doet. Als hij maar zijn werk goed doet op het veld. Die jongen kan voetballen en MVV heeft ze niet voor het oprapen. Zeker met het oog op de misschien magere toekomst van de transfermarkt, dan biedt een meerjarig contract altijd een stukje zekerheid dat je überhaupt een voorhoede speler hebt. Nee het is geen Thiebaut, maar hij is beter dan Borgers, Braken of Veldmate. (Olsen is heilig).
Misschien is Guvenc pas een optie als Kuipers verkocht wordt? Of zijn ze klaar daar in Engeland?