transfers seizoen 2015-2016

18 aug 2015 19:12 18 aug 2015 19:19 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1576
Er is een gesprek geweest , maar op zijn postitie hebben ze al een goede.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2015 21:25
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1577
Ik vind Güvenc inderdaad meer een spelmaker (10) dan een rechtsbuiten. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij nu meetraint om de concurrentie aan te gaan met Peeters. Dit zou ten koste gaan van Polizzi mocht hij komen. Güvenc haal je niet voor de bank zeker gezien het kostenplaatje. Bij de 43 goals de afgelopen 3 seizoenen zaten trouwens wel 12 penalty's, niet dat die minder tellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

19 aug 2015 10:35
Sjuulke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1578

ook een filmpje van Guvenc op youtube seizoen '13-'14
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Brncic

19 aug 2015 11:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1579
die Guvenc is idd een handige voetballer en scoorde ook nog zijn doelpuntjes , zelf vind ik t meer een zaalvoetballer maar aan de andere kant liet hij altijd leuke dingen zien.
Beetje concurrentie is niet slecht binnen MVV, alleen moeten we waken niet allemaal van die kabouters op te stellen

Als MVV hem voor weinig zou kunnen binnen halen ( ik denk dat Ron voor een amateur contract gaat) dan zeker doen
Je merkt toch dat er keuze genoeg is op de spelers markt om wat kwaliteit binnen te halen, zo moeilijk is t allemaal niet
probleem is alleen en begrijpelijk dat deze spelers een contract willen hebben waar ze aan verdienen en daarom zie je ook dat dit allemaal gedurende de eerste maand gebeurd , lastig voor clubs maar t is niet anders

Persoonlijk denk ik dat guvenc voorlopig geen contract krijgt temeer omdat Rajcomar en Perriara ook als amateur spelen, maar goed op amateur basis is ook prima

19 aug 2015 11:21
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1580
Men voorspelt du beau temps voor de Ardennen volgende week.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, jasonke7, Brncic, La Chouffe

19 aug 2015 11:23
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1581

Napoleon schreef : die Guvenc is idd een handige voetballer en scoorde ook nog zijn doelpuntjes , zelf vind ik t meer een zaalvoetballer maar aan de andere kant liet hij altijd leuke dingen zien.
Beetje concurrentie is niet slecht binnen MVV, alleen moeten we waken niet allemaal van die kabouters op te stellen

Als MVV hem voor weinig zou kunnen binnen halen ( ik denk dat Ron voor een amateur contract gaat) dan zeker doen
Je merkt toch dat er keuze genoeg is op de spelers markt om wat kwaliteit binnen te halen, zo moeilijk is t allemaal niet
probleem is alleen en begrijpelijk dat deze spelers een contract willen hebben waar ze aan verdienen en daarom zie je ook dat dit allemaal gedurende de eerste maand gebeurd , lastig voor clubs maar t is niet anders

Persoonlijk denk ik dat guvenc voorlopig geen contract krijgt temeer omdat Rajcomar en Perriara ook als amateur spelen, maar goed op amateur basis is ook prima

Als je denkt dat mvv hem als amateur wil, dan ben ik benieuwd wie je dan verwacht als contractspeler nog.

19 aug 2015 12:14
Mariaberg mestreech
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1582
Mvv moet gewoon snel zijn met deze speler.. Als hij tekent gaan we genieten in de geusselt..het is goed dat kunstgras niet groeit anders kietelde het gras aan zijn kruis.. Haha..maar hij past precies in het team goede kwaliteit..elsen gaat ons nog verrassen de komende 1,5 week ben ik van overtuigd

19 aug 2015 12:41
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1583
Peeters is eem prachtige speler, maar creatief niet de spelverdeler die MVV op dit moment nodig heeft.
ik zou overwegen om Peeters en Nys beide een linie achteruit te zetten, hierdoor krijg je meer ervaring in je verdediging en tevens meer opbouwende mogelijkheden centraal.

Ongeveer zo dus:

Croux - Verheijd - Raycomar

Guvenc

Ippel - Peeters

Labylle - Nys - Kuipers - Moustapha
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7, SJENG@BOSCHPOORT, Brncic

19 aug 2015 13:30
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1584

Bieske schreef : Peeters is eem prachtige speler, maar creatief niet de spelverdeler die MVV op dit moment nodig heeft.
ik zou overwegen om Peeters en Nys beide een linie achteruit te zetten, hierdoor krijg je meer ervaring in je verdediging en tevens meer opbouwende mogelijkheden centraal.

Ongeveer zo dus:

Croux - Verheijd - Raycomar

Guvenc

Ippel - Peeters

Labylle - Nys - Kuipers - Moustapha

Helemaal mee eens.
Goed over nagedacht!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9515 met Tapatalk

19 aug 2015 13:52 19 aug 2015 14:03 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1585

Sjuulke schreef :

ook een filmpje van Guvenc op youtube seizoen '13-'14

Tjonge als hij bij MVV mocht komen mag hij die op 0:30 en 1:06 vaker doen :woohoo: Voor de voetbal liefhebber toch wel heerlijke goals. Bovendien is hij rechts én links zo te zien. Klasse voetballer.

19 aug 2015 16:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1586

Boredass schreef :

Napoleon schreef : die Guvenc is idd een handige voetballer en scoorde ook nog zijn doelpuntjes , zelf vind ik t meer een zaalvoetballer maar aan de andere kant liet hij altijd leuke dingen zien.

Als je denkt dat mvv hem als amateur wil, dan ben ik benieuwd wie je dan verwacht als contractspeler nog.

wat ik wilde aangeven, rajcomar en perriera zijn op amateur basis als guvenc een contract krijgt kunnen deze spelers wellicht tegen Ron zeggen waarom zij geen contract krijgen
dus als guvenc een contract krijgt moet je goed kijken of dat mer opweegt tegen die andere amateur spelers

19 aug 2015 17:13
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1587

Napoleon schreef :

Boredass schreef :

wat ik wilde aangeven, rajcomar en perriera zijn op amateur basis als guvenc een contract krijgt kunnen deze spelers wellicht tegen Ron zeggen waarom zij geen contract krijgen
dus als guvenc een contract krijgt moet je goed kijken of dat mer opweegt tegen die andere amateur spelers

Dit lijkt me toch duidelijk.Dat heeft te maken met verschil in kwaliteit, net zoals Hikspoors en Maatsen in het begin van het seizoen ook geen contract kregen.

19 aug 2015 19:02
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1588
Als Guvenc een contract zou krijgen, en dit alles zou ertoe leiden dat Rajcomar ontevreden is en vertrekt, zeg ik:
Meteen doen !!!
Alle gekheid op een stokje, Guvenc is een welkome versterking voor dit team, ik hoop niet dat MVV te lang wacht.

19 aug 2015 19:19
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1589
MVV heeft op dit moment minimaal 1 extra aanvaller nodig er vanuit gaande dat Verheydt dispensatie krijgt.
Guvenc is dus bruikbaar, heeft scorend vermogen. Is bovendien ander type speler dan Rajcomar, Verheydt, Croux, zorgt dus ook voor de nodige variatie, waardoor je van systeem kunt wisselen. Doen!

19 aug 2015 19:41 19 aug 2015 19:43 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
transfers seizoen 2015-2016 #1590
Prince mogen ze van mij een tweejarig contract geven. Werkt als een paard, ligt goed in de kaats met zijn medespelers. Eindelijk een aanspeelpunt die de bal kan vasthouden.

Ik vind hem absoluut een meerwaarde voor dit MVV. Het zal me werkelijk een worst wezen als hij tussen de drempels in de bebouwde kom het wegdek niet raakt met zijn auto. Dat moet hij allemaal zelf weten, de consequenties zijn voor hemzelf. Mijn part komt hij met een gepimpte limousine naar MVV vol pitspoezen, dat moet hij allemaal zelf weten wat hij privé doet. Als hij maar zijn werk goed doet op het veld. Die jongen kan voetballen en MVV heeft ze niet voor het oprapen. Zeker met het oog op de misschien magere toekomst van de transfermarkt, dan biedt een meerjarig contract altijd een stukje zekerheid dat je überhaupt een voorhoede speler hebt. Nee het is geen Thiebaut, maar hij is beter dan Borgers, Braken of Veldmate. (Olsen is heilig).

Misschien is Guvenc pas een optie als Kuipers verkocht wordt? Of zijn ze klaar daar in Engeland?
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98, Raffalaldo, Brncic, Peter Pan, tcb, Ayrton

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden